Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,605 3 mei 2024 17:35
  • -0,015 (-0,27%) Dagrange 5,580 - 5,740
  • 375.660

TT Juli 2020

1.260 Posts
Pagina: «« 1 ... 51 52 53 54 55 ... 63 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 boem! 27 juli 2020 14:12
    quote:

    Brouwer285 schreef op 27 juli 2020 13:54:

    Bijzonder dat de TT en TA founders (nog) niks bijkopen met al die positiviteit hier.
    Een indicatie hoe de TT & TA founders denken over de huidige en toekomstige koers kan gevonden worden in het uitoefenen van de optie en daarna aanhouden van de aandelen.
  2. Brouwer285 27 juli 2020 17:02
    quote:

    boem! schreef op 27 juli 2020 14:12:

    [...]

    Een indicatie hoe de TT & TA founders denken over de huidige en toekomstige koers kan gevonden worden in het uitoefenen van de optie en daarna aanhouden van de aandelen.
    Dank voor deze verheldering. Voorlopig schiet je daar als aandeelhouder niet veel mee op. Maar waarom assets zoveel afschrijven als men nu al weet dat de assets over een paar jaar honderden miljoenen per jaar opleveren?
  3. forum rang 6 Dutchy Ron 27 juli 2020 17:43


    Super Cruise is an autonomous driver-assist feature that so far has been limited to Cadillac customers in the United States in Canada.

    It combines several driver-assist features including adaptive cruise control and lane keep assist with map and GPS data to accurately place a vehicle in its lane and ensure safe and smooth operation. Crucially, the map data is updated regularly over the air to keep up with the fast changes in China's road network.

    Currently, there is about 186,000 miles of roads in China with sufficient map data for Super Cruise to function, compared to about 200,000 miles in North America. General Motors partnered with Chinese mapping company AutoNavi to develop Super Cruise for the Chinese market.

    Wie levert GM de OTA map data in China?

    www.motorauthority.com/news/1129012_c...
  4. forum rang 6 tatje 27 juli 2020 17:54
    Iemand die de koers liever iets lager heeft.

    6 cent verloren in de veiling.

    Wie doet dit.

    Legt gewoon in de bied en de laat ( het grootste aantal ) aandelen op 7,305

    De prijs die in de veiling tot stand komt, wordt bepaald aan de hand van de ingediende orders. Het is de prijs waartegen het grootste aantal contracten kunnen worden verhandeld.

    Moet nog bijkopen.

    Ketchup heeft gelijk, of je nu op 7,50 of 7 koopt, als je gelooft in 30 , maakt het niet veel uit.

    Als je nog cash hebt liggen, zou ik ook zo denken.

    Maar ik kom wel aan het aantal van voor de corona, misschien zelfs nog meer.

    Het aandeel lezen is al moeilijk, maar begrijpen wat de bedoeling van de founders is, gaat al beter :-)

    Denk dat ik de strategie van de founders door heb, begrijp.

    Provisions - Warranty - Claims and litigation1 Pensions Other.

    Zijn dus voorzieningen !
    Garantie
    Claims
    Pensions
    andere zaken.

  5. forum rang 6 boem! 28 juli 2020 00:44
    Geduld is het toverwoord bij TT.

    De koers is de koers en omdat de koers in relatie staat tot de te verwachten winst wordt er bij het niet voldoen aan die relatie een zondebok gezocht.

    De netto winst adepten geven HG hiervan de schuld door te wijzen op het verhangen van die netto-worst.

    Ik geef de analisten hiervan de schuld omdat zij zich ook hebben laten leiden door de netto-winst terwijl HG de FCF nadrukkelijk heeft geetaleerd als een beter alternatief om de resultaten van TT aan te geven.
    Het is de markt die de koers bepaald en die markt wordt aangestuurd door de adviezen die de analisten uitbrengen.

