Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Misschien is een goede reden voor een daling dat het aandeel 10x te duur is? Net zoals heel de US beurs.
Tesla boekt hoger verlies ondanks verdubbeling omzet Automaker handhaaft outlook. (ABM FN-Dow Jones) Tesla heeft in de eerste drie maanden van 2017 een hoger verlies geboekt, vanwege hogere uitgaven, waarbij de autoproducent een verschuiving probeert te maken van een niche-luxe-merk naar gewone autoproducent. Dit bleek woensdag tijdens de publicatie van de resultaten over het eerste kwartaal. CEO Elon Musk sprak van een solide start van het jaar, waarbij Tesla 69 procent meer Model S-sedans en Model X-sportwagens verkocht ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Tesla boekte in het eerste kwartaal een verlies van 397,2 miljoen dollar, versus een verlies van 283 miljoen dollar in dezelfde periode een jaar eerder. Op aangepaste basis boekte de autoproducent een verlies van 1,33 dollar per aandeel. Door Thomson Reuters geraadpleegde analisten rekenden op een verlies van 0,81 dollar per aandeel. De omzet is in het eerste kwartaal meer dan verdubbeld tot 2,7 miljard dollar, waarbij vooraf geraadpleegde analisten rekenden op een omzet van 2,6 miljard dollar. Outlook Het concern handhaafde zijn outlook voor de eerste helft van het boekjaar. Tesla streeft voor de eerste helft van 2017 naar een verkoop van 47.000 tot 50.000 auto's. Het aandeel noteerde in de elektronische handel nabeurs 0,7 procent lager. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 Copyright ABM Financial News. All rights reserved (END) Dow Jones Newswires
Tesla is zeker een factor 10 te duur. de beurs misschien een factor 2.
Reken niet teveel op boekwinst de komende jaren, Model Y (een crossover op een nieuw platform) krijgt een heel eigen fabriek, in Fremont is er geen ruimte meer voor. Die fbriek wordt nog een stuk geautomatiseerder. Een Model S heeft 3km aan bekabeling, Model 3 1,5km en Model Y krijgt maar 100 meter. Geen orthodoxe ontwerpen. Ze groeien keihard en hebben geleerd van fouten in het verleden, liggen op schema om nog dit jaar flink wat Model 3's de weg op te sturen. 400.000 reserveringen, zoniet meer. Noem een snelgroeiende startup die geen hoge revenue multiple valuation heeft? Zo werkt het nu eenmaal. Ga maar klagen bij Uber :-) Er komen dus Tesla vrachtwagens aan. Die zullen waarschijnlijk zonder stoppen van de Nevada Gigafactory naar Fremont kunnen rijden met battery packs en drivetrains. Binnenkort ook de packs voor Model S en X, zodra die overgaan op zelfgemaakte cellen. Flinke verdere supply chain verbetering. Hierna komen er gigafactories waar voornamelijk grondstoffen binnen komen, en er auto's aan de andere kant uit rijden. Gigafactory en Fremont gecombineerd. Wat toeleveranciers niet gunstig en betrouwbaar kunnen aanleveren, doet Tesla dan gewoon zelf. Kennis is te koop, innovatie hun ding.
