Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum geopend voor Euronav
Volgen
via tradewinds: www.tradewindsnews.com/tankers/china-... Clarksons platou: China to the rescue: Clarksons raises 2024 VLCC rate forecast to $90,000 per day Suezmaxes and aframaxes also set to strengthen over the next two years 26 September 2022 10:37 GMT UPDATED 26 September 2022 10:37 GMT By Gary Dixon in London Chinese crude buying power is likely to drive continuing rate rises for tankers over the next two years, according to Clarksons Securities. The investment bank has raised dirty tanker earning projections across the board on Monday. Analysts Frode Morkedal and Even Kolsgaard argue that, despite looming recessions, Chinese demand and the energy crisis will support both oil and the tankers that carry it.
Tankers international (euronav+ insw) publiceerd een app met gratis versies: fixings... Dat bevestigd alleen dat voor VLCC reeds regelmatig meer betaald wordt dan 70 000$/dag. Die tarieven lijken nu hoger dan die van suezmax ,mr of clean. Uitkijken nu we in q4 terechtkomen...waar welicht nog heel wat het volgen waard is. Indien die tarieven enkel jaren aanhouden, valt nog heel wat te verdienen met euronav! Normaliter is dat supercycle, maar dat verdwijnt pas met nieuwe vloot...Maar wie zal nog in supertankers investeren, als er elk jaar meer vrachten wegvallen dan er schepen worden gescrapt? Daarom denk ik dat de supercycle wat langer gaat aanslepen. Welsneller plaats voor nieuwe, kleinere schepen wellicht, maar voor de grootste werven zullen ander scheepstypes wel dringender aan nieuwbouw toe zijn.
www.hellenicshippingnews.com/wp-conte... "..things seem to have been stabilised within the last month, maybe waiting for the next catalyst that will move the market to higher rate prices. Since the start of the western sanctions and as the flow of U.S. oil towards EU is increasing, Russia has made a turn to the East, exporting oil to China and India with adiscount. These new oil flows have added ton miles and are gradually replacing pipeline oil trade with seaborne, increasing the ship demand mainly on the crude market. But according to executives of oil companies this will also lead in increasing ship demand also on the product market because as increasing Russian oil flows are moving to the East, (where there are many refineries), oil products will increasingly move ina western direction. A very interesting information that points out the increased oil demand in the near future is the announcement from the U.S. Energy Information Administration about the Strategic Petroleum Reserve, that declined by nearly 7 million barrels in the week ended 16 September, leaving it at roughly 427 million barrels. This is the lowest point since 1984 and for the first time since 1983, the SPR holds less oil than commercial storage."
Die strategische oliereserves worden verkocht om de prijs wat lager te houden: Biden wil de tussentijdse verkiezingen winnen.
De volgende vijf jaar (dus tot eind 2026), gewoon al om de VLCC's te vervangen die ouder zullen zijn dan 20 jaar, heb je 200 VLCC's méér nodig en als je weet dat één VLCC 120 miljoen kost + shipyards zo goed als volgeboekt tot eind 2025 !!
cyprus is nog ver... het is blijkbaar niet nodig dit openbaar te maken, maar voor de herdomiciliering naar cyprus is ook al een 50% meerderheid nodig. De data om die beslissing voor te leggen aan de aandeelhouders staan nog niet in de sec filings. Daarna nog een procedure in cyprus, en ja, dan zou er kunnen begonnen worden met de volgende fase. Zolang cyprus niet europees is kan er wellicht niet echt een fusie zijn. ik begin nu te denken 2024...En dan kunnen de verhoudingen tussen Clean en crude heel anders liggen: meer in verhouding met de intrendieke waarde, dus in voordeel van VLCC, denk ik. Op korte termijn is dat eerder slecht voor Euronav, tenzij...Frontline extra toegevingen doet aan de familie Saverijs: dan kan het eerder snel gaan. Maar tijd brengt raad, en bij de Saverijs familie brengen de cmb participaties en exmar aardig wat op...Wie weet, de ruil met frontline is nu al minder winstgevend 11 euro voor frontline is 16 euro voor euronav...De nieuwe tankers gaan wellicht extra veel opbrengen met clean transport, en dat kan dan de LR en MR tankers beconcurreren... Ik denk dat we nu niet meer moeten denken aan q4... Maar ja, onderhandelen of stilstaan... De belgische aandeelhouders zouden wel eens kunnen stemmen tegen 'cyprus', en ook de pariculiere en financiele belgen... Euronav en frontline zwijgen.. wie heeft het dan voor het zeggen?
