Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
pwijsneus schreef op 22 december 2021 11:29 :
Waarschijnlijk omdat de founders het eerst zelf van de beurs willen graaien voordat Tomtom ook maar een euro winst gaat maken?
Dan worden jij en ik bedankt, en de hartelijke groeten!
Gaat niet gebeuren.
Germany's leading automotive b2b magazine Automobilwoche, spoke exclusively with Harold Goddijn about CARIAD's new, deeper collaboration with TomTom: Der Geolokalisierungsspezialist TomTom hat eine mehrjährige Vereinbarung mit dem Volkswagen-Konzern geschlossen, um gemeinsam Navigationslösungen zu entwickeln. Das berührt auch die Art der Zusammenarbeit zwischen Fahrzeugherstellern und Zulieferern. Das Volkswagen Software- und Technologieunternehmen Cariad und der Geolokalisierungsspezialist TomTom wollen gemeinsam ein neues Navigationsprodukt für den Volkswagen-Konzern entwickeln. ..........
pwijsneus schreef op 22 december 2021 11:29 :
[...]
Waarschijnlijk omdat de founders het eerst zelf van de beurs willen graaien voordat Tomtom ook maar een euro winst gaat maken?
Dan worden jij en ik bedankt, en de hartelijke groeten!
Dan denk ik dat Wakkie aan de bak moet want er zullen dan ( indien dit zou gebeuren) ongetwijfeld rechtzaken gaan plaatsvinden, teveel mensen zijn goed geïnformeerd en alles staat gedocumenteerd betreffende de koersvorming en het slecht communiceren!!
Überraschendes von Volkswagen AG in Sachen #zukunft der #navigation. Ab 2023 will man mit TomTom in Sachen Navi-Karten eine Partnerschaft eingehen. Das wäre eine Abkehr von HERE Technologies an der die VW-Tochter Audi beteiligt ist (wie auch Mercedes-Benz AG, BMW Group, Conti, Bosch, Mitsubishi). HERE sollte eigentlich für Karten das sein, was IONITY für Schnell-Ladestationen ist: eine gemeinsame Initiative der deutschen Hersteller und Bollwerk gegen den „Rest der Welt“. HERE, TOMTOM und Google sind die „grossen drei“ und die einzig weltweit konkurrenzfähigen Lieferanten von Kartenmaterial, speziell wenn es etwa um autonomes Fahren und andere fortgeschrittene Funktionen geht. Hier wie da schert Herbert Diess nun aus, das ist nicht ohne Brisanz. Ebenfalls nicht ohne Brisanz ist die Geschichte von TomTom wenn es um grenzwertige Verwendung von Bewegungs- und Geschwindigkeitsdaten geht. Ich hatte in meinem Buch „Die Internetfalle“ umfangreich von den (damals neuen) Risiken für die Privatsphäre der Nutzerinnen und Nutzer berichtet - siehe auch diesen Gastbeitrag in DER STANDARD (Österreich):
GLMF schreef op 22 december 2021 09:56 :
[...]
speciaal voor jou het originele bericht van TomTom, gooi die maar door google translate............
CARIAD and TomTom C[b]o-Develop Volkswagen Group’s Next-Gen Navigation Gehele persbericht weggelaten voor de leesbaarheid, zie hierboven Voor het geval u het vergeten bent: ik was degene die dit persbericht gisterenochtend vroeg op het forum plaatste. Na herlezing heb ik al direct gemeld dat ik vraagtekens heb vanwege de aanwijzing dat het geplaatst wordt vanwege bepaalde beursregels. (Die u weglaat.) En het ontbreken van financiële details. Natuurlijk ben ik ook onder de indruk van de ronkende taal geschreven door een senior-marketeer en vertaald door een native-speaker. Maar wat levert deze verlenging van een overeenkomst als prefered supplier voor het ITbedrijf CARIAD op? Uitgedrukt in pecunia. De markt, waarvan ik als realistische optimist onderdeel van ben waardeert dit bericht slechts als ‘leuk nieuws’ maar de portemonnee wordt niet getrokken, door wat enkelingen na. De launch van IndiGO en dit persbericht dreigen voor de koersontwikkeling in 2021 twee non-events te worden. De realiteit is tegenvallend en snoeihard. Ten opzichte van de slotkoers op 1 januari € 8,65 staat er 15 centen meer op het bord. Ten opzichte van de highest van dit jaar staat TomTom nog 1,17 in de min.Het enige wat rest is de domme markt, hedgefondsen, beleggers die niets van de auto-industrie afweten en angsthazerige beleggers de schuld geven dat de koers niet omhoog explodeert.
Vive tu vida positivamente schreef op 22 december 2021 11:37 :
[...]