Tesla geeft continu te optimistische groeiverwachtingen af. Er waren circa 375000 reserveringen maar sinds dit cijfer van een jaar geleden hebben we niets meer gehoord. Een reservering kan eenvoudig gecanceld worden. Tesla zei vorig jaar dat de model 3 voor 35000 dollar beschikbaar zou zijn. De geluiden zijn nu alweer anders. Waar Tesla wel eerlijk is is dat ze niet eerder dan in 2020 winst verwachten. Gezien de grote verliezen en de enorme schuldenberg geen aanrader om in te investeren. Daarnaast kleven er een hoop praktische nadelen aan deze auto: veel te duur voor de gemiddelde consument, bijna geen snelle oplaadpunten (en als het snel is toch 30 minuten),de accu gaat beperkt mee en is erg duur en zo vriendelijk voor het milieu is het niet met al die accu's. Ik denk dat een auto op waterstof meer toekomst heeft
Auto op batterij heeft zijn langste tijd gehad geplaatst door waterstof januari 6, 2017 Elektrische auto’s die op batterijen rijden, hebben hun langste tijd gehad. Zij moeten het afleggen tegen soortgelijke voertuigen die op brandstofcellen voortbewegen. Dat is de meest kansrijke vorm van elektrisch vervoer op de lange termijn. Dit komt naar voren uit een wereldwijde enquête van adviesbureau KPMG onder 800 topfunctionarissen in de auto-industrie, de dealersector en de financiële dienstverlening. Ruim 60% van de ondervraagden ziet het einde van het batterijtijdperk al weer naderen. ‘De elektrische auto die wordt voortgedreven door batterijen, vraagt op dit moment te veel van de bestaande infrastructuur’, zo stelt Loek Kramer, partner bij KPMG, in een schriftelijke toelichting bij het onderzoek. Obstakels overwinnen Voertuigen, voorzien van brandstofcellen, zijn veel kansrijker. Dit soort elektrische auto’s heeft geen last van de beperkte oplaadcapaciteit van accu’s. Toch moeten ook auto’s met brandstofcellen nog obstakels overwinnen zoals de koeling van het waterstofgas en de veilige opslag daarvan in het voertuig, zo blijkt uit de Global Automotive Executive Survey 2017 van KPMG.
Tesla is wel interessant om in te investeren maar niet aan de hoge onrealistische koers van vandaag!
Haha leuke aandeelhouders hier alleen maar om de koers wat lager te zetten om in te stappen. Zelf al iemand die sprookjes over waterstof gaat vertellen als toekomst, die heeft nog nooit van een Zeppelin gehoord Laat staan van de jaren lange Mercedes proeven en ook nog andere berichten van al die merken die niet met de tijd meegegaan zijn en nog 6 jaar achterlopen.
Je slaat de plank helemaal mis. Ik zal nooit investeren in Tesla. Dit is een bedrijf dat alleen maar verlies op verlies stapelt. En de laatste cijfers tonen aan dat het aantal verkochte stekkerauto's in Nederland rap daalt. Van 45000 in 2015 naar 22000 in 2016.En eerste kwartaal 2017 maar 2500.
Nederland is ook niet bepaald meer het beste jongetje van de klas. Hoeveel stimulering van BEV's is er nog echt? In Noorwegen mag je ermee op de meeste busbanen, gratis op de meesten ponten, etc. elektrischeauto.com/nieuws/bijtelling...
Het is m.i. ook verkeerd om teveel te stimuleren. de meeste mensen kochten alleen een electrische auto vanwege de subsidies. Zogauw die wegvallen zakt de vraag in.
fausto1 schreef op 25 mei 2017 11:37 :
Het is m.i. ook verkeerd om teveel te stimuleren. de meeste mensen kochten alleen een electrische auto vanwege de subsidies. Zogauw die wegvallen zakt de vraag in.
Maar met al dat gemekker over vermeende man-made climate change, de Tesla fiscaal over 1 kam scheren met luide stinkende patserbakken...?
Toyota verkoopt belang in Tesla Gepubliceerd op 5 jun 2017 om 08:38 | Views: 1.716 | TOKIO (AFN/BLOOMBERG) - Het Japanse Toyota Motors heeft zijn laatste belang verkocht in de Amerikaanse fabrikant van elektrische auto's Tesla. De verkoop markeert het einde van een samenwerking tussen beide bedrijven. Toyota had nog een belang van iets meer dan 1,4 procent in Tesla. Die aandelen zouden eind vorig jaar zijn verkocht. Naar schatting heeft Toyota ongeveer 480 miljoen dollar ontvangen voor het aandelenbelang. In 2010 kreeg Toyota een belang in Tesla na de verkoop van een Californische fabriek aan het bedrijf. De bedrijven gingen vervolgens samenwerken op het gebied van elektrische auto's maar die samenwerking ging gepaard met conflicten en terugroepacties.
