Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
[quote alias=sniklaas id=13746766 date=202110161} Mijn verwachting voor 2022 location technology; automation €275 mio en enterprice €175 mio, samen €450 mio en fors lager dan de €500….€540 mio van Taco.. [/quote] e Hoe kom jij aan de 500-540 van Taco Op basis van het backlog van 2 miljard zal de outlook Automotive daarvan 14-16% bedragen voor 2022. Derhalve inl Enterprise ad175-180 mio kom ik tot een outlook af te geven door Taco van 455-500 mio NB jouw 450 mio geeft een toename van ca 14% tov jouw 395 uit 2021 en brengt de altijd door jou als onhaalbaar geachte 550 mio in 2023 akelijg dichtbij.
Nu @sniklaas om is en de 550 mio voor Loc Techn binnen bereik ziet voor 2023 ben ik uiterst benieuwd naar de visie van @Vanillasky. WAt verwacht jij aan Loc Techn in 2022 en 2023?
Ik ben een voorstander om vwb de werkelijke ontwikkeling bij TT te kijken naar de prodomzet ipv de IFRS omzet.. Omdat de meerderheid op het forum nog steeds slechts oog heeft voor de IFRS omzet geef ik hierbij de hint om daarvoor het backlog te raadplegen. Het backlog geeft nl en perfecte indicatie van wat men bij tt verwacht aan IFRS omzet opgedeeld uit deferred en het gedeelte vanuit de prod omzet CMD 19 gaf aan dat men 8% van 1,6 mio = 128 mio iFRS omzet verwachte in 2d helft 2019. Q4-19 gaf een iFRS omzet aan van 16% ad 1,8 miljard = 288 mio voor 2020 Q4-20 gaf een IFRS omzet aan van 14% ad 1.8 miljard = 252 mio voor 2021. De afwijking van 125 vs 128 mio in 2de helft 2019 en de afwijking van 266 vs 288 mio in 2020 en de 252 mio vs 235 mio in 2021 geven aan dat het backlog de perfecte indicator is voor de IFRS omzet. zeker gegeven het feit, dat de voorspelling voor 2020 en 2021 zijn gedaan VOOR Covid (2020) en chiptekort(2021). Wat zal het backlog 2022 ons brengen 14% -16% (NB deferred neemt toe mt 20K ivm 2021) en adt over 2-2,1 mio. Ikzelf schat een IFRS omzet in van 15% van 2.050 = 310 mio in 2022. Veel belangrijker is of men de 350 mio aan prod omzet in 2022 weet binnen te halen.
Met de aanwijzing dat er nog geen grote veranderingen hebben plaatsgevonden inzake inschattingenvan prod.omzetten mag je afleiden dat het aantal nieuwe orders verworven in 2021 ligt op 2 miljard backlog 2021 -1,8 miljard backlog 2020 + IFRS omzet 2021= ca 435 mio
Over de automotive backlig gesproken, is die in- of exclusief deferred revenue, dat maakt behoorlijk veel verschil uit?
Automotive Backlog is een combinatie van deferred revenue en de inschatting van de nog te factureren bedragen van reeds afgesloten contracten. Voor het backlog 31-12-2020 deferred 336 mio + nog te factureren 1464
beursbeurs schreef op 16 oktober 2021 16:01 :
[...]
Zijn "slimme" wegen niet juist een mogelijke bedreiging voor de technologie van TomTom (en Mobileye etc), want kunnen maps dan niet veel eenvoudiger worden gemaakt?
Dat kon nog wel eens goedkoper zijn dan alle kosten die door iedereen worden gemaakt voor het maken en onderhouden van HD Maps. De terugverdientijd zou wel eens verrassend kunnen zijn. Het zijn alleen anderen die de kosten moeten maken. Als NL wil inzetten op autonoom rijden dan Verkeer & Waterstaat met autofabrikanten en TomTom om tafel moeten hoe ze de infrastructuur slimmer kunnen maken. Voor een land als NL zou een fantastisch zijn als hier procentueel de meeste zelfrijzende auto’s rijden. Desnoods met EU subsidie. Maar eens dat zou HD Maps op termijn overbodig kunnen maken. Je kunt de overheid ook editing tools geven of dat je de infrastructuur toevoegt aan het stelsel van basisregistraties van NL. Als overheid zou je daar al over na kunnen denken, net als over een AV baan ipv caroolstrook tijdens de transitie. Het aantal files wordt snel groter dan voor de Corona omdat het aantal mensen die met OV reizen zal teruglopen verwacht ik. Hoewel als de files maar lang genoeg zijn zit men zo weer in de trein. Er zijn meerdere wegen die naar zelfrijzende auto’s leiden.
