Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
groeibriljant schreef op 22 juli 2018 11:32 :
[...]
In de toekomst zit de TomTom-technologie (HD-maps + real-time platform) standaard af-fabriek in alle nieuwe auto's. Is het een centraal onderdeel van de ADAS-HAD veiligheidssystemen.
Net zo gewoon als nu de airbag, abs of veiligheidsgordel. Straks zelfs verplicht door de wetgever.
Volvo gaat daar als eerste mee aan de slag. Gaat vanaf 2019 TomTom in ALLE modellen gebruiken.
Ik zeg maar zo: Klein beginnen en langzaam uitbouwen". Het zou ook kunnen dat er nog contracten ( = niet T2)lopen voor de andere modellen. De kans dat in alle modellen T2 navigatie komt lijkt me zeer aanzienlijk.
Niet bij mij. Ook weer erg vreemd dat ze hier zelf niets over naar buiten hebben gebracht. Is dit wel zo, verbeter me maar.
lucky14 schreef op 22 juli 2018 13:15 :
Niet bij mij. Ook weer erg vreemd dat ze hier zelf niets over naar buiten hebben gebracht. Is dit wel zo, verbeter me maar.
Bericht staat op:corporate.tomtom.com/releasedetail.cf... of is dat niet van TT zelf ?
lucky14 schreef op 22 juli 2018 13:15 :
[...]
Niet bij mij. Ook weer erg vreemd dat ze hier zelf niets over naar buiten hebben gebracht. Is dit wel zo, verbeter me maar.
Was tijdens detroit dat er ineens 3 persberichten kwamen overdag rond 13 uur waaronder deze. MM reageert er gelijk op... Deal tussen TomTom en Toyota Gepubliceerd op 5 jun 2018 om 13:51 | Views: 0 | Onderwerpen: autoindustrie Artikel Reacties Gerelateerde instrumenten inShare TomTom 13:37 8,58 +0,19 (+2,27%) AMSTERDAM (AFN) - Navigatiedienstverlener TomTom heeft een deal gesloten met het Japanse autoconcern Toyota Motor. Daardoor komt de TomTom Navigation App beschikbaar voor bestuurders van Toyota's in Argentinië, Brazilië en Paraguay zonder extra kosten. Er werden geen financiële details over de samenwerking gemeld. De app combineert offline kaarten met online diensten zoals TomTom Traffic, SpeedCams, Online Search en Online Routing. De app werkt op de besturingssystemen Android en iOS van Apple voor smartphones en is door gebruik van screen-mirroring te zien op het scherm in de auto. En nog een bericht met een grote VIS
De B2C en de B2B segmenten voor TT, zijn allemaal leuk en aardig voor TT. De reguliere navigatiekastjes, zullen we maar zeggen...al dan niet ingebouwd in een autootje. Maar waar echt de gouden eieren gaan uitkomen is de zelfrijdende of zelfsturende auto's. Het potentieel voor TT in deze markt wordt op dit moment nog extreem onderschat door de markt (of men is simpelweg niet geduldig, of men kijkt simpelweg niet verder dan hooguit 1 jaar). De zelfrijdende of zelfsturende auto, is van onschatbare waarde voor de autoindustrie, zoals de digitale fotocamera was ten tijde dat deze net het leven begon te zien. We kennen allemaal het verhaal van Kodak (en als je dat niet kent, moet je er voor de gein even in verdiepen). Kodak bleef vasthouden aan datgene wat haar tig miljoenen had opgebracht en in die tijd bleef doen: betaalbare fotocamera’s produceren, maar ook (in hun gedachtengang) relatief dure films verkopen en ontwikkelen. Zelfs toen studies uitwezen dat er een nieuw fenomeen op de markt kwam die hun businessmodel zou kunnen ondergraven, bleven ze vasthouden aan hun geliefde bedrijfsconcept. En verzuimden derhalve op tijd te investeren in de markt van de toen opkomende nieuw fenomeen: digitale cameras. Dat halsstarrig vasthouden aan hun vertrouwde bedrijfsconcept, zou uiteindelijk de ondergang van het bedrijf betekenen (en dan vergeet ik even voor het gemak de introductie van het fenomeen "smartphone te noemen").................. In 2012 vroeg Kodak faillissement. De geschiedenis kent vele voorbeelden van bedrijven die verzuimden op tijd te investeren in vermeende/potentiële productsubstituten van hun bedrijven. Veelal kwam dat doordat de toekomstige en potentiële productsubstituten pas hun uiteindelijke levensfasen zouden ingaan, als de