Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Jos61 schreef op 21 april 2022 20:51 :
Ik vraag me ook af hoe lang de huidige modellen nog houdbaar zijn. Waar andere bedrijven om de grofweg 7 jaar met een nieuw model komen gaat de s nu al 10 jaar mee. Het ontwikkelen van een nieuw model kost een hoop geld en gebeurt terwijl het huidige model verkocht wordt en wordt ook uit de verkopen van het huidige model betaald. Is de opvolger van de huidige s al bijna klaar? Zo nee, hoe lang blijft de huidige s nog hip?
Model S en X worden ook bijna niet meer verkocht. Ze hebben de S nog een keer iets of wat opgefrist volgens mij. Maar het is tijd voor iets nieuws. Al vind ik de S veel mooier de de Model 3. Die is echt lelijk. Model Y heb ik nog niet zien rijden. Maar op de foto ziet het er best suf uit. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
Update: Elon Musk neemt Twitter over Door ABM Financial News op maandag 25 april 2022 Views: 3.414 (ABM FN-Dow Jones) Elon Musk neemt Twitter over voor 44 miljard dollar. Dit is maandagavond bekendgemaakt, nadat de Wall Street Journal eerder al meldde dat een deal op handen was. Afgelopen weekend gingen de twee partijen om tafel om tot een akkoord te komen. Eerder leek het social mediabedrijf een overnamebod van Musk nog af te slaan, onder meer omdat er onduidelijkheid was over de financiering ervan. Twitter zette zelfs een zogeheten gifpil in om een vijandige overname te blokkeren. "Het bestuur van Twitter heeft een doordacht en uitgebreid proces gevoerd om het voorstel van Elon [Musk] te beoordelen met een bewuste focus op waarde, zekerheid en financiering. De voorgestelde transactie zal een substantiële contante premie opleveren, en wij geloven dat dit de beste weg vooruit is voor de aandeelhouders van Twitter", zei bestuursvoorzitter Bret Taylor van Twitter. "Ik wil Twitter beter dan ooit maken door het product te verbeteren met nieuwe functies, door de algoritmen open source te maken om het vertrouwen te vergroten, de spambots te verslaan en alle mensen te authenticeren. Twitter heeft een enorm potentieel - ik kijk ernaar uit om samen te werken met het bedrijf en de gebruikersgemeenschap om het te ontgrendelen", aldus Musk. De CEO van Tesla betaalt 54,20 dollar per aandeel in contanten voor Twitter. De handel in het aandeel werd stilgelegd voorafgaand aan de aankondiging en noteerde toen op 51,63 dollar. De overnameprijs heeft een premie van 38 procent ten opzichte van de slotkoers op 1 april, de dag voordat bekend werd dat Musk een belang van zo'n 9 procent in Twitter had genomen. Musk wist 25,5 miljard dollar aan volledig toegezegde financiering te verkrijgen, plus een aandelentoezegging van ongeveer 21,0 miljard dollar. Er zijn geen financieringsvoorwaarden voor het sluiten van de transactie, aldus de twee partijen. De overname, die unaniem is goedgekeurd door het bestuur van Twitter, is onderhevig aan goedkeuring van toezichthouders en aandeelhouders en wordt naar verwachting in 2022 afgerond. Twitter zal na de overname verder gaan als private onderneming. Twitter kondigde maandag ook aan dat de cijfers over het eerste kwartaal op 28 april voor het openen van de Amerikaanse beurs worden bekendgemaakt. Update: om extra informatie en reacties toe te voegen. Bron: ABM Financial News
Musk is zeker bang dat hij zijn gratis reclame kanaal kwijt raakt, omdat hij steeds weer leugens verkoopt op twitter. Voor hij geblokkeerd wordt maar snel heel twitter kopen. Trump werd van Twitter gegooid en verloor de verkiezingen. Dat wil Musk voorkomen. Trump zet een eigen twitter op, maar dat blijkt niet eenvoudig. Dus dan twitter maar kopen. Geld zat. En met zijn hyp technieken zal hij ook die marktwaarde wel naar ongekende hoogte laten stijgen... Al kan hij daar minder subsidies binnen harken dan met zijn auto's en ruimtevaart. Misschien wil Trump wel fors betalen als hij weer wordt toegelaten...? Of robotaxi's met twitter functie? Wie zal het zeggen.
