Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
JanBergerac schreef op 22 mei 2020 12:53 :
Dan blijven nog steeds de voor een concurrerend bedrijf veel te hoge salarissen (het aanbod van de piloten is om minder te vliegen, niet salaris inleveren), teveel vliegtuigen, een pensioentekort, etc. Het is geen concurrerend bedrijf.
Met een reorganisatie na een doorstart kun je wel een concurrerend bedrijf opzetten.
Wat is de reden om een faillissement tegen te houden?
Zeker rechtse politiek is laf en durft geen faillissement, liever hopen op alles zsm bij het oude, 540k vluchten, zakelijke reiziger en lelystad open etc. Uiteraard allemaal volstrekt achterhaald, maar liever miljarden van de burger en tegenaan smijten dan gezichtsverlies lijden en echt durven te saneren. We gaan het zien, wordt natuurlijk een gigantisch drama voor de belastingbetaler maar ook de aandeelhouder ontkomt er nu niet meer aan. Iedere opleving is een verkoopkans en dit rommel aandeel is in een paar weken (hooguit maanden) een penny stock.
Heb voor de zekerheid mijn stopje hoger gezet.... vrgr
Wat zou een eventuele splitsing van Air France - KLM kunnen betekenen voor de aandeelhouder?
bestens schreef op 22 mei 2020 19:13 :
Wat zou een eventuele splitsing van Air France - KLM kunnen betekenen voor de aandeelhouder?
dan zit je met twee slechte aandelen 1x AF en 1x KLM...tel uit je winst.
bestens schreef op 22 mei 2020 19:13 :
Wat zou een eventuele splitsing van Air France - KLM kunnen betekenen voor de aandeelhouder?
Dit zou een enorme crash van het aandeel betekenen. maar eigenlijk leiden alle scenario's daarheen. Men heeft de aandeelhouder even ontzien met subsidie van de belastingbetaler. Nu duurt het langer dan verwacht en gaat de aandeelhouder terecht ook heel fors mee bloeden. Gewoon zsm verkopen deze rommel en juist short gaan, succes gegarandeerd.
www.nu.nl/economie/6053065/lufthansa-... het massale afgeven op de Fransen begrijp ik nog wel. het vergelijken met de Ryanairs etc. is al minder logisch want is een heel andere tak van luchtsport. zorgt wel voor lagere tarieven en veel concurrentie maar vooral op de korte afstanden. vergelijk dan met LH en IAG (British Airways). daar is geen sprake van eventueel failliet laten gaan en ze zouden maar wat graag zien dat het bij AF/KLM wel gebeurde. ook LH heeft zijn problemen met die massale overheidssteun en de voorwaarden die ze dan boven het hoofd hangen. bij de Engelsen al niet anders en die dwingen ook forse staatssteun af bij oa. de Spaanse overheid om dochter Iberia in leven te houden.inspanje.nl/algemeen/13303/spaanse-ov... dan is de positie van KLM binnen de holding toch nog van grotere inbreng en macht dan bij de vele dochters van LH en IAG. daar hoor je hier niemand over. nee, dan veel meer de naieve roeptoeterij van morele verontwaardiging dat niet elke bedrijfstak dezelfde steun krijgt en dat we ons niets aantrekken van wat er om ons heen in het buitenland gebeurt....gewoon lekker failliet laten gaan en alles opgelost met als grootste argument dat de piloten al die tijd idiote salarissen verdienden dus: eigen schuld dikke bult. lekker verstandig en doordacht standpunt is dat. en dat net op het moment dat er wel succesvol gereorganiseerd kan en zal worden. de salarissen gaan omlaag, zowel door veel minder uren te maken als concreet voor het behoud van banen want er is geen alternatief. de milieugekkies krijgen voor een flink deel hun zin want er wordt de komende tijd (vele jaren) heel veel minder gevlogen en vooral niet meer met de oudste types qua verbruik en lawaai. elk land vecht voor het voortbestaan van zijn belangrijkste luchtvaarttak en de bijbehorende economie. maar hier ziet een flink deel van de gemeenschap alleen maar heil in faillissement. gelukkig zit de beslissing bij oa, de overheid waar er toch echt wel wat genuanceerder naar gekeken wordt ipv. alleen met emotie en leedvermaak. soms werkt de democratie met een gekozen overheid toch wel in dit soort dilemma's.
