Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
*JustMe* schreef op 9 december 2021 09:53 :
Indigo is ontwikkeld parallel aan de ontwikkeling van de elektrische Fiat 500 waar de demo video met HG ook in was.
Je ziet hier de ‘customer story’
www.tomtom.com/customers/fiat-500-la-... Daarin wordt verwezen naar een FIAT video
youtu.be/EBl7oWnw_ZU Op 7:30 wordt daar dieper op ingegaan.
Dit UX design is van TomTom en kom je nu ook tegen in Indigo.
Dit is met dezelfde mensen gedaan die nu de Stellantis cockpit for the future presenteerden in hun investor update.
En ook vertelden een vertienvoudiging van omzet te verwachten in connected services zoals verkeersinformatie.
Er zijn meerdere customer's story's natuurlijk; Fiat 500 Hey Google vanaf € 19.150www.media.stellantis.com/nl-nl/fiat/p... Google en Fiat lanceren Fiat 500 Family Hey Google-autofwd.nl/smarthome/google-en-fiat-lance... Fiat made a ‘Hey Google’ carwww.theverge.com/2021/3/31/22359851/f... Desalniettemin! Op de CES begin volgend jaar is PR-technisch HET moment om indigo te lanceren in de Stellantis cockpit. Hier heeft TomTom nog wel een kans, echter moeten ze hem nog wel even in het doel schieten.
met 10k van 8,14 naar 8,04, met de volgende 10k weer terug op 8,12........ eindelijk een beetje reuring..... maar er is nog steeds iemand niet gebaat bij een verdere stijging......... die moet eieren voor z'n geld gaan kiezen vermoed ik
Erg chebbi schreef op 9 december 2021 09:18 :
Met een modellenbrede keuze voor IndiGO zou ik als oem ook een stake in TomTom willen hebben (het HERE-model). Waar zouden die aandelen dan vandaan moeten komen?
N.B. Ik leg in voor een piekje op 8.26
Van de founders. Zij hebben nu 45% van de aandelen. Als tomtom over drie jaar niet meer door Goddijn bestuurd wordt, dan is het de vraag of ze nog zoveel aandelen willen hebben. Dan wordt het ineens een belegging zonder invloed op de strategie, tenzij HG In een advies of toezicht rol komt. Maar de founders willen hun aandelen ook niet op de beurs verkopen. Dan is de bescherming tegen overname weg en wordt tomtom binnen 1 dag overgenomen voor een veel te lage prijs en misschien een overnemende partij die niet goed is voor personeel of de positie van tech in Europa (HG maakt zich zorgen over invloed silicon valley op bijna het totale leven en alle sectoren). De ideale weg is dus het aandeel komende drie jaren flink laten groeien. Dat kan ook nu er nog maar 130 miljoen aandelen zijn. En dan hun positie verkopen aan een paar spelers naar keuze die stabiliteit bieden voor het bedrijf en overname protectie en tegelijkertijd buy-in van klanten. Met een goede geografische mix en mix over sectoren. Dus bijvoorbeeld een stake voor Stellantis, NXP of Qualcomm of Nvidia en nog wat partijen. Met wel een duidelijke afstand tot het bedrijf. Wat bij HERE mis ging is dat onder andere Daimler iemand in de board van HERE plaatste en dan krijg je dubbele petten en teveel invloed van investeerders. Dit is wat mij betreft de tegenhanger van de ‘dirty exit’, de ‘clean exit’.
De prijs waartegen de clean exit dan plaatsvindt is dan ook een norm voor wat de prijs op de reguliere beurs wordt.
@Pwijsneus Fiat 500 Hey Google zie ik voor het eerst, thx.... bijzonder.
Fiat hey google bevat ook Uconnect met tomtom erin. Net als andere systemen is er native navigatie en kun je een uitstapje maken naar brought-in Android auto of Apple carplay. Met dat verschil dat de stem assistent van Google erin zit om Android auto op te starten. Het is echter wel mirroring, dus vanaf je mobile naar scherm. Het had ook de Fiat500 hey Siri kunnen heten. Waar blijft Apple sowieso?