Mr Elon Musk to quit Trump advisory councils after Paris accord decision Reuters reported that Tesla Inc CEO Mr Elon Musk and Walt Disney Co CEO Mr Robert Iger would leave White House advisory councils after US President Donald Trump said he would withdraw from the Paris climate accord. Mr Musk said in a Twitter post that "Climate change is real. Leaving Paris is not good for America or the world." Mr Musk said on Wednesday that he had done "all I can" to convince Trump to stay in the accord, and threatened to leave the presidential advisory councils if Trump announced a US exit from the accord. He is a member of the President's Strategic and Policy Forum, a business advisory group, and Trump's manufacturing jobs council. Mr Iger also wrote on Twitter that "as a matter of principle, I've resigned from the President's Council over the "Paris Agreement withdrawal." He is leaving the business advisory group. Uber Technologies Inc CEO Mr Travis Kalanick quit the business advisory council in February amid pressure from activists and employees who opposed the administration's immigration policies. Mr Trump created the business advisory group in December before taking office to assist him in making policy decisions. The group is led by Mr Stephen Schwarzman chief executive of Blackstone Group LP and includes Indra Nooyi, the chief executive of PepsiCo Inc and Jamie Dimon, chief executive of JPMorgan Chase & Co. Source : Reuters
Tesla wil nieuwe fabriek voor Model Y Gepubliceerd op 7 jun 2017 om 09:40 | Views: 2.375 FREMONT (AFN/BLOOMBERG) - Tesla moet een nieuwe fabriek bouwen voor de Model Y, die in 2019 op de markt moet komen. De huidige fabriek in Fremont (Californië) ,,barst uit zijn voegen'', aldus topman Elon Musk. De Model Y moet een elektrische SUV worden. Het gaat om een versimpelde en kleinere versie van de Model X, die Tesla al verkoopt. Tesla zal de nieuwe fabriek zelf moeten opzetten en betalen, net als de geplande 'gigafabrieken' waar batterijen worden gemaakt. Dat betekent dat het bedrijf voor flinke investeringen staat. In de huidige fabriek in Fremont bouwt Tesla de Model S en de Model X. Bovendien zijn de voorbereidingen voor de productie van de volgende auto, de Model 3, in volle gang. Tesla wil volgende maand beginnen met de productie van de Model 3, een goedkopere variant van de Model S, die voor een breder publiek is bedoeld. Dit najaar presenteert het bedrijf zijn eerste elektrische vrachtwagen, de Tesla Semi.
Wat ik eerder begreep is dat ze Model Y wiilen maken 1 fabriek waar aan de ene kant grondstoffen binnenkomen, en aan de andere kant de auto's. Dus ook een eigen batterijfabriek. De huidige Gigafctory 1 voor batterijen en aandrijftreinen zal ook al redelijk vlot de volledige capaciteit bereiken. Een hele nieuwe Gigafactory is denk ik redelijk vlot neergezet. En voor veel van de andere dure parts weet men ook steeds beter hoe je die snel en goed bouwt. Om druk op Trump te zetten zou men Model Y in Europa of China kunnen dreigen te gaan bouwen. Duizenden banen verlies voor USA.
Ook Noord-Europa flirt zwaar met Tesla De cijfers van Tesla’s Gigafactory in Nevada zijn duizelingwekkend. Elon Musk, de baas van de bouwer van elektrische auto's, noemde het zelf ‘een buitenaards schip’. Vierhonderd hectare beslaat de eerste fase. Later komt daar nog eens achthonderd hectare bij voor de zonnepanelen die de energie gaan leveren voor de producties van elektrische auto's. Een Tesla Model X wordt in de bestaande Tesla-fabriek in Tilburg gecontroleerd op onvolkomendheden.Foto: Hollandse Hoogte / Guido Koppes Fotografie Interieur van de Gigafactory van Tesla Motors in Nevada.Foto: Troy Harvey/Bloomberg De $5 mrd die Tesla in de fabriek pompt, dienen vooral om de kosten van de Tesla-modellen omlaag te brengen. Dat is hard nodig als Musk iedereen aan de elektrische auto wil krijgen en de Ubers van de wereld wil bevoorraden met een vloot van simpele elektrische wagens. Tesla heeft aangegeven ook in Europa een nieuwe productiefaciliteit neer te willen zetten. Op basis