Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom nov '18 BUY (of bye?)
Volgen
NewKidInTown schreef op 6 november 2018 16:17 :
Enige positieve is de uiterst lage omzet 718k, per saldo bijna 0,0 binnen geharkt, niemand geeft af op deze koers.
Nee, alleen sukkels
pwijsneus schreef op 6 november 2018 18:46 :
[...]
Persoonlijk geloof ik van niet. Bovendien straalt alles uit dat Apple het zelf gaat doen, net zoals ze ook zelf chips/processoren gaan maken.
Apple doet graag alles zelf. Geeft ze is ongelijk, ze hebben het geld, en de brains.
Alleen de tijd misschien niet, maar weet niet hoe doorslaggevend die factor in deze is.
Ik denk zomaar dat er paar miljoen regels code nodig zijn om "het even zelf te doen". En dan nog 10.000-en interfaces. Zelfs een paar honderd slimme programmeurs doet dat niet na in een achternamiddag. Het is jaren werk, met bijstellingen, foutopsporing, verbetering enzovoort. TT heeft denk ik een heuse kerncompetentie die niet makkelijk te kopiëren is.
Verkoop TomTom opeens dichtbij na opvallende uitspraken topman Rijdt u op een BMW-motor? Dan kunt u, met ingang van vandaag, navigeren met kaarten van TomTom. U hoeft alleen maar de nieuwste versie van de BMW-Motorrad-app te downloaden. 'De combinatie van TomTom's kaarten, software en services biedt BMW Motorrad-rijders een fantastische motornavigatie-ervaring', zegt TomTom-manager Antoine Saucier. Harold Goddijn, ceo en grootaandeelhouder van TomTom. Harold Goddijn, ceo en grootaandeelhouder van TomTom.foto: Bart van Overbeeke / Hollandse Hoogte Goed nieuws kan TomTom gebruiken. Topman Harold Goddijn liet het bedrijf vorige week in verwarring achter, door vrijdag plotseling te zinspelen op een algehele verkoop van zijn in 1991 opgerichte onderneming. Het was een opvallend koerswending. In het verleden stond Goddijn, die ook grootaandeelhouder is, altijd een zelfstandig voortbestaan van TomTom voor. Bericht uit San Francisco Duidelijk was afgelopen maanden al dat de navigatiespecialist in een benaderde positie was beland. Vooral doordat Renault, Nissan en Mitsubishi in september voor Google kozen als leverancier. Dat Volvo niet veel later een contract opzegde ten faveure van de Amerikaanse techgigant, maakte het er niet beter op. Goddijn dacht een uitweg te hebben gevonden door het goed renderende Telematics (vlootbeheer) in de etalage te zetten. Des te verrassender waren zijn uitspraken afgelopen vrijdag. 'Kunnen we het beste onafhankelijk zijn? Kunnen we het beste samenwerken? Het zal tijd kosten om dit uit te zoeken', zei de ceo vanuit San Francisco tegenover het persbureau Reuters. Deur wagenwijd open Het ging niet om een verspreking, zo is de stellige overtuiging van analist Martijn den Drijver van NIBC. Hij volgt het bedrijf al jaren op de voet. 'Goddijn weet als geen ander wat de kracht van media is. Hij zet de deur voor mogelijke kopers wagenwijd open.' De topman voelt niet alleen de hete adem in de nek van Google en Here, de andere grote rivaal die eigendom is van de Duitse auto-industrie. Het zijn volgens Den Drijver ook nieuwkomers, zoals Deepmap en Mapbox, die zich aandienen als kansrijke nieuwe concurrenten. De laatste krijgt ook nog eens ondersteuning van de Japanse investeringsmaatschappij annex techbedrijf Softbank. Op korte termijn vormen de nieuwkomers misschien nog geen bedreiging, maar wel op de langere termijn. Den Drijver: 'Het kan zijn dat TomTom-oprichters het beter vinden om nu afstand te doen van hun belang.' Goddijn en zijn mede-oprichters bezitten nog altijd meer dan de helft van het navigatiebedrijf, goed voor een beurswaarde van €1,75 