Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Ahold-Delhaize naar de 26 euro in 2017.
Volgen
Vidoque schreef op 23 augustus 2017 10:57 :
En weer vijf langlopende calls er bij. Zit nu tjokvol langlopende calls.
Wat doe je nou als Ahold onder zijn steun op € 15,90 zakt.? Dan krijgen ook je langlopende calls een tik, reken maar. Alleen als de koers boven de € 18,20 stijgt worden langlopende calls interessant. Zolang het aandeel fundamenteel niet in een uptrend komt, blijft het kwakkelen.www.adnbeursanalyse.nl/Aandelen/AD-gr...
Het duurt te lang met dat kwakkelen. Dat wordt dit jaar niets meer. AH volledig uit de gratie.
Noem mij conservatief maar ik heb nog steeds grote twijfels over de online -trein in de context van een supermarkt. Een aantal kanttekeningen: Logistiek is verse voeding heeeeel complex, bovendien dienen die dan bij je thuis geleverd te worden (geen koelkast op het werk bvb) - je moet dus thuis zijn. Het gros van de mensen voelt/ruikt/proeft nog steeds graag wat er gekocht wordt. Wanneer je fysiek door een supermarkt loopt zal je wellicht meer en anders kopen door aanwezige interactie. Een aanzienlijke groep gaat ook gewoon graag naar de supermarkt. Dé belangrijkste argumenten die het succes van online -shoppen (neem CoolBlue als voorbeeld) verklaren zijn prijs / levertermijn / eenvoud (snel gekozen, snel besteld, koelkast ophalen = bestelwagen nodig) / makkelijk kiezen vanuit de zetel / assortiment. Toegepast op voeding: Prijs: logistiek = duur, in een eerste fase zullen je boodschappen volledig of deels door een fysiek persoon verzameld moeten worden - indien iedereen online zou bestellen heb je dus meer personeel nodig, aantal filialen kan dan weer dalen. Eenvoud: Een koelkast online selecteren kost veel minder tijd dan een boodschappenlijst afwerken, voor de eventuele levering zijn er ook tal van beperkingen wanneer er verse voeding aan te pas komt. Makkelijk kiezen: Fruit/vlees ... op basis van een foto kiezen is net anders dan wanneer het fysiek voor je ligt, het kan wel nog steeds vanuit de zetel. Assortiment: Dit zal online groter kunnen zijn. Bovendien heeft het klassieke supermarktmodel nog ruimte tot optimalisatie voor wie dat wenst: Deels/volledig vervangen van de kassa door intelligente scanners, eenvoudig betalen, ... Er bestaat wellicht wel een markt voor zaken die je nu in de supermarkt koopt maar daar eigenlijk niet noodzakelijk zijn (wasmiddelen, cosmetica, ondergoed ....) en eigenlijk deels gekocht worden omdat je er dan toch bent. De dodelijke efficiëntie van bvb Amazon toepassen op een supermarkt is volgens mij vandaag onmogelijk door deze complexiteit. Er liggen mogelijkheden in voorraadbeer maar deze worden door afstand beperkt. Online zal wel een toekomst hebben maar zomaar snel 1-2-3 een rendabele online supermarkt uit de grond stampen is niet voor de komende jaren denk ik.
