Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Just Eat Takeaway.com 2021
Volgen
[quote alias=Giraffe Capital id=13703789 date=202109271423] [...] Vreemde manier om er tegen aan te kijken, uiteindelijk hoort deze 13% toch ook bij de unit economics van een delivery order? Zonder die delivery order krijg je ook niet die 13% het is 1 transactie. Hoe JET dit precies naar restaurants toe factureert maakt verder niet uit want JET management ziet zowel die 13% als die 17% fee als opbrengst van een delivery order. (wat het ook is) Zie ook deze slide waarin alle opbrengst van een order wordt meegenomen in de delivery gross profit berekening: i.ibb.co/2S3tkRh/jet2.jpg Dat Nederland en Duitsland winstgevend zijn komt doordat er op die 13% van de order winst wordt gemaakt. De zwaar verlieslatende bezorging lieten ze over aan de restaurants. Nu zijn ze een enorm netwerk aan bezorgers aan het optuigen om geen marktaandeel te verliezen aan nieuwkomers (die ook enorm geld aan het verbranden zijn). Die 30% is niet genoeg om alle kosten van bezorging + levering order goed te maken. Je kunt de veranderende situatie niet meer toepassen op zeg een jaar geleden.
Alex Future schreef op 27 september 2021 14:20 :
Het is de rente vrees, tech stort in en banken stijgen als een raket. Morgen daalt de rente weer en is het omgedraaid.
Eens, de 10-jaarsrente VS is vandaag flink omhoog en is net de 1,50 gepasseerd. Daar houden groeiaandelen (zonder gerealiseerde winst) niet van. Met start tapering in zicht in Q4 zal de rente naar verwachting nog wel verder oplopen. Daar zal JET wel goede resultaten tegenover moeten plaatsen
De 60 is een kritieke bodem. Wannneer de 60 valt kan het heel snel gaan. Wellicht gaan we dan de 40 of zelfs 30 nog zien dit jaar.
Marktwaarde schreef op 27 september 2021 10:54 :
Doordash Omzet 2020: 4,16
Marketcap vandaag: 75
JET Omzet 2020: 3,14
Marketcap vandaag: 14
Bron: Yahoo Finance, bedragen in miljarden dollars.
JET is toch wel aardig ondergewaardeerd t.o.v. Doordash.
Je kijk hier naar naar de omzet van de laatste 12 maanden niet naar omzet uit 2020. Daarnaast is de vergelijking natuurlijk niet eerlijk als je naar marketcap van vandaag kijkt (na Grubhub overname) terwijl de omzet van deze overname nog niet zichtbaar is. Voor een eerlijke P/S vergelijking moet je ook de omzet die Grubhub zelf heeft geboekt laatste 12 maanden meenemen. Dat gezegd hebbende P/S ratio tussen JET en Doordash vergelijken heeft uberhaubt niet veel zin. i.t.t. JET boekt doordash bezorgkosten niet als omzet maar geeft dit direct aan de freelance bezorger, hierdoor is de omzet van Doordash een stuk lager. Een betere metric om de grote/waardering van beide bedrijven te bepalen is P/GTV(of GMV). Op basis van deze metric wordt Doordash 4x duurder gewaardeerd. Doordash P/GMV = 75/40 = 1.88x JET P/GTV = 14/30 = 0.46x
TechFocused schreef op 27 september 2021 14:51 :
De 60 is een kritieke bodem. Wannneer de 60 valt kan het heel snel gaan. Wellicht gaan we dan de 40 of zelfs 30 nog zien dit jaar.
30 euro zelf...wow Hoop echt dat je niet gelijk hebt, maar een ding is zeker. We horen in dit soort tijden 0 vanuit Hq een goede tussentijdse update zou zeer wenselijk/menselijk zijn.
Angst angst angst. Allemaal verkopen mensen want 60 is een kritieke bodem. Wat een onzin
Dit is puur manipulatie door shorters op laag volume. Zolang er geen nieuws komt, en dat komt er niet tot de cijfers, zal dit aandeel voer voor shorters zijn. Hopelijk blijft de AEX op zijn plek liggen tot die tijd, anders gaan we de 60 nog wel zien. Slechte cijfers zijn dan al wel ingeprijst en kan het net voor en na de cijfers weer omhoog. Tot die tijd vrees ik van nog meer pijn lijden.
Jimnotaris schreef op 27 september 2021 14:46 :
[quote alias=Giraffe Capital id=13703789 date=202109271423]
[...]
Vreemde manier om er tegen aan te kijken, uiteindelijk hoort deze 13% toch ook bij de unit economics van een delivery order? Zonder die delivery order krijg je ook niet die 13% het is 1 transactie. Hoe JET dit precies naar restaurants toe factureert maakt verder niet uit want JET management ziet zowel die 13% als die 17% fee als opbrengst van een delivery order. (wat het ook is)
Zie ook deze slide waarin alle opbrengst van een order wordt meegenomen in de delivery gross profit berekening:
i.ibb.co/2S3tkRh/jet2.jpg Dat Nederland en Duitsland winstgevend zijn komt doordat er op die 13% van de order winst wordt gemaakt. De zwaar verlieslatende bezorging lieten ze over aan de restaurants. Nu zijn ze een enorm netwerk aan bezorgers aan het optuigen om geen marktaandeel te verliezen aan nieuwkomers (die ook enorm geld aan het verbranden zijn). Die 30% is niet genoeg om alle kosten van bezorging + levering order goed te maken. Je kunt de veranderende situatie niet meer toepassen op zeg een jaar geleden.