-11% nu Elon Musk borrowed $12.5 billion USD via a margin loan to complete his acquisition of $TWTR. However, he had to pledge $62.5 billion in $TSLA shares. If Tesla's stock price falls by 43% (to $35.7 billion in value), Musk will receive a margin call. Default $TSLA price = $570 :-0www.investing.com/equities/tesla-motors
Tesla maakt grootste uitschuiver dit jaar Met een dagverlies van 11,72 procent beleefde Tesla TSLA -12,18% gisteren zijn grootste uitschuiver in 2022. Voor een verlies van die grootorde moeten we terugrekenen naar 9 november, toen topman Elon Musk voor 5 miljard dollar aandelen verkocht. Musk heeft zijn beurswaarde nu meer dan ooit nodig als onderpand in de financiering van Twitter.www.tijd.be/markten-live/live-blog/eu...
florida_tower schreef op 21 april 2022 15:56 :
[...]
Voor die verkoop ivm twitter zou ik me geen zorgen maken. Al zou er $10 miljard verkocht moeten worden, dat is slechts 1% van de market cap van tsla. Er wordt dagelijks voor $20 mld in tsla verhandeld.
wiped $126bn off its valuation Tue as the stock fell 12% on investors’ concern that Elon Musk may sell shares to complete his $44bn takeover Niet dat ik perse gelijk wil hebben, maar eigenlijk wel ;-)
Mr sponge schreef op 21 april 2022 19:26 :
En dan nog even over de prima cijfers die Tesla presenteerde. Die worden veroorzaakt door de productie problemen bij de concurrentie. Grote drijfveer voor de winst zijn de regulatory credits die andere autoproducenten bij Tesla hebben kochten.
Produceren/verkopen die concurrenten wel genoeg elektrischeauto's dan kopen ze geen regulatory credits meer bij Tesla.
Hahaha, ik weet niet wie je hier probeert te overtuigen, jezelf? De cijfers worden veroorzaakt door de problemen bij de concurentie?! De credits? T.o.v. vorig jaar hebben ze 160 miljoen meer aan credits ontvangen en de automotive gross profit is 3,15 MILJARD gestegen, miljard ja! houd jezelf niet zo voor de gek en lees de shareholder deck een keer door:tesla-cdn.thron.com/static/IOSHZZ_TSL... Ow en YoY is de schuld afgenomen met 5 miljard, dus Tesla is nu praktisch schuldenvrij. Maar dat is allemaal betaald met de credits neem ik aan :D
Mr sponge schreef op 26 april 2022 09:51 :
Musk is zeker bang dat hij zijn gratis reclame kanaal kwijt raakt, omdat hij steeds weer leugens verkoopt op twitter.
Voor hij geblokkeerd wordt maar snel heel twitter kopen.
Trump werd van Twitter gegooid en verloor de verkiezingen. Dat wil Musk voorkomen.
Trump zet een eigen twitter op, maar dat blijkt niet eenvoudig.
Dus dan twitter maar kopen. Geld zat.
En met zijn hyp technieken zal hij ook die marktwaarde wel naar ongekende hoogte laten stijgen... Al kan hij daar minder subsidies binnen harken dan met zijn auto's en ruimtevaart. Misschien wil Trump wel fors betalen als hij weer wordt toegelaten...?
Of robotaxi's met twitter functie? Wie zal het zeggen.
Welke leugens? Bestaat model s/3/x/y? Ja Giga casting? Ja Produceren ze een model Y 3 maal sneller dan de concurrent VW ID3? Ja Batterij fabriek 4680? Ja Record verkopen elk kwartaal? Ja Super chargers? Ja Beta FSD? Ja Hebben ze schulden? Nee Heeft de concurrent miljarden schulden? Ja Operationele marge 30% en de concurrent 10%? Ja Semi truck/cyber truck/ roadster 2.0 in 2023? Ja Komt de concurrent ook met een semi truck/cyber truck/roadster in 2023? Nee Voor een leugenaar doet hij het best goed. Je mening is vertroebeld omdat je anti Musk bent. Dat is geen probleem maar dan wel op basis van feiten discussiëren. En nu ga je verkondigen dat de concurrent eraan komt. Dat zeggen ze al 10 jaar.
leonardus65 Heeft dit geplaatst op een andere site ,ik vond het zo interessant en bevestigend van mijn kennis, dat ik dat artikel herhaald heb www.msn.com/nl-be/auto/nieuws/autobat...
