Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Flow Traders AEX:FLOW.NL, BMG3602E1084

  • 20,160 23 mei 2024 17:35
  • -0,340 (-1,66%) Dagrange 20,160 - 20,480
  • 111.073 Gem. (3M) 223,5K

Flowtraders 2024

2.568 Posts
Pagina: «« 1 ... 116 117 118 119 120 ... 129 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 6 am1993 13 mei 2024 14:33
    quote:

    Postradamus schreef op 13 mei 2024 14:04:

    Weet iemand wanneer de ETP Market Statistics weer worden gepubliceerd door Flow?

    RobinHood geeft overigens op 15 mei weer inzage in de volumes (monthly metrics). Dus wellicht geeft dat een idee hoe het er met de cryptomarkt voor staat voor Flow.
    FT komt meestal een dezer dagen met de update. Vóór het einde van de week weten we meer.
    Ben trouwens wel zeer benieuwd naar de volumes die Robin Hood geeft. Misschien kunt u die hier posten of even een link geven. Bedankt alvast. AM1993
  2. forum rang 4 watergeus 13 mei 2024 15:13
    quote:

    am1993 schreef op 13 mei 2024 14:00:

    [...]
    Wat een onzin is dit. Alsof de aantallen van B2020 maar enige invloed zouden hebben op de koers van Flow en dat overal waar hij in belegt, de koers zou zakken!! De koers van Flow is sinds zijn aankoop met € 0.40 gezakt, maar "gekelderd"?? De koers wordt met een omzet van een paar stuks even teruggezet. Dat is handel van professionele partijen, gewoon omdat het kan. En dan nog wat losers die hun aankoop >20 te duur vonden en nu bang worden. De echte aandeelhouders in Flow (zoals ik) blijven rustig zitten in de overtuiging, dat de koers eind 2024 minstens op € 25 staat, ofwel 25% hoger dan nu, hetgeen weer een leuk (extra) rendement betekent. Zéker nu we eindelijk weten, dat omzetten in BC e.a., waar door Flow jaren naartoe is gewerkt, eindelijk haar vruchten gaat afwerpen. Trouwens: Flow wordt gevolgd door 6 vaste analisten. Al één van hen een reactie zien geven op de cijfers van Flow, terwijl ze wél commentaar geven op alle kleine fondsjes op de beurs? Zegt mij genoeg.
    En die € 10K waardeverschil voor B2020? Ik heb niet de indruk dat die daarmee zit:).
    Volgens mij mis je hier het punt van @álles kwijt. Hij bedoelt denk ik dat je beter contrair kunt handelen met B2020 want ondanks alle branie lijkt ie vooral veel verlies te lijden n' importe welk aandeel.
  3. Alles kwijt 13 mei 2024 16:56
    Het is een kwestie van verbanden leggen en patronen herkennen. Als B2020 ergens zwaar instapt, kan je erop rekenen dat de koers gaat gaat KELDEREN. Dan kan je zeggen ''ja, dat is toeval''. Maar zolangzamerzeker is dit geen toeval meer, maar een patroon.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  4. ASK 13 mei 2024 17:03
    Waarom ik denk dat de Stablecoin waarin Flow Traders in investeert samen met een afdeling van de Duitse Bank in de toekomst ook gaat bijdragen aan de winst van Flow Traders. Stablecoins dragen bij aan het gemakkelijker transfereren van geld. Dat is ook de reden dat Visa dit onderzoek heeft laten doen.
    www.forbes.com/sites/digital-assets/2...
    Flow Traders loopt misschien wat voorop qua visie maar in de US hebben de 3 Stablecoins gebaseerd op de US dollar zich al bewezen.
    Het is goed dat Flow Traders nu deelneemt aan de Stablecoin gebaseerd op de Euro.
  5. forum rang 6 am1993 13 mei 2024 17:47
    quote:

    beleggertje2020 schreef op 13 mei 2024 17:09:

