Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Even een grapje: (zie foto) Wat zie je op de foto? - Harold als levende TomTom? (Harold wijst anderen de weg) of - Harold zonder TomTom? (Harold is de weg kwijt)
DiCoFlow schreef op 2 maart 2019 11:18 :
Even een grapje: (zie foto)
Wat zie je op de foto?
- Harold als levende TomTom? (Harold wijst anderen de weg)
of
- Harold zonder TomTom? (Harold is de weg kwijt)
Ha, inderdaad, duidelijk de weg kwijt, Heeft 1hand nog aan het stuur....... Hij wijst.....( een ander heeft het gedaan....google, here) En hij scheldt ( naar afvallige forumleden Ketchup? moneymaker?naar Apple,Microsoft die de toko maar niet wilden overnemen)
Makita schreef op 2 maart 2019 11:12 :
Verkopen maar vanilla!
Hoe kun je nou long zitten met zo’n visie ;-)
Je bent zo langzamerhand de laatste believer, samen met Martin2, Wss moet je nog tot 10 euro of zo om quitte te spelen....wordt lastig Succes
Señor Acero schreef op 2 maart 2019 12:41 :
[...]
Je bent zo langzamerhand de laatste believer, samen met Martin2,
Wss moet je nog tot 10 euro of zo om quitte te spelen....wordt lastig
Succes
Doe normaal man. 500mln ondernemingswaarde (7x het zwaar gedrukte FCF van 2019). Deze tent gaat straks voor minimaal 10 euro van de beurs of op eigen kracht naar 17+ in 2-3 jaar. Geloof je het niet, dan svp verkopen i.p.v. hier als hang-jongere/bejaarde rondhangen.
VanillaSky schreef op 2 maart 2019 10:48 :
[...]
Fantasie hebben we genoeg gehad de afgelopen jaren. De wildste fantasieën hebben de revue gepasseerd en er is bitter weinig van terecht gekomen.
Nu eerst maar eens zien en dan geloven
Kille cijfers bepalen op dit moment het verhaal wat geweest is. Voor de toekomst is wat fantasie nodig.Niet teveel ,dat ben ik met je eens. Een stevig verhaal van HG op de buitengewone AVA m.b.t. de onderwaardering is hij ons wel verschuldigd.
Hoopmazzel schreef op 2 maart 2019 13:11 :
[...]
Kille cijfers bepalen op dit moment het verhaal wat geweest is.
Voor de toekomst is wat fantasie nodig.Niet teveel ,dat ben ik met je eens.
Een stevig verhaal van HG op de buitengewone AVA m.b.t. de onderwaardering is hij ons wel verschuldigd.
HG is ons een hoop verschuldigd. Hij mag wel een keer verantwoording af gaan leggen voor de miljarden die hij in rook op heeft laten gaan. Zag laatst zelfs de suggestie dat het MT haar salaris tot dat ze een keer succes gaan behalen op 1 euro stelt. Dat zou op zijn plaats zijn maar bonussen en salarissen worden enkel verhoogd terwijl het bedrijf verder krimpt. Neen wij gaan geen stevig verhaal van HG horen over onderwaardering dan wel groeistrategie. Het zit niet in de aard van het beestje. Het geschreven stuk over de uitkering zal voorgelezen toegelicht worden, er word gestemd (uitslag nu al bekend) en het is case closed.
VanillaSky schreef op 2 maart 2019 10:48 :
[...]
Fantasie hebben we genoeg gehad de afgelopen jaren. De wildste fantasieën hebben de revue gepasseerd en er is bitter weinig van terecht gekomen.