Dan denk ik dat Wakkie aan de bak moet want er zullen dan ( indien dit zou gebeuren) ongetwijfeld rechtzaken gaan plaatsvinden, teveel mensen zijn goed geïnformeerd en alles staat gedocumenteerd betreffende de koersvorming en het slecht communiceren!!
Onzin, het aandeel staat al 16 jaar aan de beurs. Je ziet gewoon dat de waarde er niet uitkomt via de beurs geven ze dan aan. De structuur van TomTom is te complex voor de markt om te begrijpen.. whatever. Laat dat maar aan mij of iemand als Justin over om daar een mooi verhaal van te maken. Je hebt geen poot om op te staan, en sterker nog, het zou mij helemaal niets uitmaken. De founders bezitten de helft van de aandelen, hebben totale controle, en hebben alle recht om een bod uit te brengen. Als 95% zich aanmeld, gaat het feest gewoon door. Fair & Square. Dan heb je ook nog het voordeel dat je aan de ene kant bestuursvoorzitter bent, en dus alle inside information hebt en op de hoogte bent van evt. inbound calls. Aan de andere kant heb je totale controle als meerderheidsaandeelhouder, en is de overweging wat mij betreft een no-brainer. De founders zijn slimmer dat dit hele forum bij elkaar. Je maakt mij niet wijs dat dit scenario niet op tafel ligt, anders zijn ze een dief van hun eigen portomonnee. Als je de verhalen hier mag geloven, is het huis miljarden waard, echter komt het taxatierapport niet verder dan 800 mln. Yeah right. Value unlocken noemen ze dat, kan op vele manieren. Just watch.
Op LinkedIn is er al een he discussie gaande over de TT deal met VW Group en Cariad in relatie HERE Hierbij wat vertaalde reacties HERE kan het zich niet veroorloven om technologie te ontwikkelen voor slechts één van de drie eigenaren. Dit zou VW in staat stellen om rechtstreeks in zijn concurrenten te investeren en dezelfde technologie met die van hen te delen als ze op dit niveau met HERE samenwerken. De gegevens zijn minder kritisch. Ze zijn er sowieso en het hangt ervan af wat je ermee doet. De grap die HERE een paar jaar geleden uithaalde met de verkoop aan de OEM's is dus een struikelblok gebleken. Naar mijn mening is deze aankoop toen toch pas gedaan, omdat de OEM's vrezen dat HERE door UBER of vergelijkbare spelers zal worden gekocht en dus van de markt zal verdwijnen met als gevolg dat TomTom een monopolist zou zijn geworden. ——————— Een verklaring is te vinden in het CARIAD Kanaal. HERE biedt de kaartweergave en informatie, TomTom biedt de routering en realtime verkeersgegevens. ————— De draad onder Cariad's LinkedIn post? Als dat zo is, is het niet duidelijk uit het antwoord of ze de twee netwerken mengen of gewoon HERE gebruiken als een betere kaartengine. Mengen zou technisch spannend zijn, in tegenstelling tot de eerdere aanpak van de twee kaartaanbieders en economisch, zonder een "speciale" overeenkomst, om niet verstandig te werken. Als ze HERE alleen gebruiken als een betere kaartengine, ben ik enthousiast over de toegevoegde waarde. Ik heb Cariad eens gevraagd wat ze van beiden doen en ik ben benieuwd of ze antwoorden. —————- Goede vraag ————— Indigo platform is drie jaar samen met OEM's ontwikkeld en gaat veel verder dan wat HERE biedt
pwijsneus schreef op 22 december 2021 11:29 :
[...]
Waarschijnlijk omdat de founders het eerst zelf van de beurs willen graaien voordat Tomtom ook maar een euro winst gaat maken?
Dan worden jij en ik bedankt, en de hartelijke groeten!
Tussen graaien en een keurig geregelde exit lijkt enig verschil te zitten maar het resultaat voor de pietparticulier belegger komt op het zelfde neer. ((-; 1] Een exit met een marktconforme premie voor een bedrijf in de derde divisie van Beursplein 5 2] Jaartje of twee windowdressing en overbodige medewerkers lozen m.b.v. een PE 3] Verkopen in belang van voortgang van het bedrijf en de medewerkers. OF 3] Onder een nieuwe naam een notering op Nasdaq aanvragen. Een dergelijk scenario of daar op lijkend scenario zal ongetwijfeld al in een ringbandmapje in een la liggen.
*JustMe* schreef op 22 december 2021 11:19 :
Op korte termijn kan koers best dalen doordat laag volume wijst op minder kopers interesse na een mooie opmars. De spikes zijn ook weg. Maar het vertrouwen in tomtom is wel sterk toegenomen.
