Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
@Voda, interessant, ik hoop dat het mag van IEX... Zo lang de koers het traject naar het koersdoel volgt is er geen aanleiding om te veranderen. Maar nu lijkt €27 te ver weg geworden. Normaal zou volgens mij een upside van 37% wel een 'strong buy' opleveren. €22,5 / €16 geeft trouwens +40,6%
Er zijn wel meer aandelen waarvan Martin Crum een koersstijging van 50% en meer verwacht. Eigenlijk teveel om op te noemen.
Sectorbericht: RWE en VDL bouwen nieuw energieopslagsysteem in Moerdijk met batterijen uit bussen VDL Bus & Coach en RWE gaan samen het energieopslagproject Anubis realiseren, waarbij 43 ion-lithium batterijen uit elektrische bussen van VDL een ‘tweede leven’ krijgen en het stroomnet gaan balanceren. De 43 batterijen uit de elektrische bussen worden gekoppeld tot één grote batterij met een vermogen van 7,5 megawatt. Die wordt geplaatst bij de elektriciteitscentrale in Moerdijk om de stabiliteit van het elektriciteitsnet te bewaken en het tegelijkertijd te ontlasten door vraag en aanbod in balans te houden. Wind- en zonne-energie De batterij kan volgens de bedrijven op 3manieren de overgang naar een duurzamere energievoorziening met windmolens en zonnepanelen ondersteunen. Om te beginnen kunnen batterijen in tijden van veel of weinig productie uit hernieuwbare bronnen energie opslaan of leveren om vraag en aanbod in evenwicht te brengen. Ten tweede wordt de bestaande netwerkcapaciteit efficiënter gebruikt door vraag en aanbod op piekmomenten te verminderen en kunnen meer leveranciers en afnemers op het netwerk worden aangesloten. Ten slotte kunnen de batterijen op verzoek van netbeheerder TenneT snel energie opslaan of leveren en zo de frequentie van het hoogspanningsnet helpen stabiliseren. Alternatief Roger Miesen, chief executive officer van RWE Generation, over het project: ‘Met Anubis zullen we second-life batterijen verder gebruiken als duurzaam alternatief voor nieuwe batterijen. Dit is een kans om snel, efficiënt en duurzaam hoogwaardige opslagoplossingen te bieden. Met dit project doen we ervaring op die ons zal helpen bij het ontwikkelen van toekomstige batterijprojecten.’ ‘In dit project gebruiken we in eerste instantie de batterijen van 43 elektrische VDL-bussen die sinds 2016 in Eindhoven rijden’, vertelt Paul van Vuuren, chief executive officer van VDL Bus & Coach. ‘Deze voertuigen krijgen momenteel een nieuw en groter batterijpakket, maar de gebruikte batterijen hebben nog voldoende capaciteit om in een opslagfaciliteit te worden gebruikt. Het aanbieden van een duurzame circulaire oplossing voor onze batterijen past in onze strategie. De toepassing ervan vergt echter nog veel nieuwe kennis en ontwikkeling. Samen met RWE gaan we daarom in dit project veel testen en data verzamelen.’ 150.000 ton VDL en RWE willen de komende jaren nog meer batterijen uit bussen op deze manier inzetten. De vraag naar elektrische bussen neemt in Nederland en omringende landen snel toe, terwijl ook de behoefte aan opslagcapaciteit groeit. Ervan uitgaande dat na 2030 alle bussen en een toenemend aantal auto's en vrachtwagens in Nederland op elektriciteit rijden, zal elk jaar meer dan 150.000 ton batterijen het einde van hun eerste levenscyclus bereiken. Deze batterijen worden volgens VDL en RWE momenteel als afval beschouwd en als zodanig meestal naar recyclingbedrijven in het buitenland gebracht. Door deze batterijen in plaats daarvan in opslagfaciliteiten te gebruiken, wordt hun productieve levensduur verlengd. Dit vermindert ook het gebruik van grondstoffen zoals zeldzame aardmetalen. Bovendien draagt Anubis bij tot de vermindering van de CO2-uitstoot, aangezien de CO2 voetafdruk van de productie van batterijen over veel meer jaren en laadcycli wordt gespreid. Aan het einde van hun levenscyclus worden de batterijen alsnog ontmanteld en worden de materialen zoveel mogelijk hergebruikt. 3 gigawatt De geplande opslagfaciliteit in Moerdijk zal naar verwachting in 2023 operationeel worden. In haar aanbod voor de tender voor het offshore windpark Hollandse Kust West heeft RWE ook een voorstel opgenomen voor de bouw van de grootste batterij in Noord-Nederland. Het is de ambitie van RWE om zijn batterijopslagcapaciteit te laten groeien tot 3 gigawatt in 2030. Door Els Stultienswww.solarmagazine.nl/nieuws-zonne-ene...