VLCC's die besteld werden door tankerbedrijven en geleverd worden de komende jaren: 2023: 20 (driekwart daarvan wordt geleverd in de eerste vijf maanden van het jaar, de overige vijf in augustus-september) 2024: 0 (nul) 2025: tot nu toe slechts 1 besteld 2026: tot nu toe eveneens slechts 1 besteld Suezmax die besteld werden door tankerbedrijven en geleverd worden de komende jaren: 2023: 9 besteld (zeven ervan worden geleverd in de tweede jaarhelft) 2024: 4 besteld 2025: 0 2026: 0
De voorziene/verhoopte scrap van oude tankers blijft blijkbaar nog even uit nu Rusland heel oude tankers opkoopt om zijn crude bij de buren te krijgen ? Problemen mbt verzekering van vrachten zullen ze intern regelen met eigen maatschappijen (?). Maar goed, allemaal vracht die de reguliere markt dus niet meer kan vervoeren. De nieuw te leveren tankers zullen bijgevolg geen afdankertjes vervangen, zoals voorzien werd, maar de mondiale vloot laten groeien. Ik kan moeilijk aannemen dat dat goed nieuws is. Reken daarbij een aanstormende "nieuwe wereldorde" waarin Iran en Rusland samen 10 mio bpd kunnen oppompen. Niet bepaald lievertjes voor het oliedorstige Westen.
Wat is de reden van recente daling? Het daalt wel erg ferm... Is dat te wijten aan de volledige beursbaisse?
ThomasB schreef op 5 oktober 2022 15:24 :
Wat is de reden van recente daling? Het daalt wel erg ferm...
Is dat te wijten aan de volledige beursbaisse?
Voor diegenen die ingestapt waren aan 8 euro, valt er nog steeds een heleboel winst op te rapen, ook an de huidige koersen, maar dalende koersen is als sneeuwbal. Gaat steeds harder. Ik denk dat we huidige daling wel hebben gehad. Men is al een tijd aan het speculeren op een zogezegde OPEC+ productieverlaging en nu de bevestiging er zowat is, kan de rust misschien terugkeren, ondanks het recessiespook. Positief is dat er recent zeer veel oude tankers verkocht zijn aan ontzettend hoge prijzen, dus die opkopers gaan dat niet doen als ze denken dat de tankertarieven ineen gaan stuiken, toch?? Het klopt dat daardoor oude tankers enkele jaren langer in de vaart zullen blijven, maar als ze de ballon op die manier weer onder water gaan duwen, gaat ie binnen paar jaar des te hoger. Dat is wat ik denk. Aan deze prijzen is de beste koop Frontline naar mijn mening. Na de fusie of overname zoals een raket naar zeer hoge koersregionen. Mijn gedacht :)
...en fro 'maar 2,5% ... Wellicht is er een doorbraak in cyprus dossier. CMB-tech kwam ook in het nieuws: de haven van Antwerpen wordt uitgerust met een sleepboot en faciliteiten voor co2 opslag en besparingen. De markt voor sleepboten type cmb-tech is 10000. De besparing in co2 staat gelijk met 350 voertuigen. Maar Wellicht is er met die nieuwe evolutie een vergelijk mogelijk, wardoor de banden met euronav en cmb-tech aangehaald behouden blijven binnen de frontlinecombinatie...Dat zou de zaken veel vereenvoudigen, en dan kan het dossier snel vooruit: een vergadring voor Cyprus-stemming(voorafgaandelijk belgisch akkord lijkt vereist, zie sec filings), en dan misschien een zetje voor cmb-tech? bij een merge met frontline is nog opwaarts potentieel van 3%, aan de huiidige frontline koers. Of frontline daarna nog omhoog kan? ... ze hebben wel een kwartaal met gigantische cash-flow. voor de combinatie schat ik zowat 13500 dagen spot of equivalent... >500 miljoen! cash dit kwartaal en aan 3x de jaarlijkse cash...kan het aandeel nog wel omhoog...(10% extra als spot hetzelfde blijt, maar opwaarts gaan kan ook...).