van wat Tesla in Nevada bouwt, hopen tal van Europese overheden dat er ook een Gigafactory in hun achtertuin zal landen. Maar wat wil Tesla precies? Dat is vooral nog giswerk. Moet het een productielocatie voor batterijen worden, of ook meteen voor volledige auto’s? Wat voor ingenieurskennis verlangt Musk van de kandidaten? Liever mensen die weten hoe je auto’s bouwt (Duitsers) of juist leiders in de energiesector? Demissionair minister Kamp van Economische Zaken heeft al aangegeven dat Nederland goede papieren heeft voor de nieuwe Tesla-fabriek. De noordelijke provincies hebben zich gezamenlijk kandidaat gesteld, evenals Lelystad, Noord-Brabant en Limburg. Concurrentie komt er zeker uit het noorden van Europa: Scandinavië, Finland en de Baltische landen. Een overzicht. Een potentiële marktleider voor elektrische auto’s is NEVS, een bedrijf dat zich tot nu toe vrij stil heeft gehouden. Het opereert vanuit Trollhättan, een stadje in West-Zweden dat faam verwierf als het voormalige hoofdkantoor van Saab. Reden voor de stilte is dat het bedrijf zich vooral op China richt, vertelt vicepresident van product strategy, de Nederlander Hans-Martin Duringhof. 'Die markt is interessant voor automakers, want het is de grootste ter wereld. Ook in verstedelijking loopt het voorop, terwijl het aandeel van auto’s ten opzichte van de inwoners laag is.' De elektrische auto die het vanaf eind dit jaar produceert in Tianjin, is gebaseerd op de Saab 9-3. In Trollhättan blijft hoe dan ook veel capaciteit over. 'Het is een van de modernste fabrieken en er is plek voor de bouw van 200.000 auto's per jaar', rekent Duringhof voor. Hij wil niet zeggen of er contact is met Tesla, maar zegt wel 'hard op zoek te zijn naar producenten. En er zijn maar weinig bedrijven in de wereld die zo vergelijkbaar serieus bezig zijn met duurzame oplossingen als wij. Tesla is er daar een van.' De kennis in de regio is groot, logistiek is eenvoudig te regelen via Gotenburg. Een nadeel wellicht: dit is een fabriek waar Tesla ruimte zou huren, in plaats van een zelfgebouwde faciliteit zoals in Nevada. Wellicht de meest kansrijke concurrent ten noorden van de Eemshaven. Vaasa, op vier uur van Helsinki, concentreert zich al jaren op energie. Wärtsilä, ‘s werelds grootste scheepsmotor- en generatorenbouwer, heeft er zijn hoofdkwartier en honderden bedrijven in de (groene) energiesector maken het stadje tot een levendige plek vol expertise. Terwijl in Helsinki de werkgelegenheid voor ingenieurs nauwelijks toeneemt, haalt Vaasa jaarlijks vele nieuwe ‘rekruten’ binnen. In een video schetst burgemeester Tomas Häyry de verdere voordelen: 'Slechts 120 kilometer naar het noorden ligt de grootste kobaltraffinaderij van de wereld en we hebben bedrijven in de buurt die nikkel en lithium produceren.' Bijkomend voordeel is de lage kostprijs voor groene energie, want Finland belast industriële energie nauwelijks. 'En Vaasa is ook een fijne plek om te wonen', trompettert Häyry. 'Op het wandelingetje van huis naar kantoor breng ik mijn dochter naar school.' Flink nadeel is wel dat Vaasa een echte uithoek is en de haven in de winter dichtvriest. De burgemeester ziet dat niet als een obstakel: 'Onze bedrijven exporteren 80% van hun goederen. We zijn een geïntegreerd deel van de wereldeconomie. Misschien zijn we niet het grootste energiecluster van Europa, maar wel het efficiëntste.' Estland gaf ons al Skype en een digitale identiteit. Het land mengt zich ook in de ontwikkeling van zelfrijdende auto’s, door als eerste land tests met zelfrijdende auto’s toe te staan op de wegen — mits er een menselijke chauffeur aan boord is om in geval van nood het stuur over te nemen. 'De regulering hebben we al aan onze kant', zegt Enn Laansoo jr., topman van het Pakri Science and Industrial Park aan de westkant van het land, bij havenstad Paldiski. Er zitten geen autobouwers in Estland, maar het Baltische land staat wel vol met een dekkend netwerk van laadpalen en is nu al de bestemming van veel Tesla’s die de bestaande fabriek in Tilburg uitrollen. Laansoo presenteert Pakri dan ook als droomlocatie vanwege minder sexy eigenschappen: de juiste vergunningen en goede logistieke verbindingen. 