09:24 *ING verlaagt koersdoel Ebusco van 36,75 naar 21,00 euro 09:24 *ING handhaaft koopadvies op Ebusco
Beursblik: ING verlaagt koersdoel Ebusco flink Van 36,75 naar 21,00 euro. (ABM FN-Dow Jones) ING heeft vrijdag het koersdoel voor Ebusco flink verlaagd van 36,75 naar 21,00 euro, maar handhaafde het koopadvies. Bijna een jaar na de beursgang van Ebusco in Amsterdam, vindt ING het tijd om de balans op te maken. Op basis van de voorziene stijging van de productiecapaciteit en de ontwikkeling van het orderboek, naast de aanhoudende verstoringen in de aanvoerketen, verlaagde ING de volumeramingen voor 2023 en 2024 tot respectievelijk 650 en 1.250 bussen. De analisten van ING merkten op dat Ebusco zijn e-bus uitrolt in Australië en actief betrokken is bij tenders in de Verenigde Staten. "Afhankelijk van de successen die daar worden geboekt, kan Ebusco besluiten de capaciteit volgend jaar verder uit te breiden", aldus de marktvorsers. ING had evenwel al eerder op een dergelijk capaciteitsuitbreiding gehoopt. Tegelijk vallen de investeringen ook lager uit dan gedacht, waardoor Ebusco eind juni nog steeds 151 miljoen euro in kas had. Bovendien blijft de vraag in eindmarkten naar elektrische bussen "zeer gezond". "Op basis van de vele contracten die Ebusco wint onder zowel bestaande als nieuwe klanten in veel regio's, denken we dat Ebusco een superieur product biedt tegen een zeer aantrekkelijke prijs en concurrerende kosten", aldus de analisten. Daarom werd het koopadvies gehandhaafd. Het aandeel Ebusco won vrijdag 2,4 procent tot 15,98 euro. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Vorig jaar op een te hoge koers van €23 naar de beurs gebracht. Dat is wel duidelijk nu met een door ING verlaagd koersdoel.
Het zou leuk zijn als er de komende weken wat leuke orders binnen komen, het liefst ook wat uit Noord-Amerika. Wat zou de productiecapaciteit in China zijn eigenlijk? En in hoeverre is dat op te schalen? Begin Q2 volgend jaar verwachten ze 2 bussen per dag te kunnen produceren in Deurne. Dit zou betekenen dat er circa 600 3.0 bussen in heel 2023 geproduceerd kunnen worden in Deurne, nog even los van de vraag of er vanuit Rouen al bussen van de band rollen (eind 2023 pas operationeel). Daar komen de 2.2 bussen vanuit China nog bij. Dan zou je toch verwachten dat er meer dan de 650 bussen produceert moeten kunnen worden die ING noemt? Dan blijft voor dit moment de vraag naar 3.0 bussen nog wel achter: 243 fixed contracts en 84 opties.
florida7 schreef op 14 oktober 2022 10:16 :
Vorig jaar op een te hoge koers van €23 naar de beurs gebracht. Dat is wel duidelijk nu met een door ING verlaagd koersdoel.
Ja natuurlijk, wat hebben geopolitiek en supply chains nou eenmaal te maken met Ebusco. Dat hadden ze een jaar geleden ook wel kunnen zien. Alle concurrenten doen +20%. Goed inzicht hoor.
Moment van glorie is weer voorbij vandaag
Ebusco wordt ook nog genoemd in de podcast:www.iex.nl/Artikel/758010/We-voelen-o...
voda schreef op 14 oktober 2022 18:14 :
Ebusco wordt ook nog genoemd in de podcast:
www.iex.nl/Artikel/758010/We-voelen-o... Tja, de hoge elektriciteitsprijs wordt als nadelige factor voor Ebusco opgevoerd. Ik vraag me af of die vervoersbedrijven zo kort op de bal spelen. Fundamenteel zie ik hernieuwbare energie de prijs per kWh toch nogal omlaag brengen. Voor stadsbussen spelen ook vervuiling, klimaatdoelen en lawaai mee, naast comfort en eenvoudiger onderhoud. Het gaat gewoon onvermijdelijk allemaal elektrisch worden (mogelijk via brandstofcellen, al vermoed ik van niet).
Bart Meerdink schreef op 14 oktober 2022 23:25 :
[...]
Tja, de hoge elektriciteitsprijs wordt als nadelige factor voor Ebusco opgevoerd.
Ik vraag me af of die vervoersbedrijven zo kort op de bal spelen. Fundamenteel zie ik hernieuwbare energie de prijs per kWh toch nogal omlaag brengen.
Voor stadsbussen spelen ook vervuiling, klimaatdoelen en lawaai mee, naast comfort en eenvoudiger onderhoud. Het gaat gewoon onvermijdelijk allemaal elektrisch worden (mogelijk via brandstofcellen, al vermoed ik van niet).
In de steden moet het straks allemaal emissie vrij met bussen. Waterstof kost ook veel elektra om te maken.