CEO/RvB of RvC allang hun plaats hadden ingewisseld voor andere bedrijven. Het adagio was dan kennelijk: "na mij de zondvloed" (=das pas een probleem dat zich pas voordoet als ik er niet meer ben). De bedrijven van die toenmalige leidinggevenden, hebben het dus moeten bekopen door niet tijdig vooruit te kijken. Kijk je nu naar de automatie industrie, dan zie je dat daar die fout niet gemaakt wordt. Ook omdat alle toonaangevende bedrijven elkaar hierin beconcurreren....Inmiddels staat onomstotelijk vast dat het substituut van de diesel- en benzineauto, de elektrische auto is. En door de vele miljarden die de traditionele bedrijven, zoals BMW, Daimler, Audi, etc. pompen in zelfrijdende of zelfsturende autos is het dus een kwestie van tijd dat dit productsegment gemeengoed zal worden. TomTom heeft hiervoor ijzersterke troeven in handen. Zelf heeft HG begin 2017 gezegd (1,5 jaar geleden dus) dat veel van de R&D investeringen die TT zelf maakt ten aanzien van zelfrijdende autos, zich niet direct vertalen in opbrengsten. De investeringen die TomTom doet zullen niet direct geld gaan opleveren, zei de topman toen: "Ik verwacht dat we rond 2019 of 2020 voor het eerst geld gaan verdienen aan deze technologie. Vanaf dat moment zullen er op grotere schaal auto’s op de weg komen die bijvoorbeeld op de snelweg zelfstandig kunnen gaan rijden." Nou, daar mogen we hem dus aan houden cq op aanspreken tzt. Begrijpelijk dat TT in deze fase van zelfsturende autos niet veel loslaat met wie ze zaken doen of op welke marktsegement zij rekenen. Feit blijft dat het een kwestie van tijd is, dat de markt voor zelfrijdende of zelfsturende autos op een gegeven moment gemeengoed zal worden, net zoals de digitale foto camera gemeengoed werdt in zijn tijd van marktpenetratie. En in die zin, heeft TomTom dus goud in handen. De belegger zal echter wel even geduld moeten hebben. Dit is naar mijn idee, waarom je een aandeeltje TT in je porto moet hebben...dat het aandeel zelf dan af en toe zakt of stijgt is vanuit die optiek niet zo van belang. Kijk gerust 1 a 3 jaar vooruit, alvorens zich meer nieuws openbaart. En dan zal de koers van het aandeel vanzelf de ruimte inschieten.
Of de investeringen van TomTom allemaal terugverdiend zullen worden is maar de vraag. Ik weet nog goed dat ik tig jaar geleden het rekencentrum van de universiteit van Amsterdam bezocht. Een fabriekshal zo groot met megacomputers. Gigantische investering. Super trots waren ze. Nu lachen we daar om. In een goeie smartphone zit nu bijna net zoveel rekensnelheid en geheugen.
Ik denk dat ik ff blij ben dat ik TT verpatst heb afgelopen week. Tenminste weer cash, Chinese yuan gedevalueerd
Foutje mijn vrouw vertelde dat...maar het is een "treath" van China. Tip van mij trouw niet ;-). Hoop dat TT een beetje zakt kan ik ze terugkopen, voor de bezitters hoop ik dat ze verder stijgen...
A.B.(C) schreef op 22 juli 2018 15:51 :
...De zelfrijdende of zelfsturende auto, is van onschatbare waarde voor de autoindustrie, zoals de digitale fotocamera was ten tijde dat deze net het leven begon te zien. We kennen allemaal het verhaal van Kodak (en als je dat niet kent, moet je er voor de gein even in verdiepen). Kodak bleef vasthouden aan datgene wat haar tig miljoenen had opgebracht en in die tijd bleef doen: betaalbare fotocamera’s produceren, maar ook (in hun gedachtengang) relatief dure films verkopen en ontwikkelen.
Zelfs toen studies uitwezen dat er een nieuw fenomeen op de markt kwam die hun businessmodel zou kunnen ondergraven, bleven ze vasthouden aan hun geliefde bedrijfsconcept. En verzuimden derhalve op tijd te investeren in de markt van de toen opkomende nieuw fenomeen: digitale cameras. Dat halsstarrig vasthouden aan hun vertrouwde bedrijfsconcept, zou uiteindelijk de ondergang van het bedrijf betekenen (en dan vergeet ik even voor het gemak de introductie van het fenomeen "smartphone te noemen").................. In 2012 vroeg Kodak faillissement.
