Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum geopend voor Euronav
Volgen
DW Services schreef op 2 augustus 2022 17:40 :
Hoe zou het nog met belegger1981 zijn? Zou hij toch verkocht hebben?
Goeiemiddag, Ik heb ze verkocht aan de 10€. Ik heb er nu ook spijt van maar spijt komt altijs te laat. De koers zal nu niet veel meer zakken dus helaas voor mij maar het beste voor de mensen die er nog inzitten… Alvast dank
Spijtig om te horen. Ik heb er 5000 aan 10,27 gemiddelde aankoop. Ik blijf lekker zitten.
... verwacht niet al te veel van de resultaten morgen! suezmax en tc zal het al wel goed gedaan hebben, maar q2 was niet in verhouding met de koersevolutie. nu wordt de koers eerder bepaald door de waarde na de fusie, en eventueel een tegenbod. fro moet dus eerst europees worden (cyprus) en dan krijgen we de ruillofferte: daarna misschien een tegenbod? Er zijn wel alternatieven, om binnen de tankerwereld te blijven bv. insw: even fel gestegen en 'specialisen die verkoopadvizen gaven aan 17$ geven mu 6 maand later kooopadviezen aan 25$) En ja ,als aan 30000$ per dag geen winst wordt gemaakt, is elke 10000 verhoging pure winst... (+10 00$0/ dag voor euronv x60 x350 ...= 1$ per aandeel dit zou wel eens kunnen oplopen tot 100 000....voor een 4tal jaar en dat wordt dan 80$ per aandeel, want dan kopen ze er elk jaar 10% eigen aandelen bij zelf...en investeren de rest. Kan CMB 16$ per aandeel bieden? ja, als ze hun containerwinsten gebruiken en/of als de spot snel stijgt. dat zou dat zowat 2 miljard bijkomend kosten maar me bv. de verkoop van fso, en bestaande cmb en euronav) cash en kredietlijnen is dat nog altijd eenzeer haalbare investering: ... zien hoe snel de spotprijzen stijgen, en hoe lang het duurt vooraleer fro hun ruil kan aanbieden... Voor cmb (bocimar) ze moeten toch iets doen met al dat geld van de containers... en aan 3,2 miljard is euronav nog niet echt duur...(wordt wellicht eerder 18$, als het wat aansleept) En fro zou dan meer bieden? wat is dan het probleem? (wordt vervolgd)
DW Services schreef op 2 augustus 2022 23:13 :
Spijtig om te horen. Ik heb er 5000 aan 10,27 gemiddelde aankoop. Ik blijf lekker zitten.
Ik kan u zeker geen ongelijk geven,zeker de moeite bij u. Ik ben nu nog aan het kijken wat ik nog zou kunnen kopen maar voorlopig geen idee… Ik vind dat de beurs het heel goed doet voor de moment,en denk dan ook dat we nog een dip gaan krijgen naar het einde van het jaar toe… Ik kan ook volledig mis zijn natuurlijk. Succes alvast
OPEC+ bereikt akkoord over minieme productieverhoging in september Binnen de organisatie van olie-exporterende landen OPEC+ is overeenstemming bereikt over een wel zeer beperkte verhoging van de productie in september. Er worden 100.000 vaten per dag extra voorzien. Dat heeft de organisatie woensdag bekendgemaakt. In OPEC+ zijn de OPEC-landen en bondgenoten zoals Rusland verenigd. De ministers van die landen stemden woensdag tijdens een onlinevergadering in met het voorstel om dagelijks 100.000 vaten extra te voorzien. Het gaat om een van de kleinste productieverhogingen uit de geschiedenis van de organisatie. De krappe markt wordt door de beslissing dus extra bevoorraad, maar de toename verloopt aan een veel trager tempo dan de voorbije maanden. Voor juli en augustus werden nog meer dan 600.000 extra vaten per dag beloofd. De 23 landen tellende alliantie zou de toename evenredig over de leden verdelen, zo melden delegatieleden nog aan het financiële nieuwsagentschap Bloomberg. De voorbije maanden hadden alleen Saoedi-Arabië en de Verenigde Arabische Emiraten de productieverhoging gehaald, waardoor slechts een fractie van de beloofde toename de wereldmarkt bereikt. De VS en andere westerse landen hebben de voorbije maanden al meermaals aan de olie-exporterende landen gevraagd om de sluizen verder open te zetten. De grotere productie moet toelaten om de inflatie te beteugelen, die door de hoge energieprijzen wordt aangewakkerd. De OPEC-beslissing om het bij een verwaarloosbare toename te houden, wordt door experts dan ook beschouwd als een nederlaag voor het Witte Huis. De Amerikaanse president Joe Biden had in juli de druk nog opgevoerd met een bezoek aan de omstreden Saoedische kroonprins Mohammad bin Salman. Saoedi-Arabië wordt gezien als de eigenlijke leider van de olieorganisatie. trends.knack.be/economie/beleid/opec-...
belegger1981 schreef op 2 augustus 2022 18:23 :
[...]