mrd. Bakkerij kopen of gewoon brood Tot voor kort huldigde Goddijn het standpunt dat de markt behoefte zou hebben aan een krachtige onafhankelijke kaartenaanbieder, naast Google en Here. In dat geval kan TomTom zijn kennis verkopen aan zo veel mogelijk klanten. Voor de afnemers zou een aankoop van TomTom niet opportuun zijn. Het is een gedachte die bijvoorbeeld analist Jos Versteeg van InsingerGilissen wel aanspreekt: 'Als je van brood houdt, kun je dat gewoon bij de bakker kopen. Daar hoef je niet direct een bakkerij voor op te kopen.' ‘Als je brood wil, hoef je niet direct een bakkerij op te kopen.’• Jos Vertseeg, analist InsingerGilissen Maar volgens strategisch adviseur Maurits Kreijveld moet TomTom dan wel een volwaardig alternatief platform kunnen bieden. 'Zo'n platform moet volop ruimte bieden voor partners om zelf toepassingen op te maken', meent hij. 'De vraag is of TomTom daartoe in staat is.' VHS- en Betamax-achtige tijden Met de komst van het autonome autorijden - de zelfsturende auto - zijn volgens Den Drijver 'VHS- en Betamax-achtige tijden' aangebroken, verwijzend naar de periode dat elektronicaconcerns hun kostbare zoektocht ondernamen naar de standaard voor video. 'Iedere keer moet je als bedrijf iets extra's doen om er onderdeel van te worden.' Een Alleingang van TomTom vraagt daarom een enorme inzet van mensen en middelen. De verkoop van cashcow Telematics klinkt misschien logisch om dit probleem aan te pakken. Maar een deel van de opbrengst - in de markt circuleren overnamebedragen van €700 mln tot €1,4 mrd - zal niet voldoende zijn om de concurrentieslag volwaardig aan te gaan, vreest Den Drijver. Barclays kan aan de slag Barclays was al ingehuurd om de verkoop van Telematics te begeleiden, maar de Britse zakenbank kan zich nu opmaken voor een uitbreiding van zijn opdracht. Interesse genoeg. Kandidaatkopers zijn technologiebedrijven als Google en Facebook en platformbedrijven als Uber en Lyft. Zij kunnen door een overname van het Amsterdamse navigatiebedrijf nog een behoorlijke sprong voorwaarts maken bij het autonome autorijden. Ook autoconcerns, die nog geen eigen navigatiespecialist hebben, zouden al dan niet gezamenlijk een bod kunnen overwegen, zeg maar een herhaling van het Here-scenario. 'Maar de interesse kan evengoed komen uit de hoek van Intel en Samsung', weet Den Drijver. 'Zij schuiven met overnames van respectievelijk Mobileye en Harman ook al een eind op in deze richting.' FD 6-11-2018 19:00
pwijsneus schreef op 6 november 2018 18:46 :
[...]
Persoonlijk geloof ik van niet. Bovendien straalt alles uit dat Apple het zelf gaat doen, net zoals ze ook zelf chips/processoren gaan maken.
Apple doet graag alles zelf. Geeft ze is ongelijk, ze hebben het geld, en de brains.
Alleen de tijd misschien niet, maar weet niet hoe doorslaggevend die factor in deze is.
Zeer doorslaggevend. Tijd is hier allesbepalend. Haak je te laat aan, dan pis je volledig naast de pot. En gezien het feit dat de kogel door de kerk is met de Renault/Google deal heeft Apple die tijd helemaal niet meer. Enige onzekere factor is hoe belangrijk het voor ze is om groot op Apple Carplay in te zetten, maar als ze aan willen haken moeten ze wat. ****************** De drie samenwerkende automakers kiezen Google voor de levering van het besturingssysteem voor hun nieuwe informatie- en entertainmentsysteem. Dit is een grote overwinning voor de techreus uit Silicon Valley, die al meer dan tien jaar probeert om zijn succes met smartphones te herhalen in de autoindustrie. ******************* Kan Apple zich veroorloven om niet mee te doen? Ik denk het niet.
