Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Chinese Teslafabriek draait nog niet eens op halve kracht - media Tegen de verwachtingen van Tesla in. (ABM FN-Dow Jones) De grote productiefaciliteit van Tesla in Shanghai draait momenteel nauwelijks op halve kracht, terwijl de fabrikant had verwacht inmiddels weer op het niveau van voor de coronamaatregelen te produceren. Dit schreef de South China Morning Post dinsdag, op basis van uitspraken van de CEO's van twee toeleveranciers van Tesla.. Tesla heeft een productiecapaciteit in Shanghai van 2.600 auto's per dag, terwijl er per dag 1.200 van de band rollen. Tesla had afgelopen maandag de productie volledig hersteld willen hebben. De Amerikanen gaven de Chinese krant geen commentaar. Volgens de South China Morning Post werden er in april 10.757 auto's in de fabriek van Tesla in Shanghai in elkaar gezet tegen 55.562 in maart. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Musks wispelturigheid Musk neemt Twitter over ... of toch niet ? Musk gaat van de beurs en zal zijn bedrijf verkopen aan Saoudische investeerders, toch niet Musk stemt democraat, maar nu gaat hij republikeins stemmen, want hij is kwaad Conclusie : Musk is een totaal onbetrouwbaar ongeleid projectiel. Zijn getwitter over Dogecoin, die ballon is ondertussen ontploft. De koers van Twitter ook. Nu nog de koers van Tesla... Genieën en gevaarlijke idioten liggen niet ver uit elkaar...
Musk kan zijn broek blijkbaar moeilijk aanhouden, beschuldigingen van sexuele aard kunnen er nu ook wel bij. Wat een zootje maakt die kerel er toch van ... Een genie, maar wel behoorlijk geschift.
Vermogen Elon Musk keldert in bijna twee maanden met 100 miljard Het vermogen van zakenman Elon Musk heeft in bijna twee maanden tijd een enorme deuk opgelopen. Musk is momenteel nog 193 miljard dollar waard, omgerekend ruim 180 miljard euro. Dat was begin april nog 288 miljard dollar. De daling volgde op het zware koersverlies van het aandeel van de elektrische autofabrikant Tesla, waarvan Musk oprichter en topman is. Economieredactie 25-05-22, 09:25 Laatste update: 09:34 Hoewel het vermogen van Musk is geslonken tot het laagste niveau sinds augustus vorig jaar is hij nog altijd veruit de rijkste persoon ter wereld, volgens de miljardairsindex van persbureau Bloomberg. Jeff Bezos, de oprichter van webwinkelconcern Amazon, is de nummer twee met 128 miljard dollar. Lees ook ‘SpaceX kocht beschuldigingen over seksueel wangedrag Elon Musk af’ In maart slonk het vermogen van Musk ook al even tot onder de drempel van 200 miljard dollar. Maar door een sterk herstel op de aandelenmarkten veerde zijn vermogen op 4 april op tot 288 miljard dollar. Dat was op dezelfde dag dat Musk onthulde dat hij een belang in socialmediaplatform Twitter had gekocht. Kort daarop lanceerde Musk een overnamebod op het hele bedrijf. De Tesla-topman heeft al een akkoord bereikt met Twitter over de overname, maar heeft de deal onlangs in de wacht gezet, omdat hij meer duidelijkheid wil over het aandeel nepaccounts op de berichtendienst. Door de onzekerheid rond de overnamedeal en de onrust op de beurzen zijn de aandelenkoersen van zowel Twitter als Tesla in waarde gedaald.
