Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
SellTomtom schreef op 19 januari 2019 14:26 :
Hg zei in een interview, dat gezien de waarde van telematics, de koers wel laag is ten opzichte van dat. Als hij dat zegt, geeft hij de indruk, dat hij iig al wist wat het minimaal ging opbrengen, anders zeg je dat niet. En ook, dat de koers ten opzichte van deze opbrengst al laag was.
Kan even niet vinden, in welk interview dit was. Iemand?
Ik denk dat je dit bedoeld: ...Working out a fair price for the division, which helps businesses to save money by using software to monitor and improve the performance of their car and truck fleets, might not be straightforward, Chief Executive Harold Goddijn said. Telematics, which had 43 million euros in sales in the third quarter, up 6 percent from a year ago, is “a bit of a mystery” for analysts, added Goddijn, one of the company founders. ...With Telematics expected to post core earnings of 60-70 million euros this year, valuations of the business range hugely, from 700 million euros to 1.4 billion euros. Sell-side analysts disagree about what multiple of earnings the business, which seems likely to extend its steady but not spectacular growth, will fetch. Getting a good deal for Telematics would help to underpin the TomTom share price after recent volatility. “If you look at the sum of the parts and the valuation and market cap, there is something not quite right and that needs to be better explained,” Goddijn said in an interview this week in San Francisco. www.reuters.com/article/us-tomtom-ceo... Hier staat eigenlijk dat TomTom een vage mix van activiteiten heeft, waardoor analisten niet in staat zijn er een prijskaartje aan te hangen. Die taak ligt echt bij TomTom zelf. Het is blijkbaar moeilijk dus om een prijskaartje aan Telematics te hangen. Het is een understatement dat sum of the parts valuation beter uitgelegd dient te worden...
“If you look at the sum of the parts and the valuation and market cap, there is something not quite right and that needs to be better explained,” Goddijn said in an interview this week in San Francisco. Hij zei dit dus bij een koers van 7,70 ongeveer. Dus gezien de koers, staan we te laag samengevat. Dus hij wekt te indruk, dat hij gezien de biedingen uit het verleden, die ze gehad hebben, dat deze al aardig hoog waren, anders zeg je dat niet denk ik. En zeker HG niet, die juist altijd heeeeeeeel voorzichtig is ket dit soort uitspraken.
@Vanillasky e.a. Ik denk dat er ook wel strategische redenen zijn te noemen waarom TT nu de Telematics-divisie afstoot. Met de toename bij automotive van connected car services voor personenauto's zie je dat dit op een aantal gebieden steeds meer overlap gaat vertonen met Telematics services voor bedrijven (software mbt rijstijl, brandstofgebruik bijv.). En als in de toekomst van het autonome rijden de auto's allemaal cloud-connected zijn, heb je eigenlijk een megagroot fleetmanagement-project. Er zijn in ieder geval heel wat bewegingen op dit gebied gaande. Ik geef hierbij even een quote uit een samenvatting van een rapport over de OEM-Telematics markt:Reduction of operational cost: a major market driver Third-party fleet management service providers used to dominate the global fleet management market. These service providers are tied-up with banks, insurance companies, navigation system solution providers, and breakdown-assistance providers. The addition of a third-party fleet management provider in the (fleet management) value chain increases the operational costs. Cutting down a link in this value chain is the ideal way to reduce the operational cost. The development of in-house fleet management facilities by major automotive OEMs facilitates the provision of fleet services without the interference of third-party service providers. www.businesswire.com/news/home/201803... Een recent voorbeeld hiervan is Ford:www.automotiveworld.com/news-releases... Ik denk dat TT mede daarom de rol van 'Third-party fleet management service provider' verlaat en er voor kiest om haar technologie aan te bieden via OEM fleet management services en via het beschikbaar stellen van API's bij Enterprise. Bijkomend voordeel is dat ze dan ook niet langer een directe concurrent vormen voor andere 'Third-party fleetmanagement service providers' en daar dus ook meer kans maken op het leveren van navigatie, maps en traffic etc.
pwijsneus schreef op 19 januari 2019 13:27 :
[...]
