Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum geopend voor Euronav
Volgen
stockholder schreef op 7 december 2020 15:25 :
nav koopadvies IEX de aandelen aangeschaft.
nav "euronav fors ondergewaardeerd"? Is wel een zwakke analyse, hij gaat uit van in de lente alweer hogere tarieven, de rest rekent pas op Q4' 21. Ook is de koers 40% onder NAV een reden om te kopen, 40% onder NAV is in de scheepvaart eerder normaal dan uitzondering. NAV werkt trouwens niet in de scheepvaart, de NAV waar Crum mee werkt is van april dit jaar. Ondertussen is de NAV al flink gezakt. Ga maar na, bij lagere rates zijn de schepen ook veel minder waard = lagere NAV. En als laatste: Disclaimer: Crum heeft geen positie in bovenvermeld fonds. Een analist die niet in zijn eigen advies gelooft?
lute11 schreef op 7 december 2020 17:22 :
[...]
nav "euronav fors ondergewaardeerd"?
Is wel een zwakke analyse, hij gaat uit van in de lente alweer hogere tarieven, de rest rekent pas op Q4' 21.
Ook is de koers 40% onder NAV een reden om te kopen, 40% onder NAV is in de scheepvaart eerder normaal dan uitzondering. NAV werkt trouwens niet in de scheepvaart, de NAV waar Crum mee werkt is van april dit jaar. Ondertussen is de NAV al flink gezakt. Ga maar na, bij lagere rates zijn de schepen ook veel minder waard = lagere NAV.
En als laatste:
Disclaimer: Crum heeft geen positie in bovenvermeld fonds.
Een analist die niet in zijn eigen advies gelooft?
Je zal goed ingevoerd zijn in de materie en jouw visie zal ongetwijfeld wel een kern van waarheid bevatten. De aanvulling inzake disclaimer vind ik niet relevant. De beste man kan niet in alle aandelen gaan beleggen waarover hij iets schrijft. Ik heb ooit een beleggingsadviseur meegemaakt die vermogende klanten adviseerde mbt aandelenbeleggingen. De man bezocht zijn klanten in een oude auto. Dit ontlokte een klant de opmerking dat zijn adviezen niets zeggend waren omdat hij anders wel in een duurdere auto zou rijden. Immers de adviseur wist hoe geld te verdienen was. Wat hij niet wist, was dat de adviseur goed vermogend was. Kortom de conclusie was slechts een aanname en derhalve fout
stockholder schreef op 7 december 2020 18:59 :
[...]
Je zal goed ingevoerd zijn in de materie en jouw visie zal ongetwijfeld wel een kern van waarheid bevatten. De aanvulling inzake disclaimer vind ik niet relevant. De beste man kan niet in alle aandelen gaan beleggen waarover hij iets schrijft.
Ik heb ooit een beleggingsadviseur meegemaakt die vermogende klanten adviseerde mbt aandelenbeleggingen. De man bezocht zijn klanten in een oude auto. Dit ontlokte een klant de opmerking dat zijn adviezen niets zeggend waren omdat hij anders wel in een duurdere auto zou rijden.
Immers de adviseur wist hoe geld te verdienen was.
Wat hij niet wist, was dat de adviseur goed vermogend was.
Kortom de conclusie was slechts een aanname en derhalve fout
Zijn vorige koopadvies voor Euronav was in juli, ik begrijp wel waarom hij zijn eigen aanbevelingen niet opvolgt.
nav liijkt me ook niet relevant, wel de capaciteit om winst te maken... Als je het over toekomstige spot tarieven hebt, of de waarde van termijncontracten, moet je weten dat voldoende investeringen in principe er alleen komen indien ze rendabel zijn. Dat rendement hoeft niet noodzakelijk via de tankervennootschappen gemaakt te worden/ Voor sommige oliemaatschappien is de transportprijs eenn kostenpost waarop ze door zelf te investeren of via staatstussenkomsten , rechtstreeks of onrechtstreeks te investeren. de besparingen die nu nog mogelijk zijn op de fuelkosten zijn (voorlopig) nog zeer beperkt: voor combinatie met lng is dat 5 a 7 % , voor horizontale windturbines mischien een weinig meer, maar dan gaat het een een fractie van de kostprijs:: nieuwbouw die na 10 jaar terechtkomt in een overvolle markt moet de winst maken in die eerste 10 jaren... voor een nieuwbouw is dat dan de eerste 8 jaren... daarna zal de schaarste geliedelijk verdwijnen,. historisch gezien kan men inschatten wanneer de cyclus 'nieuwbouw ' herbegint:dat is, als de schaarste zich begint te laten voelen, en waar men vroeger mischien 10% renedement verwachtte, is dat nu misschien 7 %?? maar 7% opbrengst, en de helft geleend aan 3% dat is nog altijd 5% of 5 miljoen intrest, De nieuwbouw zal dus ook een breakeven hebben die ze maar een achttal jaren kunnen halen, en die daarna wel veel lager ligt, maar niet meer op een markt met schaarste, maar om diverse redenen ferm zakt: o.a. kortere vaarroutes (suez dieper, noordelijk route ,, ²meer geconcentreerde raffinage en daarna