Saoedi’s bestellen tot 100.000 voertuigen van Tesla-rivaal Lucid Laurens Bouckaert - Gisteren om 17:53 De Amerikaanse elektrische autofabrikant Lucid heeft aangekondigd dat de regering van Saoedi-Arabië het komende decennium tot 100.000 van zijn wagens plant te kopen. Het Saoedische staatsinvesteringsfonds heeft een belang van ongeveer 62 procent in het in Californië gevestigde bedrijf, dat in september vorig jaar begon met de productie van zijn luxesedan Air. © Aangeboden door Business AM Net als Tesla probeert Lucid technologie te ontwikkelen waarmee wagens op veilige wijze zelf kunnen rijden. Een technologische omwenteling die snel wijdverbreid zou kunnen zijn… of niet? Volgens bepaalde analisten zal het ten vroegste in 2030 zijn vooraleer wagens nog maar de basisfuncties, zoals stuurassistentie, snelheidscontrole en in de juiste rijbaan blijven, onder de knie hebben. Het Saoedi-Arabische ministerie van Financiën heeft ermee ingestemd om ten minste 50.000 van z’n voertuigen te kopen in de komende 10 jaar, met een optie om een extra 50.000 te kopen in dezelfde periode, specificeerde Lucid. Het bericht werd opgepikt door het Amerikaanse zakenmedium CNBC. De eerste bestellingen van Saoedi-Arabië zullen bescheiden zijn, tussen 1.000 en 2.000 voertuigen per jaar vanaf 2023. De leveringen aan het olierijke koninkrijk zullen oplopen tot 4.000 à 7.000 per jaar vanaf 2025, aldus Lucid. Verder liet Lucid weten dat de aankoop voertuigen omvat die zowel in een bestaande Amerikaanse fabriek worden gebouwd, als in een gepland, nog op te richten productiebedrijf in Saoedi-Arabië zelf. Het gaat om een mengeling van sedans van het type Air (hieronder meer, red.) en aanstaande nieuwe modellen. Het aandeel Lucid steeg na het nieuws met meer dan 5 procent in de nabeurshandel. Problemen met toeleveringsketen De eerste wagen die van de band is gerold bij Lucid is de Air, een luxueuze 5-deurs sedan. Het bedrijf begon de levering van een 169.000 dollar kostende ‘Dream Edition’ van zijn vlaggenschipwagen eind oktober vorig jaar aan klanten in de Verenigde Staten. De commerciële productie begon een maand eerder in een nieuwe fabriek in Casa Grande, in de Amerikaanse staat Arizona. De auto heeft “een toonaangevende actieradius” van 836 kilometer, wat hem de nickname “Tesla-killer” opleverde. Problemen met de toeleveringsketen hebben de inspanningen van Lucid om de productie in zijn fabriek in Arizona op te voeren, gehinderd. Het bedrijf verlaagde in februari zijn productierichtlijn voor 2022 en zei dat het verwacht dit jaar slechts 12.000 tot 14.000 voertuigen te bouwen, terwijl het er eerder 20.000 had voorspeld. (fjc)www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/saoedi-...
Elon Musk grapt met tweet over aankoop Coca-Cola: ’Om de cocaïne er weer in te doen’ 51 min geleden in FINANCIEEL NEW YORK (ANP/BLOOMBERG) - Zakenman Elon Musk grapt op Twitter dat hij na het inlijven van dat socialemediabedrijf een volgende slag zou willen slaan door Coca-Cola over te nemen. Dan zou hij bij dat frisdrankconcern cocaïne in het cola-recept kunnen laten terugkeren, verwijzend naar het originele recept van het drankje toen het in 1886 voor het eerst op de markt kwam.twitter.com/elonmusk/status/151948076... Voor meer, zie link:www.telegraaf.nl/financieel/156524335...