Op zich een juiste analyse. Een faillissement zoals een regulier bedrijf zal niet gebeuren voorlopig. Maar blind steun verlenen als de miljarden ergens anders besteed kunnen worden is ook niet slim. Er zal zich een scenario ontvouwen van sanering en steun, maar de aandeelhouders zullen mee betalen. Een nieuwe emissie, schuld omzetten in extra aandelen etc. Meer opties zijn er niet.
nou, dan is alles toch simpel. die aandeelhouder dat ben jij zelf ook als belastingbetaler en met eventueel een pensioenfonds achter je dat in vanalles belegt wat nu niet zo denderend rendeert. je kunt je zelfs indekken door wat short te gaan omdat je misschien een hekel hebt aan massaal meebetalen aan die overdreven staatssteun acties. alle opties zijn open en als je overtuigd bent dat de koers omlaag moet wat zou je dan nog tegenhouden ???
gbakl schreef op 23 mei 2020 12:49 :
nou, dan is alles toch simpel.
die aandeelhouder dat ben jij zelf ook als belastingbetaler en met
eventueel een pensioenfonds achter je dat in vanalles belegt wat nu niet zo
denderend rendeert.
je kunt je zelfs indekken door wat short te gaan omdat je misschien een hekel hebt
aan massaal meebetalen aan die overdreven staatssteun acties.
alle opties zijn open en als je overtuigd bent dat de koers omlaag moet
wat zou je dan nog tegenhouden ???
Dat argument van de pensioenen vind ik altijd wat minder valide. Lijkt me een zaak van pensioen deelnemers en fondsen en niet van mensen die daar niet in participeren en dus volgens mij ook niet aan horen mee te betalen. Uiteraard zijn we als burger wel allemaal in meegezogen met die krankzinnige aandelenkoop actie van CDA VVD D66 en CU op de hoogste koers in jaren, maar goed dat geld is weg nu en komt ook nooit meer terug. Dan het aandeel AF-KLM, ja dat kan nog wel een stukje lager denk ik. Vorige maand mijn short Boeing na de crash daarin omgezet in AF-KLM. Geen spijt van en ik houd voorlopig gewoon aan nog. Koersdoel 1 euro, s/l ca. 4,50.
nou dan doe je het beter dan alle kabaaltrappers hier die vinden dat de koers nu veel te hoog staat en nog fors moet zakken....en snel. en intussen geen benul hebben hoe ze daar van kunnen meeprofiteren want anders zouden ze niet zo jammeren. na twee dagen van -10% en -6% en nu wat hangen rond de 3.60, ik zie geen reden tot klagen...
Ach ja zo zit ik weer long in Unibail.. :-( Maar goed klagen houd ik niet zo van. You win some and lose some, allemaal eigen keuzes.
Adieu blauwe trots...welkom oranje trots. Problemen van AF/KLM strekken verder dan Corona, er zit betonrot in de structuur van deze merger. Als er ooit een moment was om oude fouten te herstellen dan is het nu. Denk alleen niet dat de belanghebbende daar de ballen voor hebben...niks doen, afwachten, op handen zitten is makkelijker.
Onze mooie blauwe trots volledig door het slijk, nu praten over een emissie door de niet al te handige dijselbloem. Wat een prutser zeg dit gaat voor grote onrust zorgen op de beursvloer morgen. Ik ben zo bang voor een aanstormende nationalisatie.
Gelukkig schreef op 24 mei 2020 21:55 :
Onze mooie blauwe trots volledig door het slijk, nu praten over een emissie door de niet al te handige dijselbloem. Wat een prutser zeg dit gaat voor grote onrust zorgen op de beursvloer morgen. Ik ben zo bang voor een aanstormende nationalisatie.
Gelukkig vorige week niet ingestapt. Het gaat nog veel lager.
Maak van blauwe trots maar blauwe schande.Men heeft bij AF-klm echt enorm lopen pitten. Emissie had er al lang moeten zijn op 50% hogere koers recent nog en dan had men liquiditeit en de schuld kunnen reduceren. Als burger vrees ik nu ook nationalisatie trouwens.
Vadaag in de Telegraaf: "Spel om KLM-banen barst los" Minister Hoekstra verkeert in lastig parket bij emissie van aandelen Spel om KLM-banen barst losMinister Hoekstra (Financiën) moet dinsdag kleur bekennen bij de stemming over de bonus van topman Benjamin Smith van Air France KLM op de aandeelhoudersvergadering. Bovendien moet er straks mogelijk meer belastinggeld in de luchtvaartmaatschappij, want de aandeelhouders beslissen over een mogelijke aandelenemissie. Normaliter is de winst al geen thema op de ava, maar dit jaar al helemaal niet. Air France en KLM hangen door de coronacrisis aan het staatsinfuus van Frankrijk en Nederland. Minister Hoekstra stelde de afgelopen weken herhaaldelijk dat hij daarom bonussen niet gepast vindt. Hoewel Smith af zag van zijn kortetermijnbonus na commotie in Nederland, krijgt hij wel een variabele beloning voor de lange termijn. „Wij zullen tegen stemmen”, zegt Jasper Jansen van de Vereniging van Effectenbezitters (VEB). „Het is nu pompen of verzuipen bij Air France KLM, daar past geen