T
Kodak is mislukt w.b. hun filmrolletjes, maar ze zijn ( nog steeds) actief in de grafische industrie met digitale drukpersen, drukplaten, inkjetprinters en nog veel andere producten en software voor het grafisch bedrijf. grafisch-nieuws.knack.be/tag/kodak-42... In 2013 ging het al weer beter:www.telegraaf.nl/financieel/1063081/k... Ze zijn dus niet van de aardbodem verdwenen...
Epilote schreef op 21 juli 2018 18:27 :
Ik verwacht dat komende 2 weken eerst de koers nog gaat terugvallen naar ca. 8,1x euro door winstnemingen voordat we richting de 9 euro gaan.
Oppassen en nee ik ben geen shorter of basher/troll. Zit max. Hin TT aandelen. Maar TT blijft nu eenmaal een rollercoaster en na 18% up vorige week deze week ..........
Epilote schreef op 22 juli 2018 22:23 :
[...]
Oppassen en nee ik ben geen shorter of basher/troll. Zit max. Hin TT aandelen. Maar TT blijft nu eenmaal een rollercoaster en na 18% up vorige week deze week ..........
Pendelen? Overname? Nabeurs groot nieuws?
benbelegger schreef op 22 juli 2018 20:25 :
[...]
Kodak is mislukt w.b. hun filmrolletjes, maar ze zijn ( nog steeds) actief in de grafische industrie met digitale drukpersen, drukplaten, inkjetprinters en nog veel andere producten en software voor het grafisch bedrijf.
grafisch-nieuws.knack.be/tag/kodak-42... In 2013 ging het al weer beter:
www.telegraaf.nl/financieel/1063081/k... Ze zijn dus niet van de aardbodem verdwenen...
Kuch...je mist de essentie van mn verhaal.www.quotenet.nl/Nieuws/Zo-ging-Kodak-... Kuch, kuch...www.adformatie.nl/design/wie-wordt-de... Kuch, kuch, kuch...www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/... @Terug naar TomTom...want daar gaat het hier om. In 1999 was Kodak nog de op één na grootste fototoestellenfabrikant ter wereld met een beurswaarde van 200 miljard dollar. The rest is historie...
Orderboek Automotive van 1,2mrd is volgens CFO achteraf berekend met te conservatieve take rates. Revenue Automotive komt in 2018 al uit op EUR230mln. En dat terwijl de echte grote stijging daar pas volgend jaar komt wanneer de grote contracten live gaan. Azure maps is nu live en gaat de Enterprise omzet/winst boosten als SAAS omzet... Cash generation gaat ook als een dolle sinds sports is gestopt. Q2 155mln, eind van het jaar minimaal EUR200mln net cash. De PND shop levert gewoon keiharde knaken op nu. Telematics groeit weer en gaat in 2018 richting EUR66mln ebitda. Dan is de genoemde 750mln echt de bare minimum in een transactie, gaat eerder richting 900mln obv trading en transactiemultiples. Al met al gaan we vanaf 2019 ook weer omzetstijging zien (een jaar eerder dan gedacht). Mogelijk al volgend kwartaal... Een marketcap van nog geen 2mrd.... te bizar...