Tuurlijk, dat is voor iedereen duidelijk toch? Het gaat er alleen om dat die 30% +1.5 euro delivery fee dus wel genoeg is om een delivery order gross profit neutral te krijgen. JET moet gewoon delivery aanbieden om marktaandeel te winnen en te behouden dus lijkt mij alleen maar positief dat op een bepaald punt dit break-even gedaaan kan worden.
JackB schreef op 27 september 2021 14:55 :
Dit is puur manipulatie door shorters op laag volume. Zolang er geen nieuws komt, en dat komt er niet tot de cijfers, zal dit aandeel voer voor shorters zijn. Hopelijk blijft de AEX op zijn plek liggen tot die tijd, anders gaan we de 60 nog wel zien. Slechte cijfers zijn dan al wel ingeprijst en kan het net voor en na de cijfers weer omhoog. Tot die tijd vrees ik van nog meer pijn lijden.
"Het is de schuld van de Rabobank shorters!"
bezinteergebelegt schreef op 27 september 2021 13:06 :
Ik heb er twee puts bijgenomen. Ik denk niet aan een overname maar aan waardeloze cijfers over twee weken.
En een koers van < 60.
We gaan het zien en beleven.
Ik begrijp je redenering om een put te kopen, zeker gezien het patroon dat JET volgt. Maar is dit niet het foute moment om een put te kopen? Enkele weken geleden een put rond €82 leek mij een veel logischere zet.
TechFocused schreef op 27 september 2021 14:51 :
De 60 is een kritieke bodem. Wannneer de 60 valt kan het heel snel gaan. Wellicht gaan we dan de 40 of zelfs 30 nog zien dit jaar.
Top zeg ! Waar blijf je het halen ;)
In nog geen maand tijd ruim 25% van de koers af. Het grote lachertje van de AEX. Maar goed ik ben zo dom om elke keer weer wat te kopen als het wat lager gaat waarna het alleen maar weer nog lager gaat. Wat een ellende dit aandeel.
hoeveel procent gaat er vandaag af?
Als je puur chart technisch kijkt, staat het er inderdaad heel slecht bij. Lagere toppen, lagere bodems, al een langere tijd. En de afgelopen handelsdagen is het inderdaad zo dat iedere koopdruk bijna gelijk wordt opgevangen door een sterkere verkoopdruk. Nu is het wel zo dat dit op best slechte volumes gebeurt en dus ook misschien niet helemaal representatief is.Verwacht eerder een flinke spike naar beneden (angstverkopers) gevolgd door een opleving daarna. Als de AEX nog een goede douw krijgt (wat op dit moment voor de hand ligt) zal dat zeker voor JET niet goed gaan. Ben ook benieuwd of er iets op de achtergrond bekend is over de cijfers? Een overname kandidaat lijkt me JET niet, veel te duur om alle processen te herimplementeren.
De corona is voorbij. Het geld verschuift naar pre-corona, KLM +5,68, Basic-Fit +0,75%, Shell, ING 3,23% Uniball 6,39%
Het lijkt er steeds meer op, dat JET de strijd aan het verliezen is. De concurrentie pakt steeds meer marktaandeel. Stijgende rente is ook niet zo positief.
Nog 1,61 euro en we zijn er......63.....63......63.......63.... ..63........63
AlsAlsAls schreef op 27 september 2021 15:09 :
[...]
Ik begrijp je redenering om een put te kopen, zeker gezien het patroon dat JET volgt.
Maar is dit niet het foute moment om een put te kopen? Enkele weken geleden een put rond €82 leek mij een veel logischere zet.
De twee puts vandaag zijn een uitbreiding. De eerste positie down al ingenomen bij een koers van rond de 76,50. Die positie floreert al flink. En nu het totaal niet opveert er dus 2 bijgezet. Verw8 inmiddels koersen van < 60. Ook omdat dus totaal niet opveert. Zelfs niet na deze daling vanaf 84 oid, een paar weken terug nog op de borden. Blijf erbij dat dat komt door volledig gebrek aan vertrouwen in een goede afloop.
TechFocused schreef op 26 september 2021 21:47 :
[...]
Goed verhaal. Ik heb een stukje van je verhaal gequote waar mijn inziens precies de kern van het probleem ligt. JET biedt logistieke diensten aan die ver onder kostprijs worden verkocht om weer marktaandeel terug te veroveren in de UK. Jij zegt dat op het moment dat het marktaandeel terug is veroverd JET de prijzen kan verhogen zodat ze winstgevend worden. Ik denk juist van niet. Zodra JET winstgevend wordt is er een andere aanbieder die denkt dat het goedkoper kan(zie Uber Eats, Deliveroo, Gorillas) etc. Het is een oneindige cirkel waarin bezorgers steeds weer de prijzen verlagen om marktaandeel terug te winnen dat ze zijn verloren nadat ze de prijzen hadden verhoogd.
