Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 10,560 17 mei 2024 17:37
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 10,530 - 10,890
  • 1.316.895 Gem. (3M) 2M

Air France-KLM 2022

1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 62 63 64 65 66 ... 79 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 GakGak 4 augustus 2022 14:28
    Er waren ooit tijden (in vroegere jaren zelfs nog zonder internet) dat je klakkeloos de KLM aandelen kon inslaan
    in voorjaar en vroege zomer en op tijd voor het winterseizoen weer dumpen.

    Nu moet je voor de crisis verkopen en niemand vertelt je wanneer de volgende crisis begint of begonnen is.
  2. forum rang 8 GakGak 4 augustus 2022 14:35
    quote:

    visboer schreef op 3 augustus 2022 11:23:

    is er nog een klm bbq?
    Misschien voor pensionado´s (of nada´s ivm gebrek aan indexering).
    Die hebben de buit binnen en er dreigen geen verdere salariskortingen of bedrijfsongelukken aan
    Nederlandse of Franse kant of echtscheidingen zonder alimentatie.
  3. [verwijderd] 18 augustus 2022 00:16
    Tsja, het kan natuurlijk zijn dat zo'n verhaal slecht uit komt door de positie die je hebt ingenomen (aanname van mijn kant), maar ik zie zelf geen duidelijke onwaarheden in het artikel. Ik zie je bovendien geen enkel argument noemen dat het verhaal van IEX zou verzwakken of zelfs onderuit halen.
    Kortom, waarschijnlijk verkeerde positie.
    btw ik krijg de indruk dat je de kwaliteit van artikelen niet best vindt, als dat zo is, waarom betaal je er dan voor? Of krijg je ze gratis?
  4. Artemis 18 augustus 2022 09:56
    Dat klopt de negatieve berichten komen mij zeer slecht uit, heb behoorlijk wat aandelen (ook meegedaan met de claimemissie). Ik heb het artikel eigenlijk niet eens in zijn geheel gelezen. Doe ik eigenlijk nooit, er klopt vaak weinig van is mijn mening. KlM is 1 van de grootste stijgers (50%) daar had best iets positiefs over gezegd kunnen worden. Ik betaal voor de iex puur ivm de irritante reclames, maar kan ook de beurs volgen bij de ABNAMRO en kijk vaak bij beide ivm met storingen soms.
  5. forum rang 8 GakGak 23 augustus 2022 10:31
    AF/KLM 50 % gestegen...

    Dat soort oprispingen zie je vaker in de meerjarige grafieken en net zo hard weer afgewisseld met forse dalingen.
    Dat laatste leek wel even achter de rug voorlopig door de dramatische prestaties rond en na de emissie (1.09 dip) maar
    het snelle tijdelijke herstel geeft weer volop ruimte alle kanten op en vanaf 1.60 euro is de shortkant veruit de
    meest belovende.

    Tenzij je alleen maar kijkt naar de historisch lage waardering voor dit aandeel en blind bent voor de kansloze positie
    van AF/KLM en de trend (na de zomeropleving) van de luchtvaart in het algemeen.
    Veel concurrentie en veel nieuwkomers met nieuwe investeringen en daardoor minder slechte schuldpositie en
    dat maakt KLM en zeker AF volkomen kansloos in een onrustige markt die nog lang niet hersteld is van
    de corona periode door de vele naweeen (personeel en milieu ellende) al doet men zijn uiterste best om de schijn op te houden.
  6. forum rang 4 torro 31 augustus 2022 13:07
    Air France en Delta in onderhandeling over ITA Airways
    < 1 minuten geleden (vandaag 13:05:29)
    Dow Jones Newswires
    Rome start exclusieve gesprekken op.

    (ABM FN-Dow Jones) Rome gaat in onderhandeling met partners Delta Air Lines en Air France-KLM over een privatisering van ITA Airways. Dit maakte de Italiaanse regering bekend.

    De twee maatschappijen hebben samen met investeerder Certares Management een bod uitgebracht op ITA Airways dat door de Italiaanse regering als beste werd bestempeld.

    De onderhandelingen zullen exclusief zijn.

    ITA Airways is het oude Alitalia. MSC Mediterranean Shipping en Deutsche Lufthansa toonden ook interesse.
  7. forum rang 8 GakGak 31 augustus 2022 17:33
    ITA is een simpele doorstart van het dramatische Alitalia en daarmee een vrij kansloze onderneming altijd al geweest en reken maar
    dat het megalomane Air France daar wel wat in ziet en het risico is voor de belastingbetalers in de toekomst want de Franse
    staatssteun is voor altijd gegarandeerd.

    KLM heeft hierbij weinig in te brengen en hangt er maar een beetje bij.
    Dit kan nooit goed zijn voor de koers en misschien even wat opgeklopt opportunisme.
  8. forum rang 6 Hernia 31 augustus 2022 20:52
    quote:

    GakGak schreef op 31 augustus 2022 17:33:

    ITA is een simpele doorstart van het dramatische Alitalia en daarmee een vrij kansloze onderneming altijd al geweest en reken maar
    dat het megalomane Air France daar wel wat in ziet en het risico is voor de belastingbetalers in de toekomst want de Franse
    staatssteun is voor altijd gegarandeerd.

    KLM heeft hierbij weinig in te brengen en hangt er maar een beetje bij.
    Dit kan nooit goed zijn voor de koers en misschien even wat opgeklopt opportunisme.
    De oude alliantie komt weer boven. Dit altijd een droomwens geweest van Air France. Zou deze een keer dan toch in vervulling gaan.
1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 62 63 64 65 66 ... 79 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM heeft een serieus kostenprobleem, en dat is niet voor het eerst

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links