Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Fugro AEX:FUR.NL, NL00150003E1

  • 22,200 18 jun 2024 10:46
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 22,180 - 22,460
  • 34.505 Gem. (3M) 336,1K

Fugro - 2024 jaardraadje voor iedereen succes.

3.500 Posts
Pagina: «« 1 ... 170 171 172 173 174 175 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 7 Greyhounds 17 juni 2024 14:10
    Goedemiddag allen, het is gelukkig nog niet verder gezakt vandaag althans nog niet.
    Lees net dat vrijdag de 'triple witching' is, ik verwacht dus niet veel van deze week.
    Het kan namelijk behoorlijk spoken rond die dag.
    Atos krijgt 2 orders en staat weer boven de 1euro en dus niet 0,01.
    Had ik toch een gokje moeten wagen. ;-)
  2. forum rang 6 White Arrow 17 juni 2024 14:53
    quote:

    ERNIE44 schreef op 17 juni 2024 14:00:

    [...]

    Bij de open interest afgekort als open int.
    Alleen te zien in het weekend dus op zaterdag en zondag om ons te misleiden
    Check het zelf maar, is bij alle opties het geval
    Volgens mij kun je beter bij Euronext kijken. Als je daar doorklikt kun je per optieserie de open interest van de puts en calls zien. Ik ben te lui om dat allemaal te bestuderen en kijk maar gewoon naar de koersbewegingen. ;-)
  3. forum rang 6 White Arrow 17 juni 2024 14:55
    quote:

    Greyhounds schreef op 17 juni 2024 14:10:

    Goedemiddag allen, het is gelukkig nog niet verder gezakt vandaag althans nog niet.
    Lees net dat vrijdag de 'triple witching' is, ik verwacht dus niet veel van deze week.
    Het kan namelijk behoorlijk spoken rond die dag.
    Atos krijgt 2 orders en staat weer boven de 1euro en dus niet 0,01.
    Had ik toch een gokje moeten wagen. ;-)
    Nog niet genoeg gegokt? Kun je beter met Verdien een gokje wagen. ;-)
  4. forum rang 7 Greyhounds 17 juni 2024 15:23
    quote:

    White Arrow schreef op 17 juni 2024 14:55:

    [...]

    Nog niet genoeg gegokt? Kun je beter met Verdien een gokje wagen. ;-)
    Ik gok niet veel hoor, had ik het maar gedaan dan had ik met Gamestop ook goed verdiend. ;-)
    Verdien had ik dan vanmorgen moeten in stappen op o,47 en een beetje.
  5. forum rang 6 White Arrow 17 juni 2024 15:37
    quote:

    Greyhounds schreef op 17 juni 2024 15:24:

    WA hoe denk jij over vrijdag met Fugro?
    Ik ben volledig blanco. Technisch gezien staan we er niet zo geweldig voor. Wel boven de 21,90 maar we zullen weer door de 23,30 heen moeten voor verbetering. Ik verwacht wel een record omzet a.s. vrijdag. ;-)
  6. forum rang 6 White Arrow 17 juni 2024 15:40
    quote:

    Greyhounds schreef op 17 juni 2024 15:23:

    [...]Ik gok niet veel hoor, had ik het maar gedaan dan had ik met Gamestop ook goed verdiend. ;-)
    Verdien had ik dan vanmorgen moeten in stappen op o,47 en een beetje.
    Yep, momenteel ben ik wat voorzichtig. Heb ook niet veel bestedingsruimte. Ik wacht tot een van mijn fondsen de geest krijgt en wissel dan snel wat om voor het meeste afgestrafte fonds in mijn porto. Kandidaten genoeg momenteel. ;-)
  7. forum rang 7 Greyhounds 17 juni 2024 15:49
    quote:

    White Arrow schreef op 17 juni 2024 15:40:

    [...]

    Yep, momenteel ben ik wat voorzichtig. Heb ook niet veel bestedingsruimte. Ik wacht tot een van mijn fondsen de geest krijgt en wissel dan snel wat om voor het meeste afgestrafte fonds in mijn porto. Kandidaten genoeg momenteel. ;-)
    Ik ben op dit moment ook wat voorzichtiger, hoewel ik vanmorgen nog wel wat Adyen heb gekocht. ;-)
  8. forum rang 4 JK Dutch 17 juni 2024 17:34
    Ik verwacht op korte termijn wel een koopsignaaltje van de stochastic, die is sterk gedaald en komen de lijntjes onderin langzaam weer bij elkaar, deze week, eerste stap denk ik. Ik was vrijdag iets te gretig merkte ik, maar als we morgen met die indicator op groen gaan koop ik nog wat bij en sla calls in.