Tesla wil eerst toegang tot India alvorens het een fabriek bouwt ANP Producties - 1 uur geleden © ANP AUSTIN (ANP/BLOOMBERG) - Autoconcern Tesla bouwt geen autofabrieken in landen waar het nog niet met de verkoop en het onderhoud van auto's actief is. Dat zei topman Elon Musk in een tweet toen hem werd gevraagd naar zijn plannen voor India. Tesla wil dat de Indiase regering de belastingen verlaagt, zodat het bedrijf auto's kan importeren en verkopen om de markt te testen voordat het zich verbindt aan de bouw van een fabriek in het land. De regering van premier Narendra Modi vraagt Tesla al langer om lokaal auto's te produceren. India wil daarbij niet dat auto's die in de Chinese fabriek in Shanghai van Tesla van de band rollen in India worden verkocht. Maar Tesla wil geen fabriek in het land bouwen als het niet eerst de markt mag verkennen. Musk zei ook dat zijn ruimtevaartbedrijf SpaceX wacht op goedkeuring van de regering in India om te beginnen met zijn Starlink internetdienst. Starlink brengt satellieten in een baan rond de aarde om breedbandinternet te kunnen aanbieden in afgelegen gebieden.www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieuws/te...
Musk: Bill Gates heeft flinke shortpositie in Tesla Updated 40 min geleden 2 uur geleden in FINANCIEEL AUSTIN (ANP) - Miljardair Bill Gates, oprichter van softwareconcern Microsoft, heeft eerder fors ingezet op een daling van de koers van autoconcern Tesla. Althans, dat zegt Tesla-oprichter Elon Musk, die meent dat Gates momenteel 1,5 miljard tot 2 miljard dollar (1,4 miljard tot 1,9 miljard euro) nodig heeft om deze zogeheten shortpositie in de autoproducent te dekken, zo zei hij in een reeks berichten op Twitter. Short gaan wil zeggen dat de beleggers aandelen lenen en verkopen om ze na de verwachte koersdaling terug te kopen en terug te geven. Volgens Musk zou Gates een shortpositie van 500 miljoen dollar hebben op Tesla. Sinds die tijd is het aandeel volgens Musk „flink omhoog” gegaan, waardoor Gates geld bij moet leggen als hij de aandelen wil terugkopen. Gates zei vorig jaar in een interview op CNBC, gevraagd naar zijn vermeende shortpositie in Tesla, nooit te praten over zijn investeringen. Musk reageerde op Twitterberichten na het sluiten van zijn Twitterpoll met de vraag in wie de respondenten minder vertrouwen hebben: politici of miljardairs. Meer dan driekwart van hen zei minder vertrouwen te hebben in politici. India Musk liet voorts weten dat Tesla geen autofabrieken bouwt in landen waar het nog niet met de verkoop en het onderhoud van auto's actief is. Hij wil dat de Indiase regering de belastingen verlaagt, zodat het bedrijf auto's kan importeren en verkopen om de markt te testen voordat het zich verbindt aan de bouw van een fabriek. Musk zei ook dat zijn ruimtevaartbedrijf SpaceX wacht op goedkeuring van de regering in India om te beginnen met zijn Starlink internetdienst. Starlink brengt satellieten in een baan rond de aarde om breedbandinternet te kunnen aanbieden in afgelegen gebieden.
Goedendag weet iemand hier wanneer het aandeel tesla gesplitst wordt in 5:1 . Bedankt voor reactie
Lammetod schreef op 28 mei 2022 12:20 :
Goedendag weet iemand hier wanneer het aandeel tesla gesplitst wordt in 5:1 . Bedankt voor reactie
Nee, dat weet nog niemand. Ik heb begrepen dat de aandeelhouders vergadering van juli beslist of er gesplitst kan gaan worden, daarna zal het tot ergens na de zomer duren voor het uitgevoerd wordt. Correctie; finance.yahoo.com/news/tesla-misses-p...
Okay bedankt , dacht misschien heeft iemand ergens iets gezien of gelezen . Omdat vrijdag bij Amazone bekent wordt wat de prijs zal zijn en 6 juni de splitsing is . Dit wisten er een aantal ook al eerder . Vandaar
'Tesla wil personeelsbestand terugbrengen' Door ABM Financial News op vrijdag 3 juni 2022 Views: 3.979 (ABM FN-Dow Jones) Tesla moet het personeelsbestand met 10 procent terugbrengen. Dit zou topman Elon Musk volgens persbureau Reuters hebben geschreven in een email naar leidinggevenden binnen het bedrijf. In de titel van de mail staat dat Tesla wereldwijd geen personeel meer aanneemt. "Ik heb een superslecht gevoel over de economie", zo schreef Musk volgens Reuters. De mail volgt nadat Musk zijn personeel opriep weer 40 uur per week op kantoor aanwezig te zijn. Wie geen gehoor geeft aan deze oproep, zou kunnen vertrekken. Tesla was niet direct bereikbaar voor commentaar. Bron: ABM Financial News
Ik denk dat er geen splitsing zal komen als ze nog verder dalen en zo ziet het er toch naar uit vrees ik.