NewKidInTown schreef op 6 november 2018 18:03 :
[...]
Vandaag is rood wat rood hoort te zijn.....
www.youtube.com/watch?v=VEIU_mdHVIg nog toepasselijker:
www.youtube.com/watch?v=iIaVUl3lkbM Hallo Kid, Ik heb al mooi gescoord .Maar dacht:dat trucje kan ik nog wel een keer doen.Er staat ten slotte een pot goud aan het einde van de weg.Dus nog even geduld en dat hebben de meeste T2 beleggers niet meer.En ook dat is niet verwonderlijk. Succes!
Tja, zo kan het ook: Koerssprong Symantec na overnamegerucht. De koers sprong tot wel 17 procent omhoog.
No-nonsense schreef op 6 november 2018 19:10 :
[...]
Zeer doorslaggevend. Tijd is hier allesbepalend. Haak je te laat aan, dan pis je volledig naast de pot. En gezien het feit dat de kogel door de kerk is met de Renault/Google deal heeft Apple die tijd helemaal niet meer.
Enige onzekere factor is hoe belangrijk het voor ze is om groot op Apple Carplay in te zetten, maar als ze aan willen haken moeten ze wat.
******************
De drie samenwerkende automakers kiezen Google voor de levering van het besturingssysteem voor hun nieuwe informatie- en entertainmentsysteem. Dit is een grote overwinning voor de techreus uit Silicon Valley, die al meer dan tien jaar probeert om zijn succes met smartphones te herhalen in de autoindustrie.
*******************
Kan Apple zich veroorloven om niet mee te doen? Ik denk het niet.
Hebben ze daar per sé TomTom voor nodig is de vraag? Ik denk van niet. Uiteraard zou dit prachtig zijn, maar het lijkt te mooi om waar te zijn. @Willem77, wederom goed stuk in het FD. AB
Er wordt al jaren gespeculeerd over een interesse van Apple in TT. Voor mij is 1ding zeker, Amerikanen hebben een hekel om te betalen voor eigen Goodwill. Zij zouden eerst dreigen met contractopzegging, of Aleingang aankondigen (is al gedaan) om de koers lager te zetten. Dan een prijs voor het geheel van TT tegen een lager gezette koers. Wat moet Apple met TTT? Daar kunnen ze niks mee. Zij haken af en gaan idd uit van eigen kracht en maken hun eigen kaarten..... Als er een koper is voor TTT, heeft Apple misschien interesse in heel TT en dan gaat TTT door naar de eerste bieder.
Kandidaatkopers zijn technologiebedrijven als Google en Facebook en platformbedrijven als Uber en Lyft Laat maar komen
Toch grappig dat de naam van google steeds als bedreiging wordt genoemd en dat het platform van de toekomst (baidu/apollo) nooit wordt genoemd.
waarschijnlijk juichen velen het bovenstaande bericht toe, in het kader van speculatie. Inderdaad past tomtom ook heel goed in Harman, dat al is gekocht door Samsung. Ook goed voor hun balans tussen hardware, software en content. Dat gezegd hebbende is het artikel op een paar punten weer tenenkrommend. Ene Maurits Kreijveld - futuroloog - zegt dat tomtom wel een platform moet worden (wat het al lang is) en Jos Versteeg met zijn brood/bakkerij analogie die helemaal niet opgaat. Geinteresseerden in tomtom willen maps niet alleen voor eigen gebruik (dan zou de analogie nog kunnen kloppen) maar om te vermarkten als onderdeel van een autonomous driving pakket, integraal onderdeel als ‘extra long range sensor’. Wat MapBox betreft: zij hebben 140 miljoen euro funding van Softbank gekregen in 2017. In dat jaar alleen investeerde tomtom 300 miljoen in haar maps - waar al miljarden en een heel fundament in zit. Ik wil overigens MapBox niet te kort doen en die Gundersen en Prioleau lijken me prima gasten; als opvolgers voor Goddijn en deTaeye wellicht. TomTom zou na de verkoop van Telematics met Softbank in gesprek kunnen gaan over een samenvoeging van mapbox en TT. De software skills van mapbox plus de mapping skills van tomtom.
