Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
SimonCA schreef op 6 december 2021 14:24 :
We can only speculate who is making use of IndiGo. It would be great if there could be a small logo on the infotainment systems, IndiGo inside similar to on so many laptops (intel inside) TomTom inside with the background wouldn't fit but IndiGo inside sounds great.
What would be the win-win for TomTom and the OEMs for keeping their cooperating secret? zou dat er moeten zijn Ron?
MD2018 schreef op 6 december 2021 14:26 :
Lage volume, gebeurd nu even niks. Ben benieuwd wie de koers omhoog duwde tot 8.50 .... TT is een overname kandidaat al is het allen om de mensen die er werken...
Een Silicon Valley onderneming kan dit nooit uit de grond stampen. Dan heb je op die dure arbeidsmarkt engineers nodig die in San Francisco een mega hypotheek betalen en waar hard aan getrokken wordt en je de hoofdprijs betaalt. TomTom heeft 1.000 man India die ze weten te verleiden met non-hierarchische cultuur, internationale ervaring en stages en interessant werk. Een innovatie hub in Polen, een autonoom rijden R&D in Berlijn en in Nederland vinden ze de programmeurs door een coding opleiding voor school dropouts en een focus op meiden / vrouwen in tech.
Knife Catcher schreef op 6 december 2021 14:34 :
[...]
zou dat er moeten zijn Ron?
No need for TT or IndiGO logo .......there will be announcements some day.........
*JustMe* schreef op 6 december 2021 14:40 :
[...]
Een Silicon Valley onderneming kan dit nooit uit de grond stampen. Dan heb je op die dure arbeidsmarkt engineers nodig die in San Francisco een mega hypotheek betalen en waar hard aan getrokken wordt en je de hoofdprijs betaalt.
TomTom heeft 1.000 man India die ze weten te verleiden met non-hierarchische cultuur, internationale ervaring en stages en interessant werk. Een innovatie hub in Polen, een autonoom rijden R&D in Berlijn en in Nederland vinden ze de programmeurs door een coding opleiding voor school dropouts en een focus op meiden / vrouwen in tech.
Google en Apple zijn bedrijven uit Silicon Valley, die zijn er toch behoorlijk goed in geslaagd om eigen mapdata te verzamelen. Apple verruilt TomTom voor zijn eigen mapdata. Het is een hele klus, maar ze doen het toch. TomTom zit in India net als elk ander techbedrijf , omdat de mensen daar zo lekker goedkoop zijn. Dat is de enige echte reden. Snap dat jij als TomTom PR-man er een woke verhaal van maakt zoals in; TomTom heeft 1000 Indiers weten te verleiden met non-hierarchische cultuur, internationale ervaring en stages en interessant werk. Echt, hoe krijg je het verzonnen. Wat een slappe hap. Interessant werk ook ja? Kaartjes controleren? Nogmaals, en enige reden dat ze daar zitten is omdat dat volk daar het goedkoopst is. Niets mis mee, maar noem het beestje gewoon bij de naam als onzin uit te kramen dat dit goed voor de diversiteit, of dat het werk daar zo superinteressant is. Integendeel.
Je vertelt weer onzin Wijsneus. Dat bedrijven zich in india vestigen heeft meerdere redenen. Onder andere het opleidingsniveau, de taal en specifieke it kennis. Ik probeer zo weinig mogelijk op je te reageren, maar dat is best moeilijk. Als ik jouw verhaaltjes lees dan denk ik iets van die klok en klepel
Energy schreef op 6 december 2021 15:19 :
Je vertelt weer onzin Wijsneus.
Dat bedrijven zich in india vestigen heeft meerdere redenen. Onder andere het opleidingsniveau, de taal en specifieke it kennis.
Ik probeer zo weinig mogelijk op je te reageren, maar dat is best moeilijk.