Elon - ongeleid projectiel Part 21 Vorige week kwam naar buiten dat Elon Musk het personeelsbestand van Tesla met 10 procent zou willen inkrimpen. Die opmerking wordt nu wat genuanceerd, al blijft de basisboodschap intact. Musk zou zijn personeelsbestand willen inkrimpen wegens ‘een superslecht voorgevoel’ over de economie. Niet best, omdat dit komende van de rijkste man op aarde en één van de meest vooraanstaande topmensen van de auto-industrie moeilijk genegeerd kan worden. Er zou per direct een personeelsstop bij Tesla zijn afgekondigd, plus het doel om de hoeveelheid personeel met tien procent te doen dalen. Daar wordt nu wat nuance in aangebracht door Musk, uiteraard via Twitter. Van daling is in dit bericht zelfs helemaal geen sprake. De totale hoeveelheid Tesla-medewerkers zou in de komende 12 maanden juist groeien. Het aandeel van ‘salaried’ medewerkers, dus mensen met een vast maandsalaris, zou daarbij wel gelijkblijven. Musk lijkt dus af te willen van een aantal duurbetaalde vaste medewerkers, in ruil voor flexibeler medewerkers die wellicht wat lager op de ladder staan. Dat past ook in eerdere berichten van de Tesla-topman, waarin hij het personeel opdroeg om na corona weer gewoon fysiek op het werk te verschijnen. Thuisblijven zou worden gezien als een ontslag. Mensen die thuisblijven, zouden volgens Musk ‘ergens anders kunnen doen alsof ze werken’. PS van mezelf : Vrijdag zakte Tesla met 9% of ging er 70 Mia $ beurswaarde in rook op. De investment manager van Tesla wordt gek ; Musk tweet erop los en is niet onder controle. Dus hebben ze even zijn GSM afgenomen en dit laatste bericht gepost, waarop de helft even gerecupereerd werd... Elon is echter Elon, en begint nu te tweeten over de Twitter deal. Normale mensen onderhandelen een deal in vergaderzalen achter gesloten deuren. Musk tweet Twitter echter de grond in ... om het goedkoper terug te kopen ? Het stinkt ongelofelijk hard. Zonde, want Elon is een genie... maar niet in communicatie.
Honderden Amerikaanse klachten over Tesla’s die plotseling remmen op de snelweg Floris Cup - Gisteren om 20:41 Meer dan 750 Tesla-eigenaren hebben geklaagd bij de Amerikaanse overheid dat hun auto’s, die zelfstandig kunnen rijden, op hoge snelheid plotseling remmen. De National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) heeft Tesla gevraagd om uiterlijk 20 juni met een reactie op de remproblemen te komen. © Aangeboden door Business AM Meldingen van “fantoomremmen” doken afgelopen najaar voor het eerst op, toen Tesla gedwongen werd om versie 10.3 van zijn Full Self-Driving software terug te draaien, vanwege problemen met waarschuwingen voor botsingen en het zelfstandig remmen van het systeem. Maar na het terugdraaien van de update nam het aantal klachten aanzienlijk toe. “Klagers melden dat een snelle vertraging kan optreden zonder waarschuwing, willekeurig en vaak herhaaldelijk tijdens het rijden”, aldus de NHTSA. Het probleem lijkt herleid te kunnen worden met het automatische noodremsysteem van Tesla. Sommige bestuurders zeiden dat schaduwen en tegemoetkomende auto’s leiden tot plotselinge remacties. “Sommige vertragingen zijn klein en ongevaarlijk. Anderen zijn ronduit gevaarlijk, waarbij de auto vol op de rem trapt. Omdat het plotselinge remmen je passagiers en alle auto’s achter je de stuipen