134 000?? en het beweegt... ik zag op de vlcc app een vlcc voorbij varen aan 17 knopen per uur. het schip stond geboekt aan... 134 000 tce per dag maar was na enkele minuten van de aardbol (vlcc app) verdwenen... Aan die snelheid varen scheelt zo'n 40 ton brandstof per dag...(12 knopen is gebruikelijk... als er genoeg schepen zijn. Er blijft dan niet zo veel meer over.. je krijgt tegenwooordig ook al 60000 vooor geladen dagen, en als je dan 2x zoveel dagen moet spurten...Ik denk dat het wat voorbarig werd gemeld in de vlcc app. Ondertussen speelt Atletico Madrid ook mee... Idan ofer, goed voor 11...(miljard) nam 5% in insw. Insw kocht ook eigen aandelen.. Ja, die vlcc app van tankers international is ook voor de helft(?) eigendom van INSW. Helaas, om welk schip uit 2016 het ging voor die trip aan 134000 $/dag ... zocht het op, het vaarde in de middellandse zee..Kijk, en ik wil hier geen racistische opmerkingen maken, maar die idanofer heeft een neus voor zaken... nu ja roland D., koop jij dan maar euronav? Melexis is veel te duur!
PERSMEDEDELING Gereglementeerde informatie 13 oktober 2022 –10 pm CET OPENBAARMAKING VAN EEN TRANSPARANTIEKENNISGEVING (Artikel 14, eerste lid, van de wet van 2 mei 2007 op de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen) 1. Samenvatting van de kennisgeving ANTWERPEN, België, 13 oktober 2022 – Euronav NV (NYSE: EURN & Euronext: EURN) (“Euronav” of de “Vennootschap”) ontving op 11 oktober 2022 een transparantiekennisgeving van Saverco NV en CMB NV waaruit blijkt dat Saverco NV en CMB NV tezamen 20,01% van de stemrechten van de Vennootschap bezitten, volgend op een aankoop op 11 oktober 2022. Saverco NV en CMB NV hebben daarbij de drempel van 20% overschreden. De Vennootschap geeft ook mee dat Saverco NV een Formulier 13D, inclusief toelichting omtrent het doel van deze aankoop, neerlegde bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission. Een kopie van dit formuleer vindt u op onze website:www.euronav.com/nl/investeerders/nieu...
PERSMEDEDELING 17 Oktober 2022 – 08.00 am CETEURONAV VERKOOPT ULCC EUROPE ANTWERPEN, België, 17 oktober 2022 – Euronav NV (NYSE: EURN & Euronext: EURN) (“Euronav” of de “Vennootschap”) heeft de ULCC (Ultra Large Crude Carrier) Europe (2002 – 441.561 dwt) verkocht. Het schip is schuldenvrij en de verkoop zal een meerwaarde opleveren van 34,7 miljoen USD. Het schip zal tijdens het huidige kwartaal geleverd worden aan haar nieuwe eigenaar en zal ingezet worden voor opslag. De Europe heeft een capaciteit van 3 miljoen vaten ruwe olie en was één van de slechts vier schepen van dergelijke omvang die in 2002 en 2003 werden gebouwd. Euronav behoudt een belang in de drie andere ULCCs via eigendom van de Oceania (2003 – 441.585 dwt) alsook 100% eigendom sinds juli 2022 van de FSO Asia (2002 – 432.023 dwt) en FSO Africa (2002 – 432.023 dwt). Deze laatste twee ULCC schepen werden omgebouwd tot gespecialiseerde FSO schepen die momenteel worden uitgebaat onder een lange termijn contract in Qatarwww.euronav.com/nl/investeerders/nieu...
momenteel duurder dan 1,45 frontline... een frontline van 2010 verhuurd aan 40 000 idle days included (vlcc app) dan zijn nog altijd zeer stevige prijzen: en als de olie moet komen uit het snelstijgende aantal rig in us, dan compenseert dat ruimschoots het minderaanbod van opec..op niveau van transportbehoefte Een vat olie van us naar europa zou nu 20 euro kosten aan vervoer, 13 cent per liter. kan dus nog veel hoger, al is dat 8 milj dollar voor een roundtrip..