Leuk koopmoment voor Tesla, verwachte K/W 2023 (volgens analyse iex) nu minder dan 30
Musk verkocht voor 4,4 miljoen euro Tesla-aandelen, vermoedelijk voor Twitter-deal Tesla-topman Elon Musk heeft dinsdag en woensdag iets meer dan 4,4 miljoen Tesla-aandelen verkocht, dat laat hij weten via een verklaring. De verkoop is er waarschijnlijk gekomen om zijn aankoop van Twitter te helpen financieren. Techredactie 29-04-22, 07:33 ‘Na vandaag staan geen andere verkopen van TSLA (de op de beurs gebruikte afkorting van het bedrijf, red.) gepland’, laat Elon Musk donderdag zelf weten via Twitter. Analisten zeiden eerder dat Teslabeleggers vrezen dat Musk zal worden afgeleid door Twitter en minder betrokken zal zijn bij het runnen van het elektrische autobedrijf. Lees ook Critici bezorgd om overname Twitter: ‘Honderden mensen die kritiek op Musk hebben blokkeerde hij’ Megadeal rond: Twitter akkoord met overname door Tesla-baas Elon Musk Om de aankoop van Twitter te financieren, die Musk 44 miljard dollar kostte, had de zakenman aangekondigd voor 21 miljard eigen middelen in te zetten. De rest ging gefinancierd worden via een lening, maar dat lijkt nu van de baan door de verkoop van zijn aandelen. Talrijke investeerders en analisten hadden eerder al vragen over de haalbaarheid van die plannen. De waarde van Twitter op de beurs blijft intussen lager liggen dan de prijs die Musk betaalt per aandeel, namelijk 54,2 dollar. Donderdag sloot het op Wall Street op 49,11 dollar.www.ad.nl/tech/musk-verkocht-voor-4-4...
Tesla: verkoop zonnepanelen gehalveerd door tekorten, verkoop batterijen bijna verdubbeld Tesla meldt dat de verkopen van zonnepanelen in het eerste kwartaal nagenoeg gehalveerd zijn. De Amerikaanse fabrikant verkocht 48 procent minder zonnepanelen, terwijl de verkoop van batterijen wel groeide. De vermindering van de verkopen werd volgens de Amerikaanse fabrikant veroorzaakt door vertragingen bij de import van bepaalde componenten. Chips ‘De energiesector wordt nog steeds zwaarder getroffen door de macro-economische omstandigheden dan de automobielsector’, stelt Zach Kirkhorn, chief financial officer van Tesla. ‘Onze energieopslagproducten kampen bijvoorbeeld met een tekort aan chips. Nieuwe importprocessen hebben de levering van bepaalde componenten voor onze zonne-energiesystemen beïnvloed, wat tot uiting komt in onze verkopen voor het eerste kwartaal.’ Solar roof Tegelijkertijd meldt Tesla dat de installatie van zijn zonnedakpannen Solar Roof ten opzichte van vorig jaar wel weer gegroeid zijn. Topman Elon Musk: ‘We verwachten de tekorten aan onderdelen aan te kunnen pakken en dat de verkopen van batterijen en zonnepanelen dit jaar gewoon zullen groeien. Ik ben eigenlijk nog nooit zo optimistisch of enthousiast geweest over de toekomst van Tesla als nu.’ 48 megawattpiek ?De verkopen van zonnepanelen per kwartaal, uitgedrukt in megawattpiek, zijn in onderstaande tabel te zien. Voor meer, zie link:www.solarmagazine.nl/nieuws-zonne-ene...