op het lijf jaagt, kan ik de automatische piloot niet in het verkeer gebruiken”, zegt Tesla-eigenaar Paul Reddy tegen The Verge. Nog geen meldingen van dodelijke ongelukken Het NHTSA begon als reactie op het nieuws in februari van dit jaar met een onderzoek naar het zogenaamde “fantoomremmen” van de Tesla’s modellen 3 en Y. Veel auto-eigenaren schrijven in hun klachten aan de organisatie dat ze vrezen voor kop-staartbotsingen op de snelweg. Ze vertellen dat hun voertuigen onverwachts en gewelddadig op de rem trappen. “Tot op heden zijn er geen meldingen van botsingen, verwondingen of dodelijke ongelukken als gevolg van dit probleem”, zegt het agentschap. De onderzoekers hebben Tesla tot 20 juni de tijd gegeven om interne rapporten met betrekking tot de autopiloot te delen met het agentschap. De automaker riskeert een boete van 115 miljoen dollar als het niet op tijd antwoordt. Het probleem van het onverwachte remmen is mogelijk terug te voeren op het besluit van Tesla om enkele radarsensoren uit de modellen 3 en Y te verwijderen. De beslissing kwam nadat Musk publiekelijk de wens had geuit om uitsluitend op camera’s te vertrouwen om het geavanceerde bestuurssysteem van de auto aan te sturen. Critici zeggen dat het bedrijf bereid is om zijn klanten te laten testen wat in wezen een onvoltooide versie is van een product. (evb)www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/honderd...
Het is nu zeker: Tesla kondigt aandelensplitsing aan Door ABM Financial News op vrijdag 10 juni 2022 Views: 5.625 (ABM FN-Dow Jones) Tesla heeft een aandelensplitsing aangekondigd. Dit blijkt uit een document dat de fabrikant van elektrische voertuigen vrijdag indiende bij de Amerikaanse toezichthouder Securities & Exchange Commission. Tesla wil elk bestaand aandelen opsplitsen in 3 nieuwe aandelen. Daarvoor zal het bedrijf toestemming vragen op de jaarvergadering van 4 augustus. In maart kondigde het bedrijf het voornemen tot een aandelensplitsing al aan. Met de splitsing wil Tesla onder meer het aandeel voor retailbeleggers toegankelijk maken. Het aandeel Tesla sloot vrijdag 3 procent lager op 696,69 dollar. In de nabeurshandel steeg het aandeel 2 procent. Bron: ABM Financial News
Tesla wil aandelen opnieuw splitsen Van onze redacteur 10:58 Tesla gaat aandeelhouders vragen om tijdens de jaarlijkse vergadering een splitsing van het aandeel in drieën goed te keuren. Gaan zij akkoord, dan worden de extra stukken uitgekeerd als dividend, blijkt uit documenten die de automaker vrijdag na het sluiten van de beurs indiende. Het aandeel, dat dit jaar al ruim 40% verloor, won hierop nabeurs 2,2% om daarna weer iets terug te zakken.fd.nl/bedrijfsleven/1442125/tesla-wil...
crypto_chinees schreef op 11 juni 2022 13:41 :
Tesla wil aandelen opnieuw splitsen
Van onze redacteur 10:58
Tesla gaat aandeelhouders vragen om tijdens de jaarlijkse vergadering een splitsing van het aandeel in drieën goed te keuren. Gaan zij akkoord, dan worden de extra stukken uitgekeerd als dividend, blijkt uit documenten die de automaker vrijdag na het sluiten van de beurs indiende. Het aandeel, dat dit jaar al ruim 40% verloor, won hierop nabeurs 2,2% om daarna weer iets terug te zakken.
fd.nl/bedrijfsleven/1442125/tesla-wil... Over dividend moet je dividendbelasting betalen........................