*JustMe* schreef op 9 december 2021 10:30 :
Fiat hey google bevat ook Uconnect met tomtom erin. Net als andere systemen is er native navigatie en kun je een uitstapje maken naar brought-in Android auto of Apple carplay. Met dat verschil dat de stem assistent van Google erin zit om Android auto op te starten. Het is echter wel mirroring, dus vanaf je mobile naar scherm. Het had ook de Fiat500 hey Siri kunnen heten. Waar blijft Apple sowieso?
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen :D ps, zie dat we vandaag weer worden overgenomen door Stellantis, NXP of Qualcomm of Nvidia. Mooi man. Elke dag raak hier.
Fijn dat de markt Indigo goed heeft ontvangen. Sinds de lancering is de koers ruim 10% gestegen. Tt heeft een platform neergezet dat naast eenmalige opbrengsten ook herhaalopbrengsten genereert. Dit levert ook een verdienmodel op voor de autofabrikanten. Ze kunnen nu google op een redelijk veilige afstand houden. Daarnaast hebben bosch, harman en Microsoft ook een belang om samen met de autofabrikanten en tt de omzet en winst te verdelen. Die HG is slimmer dan dit hele forum bij elkaar
pwijsneus schreef op 9 december 2021 10:32 :
[...]
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen :D
ps, zie dat we vandaag weer worden overgenomen door Stellantis, NXP of Qualcomm of Nvidia. Mooi man. Elke dag raak hier.
Niet alles verdraaien he spindoctor Sherry
Hoe snel zal riet en wijsneus reageren op mijn bericht om het gelijk negatief te maken. Ik kan daar een apart draadje voor openen Energy: binnen 10minuten
pwijsneus schreef op 9 december 2021 10:32 :
[...]
Niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen :D
ps, zie dat we vandaag weer worden overgenomen door Stellantis, NXP of Qualcomm of Nvidia. Mooi man. Elke dag raak hier.
je bent niet verplicht om dit forum te volgen ?!
Het wordt tijd dat er een asml constructie komt, dat de belangrijkste klanten in TT kunnen participeren tbv duurzaam succes. Tot nu toe kan google winnen doordat ze het uiteindelijk gaat om een verdienmodel met reclameopbrengsten. Als TT die kans op een verdienmodel NIET heeft met reclame inkomsten moeten ze iets hebben waardoor ze pricing power hebben, zoals ASML heeft. Anders worden ze opgeslokt door big tech. Ik zie nu geen pricing power, anders dan met de industrie samen bezitten en verdelen. Te starten met de eigen aandelen.
pwijsneus schreef op 1 december 2021 09:13 :
Vertrouwen in de techniek en software, wantrouwen in het management. Bij mij hetzelfde. Dit wantrouwen wordt pas hersteld bij concrete acties om de waarde er via het aandeel te laten uitkomen.
Ik ben aandeelhouder in TomTom, die hebben de vervelende eigenschap dat die in 16 jaar ook wel eens rendement willen zien...
Hoe kun je nou aandeelhouder in TomTom zijn als je jouw meningen van afgelopen halfjaar op een rij zet? Daarin lees ik dat tomtom ten dode is opgeschreven, óók qua techniek en software. Dat is nu al iets verzacht naar vertrouwen in product en wantrouwen in bestuur? Lijkt me nog steeds dat je er dan uit moet blijven. Ook het bij elke stijging gillen dat die van korte duur zal zijn klinkt niet als hetgeen iemand met aandelen TT zou doen. Ik vermoed eerder geschreven calls. Dat is trouwens je goed recht, op de beurs zijn er meerdere manieren om geld te verdienen.
Eva1960 schreef op 9 december 2021 10:59 :
Het wordt tijd dat er een asml constructie komt, dat de belangrijkste klanten in TT kunnen participeren tbv duurzaam succes.
Tot nu toe kan google winnen doordat ze het uiteindelijk gaat om een verdienmodel met reclameopbrengsten. Als TT die kans op een verdienmodel NIET heeft met reclame inkomsten moeten ze iets hebben waardoor ze pricing power hebben, zoals ASML heeft.
