Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Euronav BRU:EURN.BL, BE0003816338

  • 15,870 26 apr 2024 17:35
  • +0,350 (+2,26%) Dagrange 15,530 - 15,890
  • 58.088 Gem. (3M) 221,6K

Forum geopend voor Euronav

19.290 Posts
Pagina: «« 1 ... 351 352 353 354 355 ... 965 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Mitchieboy 13 november 2018 10:44
    Ik denk echt dat Trump die waivers als instrument kan gebruiken om de prijs te beïnvloeden. het is hem een doorn in het oog dat hij geen invloed op de OPEC kan uitoefenen. Dat kan hij natuurlijk wel met de waivers. Nu heeft hij gezegd dat de waiver tot en met januari zijn, maar als de OPEC daadwerkelijk over gaat tot een cut, verlengt hij gewoon de waiver en kan op die manier invloed uitoefen op de productie.
  2. Risky bets 15 november 2018 10:59
    quote:

    Mitchieboy schreef op 14 november 2018 15:01:

    Ik heb wel altijd het idee dat het effect van contango schromelijk wordt overschat.
    Als je doelt op offshore storage dan ben ik het met je eens.

    Maar ik denk dat het wel belangrijk is. Als de markt in backwardation is, dan is het enorm duur om een lange trip van bijvoorbeeld 50 dagen te boeken, omdat je de olie hoog spot inkoopt en lager tegen de future verkoopt. Nu in contango, zal je dus veel meer lange afstanden zien.
  3. Risky bets 15 november 2018 11:00
    quote:

    Mitchieboy schreef op 14 november 2018 20:25:

    Ik snap echt helemaal niets van GLNG. De LNG rates staan sky high maar de koers is vanaf boven de €30 meer dan €5 terug gegaan. Is er een verklaring voor te vinden Risky?
    Nee, geen reden, puur sentiment. Al hebben ze wel een olie bonus structuur in hun Hilli FLNG en olie prijs is natuurlijk naar beneden gegaan.

    Fearnley is geupdate en die zet spot LNG nog steeds op 185k/dag...
  4. forum rang 6 suskewiet 16 november 2018 11:57
    Het is de moment om het te kopen .
    De vrachttarieven stijgen gevoelig .
    Hebben een miljeu vriendelijke vloot .
    De uitstoot is heel belangrijk en word eindelijk heel geleidelijk in beeld gebracht .
    Geloven er sterk in volgende jaren terug met winst aan te knopen .
    Hebben een enorme buffer .
    Het risico is beperkt .
    Kopen en houden voor langere tijd .
    De schorters zien we in aantal verminderen
19.290 Posts
Pagina: «« 1 ... 351 352 353 354 355 ... 965 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Euronav loopt stevige averij op

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links