~Justin~ schreef op 6 november 2018 17:13 :
[...]
(...) Fleetmatics kreeg 2 miljard euro (2,4 miljard dollar). 9x hun omzet en tomtom heeft betere marges. Maar dat zijn “Amerikaanse waarderingen” en “dat soort bedragen krijgt tomtom niet” zei Taco Titulaer een of twee jaar geleden op event voor iex-ers. (...)
Sterke opstelling zeg. Dezelfde persoon zei na de Google/Renault daling: "Dit is niet de eerste keer. In 2009 zei Google dat ze Android naar de mobiele telefoon brachten. Dat had toen ook effect op ons aandeel." Deze man is in communicatief opzicht een ongeleid projectiel.
Was here schreef op 6 november 2018 19:38 :
Toch grappig dat de naam van google steeds als bedreiging wordt genoemd en dat het platform van de toekomst (baidu/apollo) nooit wordt genoemd.
En wat te denken van Microsoft Azure, en met `Zenrin in Japan???
asti schreef op 6 november 2018 19:45 :
[...]
Sterke opstelling zeg.
Dezelfde persoon zei na de Google/Renault daling:
"Dit is niet de eerste keer. In 2009 zei Google dat ze Android naar de mobiele telefoon brachten. Dat had toen ook effect op ons aandeel." Deze man is in communicatief opzicht een ongeleid projectiel.
Ach hij is daar niet voor uitgekozen. Ik denk dat de kneedbaar de voornaamste eigenschap is.
Ook het FD stelt de vraag niet wat HG afgelopen vrijdag in Californië deed... Trimble en Apple zitten alletwee in de bay-area... Samen 2,5mrd voorgesteld? Roep Garmin er dan nog even bij en ga voor de 15euro met zn drieën..
Wel een andere voettekst bij het persbericht van vandaag. About TomTom TomTom is the leading independent location technology specialist, shaping mobility with highly accurate maps, navigation software, real-time traffic information and services. To achieve our vision of a safer world, free of congestion and emissions, we create innovative technologies that keep the world moving. By combining our extensive experience with leading business and technology partners, we power connected vehicles, smart mobility and, ultimately, autonomous driving. Headquartered in Amsterdam with offices in 37 countries, TomTom’s technologies are trusted by hundreds of millions of people worldwide.
Josti blijft maar bazelen over een brood en de bakker. Volkskrant 21 juli 2015 : Met de herrijzen steken ook de overnamespeculaties de kop weer op. Apple wordt bij tijd en wijlen genoemd als geïnteresseerde. Verder zou een Japanse autofabrikant kunnen toeslaan, in navolging van de Duitsers bij Nokia. Het kan allemaal, maar het zou ook bij fantasie van beleggers kunnen blijven, zegt Versteeg. 'Een miljardair die dagelijks brood koopt, gaat de bakker toch ook niet overnemen. Zo zie ik het ook met de kaarten van TomTom.'
Die vergelijking gaat manker dan Manke Nelis.
Accuboor schreef op 6 november 2018 19:58 :
Ook het FD stelt de vraag niet wat HG afgelopen vrijdag in Californië deed...
Wie zegt dat hij daar was? Met andere woorden: pics or it didn't happen :)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)