    Steun op 21,93 heeft gehouden dus een mooi nieuw vertrekpunt.
  9. forum rang 7 Greyhounds 17 juni 2024 17:39
    quote:

    JK Dutch schreef op 17 juni 2024 17:34:

    Ik verwacht op korte termijn wel een koopsignaaltje van de stochastic, die is sterk gedaald en komen de lijntjes onderin langzaam weer bij elkaar, deze week, eerste stap denk ik. Ik was vrijdag iets te gretig merkte ik, maar als we morgen met die indicator op groen gaan koop ik nog wat bij en sla calls in.
    Bedankt weer voor jou bijdrage en he zou fijn zijn als de koers weer opkrabbelt.
    Zit toch een beetje met vrijdag maar we gaan het meemaken. ;-)
  10. ERNIE44 17 juni 2024 20:43
    quote:

    JK Dutch schreef op 17 juni 2024 18:25:

    Ik verwacht voor vrijdag de up al. Cover up van de shorters mss bij hoge volumes
    Nu je weet dat vrijdag de expiratie is en ze veel premie short zitten die ze nu kunstmatig hebben gedrukt....... Is de taktiek voor een manipulator als volgt:
    Premie kopen dus calls juno voorzichtig maar gestaag
    Dan vrijdag middag stukken erachteraan kopen maar dan groot en onbesuisd
    Feestje ;)
  11. forum rang 6 White Arrow 17 juni 2024 21:23
    quote:

    ERNIE44 schreef op 17 juni 2024 20:43:

    [...]
    Nu je weet dat vrijdag de expiratie is en ze veel premie short zitten die ze nu kunstmatig hebben gedrukt....... Is de taktiek voor een manipulator als volgt:
    Premie kopen dus calls juno voorzichtig maar gestaag
    Dan vrijdag middag stukken erachteraan kopen maar dan groot en onbesuisd
    Feestje ;)
    Premie short zitten? Wat bedoel je daarmee?
  12. ERNIE44 18 juni 2024 00:30
    quote:

    White Arrow schreef op 17 juni 2024 21:23:

    Premie short zitten? Wat bedoel je daarmee?
    Daar bedoel ik mee dat opties niet van nature bestaan en dus gemaakt moeten worden
    Dat gebeurd door marketmakers die ze dus verkopen zowel put als call
    Dat kan je dan afdekken door onderliggende posities in te nemen maar kan ook naakt zonder onderliggende positie
    Als het dan tegen je keert en de premies oplopen ipv aflopen dan moet je wel de onderliggende waarde drukken of juist kopen om alsnog goed uit de expiratie te komen
    Dus ga je als een olifant in de porcelijnkast met aandelen smijten om een voor jou zo gunstig mogelijke koers te bewerkstelligen op de afrekendatum
    En dat is standaard de derde vrijdag van de maand
    De optimale koers berekenen ze dmv een computer programma
  13. forum rang 6 White Arrow 18 juni 2024 09:56
    quote:

    ERNIE44 schreef op 18 juni 2024 00:30:

    [...]
    Daar bedoel ik mee dat opties niet van nature bestaan en dus gemaakt moeten worden
    Dat gebeurd door marketmakers die ze dus verkopen zowel put als call
    Dat kan je dan afdekken door onderliggende posities in te nemen maar kan ook naakt zonder onderliggende positie
    Als het dan tegen je keert en de premies oplopen ipv aflopen dan moet je wel de onderliggende waarde drukken of juist kopen om alsnog goed uit de expiratie te komen
    Dus ga je als een olifant in de porcelijnkast met aandelen smijten om een voor jou zo gunstig mogelijke koers te bewerkstelligen op de afrekendatum
    En dat is standaard de derde vrijdag van de maand
    De optimale koers berekenen ze dmv een computer programma
    Opties maken gebeurt ook door particulieren (zoals ik) en andere partijen. Market makers dekken altijd hun posities af. Ik denk dat je op andere partijen doelt, die dat niet doen en dan belang bij een bepaalde koers hebben. Volgens mij kun je echter nooit weten hoeveel ongedekte call opties er zijn geschreven. Puts schrijf je sowieso ongedekt.
3.500 Posts
Pagina: «« 1 ... 170 171 172 173 174 175 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Trading update Fugro bevat op 1 dissonant na veel goed nieuws

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links