variabele beloning bij.” Hoekstra wil niet op de stemming vooruitlopen, aldus Financiën. Maar een tegenstem zou opgevat kunnen worden als een motie van wantrouwen tegen de ceo van de tweede aandeelhouder. Ondanks alle toegezegde steun, krijgt de minister dinsdag ook zijn gewenste bestuurszetels niet. Dirk Jan van den Berg volgt oud-Navo topman Jaap de Hoop Scheffer in het bestuur van Air France op, maar dat is een onafhankelijke positie. Er is geen uitbreiding voor de tweede aandeelhouder Nederland, in het tweede achtereenvolgende jaar. De besprekingen over een nieuwe bestuursstructuur zijn in de ijskast gezet. Bovendien moet Hoekstra straks een ander gevecht voeren, dat om de banen en routes bij KLM. Hij werd vorig jaar aandeelhouder, zodat KLM haar rol kon blijven spelen in de connectiviteit vanaf Schiphol. „De Fransen gaan als één vuist door. Hun aanvalsplan tegen KLM is al klaar, onder meer door slim gebruik van data. Ze hebben geduld”, zegt een ingewijde. De Fransen schakelden de afgelopen tijd snel. De omvang van het reddingspakket voor Air France was vier weken geleden meteen duidelijk. Nu is Smith bezig met een ’totaal-herstructurering’, en heeft daarbij vorige week zijn rechterhand Angus Clarke neergezet bij Air France, waar hij nu over vloot en netwerk gaat. Air France-topvrouw Anne Rigail slikt volgens bronnen de vernedering, omdat ze het landsbelang voor ogen houdt. Zij handelt in opdracht van het Elysée om strijd om baanbehoud en routes buiten de Nederlandse invloedssfeer te houden. „Centraal aansturen zoals nu met Clarke het geval is kan prima, mits er een helder doel is. Maar het lijkt toch op machtsdenken van een stel niet-Franse huursoldaten in opdracht van keizer Ben Smith”, zegt voorzitter Reinier Castelein van vakbond De Unie. Ondertussen is KLM ook bezig met een eigen bedrijfsplan, zo bevestigt de ondernemingsraad. Dit in verband met de slepende onderhandelingen met banken over een leningenpakket van €2 tot €4 miljard. Het lijkt erop dat Nederland zich bezighoudt met details, terwijl de Franse trein doordendert, zegt Castelein. „De overheidssteun moet zonder al te veel voorwaarden doorkomen, zodat KLM de eigen regie kan houden richting Parijs.” De aandeelhouders moeten dinsdag mandaat geven voor een mogelijke aandelenemissie van €800 miljoen, plus het mogelijk omzetten van schuldpapier van maximaal €1 miljard in aandelen binnen een termijn van 26 maanden. Dit staat weer los van de lening van €3 miljard die de Franse staat onlangs aan Air France KLM gaf. „Die emissies zijn lang niet genoeg om al de leningen af te lossen. Aandeelhouders houden al rekening met jarenlange ellende en een enorme verwatering. Dat is momenteel al ingeprijsd in de lage koers”, zegt Jansen. Wat heeft Air France KLM nog aan de beurs te zoeken? De luchtvaartcombinatie presteerde voor de coronacrisis ook maar gewoontjes, aldus Jansen van de Veb. „Normale aandeelhouders hebben nu nog slechts een bijrol en zijn overgeleverd aan wat het bedrijf, de Franse en Nederlandse staat gaat doen. Dat is niet niet alleen uniek voor een beursfonds, maar ook onwenselijk”, www.telegraaf.nl/financieel/208332627...
Ik kijk vrijdagavond naar mijn portefeuille en zie tot mijn grote schrik dat ik middels een vergeten lopende opdracht AF gekocht heb op 3,64. Ik zal hier niet opschrijven wat ik toen dacht. Zondagavond voer ik dan maar een bestens verkooporder in en verwacht een verkoop op maandag met verlies: Hou m'n hart vast. Kijk vanochtend en zie dat alles er met kleine winst (8,80 Euro ... :-) uit is gegaan. Ik begrijp er niets van maar ben er blij mee!
Voorbereidingen voor de komende emissie schat ik in >
radfahrt schreef op 25 mei 2020 09:42 :
Ik kijk vrijdagavond naar mijn portefeuille en zie tot mijn grote schrik dat ik middels een vergeten lopende opdracht AF gekocht heb op 3,64. Ik zal hier niet opschrijven wat ik toen dacht. Zondagavond voer ik dan maar een bestens verkooporder in en verwacht een verkoop op maandag met verlies: Hou m'n hart vast. Kijk vanochtend en zie dat alles er met kleine winst (8,80 Euro ... :-) uit is gegaan. Ik begrijp er niets van maar ben er blij mee!
Daar heb je zeker mazzel mee! De enige reden waarom het aandeel stijgt is volgens mij het feit dat particulieren instappen. Anders kan ik het niet verklaren..
joostUSA schreef op 25 mei 2020 15:16 :
[...]
Daar heb je zeker mazzel mee! De enige reden waarom het aandeel stijgt is volgens mij het feit dat particulieren instappen. Anders kan ik het niet verklaren..
Mischien denken wel een boel mensen dat de vliegtuigen weer mogen vliegen als dat gebeurd dan staan ze zo weer op 5 euro
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)