opties onze CEO. 2015 200000 7,83 2016 112500 7,58 2017 165000 9,57 2018 201500 8,13 mei 2021 hebben ze allemaal de vest periode erop zitten, de opties van 2018 vest periode 3 jaar . Na de vest periode van 3 jaar krijg je 4 jaar de tijd om de opties om te zetten in aandelen. Dus de opties 2015 moeten in eind mei ( 7 jaar vanaf toekenning ) worden omgezet a 7,83. In the money als de koers dan hoger is dan 7,83. Harold heeft nog een kleine 700000 opties. Kan bij een overnamekoers van 50 dus 35 miljoen zijn - natuurlijk de investering. Een hogere koers geeft nog meer miljoenen. Dus het verschil tussen Harold en Pauwels en Geelen. 1- salaris Harold 2- korte termijn bonus 3- de opties en vanaf 2019 de RSU aandelen. Met 3 maak je het verschil, de rest is peanuts het verschil Pauwels en Harold kan een 1,7 miljoen aandelen worden, verkregen via opties en rsu. Denk, dat als Harold tm 2025 zijn termijn blijf zitten hij via opties en rsu s 2 miljoen aandelen meer heeft dan Pauwels. 2 miljoen aandelen meer, je moet toch niet aan 100 denken :-) 15 jaar langer de kar trekken mag, nee moet beloond worden, mits hij ook aan de meesten van ons denkt :-) De ballen, ga nu naar het Heuvelland genieten van hapjes en belgische biertjes. Le ciel est blue, kan dus nog net met een jas aan ( buiten )
Beperktedijkbewaking schreef op 16 oktober 2021 12:56 :
[...]
Niet dat dat cirkelvormige plaatje nu zo duidelijk is.
Maar ik geef toe: van de Bosches en Conti's hoor je niet zoveel meer. Net zo min als van TT's Road DNA.
Dat cirkelvormige plaatje betekent dat diverse leveranciers, de generieke (Bosches en Contis) en de gespecialiseerde (telco's, kaartenmakers, sensoren makers) een meer gelijkwaardige relatie hebben. Er werd ooit aan HG gevraagd of TomTom samenwerkt met Mobileye. Het antwoord was dat TomTom ADAS/HD kaarten gaat leveren aan diverse autofabrikanten en dat dat betekent dat de sensoren maker in dat geval met TT moet samenwerken. Of die sensoren maker Mobileye heet of bijvoorbeeld Veoneer dat nu door Qualcomm overgenomen wordt. Dit voorbeeld betekent dat TomTom niet een soort 'onderaannemer' is in een samenwerking rond een bepaald automerk. Goddijn zei over Mobileye ook dat er via hen veel data beschikbaar komen en deze call vertelde hij dat er gigantisch veel data voor HD maps onderhoud de TomTom pijplijn binnenkomen. Wie weet gebeurt er al iets tussen beiden.
Beperktedijkbewaking schreef op 16 oktober 2021 12:56 :
[...]
Net zo min als van TT's Road DNA.
Road DNA is nu integraal onderdeel van de TomTom HD map www.tomtom.com/products/hd-map/ Sensor-agnostic localization layers A self-driving car needs to know where it is at all times, especially in poor weather. The TomTom HD Map helps vehicles know their exact location on the road – down to the centimeter. TomTom RoadDNA works with any sensor layout to enhance positioning with localization map layers that contain multiple sets of format-friendly data.
@ Justinme.:). Je hebt ook overal (gefundeerde) antwoorden op. Ongelofelijk. Zelfs BDB troef je af met z'n kennis, ervaring, netwerk etc. Nou dan moet je wel van heeel goede huize komen. Zit je soms in het DNA van TT? of een goede geïnformeerde functie bij TT. In een kantoortje naast Harold ofzo.
vreemd vermogen schreef op 17 oktober 2021 10:53 :
@ Justinme.:). Je hebt ook overal (gefundeerde) antwoorden op. Ongelofelijk. Zelfs BDB troef je af met z'n kennis, ervaring, netwerk etc. Nou dan moet je wel van heeel goede huize komen. Zit je soms in het DNA van TT? of een goede geïnformeerde functie bij TT. In een kantoortje naast Harold ofzo.