Goeiemiddag,
Ik heb ze verkocht aan de 10€.
Ik heb er nu ook spijt van maar spijt komt altijs te laat.
De koers zal nu niet veel meer zakken dus helaas voor mij maar het beste voor de mensen die er nog inzitten…
Alvast dank
Ik heb een deel van mijn aandelen verkocht aan 12,49. Dit heb ik ondertussen in Microsoft gestoken. Deze stonden toen iets boven de 250 en hebben volgens mij makkelijk de 350 terugvinden. Het nadeel is wel de dure dollar. Verder vermoed ik dat Bpost redelijk mooie cijfers gaat voorleggen. Ook al zal de inflatie een sterke stijging geven in de kosten, zal Radial door de sterke dollar meer gaan bijdragen. Ik hou ook ING en WDP in het oog. WDP staat relatief laag, maar doet het niet slecht. Ook Volvo cars vind ik een degelijke investering. Ze bezitten nog steeds 50% van Polestar en gooien zelf ook een deel om in alternatieve energie. Exmar heb ik ook een deel, maar dit is een risico. Verder nog een risico met Balta, maar dat heb ik veel te duur gekocht. Misschien heel je hier ideeën uit Belegger 1981. Bpost geeft alvast nog een redelijk dividend. Proximus staat ook redelijk laag en heeft net hun doelstelling ligt verhoogd voor het volledige jaar. Bovendien sterke stijgingen internationale omzet. Daartegenover staan zware investeringen met wel een redelijke dividend, zelfs als ze dat zouden verlagen. Laat me gerust iets weten. De rest van mijn Euronav laat ik nog staan. Als ze verder zakken, verkoop ik ze wel aan 13,80 ofzo.
EURONAV MAAKT RESULTATEN TWEEDE KWARTAAL EN EERSTE HALFJAAR 2022 BEKEND HOOGTEPUNTEN • Sterkere vrachttarievenmarkt wint aan kracht in het derde kwartaal tot op heden • Vlootverjonging: 2 VLCC’s gekocht en 4 VLCC’s & 3 Suezmaxen verkocht , waardoor de leeftijd van de vloot aanzienlijk vermindert • Q3 spottarieven tot op heden: VLCC 47% verhuurd aan 12.700 USD per dag; Suezmax 49% verhuurd aan 23.900 USD per dag • Bindende combinatieovereenkomst voor fusie met Frontline getekend; lancering ruilbod verwacht in de loop van het vierde kwartaal van 2022 • FSO’s gecontracteerd tot 2032 werden volledig geconsolideerd, 100% in eigendom van Euronav • Decarbonisatie: engagement om tegen 2050 netto nulemissies te bereiken met belangrijke toekomstige mijlpalen ANTWERPEN, België, 4 augustus 2022 – Euronav NV (NYSE: EURN & Euronext: EURN) (“Euronav” of de “Vennootschap”) maakte vandaag de niet-geauditeerde financiële resultaten bekend voor het tweede kwartaal van 2022, eindigend op 30 juni 2022. Hugo De Stoop, CEO van Euronav: “De laatste maanden zijn cruciaal gebleken voor Euronav. Ten eerste zijn de vrachtmarkten sinds maart aanzienlijk verbeterd en wordt dit herstel voortgezet op een contra-seizoensgebonden basis. Ten tweede hebben we de toekomstige vaste inkomstenstromen tot 2032 verhoogd via de uitkoop van de FSO joint venture partner. Ten derde hebben we in de loop van het kwartaal een belangrijke verjonging doorgevoerd waardoor de gemiddelde leeftijd van onze vloot is gedaald en de vloot de komende 18 maanden nog met 10% zal groeien dankzij de nieuwbouwschepen in aanbouw. Ten vierde is onze decarbonisatiestrategie en ons traject naar netto nul tegen 2050 het eerste kader van die aard dat door een ruwe olie