zoek de verschillen: voda zeg op 11 juni 2022 09:25 : Het is nu zeker: Tesla kondigt aandelensplitsing aan financieel dagblad zeg: Tesla gaat aandeelhouders vragen voor splitsing
Hackers kunnen simpel binnen 130 seconden hun eigen persoonlijke sleutel van je Tesla maken Floris Cup - Gisteren om 14:22 Vorig jaar bracht Tesla een update uit waardoor auto’s gemakkelijker konden worden gestart, nadat ze waren ontgrendeld met een NFC-sleutelkaart. Onderzoekers hebben nu laten zien hoe de functie gemakkelijk kan worden misbruikt om auto’s te stelen. © Aangeboden door Business AM Het autobedrijf van Elon Musk bracht vorig jaar een update die het gebruik van de bijgeleverde NFC-sleutelkaart moest vergemakkelijken. De update maakte het eenvoudiger om een Tesla-voertuig te starten via de sleutelkaart, maar helaas creëerde die ook een belangrijk kwetsbaar punt. Radiosignalen Met de update kunnen bestuurders hun auto aanzetten door alleen het portier van de auto te openen met hun NFC-sleutelkaart. Deze kaarten worden geleverd bij het voertuig en gebruiken radiosignalen (RFID) met een kort bereik om te communiceren met het computersysteem van de auto. Het ontgrendelen van de deur start daarnaast een periode van 130 seconden, waarin de auto zichzelf helemaal opstart. Het stelt de bestuurder op deze manier in staat om weg te rijden zodra hij in zijn stoel zit. De NFC-sleutelkaart van Tesla is een van de drie manieren om een auto te ontgrendelen, de andere twee zijn de fysieke sleutelhanger of de telefoonapp. Kwetsbaarheid in de software Martin Hefurt, een beveiligingsonderzoeker uit Oostenrijk, merkte echter al snel iets vreemds aan de nieuwe update: niet alleen kon de auto automatisch starten binnen de 130 seconden na ontgrendeling met de NFC-kaart, maar het bracht de auto ook in de modus om geheel nieuwe sleutels te accepteren. En dat zonder dat er enige authenticatie vereist was en zonder dat er een melding werd gegeven door de display van de auto. Het blijkt dat zolang een dief zich binnen het bereik van de auto bevindt, nadat deze is ontgrendeld, hij gedurende zo’n twee minuten zijn eigen sleutel aan de auto kan toevoegen. Later zou diezelfde hacker zijn eigen sleutelkaart kunnen gebruiken om toegang te krijgen tot de auto, om vervolgens weg te rijden. “Deze timer is geïntroduceerd door Tesla om het gebruik van de NFC-kaart handiger te maken. De bedoeling is dat de auto kan worden geopend en gestart, zonder dat de gebruiker de sleutelkaart twee keer moet gebruiken. Het probleem is echter dat binnen die periode van 130 seconden niet alleen het besturen van de auto wordt geautoriseerd, maar ook het inschrijven van een nieuwe sleutel”, aldus Hefurt. Hefurt zegt dat hij de kwetsbaarheid succesvol heeft kunnen aantonen de Tesla’s Model 3 en -Y. Ondertussen kunnen eigenaren het beste de “PIN to Drive”-functie gebruiken, die dieven er van weerhoudt om weg te rijden. Recentelijk kwam bovendien het nieuws naar buiten dat meer dan 750 Tesla-eigenaren hebben geklaagd bij de Amerikaanse overheid dat hun auto’s op hoge snelheid plotseling remmen. De National Highway Traffic Safety Administration onderzoekt momenteel het zogenaamde “fantoomremmen” van de auto’s.www.msn.com/nl-nl/nieuws/wetenschapen...