toffegast007 schreef op 23 augustus 2017 12:43 :
Noem mij conservatief maar ik heb nog steeds grote twijfels over de online -trein in de context van een supermarkt. Een aantal kanttekeningen: Logistiek is verse voeding heeeeel complex, bovendien dienen die dan bij je thuis geleverd te worden (geen koelkast op het werk bvb) - je moet dus thuis zijn. Het gros van de mensen voelt/ruikt/proeft nog steeds graag wat er gekocht wordt. Wanneer je fysiek door een supermarkt loopt zal je wellicht meer en anders kopen door aanwezige interactie. Een aanzienlijke groep gaat ook gewoon graag naar de supermarkt. Dé belangrijkste argumenten die het succes van online -shoppen (neem CoolBlue als voorbeeld) verklaren zijn prijs / levertermijn / eenvoud (snel gekozen, snel besteld, koelkast ophalen = bestelwagen nodig) / makkelijk kiezen vanuit de zetel / assortiment. Toegepast op voeding: Prijs: logistiek = duur, in een eerste fase zullen je boodschappen volledig of deels door een fysiek persoon verzameld moeten worden - indien iedereen online zou bestellen heb je dus meer personeel nodig, aantal filialen kan dan weer dalen. Eenvoud: Een koelkast online selecteren kost veel minder tijd dan een boodschappenlijst afwerken, voor de eventuele levering zijn er ook tal van beperkingen wanneer er verse voeding aan te pas komt. Makkelijk kiezen: Fruit/vlees ... op basis van een foto kiezen is net anders dan wanneer het fysiek voor je ligt, het kan wel nog steeds vanuit de zetel. Assortiment: Dit zal online groter kunnen zijn. Bovendien heeft het klassieke supermarktmodel nog ruimte tot optimalisatie voor wie dat wenst: Deels/volledig vervangen van de kassa door intelligente scanners, eenvoudig betalen, ... Er bestaat wellicht wel een markt voor zaken die je nu in de supermarkt koopt maar daar eigenlijk niet noodzakelijk zijn (wasmiddelen, cosmetica, ondergoed ....) en eigenlijk deels gekocht worden omdat je er dan toch bent. De dodelijke efficiëntie van bvb Amazon toepassen op een supermarkt is volgens mij vandaag onmogelijk door deze complexiteit. Er liggen mogelijkheden in voorraadbeer maar deze worden door afstand beperkt. Online zal wel een toekomst hebben maar zomaar snel 1-2-3 een rendabele online supermarkt uit de grond stampen is niet voor de komende jaren denk ik.
Bijna volledig mee eens. En vergeet een ander ding niet: De supermarkt-eigenaren maken de grootste winst in een fysieke winkel, de klant kan namelijk eenmaal binnen niet makelijk prijsvergelijken met concurrerende supermarkten dus zal al gauw berusten in de prijs, en de klant vult zijn karretje al gauw ook vullen met extra's en impulsaankopen, eenmaal bij de kassa zal de schrik van de wat hoog uitgevallen totaal-bon zelden of nooit lijden tot het terugleggen van een aantal producten (valse schaamte). Online koop je wat je nodig acht, je vergelijkt prijzen side-by-side met de concurerende online aanbieders, en je ziet constant de status van je totaal-bon voordat je gaat afrekenen, dus is het makkelijker iets te cancelen. Impulsaankopen zul je ook minder snel doen, want de marketing-trucjes zijn dan beperkter, geen live-proeverij van een nieuw product bijvoorbeeld of rekjes met snoepgoed waar je verplicht minutenlang naar moet kijken terwijl je staat te wachten op je beurt bij de kassa. Kort samengevat, de retailer zal weldegelijk moeten investeren in online (want anders wordt je door de markt afgewaardeerd als ouderwets), maar hun hart en de grootste investeringen (vernieuwing, gemak, aanbod, service, IT) zullen ze het liefst in hun stenen winkels willen blijven investeren; de mogelijkheden en marges zijn daar gewoon veel beter. Amazon schijnt dat inmiddels al begrepen te hebben, ergo bijvoorbeeld WholeFoods.
gerrit 69 schreef op 23 augustus 2017 12:26 :
[...]
Wat doe je nou als Ahold onder zijn steun op € 15,90 zakt.?
Dan krijgen ook je langlopende calls een tik, reken maar.
Alleen als de koers boven de € 18,20 stijgt worden langlopende calls interessant.
Zolang het aandeel fundamenteel niet in een uptrend komt, blijft het kwakkelen.
www.adnbeursanalyse.nl/Aandelen/AD-gr... Ik leun niet teveel op TA. Fundamenteel hoort Ahold op ruim 22 euro te staan.