'Wij zijn al tien jaar bezig om hier een smartcity te ontwikkelen, met een focus op duurzame sectoren. De omgeving is aan boord, in de zin dat de hele bezwaarprocedure doorlopen is en we dus één tot vijf jaar voorlopen op andere. Als Tesla beslist om hierheen te komen, kunnen we meteen beginnen met bouwen. Daarbij liggen we ook midden in Europa, zeker als je Rusland niet vergeet als een grote potentiële markt.' Hoe zorg je dat een drukbezette man als Elon Musk notie neemt van je bestaan? In Litouwen bedachten een aantal ingenieurs en ondernemers een list: we bouwen alvast een Gigafactory voor Elon, maar dan in het populaire bouwspel Minecraft. Het had effect, want Tesla plaatste een video van de fictieve bouw op zijn Twitter-profiel. Maar de inspanningen zijn niet alleen ludiek, verzekert een van de bedenkers, marketingdeskundige Žilvinas Lešinskas. 'Het kwam voort uit een groep van ondernemers die van mening is dat Litouwen niet groot genoeg durft te dromen. Maar toen Tesla twitterde over onze Gigafactory in Minecraft, zaten we snel op het kantoor bij de premier.' Het investeringsvehikel van de Litouwse overheid heeft drie extra mensen aangenomen om de nog grotendeels onbekende wensen van Tesla te doorgronden. Lešinskas verleent zijn diensten als adviseur. De locatie, het dorp Kruonis op een uur van de hoofdstad Vilnius, kent een paar belangrijke voordelen. Een stuwmeer voorziet in een bijna onuitputtelijke voorraad aan groene energie en mede daarom is de omgeving gevat in een ‘vrije economische zone’, waarbinnen de overheid belastingreducties kan bieden. 'De enige uitdaging die ik zie, is dat de zone een vrij klein gebied is van 75 hectare', geeft Lešinskas toe. 'Maar als ik de premier mag geloven, dan zal het weinig overredingskracht van Tesla kosten om dat op te rekken. We hebben er als land ook baat bij, omdat te veel van onze hoogopgeleide mensen vertrekken.' Wat een enorm artikel, met veel bijlagen etc., Zie link:fd.nl/ondernemen/1204938/ook-noord-eu...
Dit gaat op een shortsqeeuze lijken. Er zit heel veel short in tesla die nu bij deze koersexplosie eieren voor hun geld kiezen en de stukken duurder moeten terugkopen. Als dat aan de hand is gaat ie nog verder vertikaal omhoog.
Voor diegenen die nog twijfelen: Clean Disruption - Why Energy & Transportation will be Obsolete by 2030 - Oslo, March 2016www.youtube.com/watch?v=Kxryv2XrnqM&a... Na het zien van deze presentatie ben ik om. Batterijen/autonoom rijden, en alles er omheen >>> Tesla. Aandeel is dit jaar boven de ath's (rond de 280) gekomen. Wel sterk gestegen tot afgelopen vrijdag. Bij een retest rond de 300 neem ik een 1e positie.
Tesla populairste autobelegging Aandeel op nummer 1 volgens Binckbank. (ABM FN-Dow Jones) Wat betreft beleggingen in autofabrikanten kiezen Nederlandse beleggers het liefst voor Tesla. Dit bleek woensdag uit een onderzoek van online broker Binckbank. Beleggingen in aandelen van de Amerikaanse fabrikant van elektrische auto's zijn volgens het onderzoek van Binck onder ruim 200.000 actieve particuliere beleggers in twee jaar tijd dik verdubbeld. Daarmee is Tesla het meest gewilde aandeel geworden in deze sector. Op de tweede plaats volgt BMW en Volkswagen is de nummer drie. Volkswagen stond eerder op de eerste plaats maar verloor terrein, niet in de laatste plaats als gevolg van de emissiefraude die bij de Duitse autofabrikant werd ontdekt. Tesla is overigens niet alleen in Nederland populair. Het aandeel bereikte dinsdag in New York de hoogste slotkoers in de nog relatief jonge beursgeschiedenis van het bedrijf, met een stijging van 4,7 procent tot 375,95 dollar. Volgens Binckbank wordt met name in Tesla geïnvesteerd door beleggers onder de dertig jaar. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999 Copyright ABM Financial News. All rights reserved (END) Dow Jones Newswires
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)