Nu eerst maar eens zien en dan geloven
Fantasie is er geweest inderdaad en daar is is weinig van terecht gekomen. Een grote tegenvaller was het lage orderboek automotive. Nu zegt TomTom wel dat het percentage gewonnen orders goed was, dus geen marktaandeel verlies, maar dat er gewoon weinig in de markt lag. Toch geeft dat bezorgdheid over de vraag hoe groot die totale markt nou eigenlijk is en kan worden. Dit jaar wordt groter dan vorig jaar, maar kleiner dan twee jaar geleden. Dus ergens tussen de 400+ (2017) en 250+ (2018). Dan kom je rond de 350. Dat is OK, maar niet spectaculair, zeker als de kosten binnen Automotive toenemen. Er moet dus echt een extra inkomstenstroom uit HD maps gaan komen. TomTom verwacht dat ook, maar per 2021. In die twee tussenliggende jaren moet de upside uit Licensing (Microsoft) komen en niet uit Auto. Dan heb je dus binnen Auto nog twee jaren met groei, maar kan nooit boven 350 komen. Is dat erg? Als TomTom dit jaar deals kan laten zien voor 2021 en beyond voor HD maps dan kan dat vertrouwen geven en de koers een tik omhoog. Als TomTom echter die informatie voor zichzelf houdt, een frequent probleem, dan houdt TomTom zelf in stand dat het sentiment rond TomTom 'muted' blijft en zelfs de analisten afgestompt raken (dat hoor ik gewoon tijdens de conference call). Ik ben geen conspiracy thinker, zoals bekend, maar kan het wel begrijpen dat er beleggers zijn die denken dat TT dit express in stand houdt, omdat ze eigen doelen heeft (buiten de beurs). Ik geloof zelf niet in deze conspiracy, ik denk dat het incompetentie van TT is op communicatie. Ik hoop daar gelijk in te hebben, als TT zich wel goedkoop van de beurs trekt, zou ik dat heel dubieus vinden. Slechte communicatie is gewoon een kwestie van een paar goede mensen aannemen op dat gebied en is 'repareerbaar'. Wel een nuancering naar jouw opmerking. Ja, er is fantasie geweest, maar er is ook veel doom denken geweest, waar evenmin weinig van terechtgekomen is. Kijk bijvoorbeeld naar de veel sterker dan verwachte cashflow van afgelopen jaar en hoe TT er nu financieel goed voor staat. De waarheid ligt dus in het midden.
Makita schreef op 2 maart 2019 12:53 :
[...]
Doe normaal man. 500mln ondernemingswaarde (7x het zwaar gedrukte FCF van 2019). Deze tent gaat straks voor minimaal 10 euro van de beurs of op eigen kracht naar 17+ in 2-3 jaar.
Geloof je het niet, dan svp verkopen i.p.v. hier als hang-jongere/bejaarde rondhangen.
Goed zo jochie, je denkt al aardig mee in de uuuhh saaie praatjes van Herman, In de verre toekomst....... in 2,3 ,uuuuh 5 jaar.... Maar de toekomst van Tomtom is al geweest. Het hoogtepunt, 50 euri is al lang verleden tijd, Zelfs de 12 is alweer 'n tijd geleden. Lijkt mij geen lekker gevoel, als je een flinke positie van tom2 hebt en elke dag zit je ' m te knijpen voor een onwelgevallig nieuwsbericht van Google of zo... Misschien komt daar die tunnelvisie vandaan ik weet het niet hoor. Maar zou kunnen. Sterkte
Señor Acero schreef op 2 maart 2019 14:32 :
[...]
Goed zo jochie, je denkt al aardig mee in de uuuhh saaie praatjes van Herman,
In de verre toekomst....... in 2,3 ,uuuuh 5 jaar....
Maar de toekomst van Tomtom is al geweest.
Het hoogtepunt, 50 euri is al lang verleden tijd,
Zelfs de 12 is alweer 'n tijd geleden.
Lijkt mij geen lekker gevoel, als je een flinke positie van tom2 hebt en elke dag zit je ' m te knijpen voor een onwelgevallig nieuwsbericht van Google of zo... Misschien komt daar die tunnelvisie vandaan ik weet het niet hoor. Maar zou kunnen.
Sterkte
waar komt toch dat eigenaardige onaardige gedrag vandaan dat mensen die geen geloof hebben in een bedrijf/aandeel menen anderen die dat geloof wel hebben te moeten pesten, minachten of op een andere manier het leven zuur maken. Jij enig idee Acero?
Sunshine Band schreef op 2 maart 2019 14:43 :
[...]
waar komt toch dat eigenaardige onaardige gedrag vandaan dat mensen die geen geloof hebben in een bedrijf/aandeel menen anderen die dat geloof wel hebben te moeten pesten, minachten of op een andere manier het leven zuur maken.
Jij enig idee Acero?
Ik herken metotaal niet in bovenstaande Ha, nou, je moet wel de humor van mijn posts in kunnen zien. Kijk, voor de verkoop van TTT hebben we al eindeloze berekeningen, bespiegelingen en verwachtingen voorbij zien komen hier. Ik geloofde erin, zat er onverantwoord groot in. Verkoop van TTT bleek een anti-climax. Ik heb toen bijna alles rond 8 verkocht en heb nu nog kleine positie.( voor de fun) sta op een klein verlies. Tsja, om meteen na de ttt verkoop , meteen weer hosanna te blijven roepen....dat Is toch lachwekkend? N.b. Hoe is het met K.C.? Leeft die eigenlijk nog?
Justin, Dacht laatst ergens gelezen te hebben dat Tom tom idd een bedrijfje had ingehuurd voor PR doeleinden. Kan alleen dat bericht nergens terug vinden. Op twitter lijkt al betere PR plaats te vinden. Dat we een stukje cash uitgekeerd krijgen, is voor ons piet particulier ook niet nadelig. Die cash hebben we vast, we houden zelfde % bezit.