Een aandeel van een bedrijf waarin het vertrouwen is toegenomen zakt niet en heeft juist een verhoogde kopersinteresse. Koersen dalen wanneer de markt minder of geen vertrouwen in een bedrijf heeft, wat bij TT met zijn armzalige track record heel begrijpelijk is.
Dutchy Ron schreef op 22 december 2021 11:37 :
Germany's leading automotive b2b magazine Automobilwoche, spoke exclusively with Harold Goddijn about CARIAD's new, deeper collaboration with TomTom:
Der Geolokalisierungsspezialist TomTom hat eine mehrjährige Vereinbarung mit dem Volkswagen-Konzern geschlossen, um gemeinsam Navigationslösungen zu entwickeln. Das berührt auch die Art der Zusammenarbeit zwischen Fahrzeugherstellern und Zulieferern.
Das Volkswagen Software- und Technologieunternehmen Cariad und der Geolokalisierungsspezialist TomTom wollen gemeinsam ein neues Navigationsprodukt für den Volkswagen-Konzern entwickeln. ..........
Iemand lid van AUTOMOBILWOCHE?
Vive tu vida positivamente schreef op 22 december 2021 11:37 :
[...]
Dan denk ik dat Wakkie aan de bak moet want er zullen dan ( indien dit zou gebeuren) ongetwijfeld rechtzaken gaan plaatsvinden,
teveel mensen zijn goed geïnformeerd en alles staat gedocumenteerd betreffende de koersvorming en het slecht communiceren!! Lijkt me redelijk bezijden de waarheid wat hier beweerd wordt, maar goed laten we voor deze keer aannemen dat een voorspelling enig hout snijdt. Wie gaat dan een rechtszaak beginnen? De VEB namens gedupeerde pietparticulieren? De AFM namens.....? Pieter Lakeman namens....? Stichting Vive tu vida positivamente namens boze doodgeld bezitters?
Dutchy Ron schreef op 22 december 2021 11:53 :
"Als ze HERE alleen gebruiken als een betere kaartengine, ben ik enthousiast over de toegevoegde waarde."
In hoeverre heeft HERE een "betere kaartengine" en waarmee wordt die dan vergeleken?
Laten we eens beginnen met uitzoeken, hoe vaak de dag voorafgaand aan positief nieuws, de koers al werd gedrukt door shortende hedgefunds. AFM heeft dan zo een verdenking en dan is de hele dirty exit van de baan.
Zal wel een reactie zijn van een HERE fan
Vive tu vida positivamente schreef op 22 december 2021 11:37 :
[...]
Dan denk ik dat Wakkie aan de bak moet want er zullen dan ( indien dit zou gebeuren) ongetwijfeld rechtzaken gaan plaatsvinden, teveel mensen zijn goed geïnformeerd en alles staat gedocumenteerd betreffende de koersvorming en het slecht communiceren!!
Wakkie?
*JustMe* schreef op 22 december 2021 11:19 :
Op korte termijn kan koers best dalen doordat laag volume wijst op minder kopers interesse na een mooie opmars. De spikes zijn ook weg. Maar het vertrouwen in tomtom is wel sterk toegenomen.
Tot voor kort hoorden we verhalen als dat het nadelig is dat veel autofabrikanten naar Android overstappen. Nu is het ineens voordelig, omdat men indigo kent. En eerst werd er met argwaan gekeken wat Cariad allemaal doet voor Volkswagen group en nu blijkt tomtom er diep bij hen in te zitten.
Door dat soort dingen zie je ook het ‘verhaal’ tomtom veranderen. Al zijn er ook een hoop no-no’s, zeg maar niveautje RTLZ en doodsteek, die het niet snappen. Cariad is echt een grote move en plaatst tomtom weer middenin de Duitse car inc. waar het ook zat voordat HERE werd overgenomen. Als je de juiste dingen doet komen ze wel bij je terug.
Tuurlijk joh. Het enige wat rest is de domme markt, hedgefondsen, beleggers die niets van de auto-industrie afweten en angsthazerige beleggers de schuld geven dat de koers niet omhoog explodeert. EN een hoop no-no’s, zeg maar niveautje RTLZ en doodsteek, die het niet snappen. De frustratie spat er van af....
TomTom heeft een mooie contractverlenging getekend met Volkswagen. Dit zegt analist Marc Hesselink van ING. Het gaat om een meerjarige verlenging . Hoewel de financiële details niet werden gedeeld, denkt Hesselink dat het om een significant contract gaat. Ook is de verlenging volgens de analist een teken van vertrouwen van één van de grootste autofabrikanten in de wereld.Toch levert TomTom niet zijn volledige productscala aan Volkswagen. HERE, waarvan Volkswagen één van de aandeelhouders is, blijft de kaarten aan Volkswagen leveren, en Cariad zal de software ontwikkelen. ING heeft een Houden advies op TomTom met een koersdoel van 7,50 euro Marc Hesselink van ING is natuurlijk ook een no-no, weet niets van de auto-industrie en na 10 jaar TomTom volgen eerder een fossiel dan een bevlogen analist die zijn klanten op een correcte wijze voorlicht. Wat TT en beleggers in TT nodig hebben zijn kenners van vergezichten schilderen op basis van aannames van horen zeggen op beleggingsfora en social media. Dan komt het wel goed met de koers. Zolang negen analisten, die keurig worden geciteerd op de TomTom een gemiddeld koersdoel van €8,88 afgeven worden alle dromen ruw verstoord.