producttransport...idie ontwikkeleingen komen nu al zeer geleidelijk op gang en zouden in 2028 een peak-oil moment inleiden. Ik denk dat daarna een forse daling van het olieverbruik zal dalen... met die gecombineerde elementen, en ook rekening houdend met een resterende vloot die al 'eco' is en dat de laatste 20 jaar elk jaar gemiddeld 30 schepen nieuwbouw waren en dan rijp zouden worden voor scrap...alleen, die eco schepen zullen wel 5 jaar langer rendabel blijven, en dat halveert ook 5 jaar lang het aantal scraps. tegen 2040 . er zal relatief meer transportbehoefte verdwijnen dan het aantal scraps schepen, een dan valt er geen winst meer te maken... men kan dan de schepen varend houden voor cashflow, en na de afschrijvingen wat winst.. Het cyclische karakter zou kunnen verdwijnen, door zomertransport op de noordelijke route en dan genoeg opslag voor de winterpiek...Ook veralgemeend gebruik van suezkanaal met grotere diepgang dan nu mogelijk is;;;stel dat men tot 2020 een vloot nodig heeft van 700 eco-vlcc dan zal daar elk jaar 20 scraps vallen, maar 35(= 5 %) schepen minder vereist... vanaf 2032 zijn er dan 100 teveel, en ook steeds meer...dan zullen we weer de lage tarieven zien waarbij de nieuwbouw verliest lijdt... de actuele vloot zal nog voor weinig geld in de boeken staan, en goed zijn voor voldoende cash en uiteindelijk een winstgevende scrap... die nieuwbouw zal dan blijven verlies maken... en dat weten ze nu al wel... let wel, als die nieuwe schepen 'zoet) water vervoeren, aan 5000$ tce/ dag is dat spotgoedkoop ... voor 3200 000 000 liter...en dat zal dan gebeuren op peak oil moment is het economisch optimum het absolute minimum aan aantal schepen...en dan komt een langere periode van hoge spotprijzen.... zonder het cyclische patroon maar druk gebruik van de kortere route china alaska (valdez qingdao 6500 km). Er zullen wel een aantal oude vlcc gebruikt worden voor tijdelijke opslag... zodat eenzefde vlcc misschien wel 2 trajecten kan doen op de noordelijke route... en op het traject china america maakt dat een reusachtig verschil. de noordelijke route is no maar 1 maand open en voor suezmax tankers, maar over 7 jaar.... eind e winter zal men in het noordelijk halfrond dan wel minimale reserves hebbbe en die weer opvullen in het voorjaar... en in de zomer volop noordelijke route ...resultaat volledig jaar transport voor de VLCC;;;; maar met steeds minder vlcc
kent iemand de laatste fixture prijs voor de mermaid hope??
... o ja op forum van yahoo staan nog een aantal fixtures boven 30000 . dat had die tijd journalist toch moeten weten... ik heb ' D t tijd4 een recht op antwoord gevraagd en zou mijn schrijfwoedet wel wat tbijscherpen om een opiniestuk te schrijven Me dunkt geeft men niet alle informatie vrij en wil men de koers kunstmatig laag houden.; Nu als ik een opiniestuk mag schrijven zal ik wel niet mijn mening geven over dei journalist...; waarschijnlijk dezelfde die scrubber met mfo ecologischer vindt dan vlsfo...bijscholing vereist. Trouwens waarom zien we nooit euronav bij de allermeeste forum vieuws, met 1 miljoen views in 6 maard is toch wel top3 in belgie..maar staat nooit bij de meest actieve.en van die andere aandelen gaat het om speculaties over technologische ontwikkelingen, intreressante meningen maar vaak speculatief...behalve misschien voor insiders
ANTWERPEN, België, 8 december 2020 – Euronav NV (NYSE: EURN & Euronext: EURN) (“Euronav” of de “Vennootschap”) ontving op 3 december 2020 een transparantiekennisgeving van M&G Plc waaruit blijkt dat M&G Plc 5,13% van de stemrechten van de Vennootschap bezit. Bron: ml-eu.globenewswire.com/Resource/Down...
die 5,13% is berekend op 220 milj aandelen. 203 milj daarvan zijn 'free float', de andere bezit Euronav zelf. Mss beter het percentage berekenen op 203 ipv 220 milj
@ basinclub Euronav is dus, gezien de sector, een ending story. De aard van de infrastructuur laat wellicht niet toe een reconversie te doen naar de new energy vormen die zich aanbieden. Transport van water is dan mss wel een optie, maar in de komende 20 jaar dat Euronav nog in die activiteit bezig is, zullen wel andere oplossingen voor het waterprobleem ontstaan. Water verdwijnt niet van de aardbol, maar door milieuproblemen verplaatst het zich. Maar vooral: van drinkbaar en regenwater maken wij "vuil water" dat naar de riool gaat. Verregaande zuivering zou al een groot deel van onze tekorten weer aanvullen. Waar Euronav dan nog in te passen valt...
mijn gedacht schreef op 8 december 2020 13:50 :
@ basinclub
Euronav is dus, gezien de sector, een ending story.