Toch snijd het stuk op verschillende plekken hout, en constateer dat er nog wel een markt is voor TomTom, maar zelfstandig gaan ze het gewoon afleggen tegen o.a. HERE en Google. Dus TomTom is geen Toast, maar TomTom needs to team up! FAST!!
[...]
Ik vind die conclusie iets te snel getrokken. De auteur van het SA-artikel geeft aan dat in 2017 de automotive omzet bij Here meer dan 4 keer zo groot was als bij TomTom. Helemaal waar, maar hij vermeldt niet dat bij Here de yoy automotive growth 1% was en bij TomTom 44%. Ik ben dus ook erg benieuwd naar de 2018 automotive omzetten van beide bedrijven voor 2018.
Sowieso waarom kijkt hij alleen naar 2016-2017. Je kan ook gewoon de afgelopen 5 jaar pakken en dan incl. 2018. Maar dan kwam zijn verhaal niet goed uit waarschijnlijk. Word op SA eigenlijk gecontroleerd of de posities die iemand onder een stukje meldt ook kloppen? Ik geloof er bij nader inzien niets van dat die Robbert zelf short zit. Naar mijn idee is het gewoon een ingekocht artikel. Als ik kijk wat voor stukjes hij nog meer heeft geplaatst dan is zeker een deel daarvan gewoon betaalde stukjes (de hele reeks over 'magic formula' bijvoorbeeld; in die stukjes wordt telkens verwezen naar een externe site; dat is gewoon linkbuilding en die site is niet van hemzelf)
Ik probeer een short-case altijd serieus te nemen. Maar ik vond dit stuk toch wel van slechte kwaliteit met meerdere fouten. Hij zegt dat consumer verliesmakend is, dat is niet meer zo volgens de CFO. Ook wordt er gesproken over 7000 werknemers bij de R&D van HERE, ook dit is niet waar het zijn 7000 werknemers in totaal. Dan de reden waarom HERE TomTom niet zou moeten overnemen slaat ook kant nog wal. HERE zou TomTom niet overnemen omdat TomTom toch vanzelf verdwijnt. Hier vergeet hij even dat de maps in handen van een tech-gigant kunnen vallen waardoor HERE opeens een gigantische concurent erbij kan krijgen. Nee mocht HERE de kans hebben om TomTom overtenemen dan moeten ze dit met beide handen aanpakken. Of moeten we heer Overbeek even herinneren dat Yahoo, Google tot 2 keer toe kon kopen ;)
Het artikel op SA is niet erg evenwichtig geschreven en ik neem het niet zo serieus. Hij is wel erg selectief met gegevens, hij gebruikt alleen gegevens die zijn punt onderschrijven en doet wat aannames. Desondanks zitten er wel wat goede punten in, maar ja, een stilstaande klok geeft ook 2 keer per dag de juiste tijd aan. Weer een nieuwe toevoeging in een lange rits twijfelachtige mediaberichten. Binnenkort vallen de puzzelstukjes in elkaar.
Het is toch wat dat elk afgestudeerd ventje zomaar een zogenaamd artikel mag schrijven. En dan zou die er niet voor betaald krijgen.... Als PE nu € 11,60 per aandeel wil bieden en dat wordt weggewoven, waarom zouden wij dan volgens mannetje Manders zo snel mogelijk deze € 8 en een beetje pakken? Zouden ze dat dan tegenwoordig niet meer leren, dat je bij een artikel de voors en tegens van je stelling behandelt? Dat je aangeeft waarom de tegens niet opgaan?
