Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,580 6 mei 2024 17:35
  • -0,025 (-0,45%) Dagrange 5,560 - 5,640
  • 194.814 Gem. (3M) 296,4K

TomTom november 2021

2.277 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 114 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 18 november 2021 15:58
    quote:

    picklejuicert schreef op 18 november 2021 15:49:

    [...]

    Ik denk zelf een combinatie van dit:
    www.tomtom.com/products/navkit-ui/

    met de connected car en navigatie. Eigenlijk alle services in 1 pakje, waar je auto mogelijk een stuk slimmer wordt en dus met andere auto's kan "praten" om op die manier beter navigeren. We gaan het zien!
    Ben ook benieuwd of ze een device/ smartphone app voor de aftermarket maken die gebruik maakt van de nieuwe HD kaarten en andere informatie. Het brand GO suggereert dit wel. Voor ingebouwde oplossing zullen ze hopelijk ook met launching customers gaan komen.
  2. forum rang 6 Dutchy Ron 18 november 2021 16:04
    quote:

    picklejuicert schreef op 18 november 2021 15:57:

    [...]

    Had je toevallig deze PDF wel eens gezien: tracker.engage.tomtom.com/Whitepaper-...

    Op de laatste pagina staat dat Tesla al z'n informatie uit maps haalt (er staat niet bij wie ze maakt).
    Ja die had ik al eens gezien ….. ik zal die whitepaper eens op het Tesla forum gooien zo……
  3. picklejuicert 18 november 2021 16:12
    quote:

    Dutchy Ron schreef op 18 november 2021 16:04:

    [...]

    Ja die had ik al eens gezien ….. ik zal die whitepaper eens op het Tesla forum gooien zo……
    Ik zie op die ncap site dit in de PDF:

    "The AEB system performed well in tests of its response to other vehicles at highway speeds. The lane support system helps to prevent inadvertent drifting out of lane. The system can also intervene in some more critical situations. There is a seatbelt reminder for the front and rear seats. A speed assistance system uses digital mapping to identify the local speed limit and presents this information to the driver, allowing easy activation of the limiter to the appropriate speed."

    www.euroncap.com/en/results/tesla/mod... (de PDF op die pagina)
  4. forum rang 6 Dutchy Ron 18 november 2021 16:27
    Taco is nu aan de beurt............. de vraag is hoe hij inschat wat de eindgebruiker over heeft voor digitale features?

    TT bouwt een layer over de infotainmentsystem terwijl autofabrikanten zelf controle houden over hun eigen infotainmentsystem.

    Hij heeft het over een Indigo Platform
  5. forum rang 6 Dutchy Ron 18 november 2021 16:38
    Verder is er nog niet veel over gezegd..... echter als het een platform of layer wordt dan kan het wel eens een volledig nieuw product zijn wat waarde toevoegt voor OEM's en eindgebruikers..... TT heeft natuurlijk veel ervaring in user (interface) experience ...... misschien inderdaad iets in combinatie met een nieuwe app ofzo......
  6. forum rang 6 Dutchy Ron 18 november 2021 16:55
    Taco had denk ik het woordje 'platform' niet mogen laten vallen....... hij benadrukte in de laatste 15sec dat de hard-/software goed samen moeten werken maar dat het uiteindelijk gaat om de user experience en het de OEM's zo makkelijk mogelijk maken, daarom raadt hij iedereen aan de 30e de launch van IndiGO te volgen.
  7. [verwijderd] 18 november 2021 16:58
    "De beleving van de eindgebruiker wordt bepaald door hardware en software gezamenlijk en het platform dat we lanceren helpt autofabrikanten om die goed met elkaar te integreren"

    TomTom is nu "officieel" een business-to-business bedrijf, met 80% automotive en enterprise omzet en 20% consumer omzet. Maar tot nu toe is TomTom's producten aanbod ook binnen Automotive sterk gericht op de eindconsument. Zoals betere kaarten, betere verkeersinformatie, goede routes, etc.

    Terwijl het voor autofabrikanten best een uitdaging schijnt te zijn qua doorlooptijd en kosten om een cockpit te maken die zich continu kan updaten qua software en content. En dat ze daar niet alleen kosten aan hebben gedurende de levensduur van het voertuig (connectivity kosten, software kosten, content kosten) maar ook revenues kunnen hebben.

    Misschien is dat ook een aspect van Indigo. Dat TT natuurlijk primair gericht is de automobilist, maar ook ontwikkeld is voor de autofabrikant en hem helpen met zijn uitdagingen. Dus echt de business als klant.
  8. [verwijderd] 18 november 2021 17:09
    quote:

    Dutchy Ron schreef op 18 november 2021 17:00:

    Ja dat sluit aan bij de opmerking dat ze de OEM's helpen met de transformatie voor de in vehicle experience......kunnen zij zich focussen op de rest
    Ik kan me voorstellen dat TT ook helpt in communicatie tussen sensoren en software in de cockpit.

    (misschien ook daarom het woord "seeing" tussen aanhalingstekens als hint)

2.277 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 114 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links