Eerste elektrische autofabrikant uit spac-hausse ten onder Wessel Gossink 15:01 In het kort In 2020 en 2021 staken beleggers en masse geld in elektrische auto-start-ups, die via een lege huls naar de beurs gingen Diverse start-ups zijn sindsdien in de problemen gekomen, onder meer door fraudeschandalen Voor het eerst gaat nu ook een van de start-ups failliet. Electric Last Mile Solutions De eerste elektrische autofabrikant uit de beurshausse van de voorbije twee jaar is ten onder. Het Amerikaanse Electric Last Mile Solutions (ELMS) ELM $0,51-- vraagt faillissement aan, bijna een jaar na zijn beursgang. Het bedrijf had na een fraudezaak moeite om nieuwe geldschieters te vinden. Op zijn hoogtepunt was de start-up $1,4 mrd waard. ELMS maakte in 2020 gebruik van de grote belangstelling bij beleggers voor ontwikkelaars van elektrische voertuigen. Een hele reeks start-ups ging de voorbije twee jaar naar de beurs vaak tegen torenhoge waarderingen. Beursregels aangescherpt De autobedrijven maakten daarbij gebruik van zogeheten special purpose acquisition companies (spacs). Dat zijn lege beursfondsen, die via een fusie een bedrijf naar de beurs brengen. Voor bedrijven was dat aantrekkelijk omdat een dergelijke beursgang aan veel minder strenge regels gebonden was dan een regulier traject. Inmiddels heeft de Amerikaanse beurstoezichthouder SEC aanscherping van de regels aangekondigd en worden er nog amper nieuwe spacs gelanceerd. Fraudezaken De beursgangen van ontwikkelaars van elektrische auto's zijn voor beleggers veelal op een teleurstelling uitgedraaid. Bij diverse bedrijven kwam al snel fraude aan het licht. Het bekendste voorbeeld is Nikola , een ontwikkelaar van elektrische vrachtwagens. Het bedrijf stelde de ontwikkeling van zijn wagens te rooskleurig voor, onder meer door een truck van een helling af te laten rollen en vervolgens te doen alsof de wagen zelf kon rijden. Maar Nikola is lang niet de enige, die onder vuur ligt. De SEC heeft onderzoeken geopend naar Lordstown Motors , Faraday Future-- en Lucid Motors vanwege mogelijke misleiding van beleggers. Allemaal noteren ze inmiddels ver onder hun introductiekoers. Zonder accountant Ook bij ELMS, dat elektrische bestelwagens ontwikkelde, was sprake van een fraudeschandaal. Het bedrijf zette in februari zijn ceo en cfo op straat; het duo zou zichzelf verrijkt hebben door vlak voor de spac-deal met een forse korting aandelen te bemachtigen. De week daarop trok ook BDO zich terug als accountant. ELMS slaagde er daarna niet meer in om een vervangend accountant te vinden, wat de zoektocht naar nieuwe financiers bemoeilijkte. Geld nodig Of het bij het faillissement van ELMS blijft, is de vraag. Zo liet de cfo van Lordstown vorige maand aan The Wall Street Journal weten dat het bedrijf voor het einde van dit jaar $150 mln aan nieuw kapitaal nodig heeft om te overleven. Echter, door de stijgende rente hebben start-ups juist meer moeite om aan nieuw kapitaal te komen. Hun waarde is immers gebaseerd op toekomstige winsten en die zijn bij een hoge rente in het heden minder waard. Lees het volledige artikel: fd.nl/financiele-markten/1442155/eers...
Tesla Inks Offtake Pact for Spodumene Concentrate from Liontown Strategic Research Institute Published on : 14 Jun, 2022, 6:30 am Australia’s leading lithium miner Liontown & US headquartered electric vehicle pioneer Tesla have executed the definitive Offtake Agreement for the supply of spodumene concentrate from the Kathleen Valley Lithium Project in Western Australia, expending the detail on the material terms agreed in the binding terms sheet announced in February 2022. 5 year agreement specifies the operational & logistical requirements for the delivery of product expected to commence in 2024. Tesla would purchase 100,000 tonnes in the first year, increasing to 150,000 tonnes per year in subsequent years. Pricing is determined using a formula-based mechanism referencing market prices for battery-grade Lithium Hydroxide Monohydrate. The Offtake Agreement with Tesla is the second definitive agreement secured for Kathleen Valley following the foundational offtake agreement with LG Energy Solutions in May 2022. Together with the LG Energy Solutions agreement, this means that up to 60% of Liontown's planned production is now covered by long-term agreements with high-quality customers. The remaining production will be sold on spot or Liontown has an option to sell to existing customers. Liontown's Kathleen Valley project is one of the world’s largest and highest-grade hard rock lithium deposits and is expected to supply 500,000 tonnes of 6% lithium oxide concentrate per year when it comes on stream in 2024, with an initial mine life of 23 years. The Kathleen Valley deposit will also produce Tantalum Pentoxide, a valuable material used in electronics and optics manufacturing.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)