Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,550 10 mei 2024 17:35
  • -0,035 (-0,63%) Dagrange 5,550 - 5,625
  • 204.317 Gem. (3M) 274,5K

TomTom Juuni 2017

3.395 Posts
Pagina: «« 1 ... 107 108 109 110 111 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Juun 21 juni 2017 11:37
    quote:

    xynix schreef op 21 juni 2017 10:17:

    [...]
    Juun,

    Ik heb nog niets zien binnenkomen. Ik had aanvankelijk even een halve minuut een typefoutje in het mailadres zitten. Maar lijkt me stug dat je net die foute versie zou hebben opgepikt. Heb jij al geprobeerd?

    Ik heb zelf even getest omdat ik dit account zelden gebruik/check. En er zit wel een flinke vertraging op, maar de berichten komen wel door.
    Ik heb je nu gemaild.
  2. [verwijderd] 21 juni 2017 11:39
    quote:

    TKR schreef op 21 juni 2017 11:30:

    [...]
    Ga daar dan lopen klagen ipv hier..
    Ook niet naar de AVA geweest zeker..
    De Ava is een grote schertsvertoning zoals je had kunnen weten.
    Zijn koninklijke hoogheid HG moet eens een schop onder zijn reet krijgen en aandeelhouderswaarde creëren zoals meerdere keren al is beloofd.
    Voorlopig vult het bestuur zijn zakken met goudomrande opties,en het plebs in hun ogen mag voor de emissie opdraaien.
    Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit maar door kan gaan in een sector die redhot is?
    Tenzij we allen op een verschrikkelijkemanier in de maling worden genomen.
    En dat Here toch niet zo minder is dan hier gedacht wordt.
  3. [verwijderd] 21 juni 2017 11:54
    quote:

    VOORTS schreef op 21 juni 2017 11:39:

    [...]

    De Ava is een grote schertsvertoning zoals je had kunnen weten.
    Zijn koninklijke hoogheid HG moet eens een schop onder zijn reet krijgen en aandeelhouderswaarde creëren zoals meerdere keren al is beloofd.
    Voorlopig vult het bestuur zijn zakken met goudomrande opties,en het plebs in hun ogen mag voor de emissie opdraaien.
    Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dit maar door kan gaan in een sector die redhot is?
    Tenzij we allen op een verschrikkelijkemanier in de maling worden genomen.
    En dat Here toch niet zo minder is dan hier gedacht wordt.

    Nee hier lopen klagen dag in dag uit dat helpt..

    Succes met je geklaag..
  4. [verwijderd] 21 juni 2017 11:55
    quote:

    TX 7 schreef op 21 juni 2017 11:42:

    Diverse forumleden geven aan dat HG zijn tijd er op zit. Maar leg mij eens uit hoe wij als kleine beleggers dit kunnen bewerkstelligen? Wat voor dwangmiddel kunnen wij bij hand nemen?
    Niets.
    Alle kritiek glijdt moeiteloos van hen af. Ze hebben niets met beleggers. Ze hebben alleen iets met geld ophalen. Dat daar dan ook een minimale inspanningsverplichting tegenover staat is ons probleem.
    Het hele bedrijf/aandeel is een geweldige energyscucker geworden en ik zou willen dat ik er nooit kennis van had genomen.
  5. [verwijderd] 21 juni 2017 11:56
    Stelling: als je de laatste 5 jaar het aandeel TomTom als hoofdmoot in bezit had....heb je >100% rendementen laten liggen op andere kansen op de beurs, loyaliteit kost dus best een paar centen.

    TomTom gaat uit het top 10 lijstje vallen van "meest populaire fondsen"...een heeel belangrijke indicator, de kleine particulier gaat er nu dus echt afstand van nemen.

    Bij Uber is de CEO op aangeven van wat aandeelhouders verwijderd, betalen=bepalen.

    Als de NASDAQ de komende weken echt gaat corrigeren(het zit er aan te komen)...gaat TT volgen op diepere uitslagen, daar hoef je geen helderziende voor te zijn.

    De CEO op de komende AVA:"Ik wil met nadruk de particuliere aandeelhouder bedanken voor het hosten en faciliteren van ons optieplan voor alle medewerkers, wordt zeer gewaardeerd...zijn er nog vragen? ..tot volgend jaar maar weer!"
  6. [verwijderd] 21 juni 2017 11:57
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 21 juni 2017 11:06:

    Lezen jullie allen nog wel cijfers?
    marique wel.. wat moet ik met haar aan?

    www.iex.nl/Forum/Topic/1340807/Last/B...

    marique en ik kennen elkaar.

    Waarbij ik het voordeel heb dat ik TT beroepshalve van haver tot gort snap.
    Jullie denken in bits, MAAR ik ken hun bitkanonnen.
    Ik ken die kanonnen meer dan jullie, zelfs meer dan ik als ouwe lul zou mogen.

    Mijn geestelijke vader wist wat ik deed. En nu menen jullie patronen te ontdekken? Van RDS-TMC tot 'traffic' en map-updates? Van 'concentraties' rond HERE of TT?
    BMW+Intel+MBLY+ZF+Inrix rond Here??
    Aggut. Ik kan net zulke concentraties rond TT ontdekken. Ik ouwe lul, die in Hildesheim kind aan huis was. En met Bosch vocht om standaards.

    Ik ken het ritme van al de door TT beoogde updates. Wil je weten wat 'near' real time is, vraag maar. Ik kan het weten. Ik begrijp zowel RP.-Schaefer met zijn realtime verkeer, als mapbazen met hun 'validatie' via jochies in India. Met hun zogenaamde 500 mio probes.
    Hun eigen maps zijn tot nu toe in strijd met 500 mio. Laat me niet lachen. Zelfs met honderden miljoenen iPhones kunnen ze hun maps niet geheel foutloos krijgen. De oorzaken heb ik al vaak uitgelegd.

