Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,650 30 apr 2024 17:29
  • -0,420 (-4,17%) Dagrange 9,550 - 9,820
  • 1.638.675 Gem. (3M) 1,8M

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 De Libertariër 31 augustus 2021 13:19
    quote:

    wampie schreef op 31 augustus 2021 12:51:

    HAHAHAH Air France wordt over en overduidelijk geshort!!

    De koers wilt richting 4,50 en elke keer als bulls die kant op sturen dumpen shorters aandelen!

    Succes dermee ik blijf aandelen en opties kopen!

    Just a matter of time!!!!

    koers slaat nergens op!
    Exact! die staat veel te hoog!

    Of zit jij ook met je hoofd in de wolken?
  2. forum rang 6 De Libertariër 31 augustus 2021 13:21
    quote:

    wampie schreef op 31 augustus 2021 13:10:

    ja tuurlijk daarom hebben de chinezen nu ook 10% in handen van klm omdat ze er geen brood in zien...

    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
    Je vergeet even dat de chinezen al bijna 9% hadden.
    En als ze niks hadden gedaan was die 9% wellicht in rook opgegaan.
    Dus de chinezen hadden geen andere keus!
    Dat is iets heel anders dan er brood in zien.
  3. forum rang 6 De Libertariër 31 augustus 2021 13:41
    quote:

    wampie schreef op 31 augustus 2021 13:25:

    ja intrinsieke waarde daar heb je echt wat aan.

    wat is de intrinsieke waarde van tesla? nobody gives a shit.

    wat betreft klm

    kan je nu nog zelfs goedkoper bijkopen als hun! gratis tippie zal ik zeggen.

    ik sta voor dit jaar zo'n 50k in de plus, jij?


    Wat heeft dat te maken met AFKLM als ik vragen mag?
  4. forum rang 6 gbakl 31 augustus 2021 14:56
    quote:

    wampie schreef op 31 augustus 2021 13:30:

    geen andere keus?!! ze kunnen gewoon net als nl er niet aan meedoen hoor, wat nou geen andere keus?

    china eastern en klm gaan samenwerkingen versterken zoals je kunt lezen...

    ze gaan ook zeker 160 nieuwe boeings voor jan *** kopen

    .
    voor jan-met-korte-achternaam ?
  5. forum rang 6 gbakl 31 augustus 2021 15:05
    quote:

    gbakl schreef op 31 augustus 2021 10:10:

    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...
    .
    welke politieke nobody zullen ze straks vinden voor dit ondankbare baantje ?
    .
    Barbara Visser werd op 26 oktober 2017 benoemd tot staatssecretaris van Defensie in het kabinet-Rutte III. Haar portefeuille bevat Personeels- en Materieelvoorziening en Bedrijfsvoering.
    In februari 2020 kwam Visser onder vuur te liggen, omdat ze door een voorganger gedane beloften aan de provincie Zeeland over de verhuizing van een kazerne niet is nagekomen.[4] Volgens de Algemene Rekenkamer kostte de afgeblazen verhuizing bijna een miljard euro meer dan gepland.[5]
    Bovendien heeft zij verzuimd de Tweede Kamer tijdig te informeren over een dreigende claim van ICT-dienstverleners IBM en Atos.[6]

    Vandaag:
    Op 31 augustus werd Visser benoemd tot minister van Infrastructuur en Waterstaat als opvolger van Cora van Nieuwenhuizen. Haar taken op het ministerie van Defensie worden overgenomen door minister Ank Bijleveld
    .
    en zo wordt een VVD-coryfee maar weer eens gewaardeerd om haar dubieuze verleden en omhooggepromoveerd...
  6. [verwijderd] 1 september 2021 00:34
    Een goed te lezen stuk, het beschrijft wat we al meer dan een jaar kunnen zien aankomen; sterke vermindering van BC reizen ook voor de toekomst. Zal niet alles kopieren, zie de link

    Business travel as we’ve known it is a thing of the past. From Pfizer Inc., Michelin and LG Electronics Inc. to HSBC Holdings Plc, Hershey Co., Invesco Ltd. and Deutsche Bank AG, businesses around the world are signaling that innovative new communications tools are making many pre-pandemic-era trips history.