Leest allen dit artikel, dan slapen de nerveuzen onder jullie weer een paar weken lekker. De hele sector is 20 pct afgewaardeerd, de dollar is omlaag gegaan, en een concurrent gan een profit warning. AD stoomt gewoon door. www.german-retail-blog.com/topic/past...
Vidoque schreef op 23 augustus 2017 13:37 :
[...]
Ik leun niet teveel op TA. Fundamenteel hoort Ahold op ruim 22 euro te staan.
Op dit moment hooguit 18,50 Fundamenteel alleen telt nu even niet. Er zit een hoop onzekerheid in de koers verwerkt mbt concurrentie, inflatie en Amazon. Zodra Ahold 'fundamenteel' heeft bewezen zich staande te kunnen houden in deze veranderende markt, dan kan de koers rustig weer richting de 22-23. Alleen hebben we het dan mijne inziens over een termijn van 1-2 jaar. Dat Ahold hier goed om kan gaan met Aldi en Lidl betekent niet dat ditvoor de US ook vanzelfsprekend is. Mijn positie is long en ik koop gestaag op deze koersniveau's bij, omdat ik het fundamenteel met je eens ben. Maar dat betekent niet dat het voor het moment een eerlijke koers is/zou moeten zijn. Een belegger houdt nu eenmaal niet van angst en onzekerheid, misschien is het onterecht en zijn deze koersniveaus een buitenkansje.... misschien ook niet. Raarmaarwaar kom er maar in met je glazenbol ;-)
Need a friend get a dog schreef op 23 augustus 2017 14:54 :
Leest allen dit artikel, dan slapen de nerveuzen onder jullie weer een paar weken lekker. De hele sector is 20 pct afgewaardeerd, de dollar is omlaag gegaan, en een concurrent gan een profit warning. AD stoomt gewoon door.
www.german-retail-blog.com/topic/past... Ab'tje! Bedankt voor het artikel!
Need a friend get a dog schreef op 23 augustus 2017 14:54 :
Leest allen dit artikel, dan slapen de nerveuzen onder jullie weer een paar weken lekker. De hele sector is 20 pct afgewaardeerd, de dollar is omlaag gegaan, en een concurrent gan een profit warning. AD stoomt gewoon door.
www.german-retail-blog.com/topic/past... Bedankt voor het plaatsen, ook een Ab'tje van mij. Groetjes, Sappas
Digit schreef op 23 augustus 2017 15:04 :
[...]
Op dit moment hooguit 18,50
Fundamenteel alleen telt nu even niet. Er zit een hoop onzekerheid in de koers verwerkt mbt concurrentie, inflatie en Amazon. Zodra Ahold 'fundamenteel' heeft bewezen zich staande te kunnen houden in deze veranderende markt, dan kan de koers rustig weer richting de 22-23. Alleen hebben we het dan mijne inziens over een termijn van 1-2 jaar.
Dat Ahold hier goed om kan gaan met Aldi en Lidl betekent niet dat ditvoor de US ook vanzelfsprekend is.
Mijn positie is long en ik koop gestaag op deze koersniveau's bij, omdat ik het fundamenteel met je eens ben. Maar dat betekent niet dat het voor het moment een eerlijke koers is/zou moeten zijn.
Een belegger houdt nu eenmaal niet van angst en onzekerheid, misschien is het onterecht en zijn deze koersniveaus een buitenkansje.... misschien ook niet.
Raarmaarwaar kom er maar in met je glazenbol ;-)
Helemaal eens met jouw uitstekende analyse. Zowieso heeft de markt altijd gelijk, en nu is dit de koers, misschien eurotje erbij. Over 1-2 jaar staan ze weer boven de 20. Let op, nog 1 ding: Walmart is de grootste discounter in de US, ook volop aanwezig de de rijke AD markten in de Oostkust. Hiermee bedoel ik dat discount verre van nieuw is voor hen dar in de US...