Nee ik ‘troef’ BDB niet af die weet over andere dingen meer en het is geen wedstrijdje verplassen. Toen ik me weer in TT ging verdiepen heb ik hun website weer doorgenomen en toen viel dit me op. Ook het webinar over HD maps met Tinosch (de oprichter van overgenomen Autonomos wat nu een R&D onderdeel is van TT) bleek dit uit. (TT’s website is sowieso veel beter geworden) Waar Tesla en Mobileye zich richten op localisatie (je positie op de weg bepalen) met camera’s, doet TomTom Road DNA dit met camera’s óf lasers óf radar. Afhankelijk van waar de auto mee is uitgerust en waar de auto op vertrouwt. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat een auto in noodweer of mist of donker niet meer goed kan vertrouwen op camera’s en dan op lidar/laser overschakelt. Met TomTom HD maps kan dat. Dit maakt TomTom HD maps met road DNA completer dan oplossingen die zich slechts op 1 aspect richten van om je heen kijken. Daarnaast vind ik die roadagrams oplossing mooi. Daarmee kan een autofabrikant zelf bepaalde wegen aan of uit zetten voor autonoom rijden. Iedereen die die weg nadert krijgt dan het signaal om handen terug aan stuur te doen omdat je een zone nadert waar je zelf moet rijden. De hele factsheet over HD Maps is hierdownload.tomtom.com/open/banners/Elek...
*JustMe* schreef op 17 oktober 2021 12:12 :
[...]
Het is bijvoorbeeld mogelijk dat een auto in noodweer of mist of donker niet meer goed kan vertrouwen op camera’s en dan op lidar/laser overschakelt. Met TomTom HD maps kan dat. Dit maakt TomTom HD maps met road DNA completer dan oplossingen die zich slechts op 1 aspect richten van om je heen kijken.
Rain impairs performance of driver-assistance technology www.google.nl/amp/s/auto.economictime... Volgens dit artikel blijkt uit onderzoek dat camera’s tijdens regen minder goed in staat zijn om de rijbanen te zien. Als je een tomtom HD map hebt (voorzien van rijbanen) in combinatie met road DNA heb je dat probleem niet.
Quote a Q&A about influence on active sensors. Q: If large numbers of vehicles are equipped with active (lidar, radar, sonar, etc.) sensors, will signals from each vehicle interfere with one another? I can imagine signals having a unique frequency, or having an ID "header" in the signal; but there are only so many available frequencies, and signals with IDs could still be subject to interference. A: Sensor data will always have noise to some extent. When a lidar receiver gets lidar from emitted from another car, it'll be registered. However, it's going to be highly unlikely to be more than 1 frame due to the highly precise timing that is expected of the lidar return. It'll show up as a noise datapoint, but what's important is that this is not an interference -- the car's own lidar return is still received. Signals processing takes care of the bad data point, which is seen as nothing more than noise that already exists in any environment. Q : Alternatively, could data from active sensors be shared between vehicles? This concept has been proposed, but I could see it being problematic to get a standard established. Look how long it's taken to get universal vehicle OBD standards. A : Yes, but this is going to take a long time. 5G+ networks are likely required to achieve the speeds and latency before any standard can be talked about. We can't agree on a standard when we don't even know what widespread network capabilities there will be. As of right now, millimeter 5G is fast enough, but it's not going to be deployed at scale due to the very small area each millimeter 5G tower can serve. Q : How much of an issue are environmental factors, such as rain and snow, extreme heat or cold, dust and pollen particles in the air, etc.? I could see these causing problem with both active and passive (cameras, etc.) sensors. A : It's going to be a big problem. Each sensor has its own strengths and weaknesses. I imagine the path forward is to use multiple sensors of different types, and with intelligent sensor fusion, at some point we will produce a highly reliable system.
Self-driving cars, smart infrastructure could make Michigan roads safer Updated: Oct. 14, 2021, 7:00 a.m. | Published: Oct. 14, 2021, 7:00 a.m.www.mlive.com/public-interest/2021/10... In aansluiting wat ik hier vanochtend schreef To keep up with technology, lawmakers need to define policies that allow for physical infrastructure, digital infrastructure and operational infrastructure, Michigan Chief Mobility Officer Trevor Pawl said. It’s a discussion that needs to happen sooner rather than later, Pawl said. “Highly automated vehicles and smart infrastructure that’s 10% safer for the average human will save more lives than waiting until it’s 75% safer,” he said. “Our thinking is it’s not a one morning you flip the switch scenario with self driving vehicles. We need to begin to integrate them right now to begin to see the gains and safety, right now.”