tankerrederij wordt toegepast. Ten slotte zal de voorgestelde combinatie met Frontline deze positionering nog aanzienlijk versterken door schaal en invloed toe te voegen. Recente handelsgegevens - zoals de terugkeer van China naar de aankoop van ruwe olie, het aanbod van schepen en het gestegen olieaanbod - hebben een voor dit seizoen ongewoon herstel ondersteund. Euronav is ideaal geplaatst om voordeel te halen uit een cyclisch herstel op kortere termijn, maar ook uit de robuuste fundamenten van onze markt op middellange termijn.” ======================== Het hele PB lees je hier: ml-eu.globenewswire.com/Resource/Down... Uitgelicht: COUPON 29: Ex dividend datum 30/08/2022 Registratiedatum 31/08/2022 Betalingsdatum 09/09/2022 Euronav handhaaft haar aangekondigde politiek om 3 USD cent per aandeel per kwartaal uit te keren. Volgend op het besluit van de aandeelhoudersvergadering van november 2021 om de op een onbeschikbare rekening geboekte uitgiftepremies beschikbaar te stellen voor uitkeringen, en in lijn met de beslissing van de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering van 19 mei 2022, zal de vaste uitkering van 3 USD cent met betrekking tot Q2 2022 worden betaald via een terugbetaling van deze uitgiftepremie. Deze uitkeringsaanpak is optimaal voor de aandeelhouders aangezien er geen roerende voorheffing (WHT) zal worden ingehouden. De aandeelhouders zullen daardoor 3 USD cent per aandeel ontvangen op 9 september 2022.
maci schreef op 4 augustus 2022 08:22 :
EURONAV MAAKT RESULTATEN TWEEDE
KWARTAAL EN EERSTE HALFJAAR 2022 BEKEND
• Q3 spottarieven tot op heden: VLCC 47% verhuurd aan 12.700 USD per dag;
Suezmax 49% verhuurd aan 23.900 USD per dag
en verder naar onderen in het kwartaalverslag: "Freight rates for fixtures in recent weeks in both VLCC and Suezmax have been substantially above the run rate for Q3 indicating a tightening of the market ahead of the winter trading season."
www.euronav.com/investors/company-new... Euronav maakt resultaten tweede kwartaal en eerste halfjaar 2022 bekend Publicatiedatum: 4 augustus 2022ml-eu.globenewswire.com/Resource/Down...
Belangrijkste hoofdstuk in het H1 verslag : TANKERMARKT EN VOORUITZICHTEN De ontwrichting door de oorlog tussen Rusland en Oekraïne is sinds het einde van het eerste kwartaal de belangrijkste drijfveer van de tankermarkten. Het vervoer van ruwe olie is minder efficiënt geworden (en zal dat waarschijnlijk ook blijven) omdat Europa zijn invoer van ruwe olie uit Rusland heroriënteert naar vaten uit de Atlantische Oceaan en het Midden-Oosten. Deze trend moet zich nog verder doorzetten en zal waarschijnlijk uitbreiden naarmate andere landen hun leveranciers van ruwe olie diversifiëren. Dit zou moeten leiden tot langere tonkilometers aangezien ruwe olie verder zou moeten worden vervoerd – beide factoren slorpen nu en in de toekomst extra scheepscapaciteit op. De tijdbevrachtingsactiviteit begint enkele positieve tekenen van leven te vertonen. Er zijn in 2022 al meer dan vijftien VLCC-tijdbevrachtingen van 12 maanden of meer overeengekomen (bron: Bloomberg), vergeleken met slechts 10 in 2021. De recente tarieven liggen tussen 35.000 en 38.000 USD per dag (voor 