Sectornieuws: Volledig elektrische Volkswagens, Audi's en Porsches zijn uitverkocht voor dit jaar Dennis Wilman - Gisteren om 18:35 Door de aanhoudende toeleveringsproblemen, chiptekorten en stijgende prijzen voor grondstoffen, hebben autofabrikanten het lastig. Ze kunnen moeilijk auto's bouwen en tijdig leveren. © Porsche Daardoor zijn enkele al van strategie veranderd en gooien ze de kleinere auto's op de schop. En dat werkt, maar toch ondervindt de Volkswagen Groep een ander luxeprobleem. Volgens Herbert Diess, CEO van de Volkswagen Groep, zijn alle volledig elektrische modellen van Volkswagen, Audi, Porsche en andere merken van het concern voor dit jaar uitverkocht. Dat geldt niet alleen voor Europa, maar ook voor de Verenigde Staten en China, zo meldt de Financial Times. De orderboeken bij de Duitse autofabrikant puilen volgens Diess zover uit dat ze de vraag niet meer aankunnen. Het concern heeft volgens Diess nog meer dan 300.000 orders in Europa alleen staan. Het gevolg is nu dat elke nieuwe bestelling voor een volledig elektrische auto pas op zijn vroegst in 2023 uitgeleverd kan worden. "We hebben volle orderboeken en een groot aantal nieuwe orders voor elektrische auto's. Dat omvat alle modellen, van de ID.3, de ID.4 en de Audi-modellen", zei Diess tegenover de Britse krant. "Ze worden allemaal goed ontvangen op de markt. En Skoda-modellen liggen ook goed bij het Europese publiek. De elektrische voertuigen zijn dan ook vrijwel uitverkocht voor Europa en de Verenigde Staten. In China gaat het ook hard." Volkswagen Groep blijft positief over doelstelling De Volkswagen Groep houdt tot nu toe vast aan de doelstelling om dit jaar 700.000 elektrische auto's te maken. Of dat haalbaar is met alle aanhoudende problemen in de autobranche, de stug lopende economie en de situatie in Oekraïne, is nog maar de vraag. Maar Arno Antlitz, financiele topman van de Volkswagen Groep, is positief tegenover de Financial Times: "We verwachten dat het aandeel en volume van de elektrische auto's elk kwartaal van 2022 zal groeien." De doelstelling ligt sowieso onder die van Tesla, waarvan Diess eerder zei dat ze er bij VW alles aan doen om Elon Musk bij te benen. Tesla heeft de doelstelling om 1,5 miljoen auto's te produceren in 2022. Ondertussen domineert Tesla met zowel de Model 3 als de Model Y de Europese autoverkopen. De Model 3 is niet alleen Europa's best verkopende elektrische auto, het is ook de best verkopende personenauto van het afgelopen kwartaal. In Nederland liggen die cijfers anders, daar gaat Volkswagen met de ID.3 en ID.4 aan kop.www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/volledi...
Lockdown brengt Tesla-fabriek in Shanghai in problemen ANP Producties - 20 minuten geleden AUSTIN (ANP/BLOOMBERG) - Autofabrikant Tesla heeft problemen bij de productie van zijn elektrische auto's in zijn grote fabriek in Shanghai. Door de strenge lockdown in de Chinese havenstad is het moeilijk om aan alle onderdelen te komen. Persbureau Reuters meldde eerder dat de zogeheten Gigafactory helemaal was stilgelegd, maar Tesla ontkent dat. De Chinese overheid probeert corona-uitbraken met rigoureuze maatregelen volledig uit te bannen. Dit betekent onder andere dat in Shanghai veel mensen praktisch alleen maar in hun woning of appartementencomplex mogen blijven. Door de lockdown moest Tesla zijn fabriek in Shanghai in april drie weken sluiten, maar het Amerikaanse concern voerde een afgesloten productieproces in waarbij personeel op het fabrieksterrein blijft en regelmatig wordt getest. De overheid stelt die voorwaarde aan veel bedrijven in de metropool. Een ingewijde meldt aan persbureau Bloomberg dat de fabriek na ongeveer acht uur stopt met draaien. Dat is minder dan de geplande twaalf uur productie. Als er door logistieke problemen helemaal geen onderdelen meer binnenkomen zou de fabriek alsnog volledig stil moeten worden gelegd, aldus de bron van Bloomberg. De hele Chinese auto-industrie heeft het door de lockdowns zwaar. In het Aziatische land werden vorige maand bijna de helft minder auto's verkocht, blijkt uit voorlopige cijfers van de Chinese branchevereniging voor autofabrikanten.