Als VW op korte termijn grote stappen wil zetten tov Tesla dan kan het niet wachten op het richten en inrichten van Cariad, voordat die wat gaan verrichten zijn we een paar jaar verder. Tot die tijd zoveel mogelijk gebruik maken van MSFT Azure/MCVP en de full stack van TT zou ik zeggen ;-) Misschien toch maar iets verzinnen om TT en Here samen te smelten……
beursbeurs schreef op 16 oktober 2021 16:01 :
[...]
Zijn "slimme" wegen niet juist een mogelijke bedreiging voor de technologie van TomTom (en Mobileye etc), want kunnen maps dan niet veel eenvoudiger worden gemaakt?
Ik zie het er niet snel van komen dat één private partij dit soort afspraken zou kunnen maken met alle wegbeheerders van de wereld, of van Europa, en dat die technologie dan ook binnen een beperkt aantal jaren op alle wegen identiek zou (kunnen) worden aangebracht. Wel een goed idee als alle wegen nu opnieuw zouden worden aangelegd, maar in de huidige situatie absoluut onhaalbaar.
Gijs T schreef op 17 oktober 2021 16:05 :
[...]
Ik zie het er niet snel van komen dat één private partij dit soort afspraken zou kunnen maken met alle wegbeheerders van de wereld, of van Europa, en dat die technologie dan ook binnen een beperkt aantal jaren op alle wegen identiek zou (kunnen) worden aangebracht.
Wel een goed idee als alle wegen nu opnieuw zouden worden aangelegd, maar in de huidige situatie absoluut onhaalbaar.
Mee eens. Ook in ontwikkelde landen met een goed snelwegennet zoals NL en Dld zie ik dat chips in het asfalt leggen nog niet gebeuren op de secundaire kleinere wegen. Het is bij wegwerkzaamheden, opnieuw asfalteren en tijdelijke omleidingen ook kostenverhogend vrees ik. Maar ik weet dat technici bij RWS de mogelijkheden bekijken en ik sluit niet uit dat het ministerie er, in overleg met het bedrijfsleven (waaronder TT natuurlijk), toch op enig moment toe zou kunnen besluiten voor de autosnelwegen. Dit om automatisch ritsen, inhalen, invoegen en andere vormen van rijstrook wisselen te bevorderen en zo files hopelijk te verminderen.
Bijbehorende optieconstructie? Maart 2022 of juni 2022? zes om acht? zes om negen? Wat raadt u aan/wat zou u doen? Nu we twee maanden verder zijn t.o.v. augustus post.NewKidInTown schreef op 16 oktober 2021 17:03 :
Wat een koers toch weer, menigeen is al weer euforisch bij de 7. Nou, ik niet met nog steeds aanzienlijk lager dan eind 2020/begin 2021.
Toch ga ik er vanuit dat de door Riet en meerderen nogal als inhalig gekenschetste ceo, niks verandert en niet zal schromen om de opties voor management en overig tt werkvolk met afloop in mei 2022 op 7,80 tegen die tijd erboven zal laten expireren, in ieder geval minimaal 8,50 maar ik verwacht eerder 9,50 a 10,00. Dus 2022 Q1 zal een extreem goed kwartaal worden en de outlook 2022 wordt zoals nog niemand hier als verwachting hier heeft durven neerkalken. Behalve Groeibriljant natuurlijk (waar is ie gebleven al die tijd, misschien is ie wel elke dag aanwezig hier, onder een andere alias dan, iets wat in ten strengste afkeur natuurlijk), sommigen denken misschien wel dat IK dat ben, nee toch. Toch ? (nu maar hopen dat die ex disco-baas uit Limburg niet weer komt met mijn uitspraak uit het verleden: "je moest eens weten")
Laten we ons maar bij de feiten houden: mei 2022 expiratie management en personeelsopties 7,81 of daaromtrent. Dat gaat key worden begin 2022.
Hopelijk was de stijging na de dip op donderdag mede te danken aan afbouwende shorters. Als JP Morgan er nog steeds in is blijven zitten met een positie van 1,2 % dan is daar veel te veel belang om de koers niet verder op te laten lopen. En met een ascx-fondsje is dat heel gemakkelijk. I.t.t. matchfixing valt het aan de beurs nooit iemand op dat er op "kleine wedstrijdjes" veel gegokt wordt.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)