2020-2021 tonnage), waarbij de duur van de bevrachting ook stijgt naar drie jaar. De huidige contra-seizoensgebonden stijging van de vrachttarieven creëert deze winter een potentieel dynamische markt voor het vervoer van ruwe olie. Factoren op korte termijn zijn gunstig voor de tweede helft van het jaar. Het IEA verwacht dat de Chinese vraag naar olie zal stijgen van 14,6 Mb/d in 2022 Q2 tot 15,7 Mb/d in Q3 en 15,9 Mb/d in Q4 met een gemiddelde vraag van 16,2 Mb/d (+5.2%). Een hogere raffinage benutting en de toevoeging van nieuwe raffinagecapaciteit zullen de groei van de importvraag stimuleren. Het scheepsaanbod vertoont ook een ondersteunend momentum – het overschot aan VLCC’s in het Midden-Oosten bereikte onlangs het laagste punt in 2 jaar (bron: Bloomberg TNNGSD Index), wat wijst op een toenemende schaarste op de kerntankermarkten. De verwachting is dat in de toekomst aan de groei in de wereldwijde vraag naar olie zal moeten worden voldaan door niet-OPEC producenten in de Atlantische bekken, waardoor de tonkilometers verder zullen stijgen. Verwacht wordt dat de VS haar productie met 1 miljoen bpd zal opvoeren tussen nu en het einde van 2023, gesteund door Brazilië, Canada en Guyana (200k bpd elk). Vooruitblikkend wijzen fundamentele data op een duurzaam herstel. De verhouding tussen het orderboek en de wereldvloot (VLCC 4,9%, Suezmax 3,9%) blijft op een meerjarig dieptepunt. Het gelimiteerde aanbod van nieuwe schepen is het gevolg van de hogere prijzen (VLCC 119 miljoen USD - Clarksons quotering van 22 juli) en het feit dat de scheepswerven tot 2025 bezig zijn met bestellingen voor andere segmenten. Nieuwe regelgevingen (EEXI) zullen zich geleidelijk beginnen vastbijten in een wereldwijde vloot waarvan 14% van de VLCC’s ouder zal zijn dan 20 jaar en 29% ouder dan 15 jaar bij oplevering van het huidige orderboek eind 2023. Tot dusver in het derde kwartaal van 2022, heeft de VLCC-vloot van Euronav die actief is in de Tankers International Pool ongeveer 12.700 USD per dag verdiend en 47% van de beschikbare dagen zijn vastgelegd. De Suezmax-vloot van Euronav die actief is op de spotmarkt, heeft ongeveer 23.900 USD per dag verdiend met een gemiddelde van 49% van de beschikbare dagen vastgelegd. De vrachttarieven voor de laatste weken voor zowel de VLCCs als Suezmaxen lagen aanzienlijk boven de run rate voor Q3, wat wijst op een verkrapping van de markt in aanloop naar het winterse handelsseizoen.
Analisten lijken verdeeld. Beursblik: Euronav stelt teleur Door ABM Financial News op 4 augustus 2022 09:40 (ABM FN) De kwartaalcijfers van Euronav stellen teleur. Dit schreven analisten van Kepler Cheuvreux donderdag. De resultaten van Euronav lagen onder de taxaties van Kepler, maar waren ook minder goed dan de analistenconsensus. "Dit is teleurstellend", aldus Kepler. "Maar de belangrijkste boodschap is dat de markten verbeteren, ondanks dat het tempo lager ligt dan gedacht." Euronav meldde ook dat de prijzen in het derde kwartaal significant hoger liggen, aldus Kepler, maar het aantal boekingen valt nog wel tegen. Kepler heeft een koopadvies op Euronav met een koersdoel van 16,40 euro. Het aandeel daalt donderdag 2,6 procent naar 14,13 euro.