Sectornieuws: Rivian handhaaft productieverwachtingen voor 2022 Door ABM Financial News op woensdag 11 mei 2022 Views: 1.805 (ABM FN-Dow Jones) Rivian heeft het afgelopen kwartaal opnieuw een verlies geboekt, terwijl de omzet achter bleef bij de verwachtingen, maar de Amerikaanse fabrikant van elektrische auto's handhaafde zijn productieverwachtingen voor 2022. Dit bleek woensdag nabeurs uit een brief die het bedrijf woensdag naar zijn aandeelhouders stuurde. "We blijven gefocust op het opvoeren van de productie in 2022", zei het bedrijf in de brief. Rivian boekte het afgelopen kwartaal een verlies van 1,6 miljard dollar, ofwel 1,77 dollar per aandeel, in vergelijking met een verlies van 414 miljoen dollar, ofwel 4,10 dollar per aandeel, in dezelfde periode een jaar eerder. Op aangepaste basis boekte Rivian een verlies van 1,43 dollar per aandeel. Het concern produceerde het afgelopen kwartaal 2.553 voertuigen en leverde 1.227 voertuigen af, die in totaal 95 miljoen dollar in omzet genereerden. Vooraf door FactSet Research geraadpleegde analisten rekenden op een aangepast verlies van 1,49 dollar per aandeel om een omzet van 133 miljoen dollar. Outlook Rivian herbevestigde zijn outlook en zei dit jaar circa 25.000 voertuigen te produceren. Het aandeel Rivian steeg woensdag nabeurs in de elektronische handel meer dan 6,0 procent. Bron: ABM Financial News
Twitter De twitter deal gaat misschien toch niet door twittert Elon doodleuk. Er is een discussie over slapende accounts ; als die hoger zijn dan 5%, gaat de deal niet door. Elon heeft dringend een nieuwe persverantwoordelijke nodig. Twitter crashed 20% voorbeurs. Wat een imagoschade ! Elon zou beter stoppen met twitteren. Voorkennis, reputatieschade, beïnvloeden van bvb Dogecoin koers etc... Ik begrijp niet dat Elon nog niet achter de tralies zit...
Vale to Supply Low Carbon Nickel to Tesla for EVs Strategic Research Institute Published on : 16 May, 2022, 6:30 am Vale has signed a long-term contract with Tesla Inc to supply Class 1 nickel in the United States from its operations in Canada. This agreement is in line with Vale’s strategy to increase exposure to the electric vehicle industry, leveraging our low-carbon footprint and market-leading position as North America’s largest producer of finished nickel. Vale’s target is to deliver 30% to 40% of Class 1 nickel sales into the fast-growing electric vehicle industry. Vale’s Canadian operations produce some of the lowest-carbon nickel globally. Rounds from its Long Harbour refinery in Newfoundland & Labrador in 2020 had a verified carbon footprint of 4.4 tonnes CO2 equivalent per tonne of nickel, while pellets and powder from the Copper Cliff Nickel Refinery in Ontario had a verified footprint of 7.3 tonnes equivalent. This includes Scope 1 and 2 emissions from mining, milling and refining as well as upstream Scope 3 emissions from inputs.
Tesla stelt verhogen productie in fabriek Shanghai uit ANP Producties - 7 uur geleden SHANGHAI (ANP/RTR/BLOOMBERG) - Tesla stelt het verhogen van de productie in zijn grote fabriek in Shanghai met een week uit. Aanvankelijk zou de fabrikant van elektrische auto's vanaf maandag de productie weer opvoeren, maar dat wordt toch pas volgende week, aldus een interne memo ingezien door persbureau Reuters. Shanghai ging de afgelopen weken gebukt onder strenge lockdowns vanwege het coronavirus. De stad kondigde zondag versoepelingen aan. Vanaf 16 mei had Tesla zo'n 2600 voertuigen per dag van de band willen laten rollen in Shanghai, maar dat wordt nu een week uitgesteld. Volgens het meest recente memo worden er nu dagelijks zo'n 1200 auto's geproduceerd. Vanaf 23 mei wordt dat aantal opgevoerd naar de beoogde dagelijkse 2600 voertuigen. Tesla heeft moeite om genoeg personeel te vinden dat nabij de fabriek woont en werkt zodat de productie op niveau kan blijven, zei een ingewijde tegen Reuters. De fabriek van Tesla in Shanghai kan doorgaans rond de 2100 voertuigen per dag maken, maar kwam vorige maand niet verder dan zo'n 1500 door de lockdowns. Tesla wilde nog niet reageren. Versoepelingen Bedrijven in de miljoenenstad mogen alleen heropenen als ze kunnen aantonen dat werknemers geïsoleerd kunnen werken. Er is ook nog veel onduidelijkheid over voorraden als gevolg van de lockdowns. Shanghai kondigde zondag versoepelingen aan na wekenlange lockdowns die begin april ingingen vanwege corona-uitbraken. Vanaf 1 juni zou de stad terug moeten keren naar normaal. Bijna alle districten van de stad zijn besmettingsvrij, buiten de gebieden die in quarantaine zijn. Tesla zou verder naar verluidt meer dan 4000 voertuigen hebben klaarstaan om verscheept te worden vanuit havenstad Shanghai. Een aantal dagen terug zou Tesla al eens 4767 voertuigen hebben verscheept.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)