Denk dat Tesla en microsoft (Azure) ook alle dat van de automobilisten willen hebben 3 miljd is echt geen geld voor hun. Maar denk niet dat de aandeelhouders het voor dat bedrag laten gaan. Een ding waar ik het eel mee eens ben is dat de maps ontzettend veel geld gekost heeft en daarom zal er toch wel genoeg waarde voor een aantal bedrijven in zitten misschien wel chinese en of softbank...
HG is de enige die verwarring zaait Zwijgen is soms goed maar hij zwijgt al 10 jaar Ben die man echt zat Sleep er een deal uit en kom met feiten en ga anders stoppen CEO te spelen
moneymaker_BX schreef op 19 januari 2019 17:17 :
HG is de enige die verwarring zaait
Zwijgen is soms goed maar hij zwijgt al 10 jaar
Ben die man echt zat
Sleep er een deal uit en kom met feiten en ga anders stoppen CEO te spelen
Gelukkig ben jij wel duidelijk ben zegt waar het op staat. Misschien ideetje om jou CEO van TomTom te laten worden? Denk er maar even over na.
Perdu76 schreef op 19 januari 2019 17:39 :
[...]
Gelukkig ben jij wel duidelijk ben zegt waar het op staat.
Misschien ideetje om jou CEO van TomTom te laten worden? Denk er maar even over na.
Als Telematics is verkocht, dan gaat Harold met zijn boot een wereldreis maken. Er is dan een nieuwe CEO nodig.
Ik hoop en verwacht dat ttt wordt overgenomen door een concurrent en niet door private equity. Als de concurrent ttt overneemt en tt maps en traffic mag leveren dan kan dit best positief uitpakken voor A&E. De kosten gaan omlaag omdat er personeel van de loonlijst verdwijnt en er komt extra omzet met hoge marge voor terug.
Was here schreef op 19 januari 2019 18:06 :
Ik hoop en verwacht dat ttt wordt overgenomen door een concurrent en niet door private equity. Als de concurrent ttt overneemt en tt maps en traffic mag leveren dan kan dit best positief uitpakken voor A&E. De kosten gaan omlaag omdat er personeel van de loonlijst verdwijnt en er komt extra omzet met hoge marge voor terug.
minstens voor € 17,50, introductie op de beurs. TomTom is nooit scheutig geweest met dividend, dus de prijs mag zelfs wel op € 20 liggen, op zijn minst. Voor Apple zou het gemakkelijk kunnen.
Kijken we naar de maps. Maps bestaat uit verschillende laagjes. Maps is een ruim begrip. Maps bestaat uit: 1)SD maps 2)traffic parking etc 3) hd maps voor level 1 tot 3 4)road dna level 4 en 5 5)fabriek real-time update Kijken we wie waar sterk is en waar de kansen liggen: 1)tt en here. Google wellicht gering voor automotive. Tot 2021 belangrijk voor de omzet. Vanaf 2021 minder belangrijk. 2)tt absoluut marktleider. Here probeert het en Waze 3)tt en here. Er zijn wel meer partijen. Ik verwacht dat alleen tt een uniforme wereldwijde standaard kan aanbieden. Op moment dat auto's de hd maps nodig hebben voor de communicatie met het motormanagement krijg je de SD maps nagenoeg gratis. 4)nog niet duidelijk, maar tt heeft technology beschikbaar waar de meeste fabrikanten al jaren testen. 5)tt en here en ik verwacht dat tt hierin voor oploopt.
Overtake schreef op 19 januari 2019 16:36 :
Het is toch wat dat elk afgestudeerd ventje zomaar een zogenaamd artikel mag schrijven. En dan zou die er niet voor betaald krijgen....
Als PE nu € 11,60 per aandeel wil bieden en dat wordt weggewoven, waarom zouden wij dan volgens mannetje Manders zo snel mogelijk deze € 8 en een beetje pakken?
Zouden ze dat dan tegenwoordig niet meer leren, dat je bij een artikel de voors en tegens van je stelling behandelt? Dat je aangeeft waarom de tegens niet opgaan?
