Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Flow Traders AEX:FLOW.NL, BMG3602E1084

  • 19,680 13 mei 2024 17:35
  • -0,260 (-1,30%) Dagrange 19,570 - 19,920
  • 208.047 Gem. (3M) 229,3K

Flowtraders 2024

2.366 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 119 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 beleggertje2020 13 mei 2024 21:12
    Ow ja voor wat Simply Wallstreet aangaande fair value voor FLOW betreft : Begin van dit jaar stond de fair value FLOW nog op slechts 17,50 bij hun ! Maar hun computermodellen zien ook die flinke verbeteringen bij FLOW van de afgelopen maanden. Dat is wel een hele fikse verhoging van 17,50 naar 32,50. Als je dan bijv een Corbion bekijkt , die is bij SWS de afgelopen maanden gestegen van ca 10 euro naar dik 16 euro fair value en is nu volgens SWS zelfs bijna 30% overgewaardeerd op een koers 21,68. Mijn ervaring met SWS is dat ze vaak behoorlijk conservatief zijn in hun waarderingen en ze zijn vrij laat met aanpassingen omhoog.

    Zo is bij SWS de fair value voor ASML 688 euro , dus ASML is nu volgens SWS dus ook dik 25% overgewaardeerd op de huidige koers
  2. Investeerdertje 2020 13 mei 2024 21:19
    quote:

    am1993 schreef op 13 mei 2024 20:11:

    Jaloers Harry?> Want zelf heb je Nik(s) te melden helaas. B2020 is een serieuze belegger in FT en zo beschouw ik mezelf ook wel. En zo zijn er nog een paar hier. Gelukkig maar. Flow is een bedrijf, dat serieus (en vroegtijdig) heeft geïnvesteerd in BC en dat gaat er nu uitkomen. De vixen zijn her en der ook weer aan het stijgen, dus ik hou FT rustig vast. Heb je zelf trouwens een positie of post je maar wat op elk forum? Hoor graag van je. AM1993
    Inderdaad, leven en laten leven, bovendien is beleggertje2020 niet alleen een legende waar eigenlijk t-shirts en andere merchandise van verkocht moet worden door IEX, hij mekkert niet over anderen en geeft ook anderen niet de schuld van zijn eigen fouten.
  3. Investeerdertje 2020 13 mei 2024 21:35
    quote:

    Investeerdertje 2020 schreef op 13 mei 2024 18:35:

    [...]

    Hieronder zie je een bij Paypals stablecoins verklarende factor voor winstgevendheid voor Flow’s euro stable coin, door de hogere rentestand en wellicht ook door simpelweg minder euro’s aan te houden dan er euro stablecoins zijn. Zo komt Bermuda nog eens van pas als vestigingsplaats met weinig regulering (wel denk ik dat aandeelhouders goed op de bonussen moeten letten want deze worden niet gereguleerd, wat je nu bij het ‘’Bermudese’ bedrijf Aegon ziet woekeren). Lard Friese schraapt 30 miljoen bij elkaar door her en der wat meer vrouwen aan het werk te zetten, veel geld voor een wat een schuinsmarcherende non-valeur.

    PYUSD Backing and Yield:
    Like other reputable dollar-pegged stablecoins, PYUSD is backed by a combination of dollar bank deposits and highly liquid dollar equivalents held in a trust managed by Paxos Trust.

    The bulk of PYUSD’s backing consists of short-dated U.S. Treasuries, which currently offer an impressive 5% yield.

    PayPal benefits directly from this yield, effectively earning interest on the dollars backing PYUSD.
    PYUSD heeft een market cap van 300 miljoen dollar, klein bier voor zo’n groot bedrijf als Paypal. Doch, alleen al met die 5% yield verdienen ze hier dus 15 miljoen per jaar mee. Met andere mogelijkheden die het gebrek aan regulering op de cryptomarkt met zich meebrengt kan het gehele bedrag nog verder oplopen.

    De euro stablecoin van Flow zit in een gat in de markt want er zijn nog geen noemenswaardige euro stablecoins. Daarnaast is er veel onderzoek naar de populairste stablecoin tether. Als daar de stront op de ventilator gaat dan komt er ruimte voor andere stablecoins. Maar voor een solide euro stablecoin is nu al ruimte. Zeker als Flow deze even flink in de kijker zet op Exchange Thalex waar het een belang in heeft.

    Als Flow met deze euro stablecoin minder dan 15 miljoen per jaar binnenharkt dan doen ze het slecht. Met het gebrek aan regulering in crypto en Bermuda (wat ook tegen kan werken) moet dat met streng risicomanagement waar ze koning in zijn dat nog verder kunnen ophogen. Toch een aardige extra cashflow voor een bedrijf als Flow.
  4. RINGifyouretheKING 13 mei 2024 22:03
    quote:

    Harry Nik schreef op 13 mei 2024 21:42:

    Ik ben er even klaar mee. Ga dit forum niet meer volgen voorlopig. Ben kots beu er van dat het hele forum vervuilt wordt door 1 iemand , die volgens mij vooral met zichzelf in discussie gaat via meerdere accounts. Ajuus en veel plezier er mee.
    Erg he, en de uitbaters van t IEX forum doen er niets aan. Heb het al tientallen keren gemeld en met mij nog vele anderen. Echt triest…
  5. forum rang 6 am1993 14 mei 2024
    quote:

    Harry Nik schreef op 13 mei 2024 21:42:

    Ik ben er even klaar mee. Ga dit forum niet meer volgen voorlopig. Ben kots beu er van dat het hele forum vervuilt wordt door 1 iemand , die volgens mij vooral met zichzelf in discussie gaat via meerdere accounts. Ajuus en veel plezier er mee.
    Zo aan het einde van de dag toch nog goed nieuws op het forum:).
    Tevens met dank/respect aan Investeerdertje 2020 voor zijn duidelijke mening die volledig aansluit bij de mijne. Nog een paar negatieve posters te gaan. Eigen mening als belegger of belangstellende in FT? Prima. Of dat nou positief of negatief over FT is, is niet van belang en mogelijk zelfs leerzaam. Maar als je hier alleen maar zit om andere posters af te zeiken, dan is er maar één optie, namelijk: wegwezen. Ik lees dagelijks alles op het FT - forum en ben blij met ieders mening en die verdienen ook respect. Is in de maatschappij ook zo, al zien we dat zowel op de fora hier als op straat niet altijd terug. Het is (helaas) niet anders.
2.366 Posts
Pagina: «« 1 ... 114 115 116 117 118 119 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Uitstekende cijfers Flow Traders

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links