Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,458 9 mei 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 3,426 - 3,460
  • 539.255 Gem. (3M) 1,6M

BAM januari 2018

2.127 Posts
Pagina: «« 1 ... 44 45 46 47 48 ... 107 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 boldie 11 januari 2018 18:02
    quote:

    Crusader schreef op 11 januari 2018 17:45:

    [...]
    Had je die order ná DL geplaatst?
    check koers voor dit bericht bleven ruim 6500 aandeeltjes staan. dacht 1 voordeel winstnemingen voor weekend zullen er niet zijn want de laatste week geen instappers met winst weinig te dumpen. maar goed kan ook dumpen om verlies te beperken .
  2. [verwijderd] 12 januari 2018 00:20
    quote:

    Hobahobahi schreef op 11 januari 2018 17:03:

    Wat een klote aandeel. Ik heb alles met verlies verkocht. Verwacht komende dagen nog meer dalingen. Zit geen brood meer in dit drama aandeel
    Juist omdat er mensen inzitten als jij, laten de shorters BAM nog niet los, en coveren hun posities tergend langzaam. Die aandeelen van jou zijn door de shorters onder de 0,5% grens opgekocht. Beleggen=geduld hebben, en blijven zitten bij deze lage koers.
  3. forum rang 6 boldie 12 januari 2018 08:38
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 11 januari 2018 22:37:

    [...]die krijgt toch wel de schuld van alles :[
    maar nu zie je dus dat ook andere bouwers niet aan ontkomen dus is nu de vraag waar ligt de schuld. wel apart dat dan de bouwers allemaal de zelfde fouten maken. tenzij ze bij de zelfde leverancier alles kopen.
  4. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 12 januari 2018 09:17

    Race starts for £1.5bn flood defence framework
    Aaron Morby

    The Environment Agency is on the hunt for contractors and consultants for its next generation flood defence framework.

    It expects to spend around £1.5bn through the framework over four years, and has the option to extend the pipeline to the same firms for another four years.

    The new panel of pretendered firms will start the new commercial arrangement from July 2019, replacing the national Water and Environment Management Frameworks.

    Among the contractors facing a battle to renew places will be BAM Nuttall, Galliford Try, Jackson, JN Bentley, Van Oord and Volker Stevin.

    Under the new collaborative framework arrangement the UK will be split into six regional lots, with a single contractor and consultant picked for each.Firms will be limited to securing a maximum of two regional lots.

    Agency procurement chief envisage spending around £300m with consultants and £1.2bn with favoured contractors.

    Interested contractor have until 19 February to submit PQQs with shortlisted companies being invited to tender in mid-April.

    Further information is available from Laura Collison-McLean. Tel: 02030246079; or email: Send mail
  5. [verwijderd] 12 januari 2018 09:39
    “BAM heeft het herstel binnen de neerwaartse trend stilgelegd. BAM stabiliseert binnen de neerwaartse trend. De huidige adempauze geeft aan dat de verkoopdruk in BAM afneemt. We worden iets minder negatief. Bij een daling onder de laatste bodem wordt de neerwaartse trend hervat. Steun ligt er rond 3,33 (bodem van 2 augustus 2016). Enkel na een slotstand boven weerstand 4,05 (top van 5 januari) komt er mogelijk opwaarts potentieel vrij.“

    ...aldus Royce in een ‘alert’ om 9:28 uur
  6. forum rang 7 innicksname 12 januari 2018 09:46
    quote:

    Crusader schreef op 12 januari 2018 09:39:

    “BAM heeft het herstel binnen de neerwaartse trend stilgelegd. BAM stabiliseert binnen de neerwaartse trend. De huidige adempauze geeft aan dat de verkoopdruk in BAM afneemt. We worden iets minder negatief. Bij een daling onder de laatste bodem wordt de neerwaartse trend hervat. Steun ligt er rond 3,33 (bodem van 2 augustus 2016). Enkel na een slotstand boven weerstand 4,05 (top van 5 januari) komt er mogelijk opwaarts potentieel vrij.“

