Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Het Tom Tom Januari 2022 draadje :-)
Volgen
Morgen meer duidelijkheid inzake EV RNM plannen en wellicht de rol die TT daarin mag spelen Renault and two Japanese automakers, Nissan and Mitsubishi, are expected to announce an alliance this week to jointly produce electric vehicles. The not-yet-disclosed "Alliance to 2030" plan includes more than $23 billion investment in electric vehicles for the next five years. Additionally, the three automakers plan to manufacture at least 30 new electric vehicles by 2030 on five common platforms. The Alliance to 2030 plan will be based on a shared vision for electrification and connected mobility while intensifying the cooperation between the three automakers. Road to full electrification The first glimpses of the agreement highlights the early moves of Renault and Nissan, which coincide with the goals of the Alliance to 2030 plan: Renault recently unveiled new plans under its "Renaulution" transformation strategy, saying that it aims to become fully electric by 2030. Nissan announced in November 2021 its plan to invest $18 billion in EVs and launch 23 electrified vehicles by 2030. The alliance plans include manufacturing EVs in France, Britain, China, and Japan and use common batteries and key components.
Geen parkeerplaatsen, geen navigatiekastjes met zuignapjes. Ik zie meer in laadpalen vandaag, toch een ruime 3,5% op dit moment. Met een potentie van minimaal +50% zie ik ze later dit jaar weer op HONDERD staan.
Tomtom zakt 2 keer zo hard als index maar als we stijgen blijft ie net in t groen. Dit zijn de ouderwetse patronen van de laatste jaren .
Duidelijk nu dat we de bodem van deze dip gezien hebben :-)
NewKidInTown schreef op 26 januari 2022 10:44 :
Geen parkeerplaatsen, geen navigatiekastjes met zuignapjes. Ik zie meer in
laadpalen vandaag, toch een ruime 3,5% op dit moment. Met een potentie van minimaal +50% zie ik ze later dit jaar weer op HONDERD staan.
CMD Alfen 2019 Omzet 2025 1 miljard FCF 115 mio number shares 21 mio CMD TT 2019 omzet 2025 1 miljard FCF 280 mio number shares 130 mio
Freebird schreef op 26 januari 2022 11:11 :
Duidelijk nu dat we de bodem van deze dip gezien hebben :-)
Ik help het je hopen. Maar ik ben wel benieuwd waarom dat nu zo duidelijk is voor jou?
Dutchy Ron schreef op 26 januari 2022 09:52 :
Gezien de forse daling van ruim 6% is het herstel bedroevend…….. nieuwe/uitgebreide (grote) deals en een goed verhaal op 4 feb kan de trigger zijn voor een langdurige stijging van het aandeel TT…… 2023 lijkt ver weg maar is volgend jaar….dan gaan VW, Cariad, Bosch en TT proberen de achterstand op Tesla in te halen en Apple voor te zijn.
Eigenlijk herhaalt u precies hetzelfde wat u voorafgaand aan de CES stelde. nieuwe/uitgebreide (grote) deals en een goed verhaal op 4 feb tijdens de CES kan de trigger zijn voor een langdurige stijging van het aandeel TT. We moeten accepteren dat de launch van IndiGO op 30 november en de hier veel geroemde 'megadeal' met Carriad de 'domme markt' niet heeft weten te overtuigen. Als er werkelijk grote deals zijn, dan waren die al bekend gemaakt. Het zal 4 februari m.i. vooral gaan om de outlook en de wijze waarop deze wordt gebracht. De hoogte van de omzet in Q4/FY zal waarschijnlijk niet zo een grote rol spelen maar kan net zo goed de trigger zijn voor een koersdaling. Hangt er van af hoe de oorzaak van de te verwachtte omzetdaling gebracht wordt.
dachthetniet schreef op 26 januari 2022 11:21 :
[...]
Ik help het je hopen. Maar ik ben wel benieuwd waarom dat nu zo duidelijk is voor jou?
Haal ik uit Technischr Analyse : op de daggrafiek liggen de openings- en slotkoers van gisteren beide geheel buiten (onder) de bollinger bands. De kans op stijging na een dergelijk verschijnsel vanwege bodemvorming is zeer waarschijnlijk.
Niemand dat stukje vanmorgen op bnr nieuwsradio geluisterd bij de tech update? om 07.51 uur ongeveer over VW en Bosch samenwerking en daarna dat geen één fabrikant van zelfrijdende auto's straks aansprakelijk gesteld wilt worden en dat dit nog een dingetje gaat worden....wie knipt en plakt dat stukje even hierin het forum?