Señor Acero schreef op 2 maart 2019 14:32 :
[...]
Goed zo jochie, je denkt al aardig mee in de uuuhh saaie praatjes van Herman,
In de verre toekomst....... in 2,3 ,uuuuh 5 jaar....
Maar de toekomst van Tomtom is al geweest.
Het hoogtepunt, 50 euri is al lang verleden tijd,
Zelfs de 12 is alweer 'n tijd geleden.
Lijkt mij geen lekker gevoel, als je een flinke positie van tom2 hebt en elke dag zit je ' m te knijpen voor een onwelgevallig nieuwsbericht van Google of zo... Misschien komt daar die tunnelvisie vandaan ik weet het niet hoor. Maar zou kunnen.
Sterkte
? Succes met je shorts, ik zou maar verdubbelen als ik je zo hoor.
Johan8 schreef op 2 maart 2019 15:30 :
Justin,
Dacht laatst ergens gelezen te hebben dat Tom tom idd een bedrijfje
had ingehuurd voor PR doeleinden. Kan alleen dat bericht nergens
terug vinden.
Op twitter lijkt al betere PR plaats te vinden.
Dat we een stukje cash uitgekeerd krijgen, is voor ons piet particulier
ook niet nadelig. Die cash hebben we vast, we houden zelfde % bezit.
Er is idd een PR agency ingeschakeld om TomTom te positioneren als autonomous driving bedrijf. Dat is ook nodig nadat het merk TT eerst omgebouwd was naar sport merk, wat nu weer ongedaan gemaakt moet worden. En een overhaul kun je ook maar een of twee keer doen, anders loopt het merk teveel schade op. De waarde van het merk was binnen Consumer groot (zeg maar zoals Aspirine gelijk staat aan een pijnstiller). Aangezien Consumer minder relevant is geworden als inkomstenstroom binnen TomTom is ook de waarde van het merk kleiner geworden. Volgens TT is een van hun belangrijkste merk-associaties "gebruiksgemak". TomTom heeft altijd gestaan voor technologie gemakkelijk maken en dat gold in Consumer, dat gold daarna in sports en dat geldt nu nog steeds in de auto. Het merk moet echter wel opgefrist en verduidelijkt worden. Want het kan ook 'tegen' je werken als je alleen voornamelijk wordt geassocieerd met een product (PND) uit het verleden. Die associatie met 'gemak' heeft ook relevantie in autonoom rijden tot en met level 4, omdat er dan nog een bestuurder bij betrokken is. Als TomTom echter alleen het kaartmateriaal levert en de autofabrikant de UX doet (user experience) dan weet ik niet hoeveel relevantie die merkwaarde binnen Automotive heeft. Het heeft ook weinig relevantie voor autonoom rijden op level 5, omdat de kaarten en aanverwante technologie dan alleen door een machine gebruikt worden. Binnen Licensing heeft het wel weer relevantie als het gaat om zeer makkelijk te gebruiken componenten / API's voor developers.
~Justin~ schreef op 2 maart 2019 16:25 :
[...]
Er is idd een PR agency ingeschakeld om TomTom te positioneren als autonomous driving bedrijf. Dat is ook nodig nadat het merk TT eerst omgebouwd was naar sport merk, wat nu weer ongedaan gemaakt moet worden. En een overhaul kun je ook maar een of twee keer doen, anders loopt het merk teveel schade op.
De waarde van het merk was binnen Consumer groot (zeg maar zoals Aspirine gelijk staat aan een pijnstiller). Aangezien Consumer minder relevant is geworden als inkomstenstroom binnen TomTom is ook de waarde van het merk kleiner geworden.
Volgens TT is een van hun belangrijkste merk-associaties "gebruiksgemak". TomTom heeft altijd gestaan voor technologie gemakkelijk maken en dat gold in Consumer, dat gold daarna in sports en dat geldt nu nog steeds in de auto. Het merk moet echter wel opgefrist en verduidelijkt worden. Want het kan ook 'tegen' je werken als je alleen voornamelijk wordt geassocieerd met een product (PND) uit het verleden.
Die associatie met 'gemak' heeft ook relevantie in autonoom rijden tot en met level 4, omdat er dan nog een bestuurder bij betrokken is. Als TomTom echter alleen het kaartmateriaal levert en de autofabrikant de UX doet (user experience) dan weet ik niet hoeveel relevantie die merkwaarde binnen Automotive heeft. Het heeft ook weinig relevantie voor autonoom rijden op level 5, omdat de kaarten en aanverwante technologie dan alleen door een machine gebruikt worden. Binnen Licensing heeft het wel weer relevantie als het gaat om zeer makkelijk te gebruiken componenten / API's voor developers.