Publicatie van VEB: ————————— 18 juli 2018 TomTom verhoogt verwachtingen na hoogste jaarwinst sinds 2012 Navigatiespecialist TomTom ziet een groter dan verwachte vraag naar zijn producten uit de automobielindustrie. Het bedrijf verhoogt daarom de verwachtingen voor de rest van dit jaar. Beleggers reageren verheugd en zetten het aandeel flink hoger. In plaats van een eerdere verwachting van 800 miljoen euro omzet voor heel 2018, rekent TomTom nu op 825 miljoen euro aan inkomsten. Ook de winstverwachting ging omhoog van 0,25 euro per aandeel naar 0,30 euro per aandeel. Daarmee zou de winst per aandeel dit jaar uitkomen op het hoogste niveau sinds 2012, toen nog bijna 36 cent per aandeel werd verdiend. De gunstige ontwikkeling is te danken aan de ‘automotive’ activiteiten, die navigatie- en locatiediensten en kaarten levert aan de automobielindustrie. De omzet die TomTom hiermee behaalde groeide in het tweede kwartaal met 28 procent. Heel TomTom zag de omzet over de eerste jaarhelft wel nog krimpen, met 9 procent op jaarbasis. Dit is een gevolg van de voortgaande krimp van de consumententak. In het tweede kwartaal daalde de omzet daaruit met een kwart. TomTom slaagt er wel in de kosten terug te dringen. De kosten voor productie en materiaal daalden in het tweede kwartaal met 27 procent zelfs iets harder dan de inkomsten. Dit is een gevolg van het feit dat TomTom steeds meer een leverancier van diensten wordt, steeds minder een ‘kastjesmaker’. Daarnaast is er een daling van de marketinguitgaven. Door de daling van de ‘kosten van de omzet’, ontwikkelt brutowinst van TomTom zich nu positief. In het eerste kwartaal was de brutowinst nog onveranderd, in het tweede kwartaal groeide die met 2 procent. Op basis van de huidige verwachtingen zal de brutowinst over heel 2018 ook met minstens 2 procent groeien. Hoewel het punt waarop de omzet van TomTom als geheel weer groeit waarschijnlijk nog wel een paar jaar in de toekomst ligt, neemt de brutowinst in ieder geval toe. TomTom groeit met meer winstgevende producten en de impact van de krimp van de consumententak neemt af. Zo wordt TomTom van een bedrijf met twee gezichten langzaam een bedrijf met een duidelijk profiel als dienstenleverancier. Echt voordelig is het aandeel nog niet: bij de huidige koers van bijna 8 euro kost TomTom meer dan 25 keer de voor dit jaar verwachte winst. Dat is overigens niet eens zoveel anders als in de ‘gouden jaren’ 2006, 2007 en 2008 toen de (verwachte) winst per aandeel boven de 2 euro lag en de koers boven de 50 euro. Maar dat was dus een heel ander TomTom.
A.B.(C) schreef op 22 juli 2018 23:34 :
[...]
Kuch...je mist de essentie van mn verhaal.
www.quotenet.nl/Nieuws/Zo-ging-Kodak-... Kuch, kuch...
www.adformatie.nl/design/wie-wordt-de... Kuch, kuch, kuch...
www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/... @Terug naar TomTom...want daar gaat het hier om.
In 1999 was Kodak nog de op één na grootste fototoestellenfabrikant ter wereld met een beurswaarde van 200 miljard dollar. The rest is historie...
Kodak en fototoestellen is net zoiets als TomTom en navigatiekastjes. Als ze alles op de bouw van digitale camera's hadden gezet waren ze op dit moment zéker failliet geweest: want wie koopt er nu nog een digitale camera? In feite is Kodak het meest een chemieconcern geweest en dat zijn ze nog steeds. Op chemicaliën en grondstoffen wordt het meest verdient ( net als vroeger de filmrolletjes en foto's ontwikkelen). Ik snap wel wat je bedoeld te zeggen, maar zo stom als dat er over geschreven werd waren ze in werkelijkheid niet. Ze zaten in de overgang van film naar digitaal en daar hadden alle bedrijven in die sector het zeer moeilijk mee, denk aan bijv. Agfa. En als je dan de grootste bent is de klap ook het hardst. Ook TomTom kan nog aan alle kanten de boot missen, hoe goed men ook denkt op alles voorbereid te zijn. Achteraf zullen we weten of TT heeft geblunderd of dat ze het goed hebben ingezien en juist hebben gehandeld. (kuch) grafisch-nieuws.knack.be/grafisch-nie...
Epilote schreef op 22 juli 2018 22:23 :
[...]
Oppassen en nee ik ben geen shorter of basher/troll. Zit max. Hin TT aandelen. Maar TT blijft nu eenmaal een rollercoaster en na 18% up vorige week deze week ..........
Ligt voornamelijk aan de futures die nu in het rood staan. Het viel me de laatste tijd op dat veel maandagen in het rood gingen. Zouden zomaar weekendovernamespeculanten kunnen zijn die dumpen.
TomTom: naar €7,70 van €7,36 - Barclays
De pendel 7,70 - 8,85? Knipoog. Rabo.
*Natte krant* schreef op 23 juli 2018 08:45 :
De pendel 7,70 - 8,85?
Knipoog. Rabo.
Vandaag kaar eens kijken ,of de expiratie invloed had op een verdere stijging. Ben benieuwd....succes !
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)