Als ik jouw verhaaltjes lees dan denk ik iets van die klok en klepel
Het heeft zeker meerdere redenen. Ze praten over het algemeen behoorlijk goed Engels, opleidingsniveau is goed. Maar je gaat toch niet ontkennen dat de lage lonen totaal geen rol spelen? Kom nou toch, dat is overduidelijk de voornaamste reden. Maar dat mag je tegenwoordig blijkbaar niet meer zeggen. Daar wordt een heel verhaal omheen bedachtz maar reken maar dat die lage lonen een behoorlijke doorslag geven.
pwijsneus schreef op 6 december 2021 15:23 :
[...]
Het heeft zeker meerdere redenen. Ze praten over het algemeen behoorlijk kennis, opleidingsniveau is goed. Maar je gaat toch niet ontkennen dat de lage lonen totaal geen rol spelen?
Kom nou toch, dat is overduidelijk de voornaamste reden. Maar dat mag je tegenwoordig blijkbaar niet meer zeggen. Daar wordt een heel verhaal omheen bedachtz maar reken maar dat die lage lonen een behoorlijke doorslag geven.
Ja gedeeltelijk lonen, vergeet alleen niet dat loon inflatie daar weer heel hoog is! Het gat is echt wel een stuk minder groot dan je denkt. Laat ik het zo zeggen als je Tech mensen nodig heb dan moet je echt nu gaan zoeken. Maakt echt niet meer uit waar je werkt/ woont. Op een gegeven moment is het probleem gewoon mensen dus ga je naar locaties waar nog wel mensen te vinden zijn!
youtu.be/idbFOT-zioQ youtu.be/Kx46GDA3Q8w Pwijsneus bekijk deze videos nog een keer…….hoogopgeleid personeel, relatief lage lonen en nieuwe markt is voor TT de aanleiding….. maar TT behoort tot de top25 werkgevers in India en kent een hele westers bedrijfscultuur…..
ps: Lucid Motors - 20% ….. zullen de investeerders in de gaten hebben dat ze van HERE gebruik maken ;-)) Tesla ook 20% lager dan ATH
pwijsneus schreef op 6 december 2021 15:10 :
[...]
Snap dat jij als TomTom PR-man er een woke verhaal van maakt zoals in;
TomTom heeft 1000 Indiers weten te verleiden met non-hierarchische cultuur, internationale ervaring en stages en interessant werk. Echt, hoe krijg je het verzonnen. Wat een slappe hap.
Interessant werk ook ja? Kaartjes controleren?
Mijn opmerking komt na lezen onderstaande artikel. Lees zelf maar eens. TomTom dankt groot deel van zijn succes aan z’n Indiase developers: ‘Het kantoor in India is ons kroonjuweel’ www.google.nl/amp/s/www.indiaconnecte... === Ik denk dat we onderschatten wat TT doet in India alsof dat alleen data inklop werk is, het lijkt veel hooggeschoolder en ja, die goede mensen moet je ook iets bieden om hen te binden en boeien.
Analisten al met kerstvakantie?!
Ondanks de zware concurrentie weet TomTom met gemak het talent voor de neuzen van de grote techgiganten weg te kapen. “Dat zit ‘m in een aantal zaken”, legt de GM uit. “We produceren bijzondere producten, dus is het werk dat we bieden creatief en uitdagend. Daarnaast is onze bedrijfscultuur naar Europees model ingericht. Geen Indiase hiërarchie, zo min mogelijk managers en de communicatie is zo open mogelijk. Zo merkte we in het begin dat er tijdens vergaderingen, waar wij als managers bij aanwezig waren, weinig vragen werden gesteld. Daarom hebben we een nieuw soort virtuele meeting in het leven geroepen waarin wij, als management, vragen beantwoorden die onze werknemers van tevoren inzenden. Het zijn er vaak zoveel dat we achteraf nog een speciale mailing met alle antwoorden rondsturen.” ‘Ons netwerk is belangrijk voor het vinden van personeel’ Die open cultuur is ook een van de reden dat TomTom het verloop binnen de Indiase vestiging de afgelopen jaren laag heeft kunnen houden. “Maar dat is alleen niet genoeg. De jonge generatie in India is heel ambitieus en wil graag in het buitenland werken. Wij bieden daarom de mogelijkheid om een periode in een van onze Europese of Amerikaanse kantoren ervaring op te doen. Zo leren ze én belangrijke vaardigheden voor ons als bedrijf én doen ze toch die internationale ervaring op zonder voorgoed te vertrekken.” Daarnaast is volgens Van Huyssteen de locatie een enorm voordeel gebleken. “In de omgeving van Pune zijn er goede technische universiteiten te vinden, dus lokaal talent is er in overvloed. Maar ook talent van buiten de stad is meer dan bereid deze kant op te komen. Niet alleen omdat we een competitief salaris bieden, maar in Pune krijgen ze naast een uitdagende baan, een prettige plek om te wonen met veel groen, schone lucht en geen eindeloze ochtendspits.”
