Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,390 3 mei 2024 17:35
  • -0,028 (-0,82%) Dagrange 3,326 - 3,464
  • 2.640.209

Bam in januari 2022

854 Posts
Pagina: «« 1 ... 31 32 33 34 35 ... 43 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 HenkdeV 24 januari 2022 15:32
    quote:

    innicksname schreef op 24 januari 2022 15:28:

    [...]
    Voor wat het (TA) waard is bij deze ontwikkelingen...
    Bij indexen hecht ik er iets meer waarde aan dan bij individuele aandelen.
    Ach, ergens zal er wel een bodem opdoemen, zelfs de diepste zee heeft een bodem.
    Rustig doorgaan met ademhalen is het beste.
    En het jaar is nog lang:-).

  2. forum rang 8 HenkdeV 24 januari 2022 16:50
    quote:

    turbobb schreef op 24 januari 2022 15:48:

    De vriendjes van Poetin.hebben een aantal weken de opdracht gekregen om flink short te gaan op de beurzen in de wereld en dan zet ie wat troepen bij de grens met Oekraïne en blaast wat hoog van de toren -> kassa
    Nu maar hopen dat ze vanmiddag winst hebben genomen en overgestapt zijn naar call opties.

    Veel steun uit de VS krijgen ze nog niet:

    US30^
    33.739,92 -533,71 -1,56%

    Nasd100^
    14.132,72 -308,09 -2,13%

    US500^
    4.309,92 -89,18 -2,03%
  3. [verwijderd] 24 januari 2022 21:15
    quote:

    RJ 80 schreef op 22 januari 2022 12:11:

    [...]

    Juist nu short je? Met aanblijven huidig beurssentiment kan het best, maar de bouwers zorgen mss juist ook voor een veer omhoog op de beurs, die orderboeken liggen hartstikke vol in lucratieve segmenten. Vind dus dat je er wel een risico mee neemt. Mss krijg je gelijk, maar ik vind het een gok van hoog niveau….
    Het lijkt erop dat ik toch weer gelijk ga krijgen. Vandaag alweer de afgrond in onder de 2.80 en de bodem van het ravijn lijkt nog lang niet in zicht, als dit zo doorgaat kan ik woensdag alweer mijn short coveren en mijn nieuwe Lexus aanschaffen voor het eind van de week!

    Gegroet,

    Kees
  4. forum rang 6 Zwijnash 24 januari 2022 21:27
    quote:

    Kees_de_Jager1972 schreef op 24 januari 2022 21:15:

    [...]Het lijkt erop dat ik toch weer gelijk ga krijgen. Vandaag alweer de afgrond in onder de 2.80 en de bodem van het ravijn lijkt nog lang niet in zicht, als dit zo doorgaat kan ik woensdag alweer mijn short coveren en mijn nieuwe Lexus aanschaffen voor het eind van de week!

    Gegroet,

    Kees
    Waroom een Toyota ?
    Je verlies zeker geld met auto’s!
  5. forum rang 4 Doemebest 24 januari 2022 21:32
    quote:

    Kees_de_Jager1972 schreef op 24 januari 2022 21:15:

    [...]Het lijkt erop dat ik toch weer gelijk ga krijgen. Vandaag alweer de afgrond in onder de 2.80 en de bodem van het ravijn lijkt nog lang niet in zicht, als dit zo doorgaat kan ik woensdag alweer mijn short coveren en mijn nieuwe Lexus aanschaffen voor het eind van de week!

    Gegroet,

    Kees
    Een oude fiets gun ik ze nog wel, heb helemaal niets met shorten.
    Het veert al weer aardig op.
  6. forum rang 8 HenkdeV 25 januari 2022 07:58
    quote:

    Zwijnash schreef op 25 januari 2022 07:39:

    Henk zie post iex - voorlopig post results, lijkt boven verwachting ( ff snel bekijken - moet naar mij werk !)
    Werkse.
    Lees dat kw4 iets tegenvalt.

    PostNL kondigt aandeleninkoopprogramma van 250 miljoen euro aan

    PostNL verwacht jaaromzet van 3.466 miljoen euro

    PostNL verwacht EBIT van 308 miljoen euro in 2021

    PostNL vrije kasstroom 2021 circa 288 miljoen euro

    PostNL totaalresultaat in 2021 277 miljoen euro
  7. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 25 januari 2022 08:40
    Onderhoud kunstwerken Rijkswaterstaat Oost-Nederland gegund aan combinatie Vitaal
    24 januari 2022 - BAM Infra Nederland bv
    Onderhoud kunstwerken Rijkswaterstaat Oost-Nederland gegund aan combinatie Vitaal

    (Nieuwsbericht Rijkswaterstaat:) 24 januari 2022 - De komende zes jaar wordt het vaste onderhoud van de sluizen, gemalen, aflaatwerken en (vaste en beweegbare) bruggen van Rijkswaterstaat in Oost-Nederland gedaan door de combinatie Vitaal. Rijkswaterstaat heeft de opdracht onlangs gegund aan de combinatie, die bestaat uit de bedrijven Van den Herik, BAM Infra Nederland en Dynniq Mobility, met SPIE als strategische partner.

    Rijkswaterstaat werkt het hele jaar door aan beheer en onderhoud van de (vaar)wegen voor een goede bereikbaarheid. In Oost-Nederland zal de combinatie Vitaal het onderhoud doen van de (natte) kunstwerken, te weten: 12 schutsluizen, 3 stuwcomplexen, 72 bruggen, 6 gemalen en 50 aflaatwerken. Rijkswaterstaat zorgt hiermee voor een vlotte en veilige doorvaart van het scheepvaartverkeer en voor voldoende (drink)water. De start van de werkzaamheden is voorzien vanaf 1 juli 2022.
    Lange looptijd stimuleert Innovatie

    Om innovatie te stimuleren, heeft dit prestatiecontract een relatief lange looptijd van maximaal tien jaar (zes jaar vast, met twee keer mogelijkheid tot verlening van twee jaar). Dit geeft de opdrachtnemer de mogelijkheid om investeringen te doen die terug te verdienen zijn, bijvoorbeeld door te investeren in slimme manieren van werken op het gebied van assetmanagement en datagedreven onderhoud. Hiermee sluit het contract aan bij de doelstellingen van het transitietraject ‘Op weg naar een vitale infrasector’. Waar Rijkswaterstaat en de markt samen werken aan een sector die duurzaam, innovatief en digitaal is.
    Verbeteren assetmanagement

    Rijkswaterstaat wil daarnaast het assetmanagement verbeteren, onder andere door prestatiegestuurde instandhouding en life cycle assetmanagement. Zo krijgen we een actueel, betrouwbaar en compleet beeld van de toestand van het areaal – inclusief analyse van de kosten, risico’s en prestaties.
    Datagedreven onderhoud

    Rijkswaterstaat werkt blijvend aan de verduurzaming van (het beheer en onderhoud van) het areaal. Onderdeel hiervan is voorspelbaar onderhoud met behulp van SMART Maintenance (datagedreven onderhoud). Door middel van data-analyse kunnen we storingen en schades voorkomen of kunnen we het effect ervan – waaronder hinder voor het (scheepvaart)verkeer – beperken. Op die manier hoeft er minder correctief onderhoud uitgevoerd te worden en zijn we beter in staat om te anticiperen op de te nemen beheersmaatregelen. Ook hiermee vergroten we de beschikbaarheid en betrouwbaarheid voor de gebruikers.
854 Posts
Pagina: «« 1 ... 31 32 33 34 35 ... 43 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Tegenvallers drukken resultaten BAM

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links