Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,720 26 apr 2024 17:37
  • +0,030 (+0,31%) Dagrange 9,712 - 10,020
  • 1.369.653 Gem. (3M) 1,8M

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 120 121 122 123 124 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 20 september 2021 14:47
    Deutsche Lufthansa AG
    € 8,262 -0,08 (-1,03%)
    .
    gewetensvraag...
    .
    als dit voorlopig ongeveer de koersimpact is op een claimemissie zoals bij LH en zoals we eerder al zagen
    bij AF/KLM op 4.84 euro

    dan kunnen we wel wat geleidelijke koersdaling verwachten maar zeker geen afstort...

    toch ?
  2. [verwijderd] 20 september 2021 15:53
    quote:

    gbakl schreef op 20 september 2021 14:47:

    Deutsche Lufthansa AG
    € 8,262 -0,08 (-1,03%)
    .
    gewetensvraag...
    .
    als dit voorlopig ongeveer de koersimpact is op een claimemissie zoals bij LH en zoals we eerder al zagen
    bij AF/KLM op 4.84 euro

    dan kunnen we wel wat geleidelijke koersdaling verwachten maar zeker geen afstort...

    toch ?
    de koers Lufthansa gaat omlaag zodra de claim eruit is denk ik

    AF-KLM gaat nu nog mee omhoog op USA; zojuist de airlines allemaal groen tot donkergroen.
    ik teken even uit waar ik weer puts AF-KLM ga kopen
  3. forum rang 6 gbakl 20 september 2021 16:01
    LONDON, Sept 20 (Reuters Breakingviews) - International Consolidated Airlines (IAG)’s decision not to pass another hat round its shareholders looks like the right one – just [nL4N2QL03P]. Unlike Germany’s Deutsche Lufthansa [nL1N2QL0CV], which unveiled a 2.1 billion euro rights issue on Sunday, the British Airways owner never had to accept state support that needs to be paid back. With 10 billion euros of liquidity, there’s also no immediate risk of a crunch. The big risk is that a sluggish recovery throws Chief Executive Luis Gallego’s deleveraging plans off course.

    The carrier’s net debt, which stood at 12.1 billion euros in June, is scary given ongoing restrictions and slashed business travel budgets. However, analysts polled by Refinitiv predict the company will generate EBITDA of 3.5 billion euros next year. That suggests leverage of 3.5 times, just below the 3.6 times IAG had back in 2012, after the financial crisis. Two years later, the ratio was below 2. Gallego will be hoping for a repeat performance. But aviation optimists have recently had a habit of being wrong. (By Ed Cropley)
  4. pakket 21 september 2021 08:49
    Was toch een vrij logisch gevolg na de berichten dat de wereld weer open ging voor reizen. Je kon der op wachten..
    Alle schorters moeten nu als de weerlicht hun posities glad strijken . En dat zijn er nogal wat. Net als een elastiek die los word gelaten... 20 euro plus koers in de maak. Veel jongetjes met puts zijn de klos... Geld is op om calls te kopen en megaverlies komt tevoorschijn als de puts verkocht worden. Als sneeuw voor de zon..Onbeperkt verlies: Wanneer u long zit kan u namelijk enkel uw inleg verliezen (indien niet gekocht op marge). De prijs kan immers niet lager zakken dan € 0. Terwijl bij een shortpositie uw verlies theoretisch gezien oneindig is. Een aandeel kan in theorie immers ongelimiteerd blijven stijgen.
  5. Cacla 21 september 2021 09:05
    quote:

    pakket schreef op 21 september 2021 08:49:

    Was toch een vrij logisch gevolg na de berichten dat de wereld weer open ging voor reizen. Je kon der op wachten..
    Alle schorters moeten nu als de weerlicht hun posities glad strijken . En dat zijn er nogal wat. Net als een elastiek die los word gelaten... 20 euro plus koers in de maak. Veel jongetjes met puts zijn de klos... Geld is op om calls te kopen en megaverlies komt tevoorschijn als de puts verkocht worden. Als sneeuw voor de zon..Onbeperkt verlies: Wanneer u long zit kan u namelijk enkel uw inleg verliezen (indien niet gekocht op marge). De prijs kan immers niet lager zakken dan € 0. Terwijl bij een shortpositie uw verlies theoretisch gezien oneindig is. Een aandeel kan in theorie immers ongelimiteerd blijven stijgen.

    Ik denk niet dat jij het snapt. Ook bij het kopen van put opties kun je alleen je inleg verliezen...
  6. [verwijderd] 22 september 2021 09:36
    quote:

    gbakl schreef op 22 september 2021 09:13:

    koers lufthansa ?
    .
    Deutsche Lufthansa AG (LHA.DE)
    XETRA - XETRA Delayed Price. Currency in EUR
    ++++++++
    6.20-2.18 (-26.05%)
    As of 9:05AM CEST. Market open.
    De claim staat apart genoteerd nu
    Met de claim kun je voor 4 euro een aandeel aanschaffen
    koers 6.20 (4 euro + 2.20)
    Dus koers -2.20 Euro Logisch toch?
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 120 121 122 123 124 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links