Bij SA krijg je een klein bedrag per duizend views. En hij zit short zegt hij zelf. Doelredenatie verklaard.
Kunnen of willen we nog een potentiele overnamekandidaat toevoegen aan de toch al lange lijst? Misschien wat ver gezocht, maar moeten ze bij spotify niet eens wat verbreden? Spotify wil graag snel in zo veel mogelijk auto's, en wel buiten Apple, Google en Amazon om, een soort PSD : Spotify is planning to release an in-car music player with voice controls later this year, anonymous sources told The Financial Times. Spotify has previously teased this type of product with pop-up screens in the Spotify app seen by some customers, as The Verge reported back in April, but today’s news further confirms its existence. The Times says the device will be priced around $100. Its rumored release comes as companies including Apple (with CarPlay), Google (Assistant and Android Auto), and Amazon (Alexa) compete for in-car dominance. Spotify’s very first hardware device will attempt to deliver music more directly to customers instead of going through Apple’s CarPlay or Google’s Android Auto, platforms found on newer vehicles that the company already supports. It will sync with car stereos through Bluetooth — much like a smartphone — and include buttons you can preset to correspond with your favorite playlists. The device will support voice commands like those currently offered in the Spotify mobile app, but other hardware features like storage capacity and whether the device will offer LTE cellular connectivity are unknown.www.theverge.com/2019/1/18/18188523/s...
Makita schreef op 19 januari 2019 21:03 :
[...]
Bij SA krijg je een klein bedrag per duizend views. En hij zit short zegt hij zelf. Doelredenatie verklaard.
Tevens werkzaam bij NN investment partners. Ik zou als bedrijf dit soort publicaties op eigen titel niet wenselijk vinden. Zit NN zelf short (onder meldingsgrens)?
Moneyball schreef op 20 januari 2019 08:19 :
[...]
Tevens werkzaam bij NN investment partners. Ik zou als bedrijf dit soort publicaties op eigen titel niet wenselijk vinden. Zit NN zelf short (onder meldingsgrens)?
Hij werk momenteel niet meer bij NN, en was daar een soort van stagiair. Het is altijd goed om meerdere kanten van een equity play te benaderen, en met name contraire meningen te lezen, dit voorkomt tunnel-visie. Overigens Goddijn heeft in een recent interview gezegd, dat Telematics meer dan de helt van de marktwaarde van TomTom vertegenwoordigd. Dit heeft hij gezegd toen de marktwaarde van TomTom ca EUR 1,8 mld was. Telematics zou du minimaal EUR 900 mln moeten opbrengen, maar ik denk zelf eerder richting EUR 1,3 mld. We gaan her zien, vanaf maandag, +/- 2 weken, kan het nieuws komen mbt verkoop van Telematics. Hoe langer dit duurt hoe groter de kans wordt op een verkoop van Telematics+ de rest van de tent. Reken maar op een onstuimige koersverloop tot het nieuws er is. SAN FRANCISCO, Nov 2 (Reuters) - Digital mapmaking company TomTom will consider whether to go it alone or pursue partnerships if it sells a fleet management business which may account for more than half its current value, its chief executive told Reuters. bron:www.cnbc.com/2018/11/02/reuters-ameri...
Overigens een mogelijkheid waar ik zelf rekening mee houd is dat na de verkoop van Telematics een deel van de opbrengst gebruikt gaat worden voor een aandelen inkoop in de vorm van een tender. Hierbij moet er eerst gekeken worden wat de fair value is van een aandeel TomTom, bron hiervan zijn o.a. de recente analisten adviezen. TomTom kan dan bijv. een tender uitschrijven voor de inkoop van 50-100 mln aandelen tegen EUR 10-12 EURO. De FFF kunnen ook inschrijven op deze tender. Op deze manier daalt het aantal uitstaande aandelen aanzienlijke, stijgt de wpa, en wie wil cashen kan cashen, o.a. een van de FFF, niet zijnde Goddijn.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)