    ...aldus Royce in een ‘alert’ om 9:28 uur
    Het Engelse woord alert lijkt me niet helemaal op zijn plaats, afgaande op de inhoud van de melding. Maar dit valt natuurlijk wel enigszins positief uit te leggen. Ook het bericht van Ed is positief, lijkt me een kans op een mooie klus voor BAM en zeker als ze de taak gaan verdelen over meerdere partijen kan er zomaar een paar honderd miljoen pond te verdienen zijn aan omzet.
  7. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 12 januari 2018 09:52
    Boren van Haagse tunnel begint
    2 uur geleden in BINNENLAND

    De boor in Mondriaankleuren van de tunnelboormachine voor de Victory Boogie Woogietunnel wordt op z’n plek gehesen op bouwlocatie aan de rand van Rijswijk.
    De boor in Mondriaankleuren van de tunnelboormachine voor de Victory Boogie Woogietunnel wordt op z’n plek gehesen op bouwlocatie aan de rand van Rijswijk.? ANP
    DEN HAAG - Aan de rand van Den Haag begint vrijdag het boren van een lange tunnel. Die moet ervoor zorgen dat mensen gemakkelijk van en naar het centrum van de hofstad kunnen rijden. Minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur) zal samen met de verantwoordelijke wethouder Boudewijn Revis de boring aftrappen.

    De 1,6 kilometer lange Victory Boogie Woogietunnel zal knooppunt Ypenburg verbinden met het industrieterrein Binckhorst, niet ver van station Den Haag Centraal. Het moet de A12 (de Utrechtsebaan) ontlasten. Het is de bedoeling dat het traject in juli 2020 klaar is. De aanleg kost ongeveer 600 miljoen euro.

    De tunnel is vernoemd naar een schilderij van Piet Mondriaan, dat in het Gemeentemuseum in Den Haag hangt. Voor het boren is een lange machine in elkaar gezet die zich een weg door de grond zal banen. Op het diepste punt zit hij straks 29 meter onder de grond. De machine heeft de kleuren van Mondriaans schilderijen: rood, geel en blauw.

    Bij de ceremonie wordt ook de naam van de boormachine bekend. Zulke tunnelboren krijgen traditioneel ludieke vrouwelijke namen. Zo is de Noord/Zuidlijn in Amsterdam gegraven door de machines Molly, Noortje, Gravin en Victoria. Boorbara groef de Sluiskiltunnel in Zeeland.

    met geen woord gerept over BAM, dus ter herinnering:

    BAM verwerft opdracht ontwerp, bouw en onderhoud Rotterdamsebaan, Den Haag
    27 november 2015

    Bunnik, 27 november 2015 - De gemeente Den Haag zal BAM opdracht verlenen voor ontwerp, bouw en onderhoud gedurende vijftien jaar van de Rotterdamsebaan. De circa vier kilometer lange Rotterdamsebaan wordt de nieuwe verbindingsweg tussen knooppunt Ypenburg (A4/A13) en de Centrumring van Den Haag. De bouwsom bedraagt ruim € 300 miljoen. De bouwwerkzaamheden gaan medio 2016 van start. De Rotterdamsebaan is naar verwachting voorjaar 2020 beschikbaar voor het verkeer.

    De Rotterdamsebaan maakt Den Haag en de regio beter bereikbaar door de snelwegen (A4/A13) en de Centrumring van Den Haag met elkaar te verbinden. Hierdoor verdeelt het verkeer van en naar de snelwegen zich beter en wordt de druk op de Utrechtsebaan minder. Het traject begint bij het knooppunt Ypenburg. Bij het huidige parkeerterrein van familiepark Drievliet verdwijnt de weg onder de grond. Onderdeel van de Rotterdamsebaan vormt een 1,8 kilometer lange boortunnel met twee tunnelbuizen met een doorsnede van tien meter. De tunnel loopt onder de Westvlietweg, de archeologische vindplaats Forum Hadriani en de Binckhorsthaven door. In de Binckhorst komt de Rotterdamsebaan weer boven de grond bij de Zonweg. Via de Binckhorstlaan sluit de weg aan op de Neherkade.

    De bouwcombinatie bestaat uit BAM Infra en BAM Duitse tunnelspecialist Wayss & Freytag Ingenieurbau.
2.127 Posts
Pagina: «« 1 ... 44 45 46 47 48 ... 107 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Tegenvallers drukken resultaten BAM

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links