    Ik kan het weten en verantwoorden. Beter dan @Hik of @GB, met hun eeuwige vetes.
    Kom op, jongens en meisjes!
    Al mis ik de meisjes hier tegenwoordig.

    Het maakt niet zoveel uit wat we hier van de cijfers vinden. Het zou beter zijn, als je de controlerend accountant kunt wijzen op het feit dat voorzichtigheid ook aan grenzen is gebonden. Een accountant die teveel mee zou gaan in allerlei verhalen over deferred revenue, is niets beter dan een accountant die 4 maanden voor het faillissement van Imtech daar niets over meldt. (in beide gevallen gaat het er natuurlijk om, of ze het hadden kunnen weten) Vandaar dat daar een mooie uitdaging voor je ligt, BDB!
  7. [verwijderd] 21 juni 2017 12:07
    @ Hik,
    Dat denk ik dus ook we kunnen weinig. Alleen analisten en journalisten kunnen schrijven. Als ze schrijven dat TT zich als een niet beursgenoteerd bedrijf gedraagt dan zal een toezichthouder daarop in moeten springen. Andes verzaakt de toezichthouder. Na 2008 moet dat toch niet meer kunnen. AFM personeelsbestand is met grote getallen aangepast.
  8. [verwijderd] 21 juni 2017 12:26
    quote:

    call optie schreef op 21 juni 2017 12:17:

    Dat is heel apart, gisteren kon je dat nog lezen en nu page not found

    In de google-cache staat nog wel de eerste pagina van het connected-van bericht:
    webcache.googleusercontent.com/search...

    Als ik verder de afgelopen week nog zoek kom ik dit tegen:
    Maxoptra partners TomTom at new commercial vehicle event

    www.logisticshandling.com/articles/20...

    Other speakers at the event will include representatives from BP, HDI Gerling, LeasePlan and TomTom Telematics, with topics ranging from the future of vehicle financing, leasing and compliance to connected vehicle technology, managing fuel and insurance.

    "The LCV sector is set for wide ranging changes over the next five years and beyond, from Brexit implications and new regulations to disruptive technologies and emerging risk," said Beverley Wise, Director UK and Ireland at event organiser TomTom Telematics. "Fleet operators need to plan ahead and future-proof their strategies to ensure they remain competitive in this new business landscape."
  9. [verwijderd] 21 juni 2017 12:49
    quote:

    NielsjeB schreef op 21 juni 2017 12:05:

    [...]
    Heb je screenshots? Want beide entries lijken weggehaald...
    Ongelofelijk, toch. Ik stuurde gisteren nog een mail hierover aan ir@tomtom.com met afschrift aan AFM en VEB. Als ze het dan weghalen, lijkt dat verrekte veel op VW 2014. Maar er ligt nu dus documentatie bij de AFM en VEB. Het illustreert wel weer het rattengedrag op de vloer.

    Mijn mail:

    Status Leaseplan

    Goedemiddag,

    In onderstaand bericht van vandaag is sprake van Leaseplan in relatie tot nieuwe functionaliteit die TomTom Telematics gaat leveren. Kunt u in het kader van uw wettelijke plicht tot gelijke informatieverstrekking aan alle aandeelhouders aangeven wat de klantstatus van Leaseplan is, gezien de omvang van een account als Leaseplan. De inner circle van aandeelhouders is 100% op de hoogte van die klantstatus, dus bent u wettelijk verplicht ook mij van deze informatie op de hoogte te stellen.

    blog.telematics.tomtom.com/en_gb/conn...

    Mijn vragen luiden dus:
    1. Is (of wordt binnenkort) Leaseplan klant van TomTom Telematics?
    2. Indien het antwoord op (1) bevestigend is, gaat het hier dan om een nieuw of een reeds langer bestaand account?
    3. Indien bij (2) het antwoord luidt “reeds langer bestaand”, is er dan sprake van een uitbreiding van de dienstverlening?
    4. Indien bij (2) het antwoord luidt “nieuw”, wanneer mogen wij dan een persbericht dienaangaande verwachten waarmee u deze informatie breder deelt? Waarbij ik u er op wijs dat u in het verleden in mijn opinie in overtreding van de wet bent geweest door het NIET melden van de publiekelijk bekende deals rond Opel en Renault, ook niet bij gerichte vragen dienaangaande.

    Zoals u van mij gewend bent gaat er een afschrift van deze vragen om gelijke informatievoorziening naar de AFM en VEB, zodat in geval van niet of niet adequaat antwoorden het reeds bestaande dossier rond uw onwettige informatieverstrekking verder wordt uitgebreid.

    Ik zou u overigens adviseren om de markt veel beter te informeren over commercieel relevante informatie die wel in de inner circle van grotere aandeelhouders bekend is maar niet voor particuliere beleggers in uw fonds. Te meer daar er nog steeds geen bevredigende corporate governance regeling is t.a.v. uw RvC-lid Jacqueline Tammenoms-Bakker.

    Met vriendelijke groet,

    --- Xynix ---
  10. forum rang 6 Dutchy Ron 21 juni 2017 12:57
    Wat mij opvalt is dat forumleden die stellig dingen hebben beweerd zich steeds minder of niet meer laten zien. Daarmee hebben zij hun geloofwaardigheid verloren. Trek je conclusies en ga uit van je eigen research o.b.v. de beschikbare informatie en feiten. Iedere dag dezelfde frustraties posten of jezelf telkens op de schouder kloppen zet de koers ook niet hoger. Ga lekker een pilsje pakken en van het échte leven genieten!
3.395 Posts
Pagina: «« 1 ... 107 108 109 110 111 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links