Need a friend get a dog schreef op 23 augustus 2017 14:54 :
Leest allen dit artikel, dan slapen de nerveuzen onder jullie weer een paar weken lekker. De hele sector is 20 pct afgewaardeerd, de dollar is omlaag gegaan, en een concurrent gan een profit warning. AD stoomt gewoon door.
www.german-retail-blog.com/topic/past... Hij zegt ook "The initial share price had been supported by around one-and-a-half years of prior speculation", dus hij bedoelt dat de koers omhoog was gestuwd zonder fundamentele onderbouw. Ok, er zijn dan de andere factoren die je opnoemt, maar de CEO vindt dus wel dat de koers deels was overgewaardeerd.
Vlaming Koen schreef op 23 augustus 2017 16:12 :
[...]
Hij zegt ook "The initial share price had been supported by around one-and-a-half years of prior speculation", dus hij bedoelt dat de koers omhoog was gestuwd zonder fundamentele onderbouw. Ok, er zijn dan de andere factoren die je opnoemt, maar de CEO vindt dus wel dat de koers deels was overgewaardeerd.
Koen, volgens mij, maar ik kan het mis hebben, doelt tie hier op de Delhaize Group aandelenkoers, die is volop gestegen door de speculatie mbt overname/ fusie.
Vlaming Koen schreef op 23 augustus 2017 16:12 :
[...]
Hij zegt ook "The initial share price had been supported by around one-and-a-half years of prior speculation", dus hij bedoelt dat de koers omhoog was gestuwd zonder fundamentele onderbouw. Ok, er zijn dan de andere factoren die je opnoemt, maar de CEO vindt dus wel dat de koers deels was overgewaardeerd.
Aan de andere kant is dat inherent aan de beurs. Ik had stille hoop dat na de stijging van gisteren de bodem gezien was. Maar goed, we staan weer op -1,55%. De appels blijven voorlopig nog zuur.
Ik stap eruit helemaal klaar met deze onbetrouwbare grootgrutter wat een puinhoop.
Nou hopen maar dat die 77k op 16,50 het houdt..
thijs nl schreef op 23 augustus 2017 16:18 :
Ik stap eruit helemaal klaar met deze onbetrouwbare grootgrutter wat een puinhoop.
Sorry dat ik het zeg, maar dit klinkt als :" buy high, sell low." Neerwaarts potentieel is in principe niet zo groot. Het is zuur, maar als je geschoren wordt dan moet je stil zitten.
Wordt goed aangevuld, als die 16,50 stand houdt vandaag is dat misschien voor het moment even de bodem. Edit: iets of iemand flikkert gewoon even 100k eruit. Weg naar beneden ligt weer vol open. Wat een slachting
Grote sell off by AD. Dick Boer vindt , als ik goed lees, klanten belangrijker dan aandeelhouders. Als dit waar is verklaart hij bij deze de oorlog aan grootaandeelhouders en ieder die aandelen bezit van AD. Dat zeg je toch niet tegen de eigenaars van een bedrijf! Ik koop niet meer. Onder de 16 wil ik weleens na denken maar de rotzooi die nu geschapen wordt daar brand ik mijn geld en handen niet aan!
appiehappie schreef op 23 augustus 2017 16:30 :
Grote sell off by AD. Dick Boer vindt , als ik goed lees, klanten belangrijker dan aandeelhouders. Als dit waar is verklaart hij bij deze de oorlog aan grootaandeelhouders en ieder die aandelen bezit van AD. Dat zeg je toch niet tegen de eigenaars van een bedrijf! Ik koop niet meer. Onder de 16 wil ik weleens na denken maar de rotzooimdie nu geschapen wordt daar brand ik mijn geld en handen niet aan!
Maar is een artikel van 17 augustus... De daling was toen al lang en breed ingezet.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)