    Het is dus wachten en geduld opbrengen totdat de analisten ook in de gaten krijgen dat de FCF een betere maatstaf is om de financiele prestaties te meten.
    Zij zijn intussen al zover om dat zij voor de komende jaren een FCF van 100 mio per jaar voorzien.
    Het is nu enkel wachten tot het kwartje valt want "al is de leugen(netto wpa) nog zo snel de waarheid(FCF) achterhaalt hem wel.

    Het eerste signaal is afgegeven bij de 2q cijfers. De rampzalige cijfers veroorzaakt door Corona waardoor er 100 mio omzet werd misgelopen zag men nl niet terug in de netto wpa rapportage.
    In het derde en vierde kwartaal zal TT de analisten, indien nog niet ontwaakt uit hun winterslaap, nog nadrukkelijker attenderen op de verschillen tussen fiscaal aangestuurde cijfers (netto winst rapportage) en de daadwerkelijke verdiensten vanuit de FCF rapportage.

  6. Gijsie 28 juli 2020 09:34
    quote:

    Het paard van Christus schreef op 28 juli 2020 07:14:

    Dit paard leeft nog en heeft een BSN , hebt u verstand van ezels ?

    [...]
    Ik heb een tijd geleden, TomTom noteerde nog in de 60 euro, een meerdaagse wandeltocht gemaakt met vrouw, kinders en een ezeltje. Mijn zachte hand van leiden, zoekend naar consensus en ezeltjes gaan niet goed samen. Sindsdien beschouw ik ze op afstand, met respect maar zonder liefde.
  7. forum rang 6 tatje 28 juli 2020 10:13
    Je mag heel tele atlas versnelt afschrijven.

    Het impairment is toch ook van Tele atlas.

    Het volgende staat in het stuk van de ING over impairment !!!

    Het gaat om een zogeheten afschrijving op goodwill. Daarbij wordt gekeken naar de te verwachten winst die met bepaalde eerder overgenomen onderdelen te behalen zou zijn. Door de virusuitbraak en de bijkomende slechte macro-economische vooruitzichten is deze onder druk komen te staan, vandaar dat ING zijn waarderingen in de boeken aanpast.

    Je zou zeggen, dat als ik versnelt mag afschrijven op tele atlas, dat ik dan ook het impairment op Tele atlas moet nemen.

    Het volgende moet toch ook goed nieuws voor Tom Tom zijn.

    www.iex.nl/Nieuws/ANP-280720-098/Coro...

    Prettige beursdag.

    Het wachten is op de big points en die verwacht ik de eerste tijd niet.

    AVE :-)

  8. forum rang 4 Vive tu vida positivamente 28 juli 2020 12:47
    Slechts 49.000 aandelen in 4 uur over de toonbank gegaan, makkelijk manipuleren met zo weinig handel.
    Maar de middag komt er nog aan en we gaan vandaag zeker nog 300.000 stukken verhandelen dus genoeg munitie om weer op de gewenste 0,00% uit te komen!

    Pffff, geduld is een schone zaak maar een grote koper die zich op TT stort zou wenselijk zijn !
  9. forum rang 6 tatje 28 juli 2020 13:14
    Waarom !

    DEFERRED REVENUE
    (€ in millions) 30 June 2020 31 December 2019
    Automotive 310.5 278.3 groei dus 32,2
    Enterprise 9.8 23.3 daling dus 13,5
    Consumer 51.6 67.7 daling dus 16,1
    Total 371.9 369.3 stijging 2,6

    NET MOVEMENT OF DEFERRED AND UNBILLED REVENUE
    (€ in millions) H1 '20
    Automotive 31.8
    Enterprise -31.4
    Consumer -16.1
    Total -15.7

    (Creditzijde balans) Deferred kent een stijging van 2,6. Debetzijde balans groei unbilled receivebles een stijging van 18,3
    Unbilled receivables 52,688 34,374

    -18,3 + 2,6 = 15,7.

    Bijna helemaal komt de groei balans post unbilled receivebles van de post Enterprise daling deferred 13,5 31,4 = 17, 9 en 0,4 van automotive samen 18,3 van Consumer 0..
1.260 Posts
Pagina: «« 1 ... 51 52 53 54 55 ... 63 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links