Olietankergroep Euronav zag de kwartaalresultaten sterk stijgen, dankzij hogere tarieven (al werden die pas op het einde van het kwartaal een feit). De bedrijfskasstroom (EBITDA) steeg met 230%, wat het nettoverlies reduceerde tot 4,9 miljoen dollar. Door de hogere waarde van de schepen, de duurdere dollar en de hogere tarieven krikt KBC Securities-analist Olivier Vandewoude het koersdoel op van 12 naar 14,5 euro per aandeel. Vandaag noteert de groep dicht bij zijn intrinsieke waarde en dus blijft het “Houden”-advies behouden. Aanhoudend verlies Het licht negatieve nettoresultaat voor het tweede kwartaal is een gevolg van het aanhoudend moeilijk marktklimaat. Het verwachte herstel van de tarieven als gevolg van het conflict tussen Rusland en Oekraïne begon zich de laatste weken echter te materialiseren. Analist Olivier Vandewoude blijft positief voor de rentevoeten in het tweede halfjaar. De winst per aandeel kwam uit op -0,02 dollar per aandeel. Euronav houdt vast aan een dividenduitkering van 0,03 dollar per aandeel per kwartaal. Stijgende vrachttarieven is goed nieuws In het tweede kwartaal lag het gemiddelde tankertarief (Very Large Crude Carriers, VLCC) op 17.000 dollar per dag, terwijl de Time Carter (TC)-tarieven 45.500 dollar per dag bedroegen. In het eerste kwartaal van 2021 was dat nog 13.750 en 48.300 dollar per dag. De Suezmax-tarieven op de spotmarkt klommen van 15.500 dollar in het eerste kwartaal naar 20.000 dollar per dag, terwijl de prijs op de chartermarkt stabiliseerde op 30.500 dollar per dag. Tot dusver verdiende de VLCC-vloot in het derde kwartaal van 2022 gemiddeld al 12.700 dollar per dag en 47% van de beschikbare dagen zijn vastgelegd. De Suezmax-vloot heeft ongeveer 23.900 dollar per dag verdiend en 49% van de beschikbare dagen is vastgelegd. Euronavs vooruitzichten Zoals verwacht leidde het conflict tussen Rusland en Oekraïne tot een toename van het aantal tonkilometers omdat Europa zijn invoer van ruwe olie uit Rusland heroriënteert naar de Atlantische Oceaan en de Midden-Europese landen. Deze aanhoudende trend zal de vrachttarieven op korte termijn opdrijven. De anticyclische stijging van de vrachttarieven zet de toon voor een dynamische markt voor het vervoer van ruwe olie in de komende winter. Kortetermijntrends zijn de verwachte vraag naar olie vanuit China & hogere import vanwege hogere raffinagebenutting. Er zijn positieve signalen in termen van het scheepsaanbod. De overschot aan Very Large Crude Carriers (VLCC) in het Midden-Oosten bereikte onlangs een laagste punt in twee jaar. Ook de ratio's van het orderboek ten opzichte van de vloot (VLCC 4,9%, Suezmax 3,9%) blijven op een meerjarig dieptepunt. KBC Securities over Euronav De tarieven zijn de laatste weken gestegen als gevolg van de toename van het aantal tonmijlen door het conflict tussen Rusland en Oekraïne, meldt analist Olivier Vandewoude. De prijzen van de activa blijven sterk, met een nieuwbouw VLCC die 119 miljoen dollar kost (+17% op jaarbasis), evenals de schrootprijzen. Daardoor blijft de positieve zaak voor de aanbodhoek van schepen op middellange termijn overeind. Als gevolg van de groeiende waarde van de activa, de sterke opwaardering van de dollar tegenover de euro en (eindelijk) betere vooruitzichten voor de tarieven in de tweede helft van het jaar, verhoogt analist Olivier Vandewoude het koersdoel van 12 naar 14,5 euro (op basis van de geactualiseerde intrinsieke waarde). Euronav noteert dicht bij zijn intrinsieke waarde en dus blijft het “Houden”-advies op de tabellen staan. De geplande fusie met Frontline kan het aandeel naar een premie ten opzichte van de intrinsieke waarde duwen, maar gezien de situatie met CMB nog niet is opgelost (die kocht vorige maand alweer extra aandelen in), wil analist Olivier Vandewoude zo’n premie niet toepassen. Die fusie heeft volgens hem een goede kans van slagen, maar een koppige familie zou kunnen leiden tot een lang en hobbelig proces. Daarom acht hij Euronav redelijk gewaardeerd.
equity value slechts ...10 $?? dat zou uit de boeken moeten blijken... ik had een berekende waarde van 4,8 miljard voor de vloot: de 6 newbuildings zijn 600 miljoen waard, maar als je het nog te betalen (345) telt bij wat al(nog) geboekt is kom je maar aan 137 + 345 =482 ik denk dat 600 miljoen zeker korrekter waardering is. ( 3x120+3x80) verder is ook al de rest zowat 20 %meer waard geworden..sinds maart , zeggen ze zelf.dus die 500 euro newbuildings en de boekwaarde vloot van 3.2b$... Overigens is de net asset value waardeberekening gebaseerd op 3.6 milj per jaar...bij de huidige TC voor modern 2020-20 is dat 3x meer... Ik hou het bij een berekende vlootwaarde van 4,8 miljard... ook al omdat nog bijna alle schepen de drydock-fase hebben gepasseerd en dus zowat vrij zijn daarvan gedurende 4-5 jaar. En nu zien of cmb dat 50% belang kan beletten... mijn herwaardering brengt die intrensieke waarde weer op 18$ De fso is dus voor de helft beleend: dus een rentekost en afbetalingskost en en de rest van 19 miljoen netto extra cashflow jaarlijks... zonder extra kapitaalinbreng. (het fso contract wordt ook opgewaardeerd nu er kan op geleend worden...)