*JustMe* schreef op 6 december 2021 15:53 :
Ondanks de zware concurrentie weet TomTom met gemak het talent voor de neuzen van de grote techgiganten weg te kapen. “Dat zit ‘m in een aantal zaken”, legt de GM uit. “We produceren bijzondere producten, dus is het werk dat we bieden creatief en uitdagend. Daarnaast is onze bedrijfscultuur naar Europees model ingericht. Geen Indiase hiërarchie, zo min mogelijk managers en de communicatie is zo open mogelijk. Zo merkte we in het begin dat er tijdens vergaderingen, waar wij als managers bij aanwezig waren, weinig vragen werden gesteld. Daarom hebben we een nieuw soort virtuele meeting in het leven geroepen waarin wij, als management, vragen beantwoorden die onze werknemers van tevoren inzenden. Het zijn er vaak zoveel dat we achteraf nog een speciale mailing met alle antwoorden rondsturen.” ‘Ons netwerk is belangrijk voor het vinden van personeel’ Die open cultuur is ook een van de reden dat TomTom het verloop binnen de Indiase vestiging de afgelopen jaren laag heeft kunnen houden. “Maar dat is alleen niet genoeg. De jonge generatie in India is heel ambitieus en wil graag in het buitenland werken. Wij bieden daarom de mogelijkheid om een periode in een van onze Europese of Amerikaanse kantoren ervaring op te doen. Zo leren ze én belangrijke vaardigheden voor ons als bedrijf én doen ze toch die internationale ervaring op zonder voorgoed te vertrekken.” Daarnaast is volgens Van Huyssteen de locatie een enorm voordeel gebleken. “In de omgeving van Pune zijn er goede technische universiteiten te vinden, dus lokaal talent is er in overvloed. Maar ook talent van buiten de stad is meer dan bereid deze kant op te komen. Niet alleen omdat we een competitief salaris bieden, maar in Pune krijgen ze naast een uitdagende baan, een prettige plek om te wonen met veel groen, schone lucht en geen eindeloze ochtendspits.” Ik hoop maar dat ze dan niet tekenen voor een aandelenpakket.
Waar blijft onze grote koper? Het is zwaar frustrerend hoe opzichtig de koers met zo weinig mogelijk stukken bewust laag gehouden wordt rond het huidige niveau terwijl er vorige week wereldnieuws over TomTom bekend is gemaakt! Maar het zal duidelijk een doel hebben, Harold bedankt voor het creëren voor aandeelhouderswaarde!!
Vertrouwen komt te voet en gaat per paard. De markt gelooft de verhaaltjes van Goddijn niet meer. Te veel loze beloftes, te veel leugens en nul komma nul ondersteuning van het aandeel d.m.v. bijvoorbeeld communicatie. Een beursgenoteerd bedrijf hoort zo niet met reguliere aandeelhouders om te gaan. De zorgvuldig door Goddijn samengestelde RvC beschermt ons niet. De schaamte voorbij.
Riet v. Milt schreef op 6 december 2021 17:04 :
Vertrouwen komt te voet en gaat per paard. De markt gelooft de verhaaltjes van Goddijn niet meer. Te veel loze beloftes, te veel leugens en nul komma nul ondersteuning van het aandeel d.m.v. bijvoorbeeld communicatie.