Twee verwachtingen met grote verschillen - maar die als positief gezien kunnen worden Hyundai hoopt dat chiptekort in tweede kwartaal afneemt De Zuid-Koreaanse autofabrikant Hyundai is hoopvol gestemd dat het tekort aan chips waarmee de wereldwijde autosector kampt, in het tweede kwartaal zal afnemen. Ook verwacht het bedrijf dat de verkoop dit jaar zal terugkeren naar het niveau van voor de pandemie. bron:www.auto-info.nl/site/12084/hyundai-h... 2022 semiconductor industry outlook van Deloitte If you guessed that supply and demand will also be top issue of 2022, you’re likely to be right. However, next year will not be an identical repeat of 2021. In contrast, we expect the severity and duration of the chip shortage, and its economic ramifications, to be less pronounced because of increased capacity, but also from supply chain improvements that chipmakers, distributors, and end customers make. bron:www2.deloitte.com/us/en/pages/technol...
groene appel schreef op 26 januari 2022 11:56 :
Niemand dat stukje vanmorgen op bnr nieuwsradio geluisterd bij de tech update? om 07.51 uur ongeveer over VW en Bosch samenwerking en daarna dat geen één fabrikant van zelfrijdende auto's straks aansprakelijk gesteld wilt worden en dat dit nog een dingetje gaat worden....wie knipt en plakt dat stukje even hierin het forum?
Ik kan dat stukje niet vinden. Maar onderstaand haakt er misschien wel op in. Stond gisteren in the Guardian Self-driving car users should have immunity from offences The Law Commission for England and Wales and the Scottish Law Commission propose creation of an Automated Vehicles Act to reflect the ‘profound legal consequences’ of self-driving cars. Users of self-driving cars should have immunity from a wide range of motoring offences, including dangerous driving, speeding and jumping red lights, Britain’s law commissions have jointly recommended. The person in the driving seat would no longer responsible for how the car drives; instead, the company or body that obtained authorisation for the self-driving vehicle would face regulatory sanctions if anything went wrong. bron:www.theguardian.com/technology/2022/j...
Wereldbelegger schreef op 26 januari 2022 12:15 :
[...]
Ik kan dat stukje niet vinden. Maar onderstaand haakt er misschien wel op in. Stond gisteren in the Guardian
Self-driving car users should have immunity from offences
The Law Commission for England and Wales and the Scottish Law Commission propose creation of an Automated Vehicles Act to reflect the ‘profound legal consequences’ of self-driving cars.
Users of self-driving cars should have immunity from a wide range of motoring offences, including dangerous driving, speeding and jumping red lights, Britain’s law commissions have jointly recommended.
The person in the driving seat would no longer responsible for how the car drives; instead, the company or body that obtained authorisation for the self-driving vehicle would face regulatory sanctions if anything went wrong.
bron:
www.theguardian.com/technology/2022/j... Het zal toch niet zijn dat TomTom wéér op het foute paard heeft gewed………..
bnr.nl/gemist?date=26-01-2022&tim... begint met VW ergens in dat kwartiertje minuut 49.53
Riet v. Milt schreef op 26 januari 2022 12:27 :
[...]
Het zal toch niet zijn dat TomTom wéér op het foute paard heeft gewed………..
Verklaar je? Want ik kan hieruit echt niet opmaken dat tomtom dan op het verkeerde paard heeft gewed.
Wereldbelegger schreef op 26 januari 2022 12:08 :
Twee verwachtingen met grote verschillen - maar die als positief gezien kunnen worden Hyundai hoopt dat chiptekort in tweede kwartaal afneemt
De Zuid-Koreaanse autofabrikant Hyundai is hoopvol gestemd dat het tekort aan chips waarmee de wereldwijde autosector kampt, in het tweede kwartaal zal afnemen. Ook verwacht het bedrijf dat de verkoop dit jaar zal terugkeren naar het niveau van voor de pandemie.
bron:
www.auto-info.nl/site/12084/hyundai-h... 2022 semiconductor industry outlook van Deloitte
If you guessed that supply and demand will also be top issue of 2022, you’re likely to be right. However, next year will not be an identical repeat of 2021. In contrast, we expect the severity and duration of the chip shortage, and its economic ramifications, to be less pronounced because of increased capacity, but also from supply chain improvements that chipmakers, distributors, and end customers make.
bron:
www2.deloitte.com/us/en/pages/technol... De hyundai suggestie zou kunnen leiden tot een zwak eerste kwartaal voor tomtom en sterkere kwartalen daarna. Ik denk zelf eerder dat pas de tweede jaarhelft echt beter wordt. Voor de 2022 outlook hoeft het niet uit te maken als leveringen van eerste jaarhelft naar tweede jaarhelft verschuiven, als het maar binnen 2022 valt. Voor TomTom als bedrijf maakt het niet extreem veel uit of bepaalde omzet net in het ene of het andere jaar valt, maar optisch is dat voor beleggers wel zo.