'after hours' 14.98$ in NY +3,5% who?why?
... who nicolas ? nu exmar een contract heeft en enkele service en onderhoudsovereenkomsten komt er weldra 600 miljoen vrij in groep saverijs... why : je moet er toch iets mee doen
basinclab schreef op 6 augustus 2022 19:38 :
... who nicolas ?
nu exmar een contract heeft en enkele service en onderhoudsovereenkomsten komt er weldra 600 miljoen vrij in groep saverijs...
why : je moet er toch iets mee doen
Als je wat kijkt dan je neus lang is, dan zie je ook dat het net slechts over de 3000 stukjes betreft.
3000 stukjes....ik weet niet hoe je dat kunt zien, ik kijk op yahoo...en zie alleen overdag maar overdag worden er op beide beurrzen nog dagelijks meer dan 1% verhandeld van wat frederiksen en cmb nog niet beztiiten . Het is ook een beetje het zetten van een koers, om verkopen te bevorderen en wellicht volumes te verhogen. 3/2000 van een% is 0,0015%... Het lijkt er dus wel op dan dat er weinig in de markt wordt aangeboden aan die limietprijs. Ik denkdan : wie 50% wil zal wat meer moeten bieden. Nu de resultaten van fro zullen wel meevallen, maar in verhouding zit er meer in VLCC: economisch gezien is is 60 000 tce/dag voor een vlcc goedkoper dan 40000/ dag voor een suezmax. Als china en de winter op gang komt zie ik die koersen als een minimum...de eerste 4 jaar, bij een heropleving van China en niet snel vervangbare scrap... De kleinere schepen vergen minder investering...maar als de olieprijs snel daalt wordt dan stilaan minder belangrijk... Ik bedoel natuurlijk niet dat CMB 'zomaar' geld van exmar kan investeren bij euronav maar iik neem aan dat CMB daar nog voldoende controle heeft met nicolas saverijs in bestuur. en 3000 stukjes ja dat zou dan kunnen iemand zijn die een niet gelimiteerd kooporder plaatste en men op zoek moest naar 3000...Het betekent toch dat er niet genoeg gelimiteerde verkooporders waren aan een lagere prijs. en die 3000? misschien waren het er overdag meer dan een miljoen... De handel in euronav is nog altijd heel erg druk... En via euronav is fro nog altijd goedkoper en 1,45x fro lijkt een ondergrens. Fro zal met zijn vele kleinder schepen wel betere resultaten over q2 voorleggen. Euronav is nu eenmaal vooral VLCC. FSO :deel beleend zou jaarlijks 41 miljoen betekenen, na een rente +schuldaflossing van 16 miljoen gemiddeld en nog een 'mogelijke' jaarlijkse kosten/belasting van 5 miljoen...en na afloop nog de schrootwaarde... of een extra verlenging in het olieveld? Die schroootwaarde is algauw 60 miljoen geïndexeerd de aankoopprijs was geschat op 300 miljoen. Eigen kapitaal wellicht de helft. en trek er dan nog de schrootinvestering af...
Misschien meer dan een miljoen? Hoezo misschien, het is een vastgegeven dat er afgelopen vrijdag 266.835 stukjes in Brussel zijn verhandeld.
Dit gaat lekker! Mooie koersstijgingen zo! Meeste believers verkocht zeker? Je zou met deze ontwikkelingen een enthousiast Eurn forum verwachten. Helaas is het tegendeel waar en lijkt bijna iedereen verdwenen.. Ik ben zeer content met deze koersontwikkelingen en blijf dan ook lekker zitten.
GiGa schreef op 8 augustus 2022 18:06 :
Dit gaat lekker! Mooie koersstijgingen zo!
Meeste believers verkocht zeker?
Je zou met deze ontwikkelingen een enthousiast Eurn forum verwachten.
Helaas is het tegendeel waar en lijkt bijna iedereen verdwenen..
Ik ben zeer content met deze koersontwikkelingen en blijf dan ook lekker zitten.
Idem, maarja wanneer verkopen blijft lastig.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)