Dat gezegd hebbende is het dus de vraag wie dit spelletje van het langst volhoudt. Amerikaanse spelers met een bijna oneindige toegang tot kapitaal of JET? Ik denk de Amerikaanse spelers (zoals Uber, DoorDash etc.). Dat wil niet zeggen dat deze Amerikaanse spelers goede investeringen zijn.
Dat is inderdaad de vraag. Ik ben er echter compleet van overtuigd dat dit wel het geval is, JET heeft een hybride model (marketplace + logistics) en dit heeft een aantal gigantische voordelen t.o.v. concurrentie die praktisch puur logistics-spelers zijn. 1. Hybride model geeft meeste keus voor consument. Wel zo handig om alle restaurants in een app te hebben. 2. Marketing en andere overheadkosten kunnen worden verdeel over de logistics en marketplace tak, uiteindelijk zal dit betekenen dat JET bij dezelfde efficiëntie goedkoper kan zijn dan de concurrentie (of meer winst maakt). 3. Geen noodzaak om snel te rationaliseren omdat marketplace tak al ultra winstgevend is. JET kan in principe met een break-even logistics-tak nog steeds gigantisch veel verdienen op de marketplace. Als een Deliveroo of een Uber Eats geld wil verdienen moeten ze toch echt gewoon gross profit gaan verdienen op elke delivery order, en dat betekent toch 3/4 euro delivery fee rekenen (zoals ze nu ook doen), en zelfs dat is al niet winstgevend. Ik zie echt geen ruimte voor Deliveroo of Uber Eats om delivery fee op 0 of 1 euro te zetten om proberen marktaandeel terug te veroveren, voor deliveroo zou dat binnen de kortste keer einde oefening betekenen. Ja Deliveroo biedt in de UK nu voor 1 jaar aan amazon prime members gratis delivery, maar alleen boven 25 pond (Zodat de orders nog steeds gross profit positief blijven). Daarnaast is het heel goed om te beseffen hoe de legacy Just Eat markten in de eerste plaats marktaandeel hebben verloren. Dat was niet omdat Deliveroo of Uber Eats goedkoper dan JET waren, maar omdat Deliveroo en Uber Eats een heel nieuw soort aanbod creëerde van restaurants waarbij je eerst nog niet kon bestellen. Wilde je McDonalds bestellen of een lunch bij een luxe bistro dan was tot verkort een de legacy Just Eat markten Deliveroo of Uber Eats de enige met een goed aanbod. Nu JET haar logistics netwerk ook in de legacy Just Eat markten heeft uitgerold heb je deze keus ook bij JET, er is geen redenen meer om naar een andere app te gaan. Wat ik bedoel te zeggen. Prijs is zeker een factor, maar klanten blijven voor het gemak en keuze. Verder twijfel ik ook aan de bereidheid van Uber om, maar te blijven spenden. Ze hebben afgelopen jaar al bijna 20% marktaandeel van JET verloren in Londen, maar nog steeds staat hun delivery fee op 4 pond. Als ze echt oneindig kapitaal hadden zou je denken dat ze JET low/zero delivery fee strategie op zijn minst zouden matchen i.p.v. 20% marktaandeel verliezen. Sinds augustus dit jaar is JET trouwens al begonnen met precies de strategie die ik beschreef, langzaam de delivery fee verhogen. In Londen is deze nu verhoogt naar 1 pond op de meeste bestellingen. De cijfers van q3 en h2 zullen ons in ieder geval laten zien of marktaandeel groei in UK (en andere markten) door zet ondanks een iets hogere delivery fee.
Giraffe Capital schreef op 27 september 2021 14:54 :
[...]
Je kijk hier naar naar de omzet van de laatste 12 maanden niet naar omzet uit 2020. Daarnaast is de vergelijking natuurlijk niet eerlijk als je naar marketcap van vandaag kijkt (na Grubhub overname) terwijl de omzet van deze overname nog niet zichtbaar is. Voor een eerlijke P/S vergelijking moet je ook de omzet die Grubhub zelf heeft geboekt laatste 12 maanden meenemen.
Dat gezegd hebbende P/S ratio tussen JET en Doordash vergelijken heeft uberhaubt niet veel zin. i.t.t. JET boekt doordash bezorgkosten niet als omzet maar geeft dit direct aan de freelance bezorger, hierdoor is de omzet van Doordash een stuk lager.
Een betere metric om de grote/waardering van beide bedrijven te bepalen is P/GTV(of GMV). Op basis van deze metric wordt Doordash 4x duurder gewaardeerd.
Doordash P/GMV = 75/40 = 1.88x JET P/GTV = 14/30 = 0.46x Dank en ab.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)