Waarom gaan ze in China dan nu nog 2 tot 3 X 10 vlcc's aankopen? Dat zal wel doordacht zijn denk ik.
Ik heb het over een periode van pakweg 15 jaar, zijnde de transitie van brandstoffen naar andere energievormen. Die periode is ook ongeveer de levensduur van een VLCC. De eerstvolgende jaren zal er dus voor Euronav weinig veranderen, tenzij (wellicht) in de goede richting.
MrT.C. schreef op 8 december 2020 14:39 :
[...]
Waarom gaan ze in China dan nu nog 2 tot 3 X 10 vlcc's aankopen?
Dat zal wel doordacht zijn denk ik.
China koopt niet per se die VLCC's om winst te maken op die schepen zelf. Ze doen dit vooral om hun bevoorrading te waarborgen. Als we inderdaad in een uitdovend scenario zitten waar we binnen 10 jaar in een slechte markt terechtkomen, dan zit EURONAV perfect gepositioneerd met zijn gemiddelde vlootleeftijd van 8 à 9 jaar.
Twoane schreef op 8 december 2020 17:46 :
[...]
China koopt niet per se die VLCC's om winst te maken op die schepen zelf. Ze doen dit vooral om hun bevoorrading te waarborgen.
Als we inderdaad in een uitdovend scenario zitten waar we binnen 10 jaar in een slechte markt terechtkomen, dan zit EURONAV perfect gepositioneerd met zijn gemiddelde vlootleeftijd van 8 à 9 jaar.
Perfect gepositioneerd? Hun business droogt op toch, dat kan toch nooit goed zijn voor een bedrijf? Of verwacht je dat oud ijzer veel waard is over 10/15 jaar?
lute11 schreef op 8 december 2020 19:43 :
[...]
Perfect gepositioneerd?
Hun business droogt op toch, dat kan toch nooit goed zijn voor een bedrijf?
Of verwacht je dat oud ijzer veel waard is over 10/15 jaar?
Als je 10 jaar dik geld kan verdienen om vervolgens het boeltje op te doeken, dat zijn niet zo'n slechte vooruitzichten toch? Euronav kennende zullen ze wel proberen transformeren naar een andere business. Zie ik het goedkomen met Euronav? Jazeker. Zijn er betere investeringen op dit moment? Waarschijnlijk wel.
olie een ending story het zou me niet verbazen dat tankerbedrijven fusioneren met bedrijven uit andere sectoren, wellicht kan met fusies het aantal bedrijven ook verminderd worden, kunnen sommige bedrijven hun vloot verkopen en een ander bestemming zoeken ... nu... als de schepen 30 jaar meegaan, en goedkoop eco-krediet krijgen, dan is de vervoerkost bijzonder laag: een vlcc is tenslotte gering: 12 vrachten per jaar zou bv goed zijn voor 4 miljard liter, en als de kost zakt naar 4 miljoen $ is dat 0,012$ per liter...nog ge. en halve frank dus voor de oude belgen.reken : het moet ook niet echt drinkwater capacitiet zijn en het zou best gedumpt kunnen worden in reusachtige velden met riet, o misschien rijst , waarna het automatisch kan afgetapt geschikt wordt voor vele doelen.... Let wel, waar men dat water aanvoert is het wellicht ook maar een aanvulling, waar net iets te weinig is in bepaalde periodes bv. moet men alleen de tekorten aanvullen... Welliich kunnen de olie-miltinationals beter nu zelf projecten in die zin uitwerken, en zorgen dat die tankers ook na 'peak oil' voldoende benut worden... dit kan de return op de nieuwbouwwaarde verhogen... en zo olietransport goedkoper maken
Twoane schreef op 8 december 2020 21:37 :
[...]
Als je 10 jaar dik geld kan verdienen om vervolgens het boeltje op te doeken, dat zijn niet zo'n slechte vooruitzichten toch? Euronav kennende zullen ze wel proberen transformeren naar een andere business. Zie ik het goedkomen met Euronav? Jazeker. Zijn er betere investeringen op dit moment? Waarschijnlijk wel.
Ok, als je het zo stelt. Lijkt mij wel minder voor de aandeelhouders, maar jullie geven nooit op toch? Jullie blijven hierin beleggen in goede tijden en slechte tijden, er zijn altijd wel redenen om positief te zijn voor de toekomst. Nou maakt ook niet uit 10 jaar vooruitkijken lukt mij toch niet, en zolang is mijn beleggingshorizon ook niet.
Krentenmenten schreef op 9 december 2020 07:51 :
.
Je hebt je punt gemaakt
Tegen de verwachtingen in lijken de rates nu toch in een licht stijgende trend terecht te komen. Misschien krijgen we toch nog een kleine winterprik. Dat zou de koers misschien wel deugd kunnen doen, en het sentiment doen keren.
Ik zou niet te vroeg "victorie" kraaien ! Wachten tot NY opent - elke dag opnieuw springt de koers in alle richtingen vanaf 15.30...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
Nextensa
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)