PERSMEDEDELING 19 Oktober 2022 – 08.00 am CET EURONAV VERKOOPT SUEZMAX CAP PHILIPPE ANTWERPEN, België, 19 oktober 2022 – Euronav NV (NYSE: EURN & Euronext: EURN) (“Euronav” of de “Vennootschap”) heeft de Suezmax Cap Philippe (2006 – 158.920 dwt) verkocht, wat een meerwaarde opleverde van 12,9 miljoen USD. Het schip is schuldenvrij en werd geleverd aan haar nieuwe eigenaars op donderdag 13 oktober. Euronav blijft haar vloot actief beheren in afwachting van nieuwe regelgevingen zoals de EEXI (Energy Efficiency Existing Ship Index) die vanaf januari 2023 van kracht is. ml-eu.globenewswire.com/Resource/Down...
PB: EURONAV CONTRACTEERT TWEE NIEUWE SUEZMAX-SCHEPEN VOOR LEVERING IN 2024 ANTWERPEN, België, 24 oktober, 2022 – Euronav NV (NYSE: EURN & Euronext: EURN) (“Euronav” or the “Company”) kondigt vandaag aan dat het een overeenkomst heeft gesloten met Daehan Shipbuilding Co. Ltd. voor twee Suezmax nieuwbouwschepen. De schepen zullen zusterschepen zijn van Cedar (2022 -157.310 dwt) en Cypress (2022 – 157.310 dwt), die gebouwd werden op dezelfde werf. De levering van beide schepen wordt verwacht in het derde kwartaal van 2024. De schepen zijn de nieuwste generatie eco-Suezmax-tankers en zijn uitgerust met zowel scrubbers als ballastwaterbehandelingssystemen. De schepen hebben de structurele notatie LNG Ready, en beide partijen werken nauw samen om ook de structurele notatie van Ammoniak en Methanol Ready te bekomen. Dit biedt de optie om op een later moment over te schakelen op andere brandstoffen. Hugo De Stoop, CEO van Euronav: “Als marktleider in ons segment is Euronav erin geslaagd een zeer competitief contract met een zeer aantrekkelijk leveringsschema af te sluiten. Het aanhoudende hoge aantal contracten aangegaan door andere scheepvaartsegmenten verminderde de beschikbare capaciteit voor de bouw van olietankers. En dit op een moment dat de sector nood heeft aan de vervanging van oude schepen door milieuvriendelijkere modellen. Met dit contract, opgeteld bij de twee Suezmaxen die eerder dit jaar werden geleverd en drie andere Suezmaxnieuwbouwschepen in aanbouw, is Euronav een tastbare drijvende kracht achter innovatie, investeert de organisatie in de energietransitie en geeft het blijk van wendbaarheid door in te gaan op een volgende kans om onze Suezmax-vloot verder te verjongen.” Deze transactie is in lijn met de kerndoelstellingen en -strategie van de Vennootschap. Euronav is van plan de bestaande liquiditeiten te gebruiken en zal passende financiering aantrekken vóór de oplevering van deze schepen. De schuldgraad van de balans blijft conservatief en geschikt voor Euronav om haar kracht en flexibiliteit te behouden bij het navigeren door de tankercyclus.
upward risk? euronav lijkt wel duur. Maar... de waarde van de vloot stijg enorm door de winst die voor de komende 3 jaren verwacht wordt. Stel dat die tce gemiddeld 50 000 boven normaal winstpeil uitkomt gedurende 1000 dagen voor 60 boten... dan is dat alleen...15 per aandeel bovenop een 'normale' vlootwaarde van 20$/aandeel Reken er maar op dat ze dan nog 10$ winst maken op 10% van de aandelen door aankoop. dan is die 18,5$/euro zowat halve prijs. dat is het opwaartse risico. Als de markt stilvalt, ja dan kan met die vloot (tijdelijk) geen winst: gemaakt. Maar jefferies, clarkson... die gaan uit vzeker oor de nieuwere boten(scrubber) voor nog veel hogere TCE. Nieuwe boten? ja, om milieu impact te verkleinen, maar reken daar maar niet teveel op: 2 jaar bijna niets en dan met mondjesmaat...als er nog vraag naar is, want intussen zijn we de oil peak voorbij... De schaarste zou wel eens blijvend kunnen zijn, want nieuwe boten in een dalende markt...ERG duur! Ik voorzie dat de markt na 2025 snel zal zakken...rapper dan men kan scrappen!
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
Nextensa
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)