Ik mag hopen dat dat communicatiebedrijf niet in de arm is genomen om de producten beter te communiceren naar potentiële klanten. Dat zou ik een zwaktebod vinden na al die jaren, ze zitten toch gewoon met de potentiële klanten om tafel en maken die producten deels op hun specificaties? Maar om het bedrijf, haar assets en haar (hoe zal ik het netjes zeggen) bijzondere aandeelhoudersstructuur en beursperformance beter te communiceren naar mogelijke kopers/toetreders.
Het is goed om het hele verhaal proberen te begrijpen: TomTom Hands UK/Netherlands Repositioning Assignment To LewisThe agency takes over the six figure account from Text100 , with a brief to position TomTom technology as part of the future of autonomous vehicles.www.holmesreport.com/latest/article/t... Er was dus een contract en dat wordt niet verlengd, maar gegund aan Lewis. Als de overstap uit ontevredenheid is of uit behoefte tot vernieuwing; in beide gevallen ben ik blij met die wijziging In Marketing Tribune; TomTom kiest voor Lewis Redactie Contentmarketing TomTom gaat samenwerken met Lewis. Het internationale pr-bureau zet een communicatiestrategie voor het navigatiemerk uit in Nederland en het Verenigd Koninkrijk. Veel autofabrikanten gebruiken TomTom's technologie in hun ingebouwde navigatiesystemen, maar ook voor connected voertuigen, smart mobility-toepassingen en zelfrijdende auto's. Eerder dit jaar liet TomTom weten dat de routekaarten die het zelfrijden mogelijk maken bij een half miljoen autonome voertuigen van verschillende fabrikanten zijn geïnstalleerd. Een van de taken van Lewis is om ervoor te zorgen dat de rol die TomTom's technologie bij de toekomst van autorijden speelt, net zo bekend wordt als de navigatiesystemen van het merk. Smart mobility Greg Morrison, head of pr bij TomTom, laat weten: 'We hebben een sterke naamsbekendheid, maar zijn genoodzaakt om TomTom te herpositioneren en zodoende in te spelen op de toekomst van smart mobility en zelfrijdende auto's. De inzichten, strategie en creativiteit die Lewis tijdens het pitchproces presenteerde, was precies wat we zochten en we kijken ernaar uit om samen te werken.' Vera Kops, general manager bij Lewis Nederland, voegt daaraan toe: 'TomTom is een wereldwijd bekend en vertrouwd merk. Hoewel het bedrijf nog steeds miljoenen navigatiesystemen verkoopt, is de toekomst in de enterprise en automotive sector nog veel interessanter. Het is een eer dat wij de kans krijgen om het nieuwe verhaal te vertellen.'
Wel typisch, er staat niet bij bij welke ‘ontvangers’ deze communicatieboodschap zou moeten aankomen. Bij wie moet TT geherpositioneerd worden? Is misschien goed over nagedacht, maar dat blijkt hier niet uit. Wie moet naar dat nieuwe verhaal gaan luisteren, en belangrijker, wie wil naar dat nieuwe verhaal gaan luisteren?
In car UI en navigatie is niet meer automerk gebonden .... daar ligt nog een marktdeel .... in aanloop naar L4/5
hoe meer mensen TomTom gaan zien als 'software leverancier op automotive gebied', hoe beter dit is voor de 'waardepropotie'. Natuurlijk zit TomTom ook direct aan tafel met professionals binnen automotive, maar als die professionals (en hun collega's, vrienden, familie, peers) TomTom niet als belangrijke/waardevolle speler in de branche kennen, dan zal het sluiten van een contract lastiger zijn. dit B2B proces is altijd lastig en wordt makkelijker als je een sterk merk bent. Dan maakt het echt wel uit of voor je gevoel met de 'fiat' of met de 'maserati' om tafel zit. Prima ontwikkeling dus wat mij betreft, en hoog nodig! gr. OVI
Goedemorgen. Hoop dat de PR van TT vanaf heden eens wat meer duidelijkheid geeft over de bedoelingen en stand van zaken van het concern. Velen op dit forum hebben een buitengewone expertise. Hoop dat men daar een voorbeeld aan neemt. Ware gezicht dient eens getoond te worden. Prettige beleggingsweek. Gr.Agatan.
Agatan schreef op 4 maart 2019 07:49 :
Goedemorgen. Hoop dat de PR van TT vanaf heden eens wat meer duidelijkheid geeft over de bedoelingen en stand van zaken van het concern. Velen op dit forum hebben een buitengewone expertise. Hoop dat men daar een voorbeeld aan neemt.
Ware gezicht dient eens getoond te worden.
Prettige beleggingsweek.
Gr.Agatan.
Valse hoop
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)