Anders worden ze opgeslokt door big tech.
Ik zie nu geen pricing power, anders dan met de industrie samen bezitten en verdelen. Te starten met de eigen aandelen.
In consumenten markt verdient Google met een advertentiemodel. In Automotive en Licensing vraagt ze geld voor maps en voor developers is Google sinds de prijsstijging vorig jaar zelfs duurder geworden dan TomTom en HERE. Wat een goede marge bescherming biedt, er is daar geen race to the bottom gaande. Wel is het zo dat een kleine developer van een app vrijwel gratis gebruik maakt van maps en zodra het aantal kaarten raadplegingen door hun gebruikers over de 50.000 tiles per dag gaat, dan moet er betaald worden. Een tile is een tegeltje, een stukje kaart. Ook voor andere diensten zoals routing geldt dat vanaf een bepaald gebruik de teller gaat lopen. Microsoft heeft veel developers in Azure die nu toegang hebben tot en gebruik maken van Azure Maps by TomTom. Die developers moeten groeien in aantallen gebruikers om vervolgens over de betaaldrempel heen te schieten.
Met dank aan Indigo ligt TT weer mimimaal op koers vwb haar vergezicht getoond tijdens de CMD uit 2019. Met FCF's van enkele euro's per aandeel komt het in een zelfstandig scenario ook uiteindelijk vanzelf goed met de koers.
Eva1960 schreef op 9 december 2021 10:59 :
Het wordt tijd dat er een asml constructie komt, dat de belangrijkste klanten in TT kunnen participeren tbv duurzaam succes.
Tot nu toe kan google winnen doordat ze het uiteindelijk gaat om een verdienmodel met reclameopbrengsten. Als TT die kans op een verdienmodel NIET heeft met reclame inkomsten moeten ze iets hebben waardoor ze pricing power hebben, zoals ASML heeft.
Anders worden ze opgeslokt door big tech.
Ik zie nu geen pricing power, anders dan met de industrie samen bezitten en verdelen. Te starten met de eigen aandelen.
In consumenten markt verdient Google met een advertentiemodel. In Automotive en Licensing vraagt ze geld voor maps en voor developers is Google sinds de prijsstijging vorig jaar zelfs duurder geworden dan TomTom en HERE. Wat een goede marge bescherming biedt, er is daar geen race to the bottom gaande. Wel is het zo dat een kleine developer van een app vrijwel gratis gebruik maakt van maps en zodra het aantal kaarten raadplegingen door hun gebruikers over de 50.000 tiles per dag gaat, dan moet er betaald worden. Een tile is een tegeltje, een stukje kaart. Ook voor andere diensten zoals routing geldt dat vanaf een bepaald gebruik de teller gaat lopen. Microsoft heeft veel developers in Azure die nu toegang hebben tot en gebruik maken van Azure Maps by TomTom. Die developers moeten groeien in aantallen gebruikers om vervolgens over de betaaldrempel heen te schieten. Wat dat participeren betreft. Ik denk over of binnen drie jaar. Zie mijn stukje over clean exit. Koers moet daarvoor wel naar hogere regionen.
*JustMe* schreef op 9 december 2021 10:30 :
Fiat hey google bevat ook Uconnect met tomtom erin. Net als andere systemen is er native navigatie en kun je een uitstapje maken naar brought-in Android auto of Apple carplay. Met dat verschil dat de stem assistent van Google erin zit om Android auto op te starten. Het is echter wel mirroring, dus vanaf je mobile naar scherm. Het had ook de Fiat500 hey Siri kunnen heten. Waar blijft Apple sowieso?
Misschien domme vraag: valt deze Fiat dan onder de connected cars ondanks Uconnect, want moet met mobile worden aangestuurd?
Hoe groot is de kans dat TomTom medio maart van de AScX naar de AMX promoveert?! Zou mooi zijn want dan komt het aandeel nog meer in the picture!!
boem! schreef op 9 december 2021 11:14 :
Met dank aan Indigo ligt TT weer mimimaal op koers vwb haar vergezicht getoond tijdens de CMD uit 2019.