Wereldbelegger schreef op 22 december 2021 12:10 :
[...]
Lijkt me redelijk bezijden de waarheid wat hier beweerd wordt, maar goed laten we voor deze keer aannemen dat een voorspelling enig hout snijdt.
Wie gaat dan een rechtszaak beginnen?
De VEB namens gedupeerde pietparticulieren?
De AFM namens.....?
Pieter Lakeman namens....?
Stichting Vive tu vida positivamente namens boze doodgeld bezitters?
Hoeveel betalen ze jou om zo vasthoudend structureel negatief en cynisch te posten in de hoop dat iedere particulier straks de handdoek in de ring gooit?! Als je dit dagelijks zonder doel of opdrachtgever doet dan heb ik medelijden met je.
Dutchy Ron schreef op 22 december 2021 11:53 :
Op LinkedIn is er al een he discussie gaande over de TT deal met VW Group en Cariad in relatie HERE
Hierbij wat vertaalde reacties
HERE kan het zich niet veroorloven om technologie te ontwikkelen voor slechts één van de drie eigenaren. Dit zou VW in staat stellen om rechtstreeks in zijn concurrenten te investeren en dezelfde technologie met die van hen te delen als ze op dit niveau met HERE samenwerken. De gegevens zijn minder kritisch. Ze zijn er sowieso en het hangt ervan af wat je ermee doet. De grap die HERE een paar jaar geleden uithaalde met de verkoop aan de OEM's is dus een struikelblok gebleken. Naar mijn mening is deze aankoop toen toch pas gedaan, omdat de OEM's vrezen dat HERE door UBER of vergelijkbare spelers zal worden gekocht en dus van de markt zal verdwijnen met als gevolg dat TomTom een monopolist zou zijn geworden.
Mooie reactie. HERE kopen om monopolie TT te voorkomen en vervolgens te weinig vertrouwen tussen de Duitse fabrikanten onderling om op strategisch niveau samen te werken. Het eigenaarschap van HERE is nu haar nut voorbij. Er is geen interesse om op autonoom rijden en R&D samen te werken omdat men op software gebied met elkaar wil concurreren. BMW en Daimler zijn al van elkaar gescheiden in autonoom rijden en samenwerking met Mobileye. BMW heeft zich bij Stellantis aangesloten. Met het gevaar dat iemand mij een Goddijn adept gaat noemen (als je TT een mooi bedrijf vindt wordt dat snel kinderachtig gededuceerd tot Goddijn fan zijn). Ik herinner me een AvA van tomtom waarin je angst hoorde bij de vragenstellers over het Duitse eigenaarschap van HERE. Goddijns antwoord was: ik denk dat het besturen van HERE heel complex wordt met meerdere eigenaren die er hun eigen ding mee willen en het ontgaat me een beetje waarom zij HERE willen hebben. Waarschijnlijk verwachtte hij dat concurrentie en wantrouwen tussen de Duitse fabrikanten het zou winnen van hun gezamenlijke doel. TT is gewoon doorgegaan met haar R&D onder het mom van: we hebben misschien niet zoveel macht, maar als je de juiste dingen doet en waarde toevoegt komt men uiteindelijk toch naar je toe.
Wereldbelegger schreef op 22 december 2021 12:20 :
[...]
Tuurlijk joh.
Het enige wat rest is de domme markt, hedgefondsen, beleggers die niets van de auto-industrie afweten en angsthazerige beleggers de schuld geven dat de koers niet omhoog explodeert.
EN
een hoop no-no’s, zeg maar niveautje RTLZ en doodsteek, die het niet snappen.
De frustratie spat er van af....
Goed samengevat, de markt heeft het niet goed door en ook media niet. Het enige wat niet klopt is het woord frustratie. Er is bij mij zero frustratie over tomtom en ik ben tevreden over goed rendement dit jaar. Koers hoeft voor mij ook niet omhoog te spuiten, mag ook met een zaag, paar stapjes vooruit en stapje terug. Over frustratie spuiten, is bij mij dus niet aan de orde, maar hoe moet ik dan jouw enorme post frequentie uitleggen waar weinig inhoudelijks en veel negatieve ondertoon in zit?
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)