    Take Akzo Nobel NV, Europe’s biggest paint maker, for instance. At its Amsterdam headquarters, Chief Executive Officer Thierry Vanlancker has spent the past year watching his manufacturing head, David Prinselaar, flap his arms, madly gesticulate and seemingly talk to himself while “visiting” 124 plants by directing staff with high-definition augmented-reality headgear on factory floors. A task that meant crisscrossing the globe in a plane before is now done in a fraction of the time — and with no jet lag. For Vanlancker, there’s no going back.

    “Trips to drum up business could drop by a third, and internal meetings by even more,” he said in an interview. “It’s a good thing for our wallets and helps our sustainability targets. Our customers have had a year of training, so it’s not a social no-no anymore to just reach out by video... There’s an enormous efficiency element.”

    A Bloomberg survey of 45 large businesses in the U.S., Europe and Asia shows that 84% plan to spend less on travel post-pandemic. A majority of the respondents cutting travel budgets see reductions of between 20% and 40%, with about two in three slashing both internal and external in-person meetings. The ease and efficiency of virtual software, cost savings and lower carbon emissions were the primary reasons cited for the cutbacks. According to the Global Business Travel Association, spending on corporate trips could slide to as low as $1.24 trillion by 2024 from a pre-pandemic peak in 2019 of $1.43 trillion.

    www.bnnbloomberg.ca/forever-changed-c...
  7. [verwijderd] 1 september 2021 09:21
    Zowel de KLM-CEO als De Schiphol Group CEO hebben gehint op verlengen steun, "zonder gaat niet lukken"

    Het zakelijke vervoer is zo goed als blijvend ingestort, dit kunnen we nu wel constateren terwijl de grote zomer vakantie voorbij is.
    De luxere hotels in en rond Amsterdam zien helemaal geen verbeteringen, sommige zijn zelfs nog gewoon gesloten!

    Zowel de KLM als SPL moeten blijvend afschalen, 100% capaciteit aanbieden voor maximaal 70% bezetting is natuurlijk niet houdbaar en zwaar verlieslatend, de haag als groot aandeelhouder bij beide instellingen moet dat gewoon aansturen, de nieuwe realiteit dus!

    Easyjet als grootverbruiker op SPL doet het gewoon veel beter, openbaar vervoer in de lucht, concreet, betaalbaar, alles op <100 minuten vliegen(Israel uitgezonderd)

    De oranje terminal doet het goed, zichtbaar beter zelfs!
  8. wampie 1 september 2021 11:25
    klm hoort 5.50 a 7 euro te staan.

    ik kom net terug uit Thailand met KLM, vliegtuig zat bomvol.

    Mensen staan te popelen weer te reizen en meerdere landen gaan binnenkort gewoon weer open voor gevaccineerden.

    Shorters (grote jongens) dumpen hun aandelen om de koers te drukken en zo goedkoper terug te kopen.

    ik heb gister bijgekocht en daarbovenop nog flink opties december gekocht

    verkoop je aandelen niet goedkoop aan de shorters !!
  9. [verwijderd] 1 september 2021 13:55
    quote:

    Caspcla schreef op 1 september 2021 11:52:

    Wampie, een aap of een dobbelsteen had dit jaar nog een hoog rendement behaald... Met jou kennis, zoals je die hierboven etaleerd, zal je op lange termijn niet veel succes hebben.
    Toch wens ik je het beste...
    Laten we die W niet te serieus nemen, de laatste aanbeveling die hij kreeg voor een post was in 2019. Op andere fora wordt hij dus evengoed gewaardeerd met zijn kennis en inbreng;-)
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links