Wie of welke partij is aansprakelijk bij falende techniek en calamiteiten welke resulteren in onwenselijke verkeerssituaties en of ongelukken met of zonder persoonlijk letsel bij situaties waarbij techniek de rol van de bestuurder heeft overgenomen. We hebben deze discussies in het verleden al vaker gevoerd, enerzijds zullen in de toekomst verzekerings maatschappijen, overheden, mobiliteit producenten en gebruikers organisaties gaan aandringen op verregaande automatisering in mobiliteit om het menselijk handelen (en dus mogelijk falen) tot een minimum te beperken. De keerzijde van deze ontwikkeling is dat bij schade en of letsel dat wordt veroorzaakt door een gebrek/hiaat/oid aan de techniek er sprake is van productaansprakelijkheid waarbij de producent van het betreffende product dat in gebreke blijft aansprakelijk wordt gesteld. Een zelfstandig TOMTOM is enerzijds niet in staat om deze 'wereldwijde' aansprakelijkheid te borgen en daarnaast zal geen enkele OEM of wereldspeler haar goede naam en faam in de waagschaal leggen doordat een 'crusiaal' product of service van een 'lokale kleine leverancier' in gebreke is gebleven waardoor de ongewenste verkeerssituatie, ongeluk of calamiteit is ontstaan. Daarom is het van levensbelang voor TOMTOM om onderdak te zoeken onder het dak van een wereldspeler die wel in staat zijn om deze aansprakelijkheid te dragen simpelweg omdat deze partijen daarvoor ook het verdienmodel hebben en niet onbelangrijk ook een juridische afdeling om deze risico's op de juiste wijze in te kaderen en te quantificeren...
*JustMe* schreef op 26 januari 2022 13:11 :
[...]
De hyundai suggestie zou kunnen leiden tot een zwak eerste kwartaal voor tomtom en sterkere kwartalen daarna. Ik denk zelf eerder dat pas de tweede jaarhelft echt beter wordt. Voor de 2022 outlook hoeft het niet uit te maken als leveringen van eerste jaarhelft naar tweede jaarhelft verschuiven, als het maar binnen 2022 valt. Voor TomTom als bedrijf maakt het niet extreem veel uit of bepaalde omzet net in het ene of het andere jaar valt, maar optisch is dat voor beleggers wel zo.
Eens! Waar ik echt benieuwd naar ben is; of de heer Goddijn volgende week vrijdag een verwachting uitspreekt die aansluit bij de verwachting in het rapport van Deloitte. Mocht dat zo zijn dan is nog maar de vraag of pietparticulier daar positief op reageert of blijft hangen bij de cijfers over 2021. Zelf denk ik dat de verwachtingen die gewekt zijn bij de launch van IndiGO en contractverlengingsdeal met Carriad inmiddels wel getemperd zijn en ook niet nieuw leven wordt ingeblazen op 4 februari. Ik geloof niet in (af)wachten tot openbaren van deals op Q4/FY cijferdag. Ik ben dan ook echt aan het dubben of ik (gedeeltelijk) met mijn aandelen uitstap of toch een wat dure Putbescherming neem.
dachthetniet schreef op 26 januari 2022 12:38 :
[...]
Verklaar je? Want ik kan hieruit echt niet opmaken dat tomtom dan op het verkeerde paard heeft gewed.
Zie bijdrage sniklaas. Dat hele SDC concept is misschien helemaal niet levensvatbaar. Goddijn heeft het taf3lzilver verpatst om zich beter te kunnen concentreren op SDC. Dat bleek al een onnozele actie bij de opkomst van Covid en zou het bedrijf wel eens fataal kunnen worden. Het bedrijf is simpelweg te klein om aansprakelijkheid te kunnen nemen.
Dutchy Ron schreef op 26 januari 2022 09:52 :
Gezien de forse daling van ruim 6% is het herstel bedroevend…….. nieuwe/uitgebreide (grote) deals en een goed verhaal op 4 feb kan de trigger zijn voor een langdurige stijging van het aandeel TT…… 2023 lijkt ver weg maar is volgend jaar….dan gaan VW, Cariad, Bosch en TT proberen de achterstand op Tesla in te halen en Apple voor te zijn.
VW, Cariad, Bosch worden dan wel gemeld in dat BNR stukje tech-update en TT dan weer niet, willen ze dat niet, interesseert het ze niet of is in dat radiostukje het melden van TT helemaal niet relevant?
groene appel schreef op 26 januari 2022 13:59 :
[...]
VW, Cariad, Bosch worden dan wel gemeld in dat BNR stukje tech-update en TT dan weer niet, willen ze dat niet, interesseert het ze niet of is in dat radiostukje het melden van TT helemaal niet relevant?
De verlenging van een bestaand contract als preferred supplier voor Cariad is m.i. toch iets anders dan een een mytische 'megadeal' met VW en daarmee indirect met Bosch. De lauwe/geen reactie op het grote nieuws door analisten spreekt wat dat betreft boekdelen. Dat op dit forum een aantal mensen daar anders over denken is aan hen. Ik hoop dat ze gelijk hebben, want dan rij ik mee op de bluesky scenario express. Maar vooralsnog sta ik op het perron te kijken naar een sissende locomotief waarbij de stoker ziek gemeld is en de machinist droomt over zijn boot.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)