Een beursgenoteerd bedrijf hoort zo niet met reguliere aandeelhouders om te gaan. De zorgvuldig door Goddijn samengestelde RvC beschermt ons niet.
De schaamte voorbij.
Inderdaad, maar als iemand denkt onschendbaar te zijn vergist hij zich, er zijn er meerdere berecht voor ongeoorloofde zaken, hopelijk hoeft het nooit zover te komen en knalt het aandeel deze week alsnog als een raket omhoog!!!
Vive tu vida positivamente schreef op 6 december 2021 17:00 :
Waar blijft onze grote koper?
Het is zwaar frustrerend hoe opzichtig de koers met zo weinig mogelijk stukken bewust laag gehouden wordt rond het huidige niveau terwijl er vorige week wereldnieuws over TomTom bekend is gemaakt!
Maar het zal duidelijk een doel hebben, Harold bedankt voor het creëren voor aandeelhouderswaarde!!
Harold wil momenteel geen hogere koers. Daarom Indigo summier. Zonder : Het is nu nog erg moeilijk om ons marktpotentieel concreet te vertalen naar cashflow en marktaandeel, maar dat is wel wat analisten en aandeelhouders willen horen. Hij doet het niet, pas als het moet. Koper, al eens gedacht dat de LP of, het zelf doet. Harold noemt pas namen als de deal in de herkende omzet loopt. Of degene van de deal wil naar de markt met het nieuws. Leuk is anders, maar ik denk dat ik het snap. De RVB weet 90% meer dan ons :-)
IndiGO will hit the streets in late 2022telematicsnews.info/2021/12/02/sbd-au...
casalinga schreef op 6 december 2021 17:27 :
IndiGO will hit the streets in late 2022
telematicsnews.info/2021/12/02/sbd-au... Nice. En thanx! Er is dus idd een deal met lancering minder een jaar vanaf nu (we leven in december ‘21). USP’s Geintegreerde app experience, geen losse tiles Ecosysteem van partners Diepe integratie inclusief Adas En natuurlijk een alternatief zijn voor Google, als een non-threatning partner die ook goed met privacy omgaat. Lijkt ook ontwikkeld op basis van vraag vanuit hun klanten. Specifiek door HG benoemd: voor OEM’s die hun software in-house willen gaan maken en snelheid nodig hebben in plaats van jaren zelf ontwikkelen. Dit klinkt enorm sterk als Volkswagen met CARIAD. Zeker omdat TomTom in haar blog ook al heel expliciet Volkswagen’s insourcing noemde.Cars of the future will be defined by their software www.tomtom.com/blog/automated-driving... With the transition to electric power, carmakers are being challenged to build new drivetrains, reimagine their model lineup and rethink what it is to be an automaker. VW Group CEO Herbert Diess has said on several occasions, that the German marque will have to completely change to a “digital company”, if it’s to remain competitive in a fast-changing market. What Diess is really alluding to when he says “digital company” is software. The VW of the future won’t just make cars, it will have to continually develop software to run them as devices. When VW launched its hotly-anticipated ID.3 electric hatchback in 2020, it was beset with software problems that delayed its production roll-out. Ultimately, it launched without its intended full suite of software, features were missing and owners couldn’t use the vehicle’s connected app – which is crucial for remotely monitoring charging. The German automaker reportedly had thousands of software developers working to fix the problems. By the end of 2020, VW said that it had fixed the software issues and would begin updating affected vehicles. The ID.3’s earliest buyers had to go into a dealership to have their vehicles updated so that all its features would work. After that, ID.3 owners were able to receive OTA updates for future software rollouts. While the whole debacle was a big problem for VW and ID.3 drivers, what it really demonstrated was how seriously carmakers need to take software. As EVs proliferate, car companies that can do software well will succeed and those that can’t will either languish or exist only in niche markets. Carmakers of the future must put software front and center of vehicle development. EV architecture demands it, safety features require it and drivers expect it.
KIA modellen komen eind 2022We are very proud to have so many early access partners that believe so strongly in IndiGO, providing OEMs with a broad selection of ready to use apps and services to choose from.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)