Met FCF's van enkele euro's per aandeel komt het in een zelfstandig scenario ook uiteindelijk vanzelf goed met de koers.
Stel je voor dat Indigo gratis is. Als je op de website van TomTom kijkt dan is het een soort gereedschapskist waarmee een autofabrikant in 2-3 maanden tijd een strakke auto cockpit kan maken helemaal in stijl van eigen merk en afgestemd op de hoeveelheid en grootte van de schermen in die auto. Met ook apps voor onder andere airco en dergelijke, wat weer scheelt in fysieke knoppen die je moet maken in de auto. Stel nu dat die hele gereedschapskist gratis is en daardoor een autofabrikant niet meer naar Google hoeft (Android zit er al in en apps en appstore zitten er al in) en bij de Tier1 niet meer om software hoeft te vragen, maar alleen om de schermen. Dan bespaart de autofabrikant tijd en geld aan eigen software mensen en aan software van de Tier1. Ze besparen ook 80% in snelheid (nu traagheid) in ontwikkelen, waardoor het eerder in nieuwe auto’s kan en je modellen dus eerder de concurrentie aankunnen met auto’s die beter infotainment hebben zoals Tesla. Wat is de winst voor tomtom? Indien de autofabrikant Indigo gebruikt zitten daar standaard de maps en traffic en EV info en andere dingen van TomTom in. Dus geen HERE en geen Google. Ook is de Tier1 niet meer nodig voor navigatie software, dus dat is ook een extra inkomstenbron. Daarnaast is de Tier1 geen tussenpersoon meer, dus meer marge op je maps en traffic. En tot slot zorgt Indigo voor 100% take rate dus geen klanten meer die in 30-40% van hun auto’s navigatie bieden en in de andere auto’s niet. Ik weet niet of het zo werkt, maar stél dat. Dan bestrijd je Google met haar eigen wapens. Zorgen dat je het platform gratis aanbiedt en dat alles wat op dat platform gebeurt inkomsten voor je opleveren.
Eva1960 schreef op 9 december 2021 10:59 :
Het wordt tijd dat er een asml constructie komt, dat de belangrijkste klanten in TT kunnen participeren tbv duurzaam succes.
Tot nu toe kan google winnen doordat ze het uiteindelijk gaat om een verdienmodel met reclameopbrengsten. Als TT die kans op een verdienmodel NIET heeft met reclame inkomsten moeten ze iets hebben waardoor ze pricing power hebben, zoals ASML heeft.
Anders worden ze opgeslokt door big tech.
Ik zie nu geen pricing power, anders dan met de industrie samen bezitten en verdelen. Te starten met de eigen aandelen.
Dat zou een logische gedachte zijn. Dat zou assetwaarde verzilveren. TomTom heeft al op voorgesorteerd door 10% strategisch belang te kunnen toelaten. Punt is dat ASML model ook een model is: van non competitief onderscheidend en wel noodzakelijk om kansen in de hele markt te verzilveren. Immer zonder steeds beter worden chipmachines, niet steeds beter worden chips, geen wet van moore meer en dus lagere marktgroei. Vice versa slecht voor veel bedrijven. Voor TomTom is dit alleen het geval als het gaat om de datafabriek, verlagen transactiekosten en heel misschien in het leveren van een softwareplatform. Dit laatste is heel misschien omdat grotere partijen zoals Google en Baidu dit wel geïntegreerd aanleveren. Dat betekent dat het een competitief element is geworden in het verdienmodel. Dit laatste is te vergelijken met glasvezel van KPN of koper van Ziggo. Je bent eigenaar van het netwerk, je beheert de toegang tot het netwerk en je verkoopt de diensten. Dat geeft veel pricing power en marktmacht naar spelers die alleen diensten kunnen aanbieden. Met andere woorden het ASML model zou prachtig zijn. Ik vermoed dat die variant in de zuivere vorm niet meer haalbaar is. Blijft over een overname waarbij de overnemende partij een strategische asset binnenhaalt om een geïntegreerd platform te leveren met als unique selling point, omgaan met privacy en eigenaarschap van de data.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)