Interessant weetje... Elektrische auto opladen in vijf minuten? Het kan volgens Nasa dankzij ruimtetechnologie Een elektrische auto opladen in minder dan vijf minuten, dat is volgens Nasa binnenkort mogelijk. De Amerikaanse Purdue Universiteit ontwikkelde, met geld van Nasa, een experimentele technologie voor toekomstige ruimtemissies. Autoredactie/HLN 17-10-22, 05:00 De technologie is bedoeld om apparatuur in de ruimte af te koelen, maar zou volgens Nasa ook kunnen worden gebruikt om de kabels te koelen tijdens het opladen van accu's van elektrische voertuigen. De laadduur zou daardoor minder dan vijf minuten bedragen. Nu duurt het nog uren om zo’n EV-batterij helemaal vol te krijgen. Bij laadkabels onderweg kun je vaak na twintig minuten laadtijd alweer minimaal 100 kilometer ver komen. Lees ook Eerste wisselstation in Europa levert binnen 5 minuten volle accu voor auto Auto opladen kan straks mogelijk in vijf minuten dankzij revolutionaire kabel Nasa-ruimtetechnologie maakt sneller laden mogelijk De koeltechniek, ontwikkeld door wetenschappers van de Amerikaanse universiteit Purdue met geld van Nasa, zou de hoeveelheid elektrische stroom van laders voor elektrische auto’s kunnen opvoeren tot ongeveer 1400 ampère. Op dit moment kan maximaal 520 ampère in een EV-batterij worden gepompt. De bekende Tesla Supercharger haalt een stroomsterkte van maximaal 180 ampère, terwijl standaardladers meestal nog niet eens 150 ampère aankunnen. 4,6 keer meer stroom dan snelste kabel van nu De oplaadkabel van Purdue kon tijdens de experimenten zelfs 2400 ampère leveren, veel meer dus dan de 1400 ampère die nodig is om de laadtijd terug te brengen tot vijf minuten. De wetenschappers slaagden erin om 4,6 keer meer stroom aan de batterij van een elektrisch voertuig te leveren dan de snelste kabel vandaag, dankzij de nieuwe koeltechniek die volgens Nasa tot 24,22 kilowatt warmte kan weghalen. De technologie maakt gebruik van een vloeistof in gekoelde toestand, die zo meer warmte kan onttrekken aan de laadkabels, zodat oververhitting wordt vermeden.www.ad.nl/auto/elektrische-auto-oplad...
Jelle Trader schreef op 4 oktober 2022 19:06 :
[...]
Ebusco .
Geen onderscheidende techniek en specifieke producten zoals bijv. ASML, of andere companies zoals Biotechnologie bedrijven die hun verworven octrooirecht commercieel goed uitwinnen. Winstmarges en vraag in producten welke
Ebusco levert is bemoedigend, zondermeer, maar concurrenten, voertuigproducenten(autobus, vrachtwagens ed.)die thans ook worden geconfronteerd of gaan worden met verminderde vraag van voertuigen werkend met krachtbronnen op fossiele- en vervuilende stoffen, dealen met dezelfde problematiek en gaan zich om die reden versneld aanpassen.
Huidige winstmarges worden 'weg gearbitreerd' om reden dat concurrenten zich aanpassen waardoor er weer een balans in vraag en aanbod ontstaat.
Nog een interessant weetje,.... (gedateerd, maar geeft de kern van de zaak wel helder aan,...)Bron: www.vdlgroep.com/nl/nieuws/vdl-ontwik...
Jelle Trader schreef op 17 oktober 2022 10:37 :
[...]
Nog een interessant weetje,.... Bron: www.vdlgroep.com/nl/nieuws/vdl-ontwik... Dat de VDL al plannen had in 2020 en nu nog steeds niets op de markt; lees ik dat goed!!! Dan is de voorsprong van Ebusco toch wel heel groot, ondanks dat de marges onder druk staan.
objectief schreef op 17 oktober 2022 10:44 :
[...]
Dat de VDL al plannen had in 2020 en nu nog steeds niets op de markt; lees ik dat goed!!!
Dan is de voorsprong van Ebusco toch wel heel groot, ondanks dat de marges onder druk staan.
Ik help je even uit de droom buddy,.... Volvo: www.volvobuses.com/be-nl/city-and-int... Mercedes-Benz: www.ovpro.nl/bus/2021/12/01/eerste-vo... MAN Diesel: www.transport-online.nl/site/141502/e... Scania Vabis: www.stichtingmilieunet.nl/andersbekek... enz. enz. Moraal vh verhaal: gevestigde orde snurkt niet en timmert ook aan- en op de weg,....
Jelle Trader schreef op 17 oktober 2022 11:04 :
[...]Ik help je even uit de droom buddy,....
O.g.v. een bericht en meteen buddy, je loopt duidelijk over een nacht ijs.
Was dit een Ebusco-bus.....???? ========================================www.telegraaf.nl/video/1767822230/abs...
DeZwarteRidder schreef op 17 oktober 2022 17:39 :
Was dit een Ebusco-bus.....????
========================================
www.telegraaf.nl/video/1767822230/abs... Niet grappig zwartgallige ridder…. Maar je troost…het was een Citea (VDL)
Pffff wordt zo een daghandelfonds...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)