    Zonet nog 1K stuks bijgekocht op 19,70 . Nu 26K stuks FLOW in bezit ! Zolang Flow kwa koers niks doet of nog verder zakt ga ik uiteindelijk wellicht op naar 28K stuks in bezit . We zullen zien ! Winst bij FLOW op 19,70 nu op 85K euro sinds 1 Jan 2024 !
    Oh jéh! En de koers ging niet naar beneden, maar steeg nog wat? Bizar, die veronderstelde relatie tussen uw aankopen en de reactie daarvan op de koers(en).
    Daarnaast volg ik uw aan- en verkopen in opties e.d. direct via Degiro of via de optiepagina van IEX (en meld dan zelf ook even - als 3e partij - dat ze gedaan zijn), dus die zijn altijd te zien, maar zijn de die paar andere melders blijkbaar te lui om dat zelf even te doen::) Ik blijf ook nog even lekker in Flow zitten. Begrijp niet goed waarom de koers wat daalt, maar zal me eigenlijk worst zijn. Misschien begin ik ook wel met bijkopen:).
  6. forum rang 8 beleggertje2020 13 mei 2024 17:48
    Flow is telkens met weinig handel weer teruggezet in de tijd dat ie weer snel wat omhoog ging. De bange Piet neemt afscheid van FLOW , daar waar m.i de grote jongens juist voorzichtig happen en mooi inkopen voor een vet prikkie ! VIX is niet zo interessant meer , de cryptovix des te meer en ja die blijft gewoon hoog op > 60 met nog veel meer in het vat m.i ! Dus tja na juli zie ik op z'n minst mooie dividenden tegemoet op FLOW in vergelijk met het peanuts-dividend a 15 cent/share in juni ! Mooi dat FLOW 2 keer/jaar dividend uitkeert op basis van minimaal 50% pay-out ratio ! By the way als ik bijv slechts 20K euro winst over houdt over het hele jaar met dividenden FLOW erbij dan ben ik al tevreden ! Sta nu al op dik 85K euro winst sinds 1 jan bij FLOW op slechts een magere koers van 19,68 (dacht dat bij 19,70 was maar is al waar bij 19,66) . 20K euro winst ( bij bijv vette tegenvaller FLOW wat ik gewoon echt niet verwacht) is altijd nog veel beter voor mij als sparen op de spaarbank. De inflatie blijft gewoon te hoog voor echte rentedalingen naar mijn idee. Ik verwacht zelfs nog verdere rentestijgingen op den duur !
  7. forum rang 8 beleggertje2020 13 mei 2024 18:18
    uiteindelijk komen we wellicht ook heel veel personeel tekort op alles wat men hier in het westen zo graag wil verwezenlijken . Krijg je toch stagflatie ( blijvend deze hoge inflatie ) en daarnaast hogere rentes. Kan me echt niet voorstellen dat dat de VIX en cryptovix niet zeer ten goede gaat komen . En dan nog in de wetenschap dat de cryptovix nu al blijvend hoog is ! M.i komen er mogelijk zelfs hele erge mooie tijden aan voor FLOW
  8. Investeerdertje 2020 13 mei 2024 18:19
    Vandaag is er weer bizarre actie bij GameStop en AMC, +70% en +40%. Reden: een memestock twitteraccount is weer actief. Bitcoin dicht in de buurt van all time high (totale crypto market cap is 2300 miljard dollar). SP500 op historisch zeer hoge PE-ratio. Misschien klotst er nog veel teveel geld rond in de westerse economieën en kunnen we dit jaar eerder nog wat hogere toppen verwachten dan diepe dalen. De lonen zijn afgelopen jaren zeer sterk gestegen, deze bubbel is dan een tweede ronde effect en dan volgt ergens de komende jaren toch een scherp verval. Wat denken jullie?

    Gelukkig zit Flow sterk in crypto, want de volumes zullen daar in dat scenario wel van profiteren. En als we dan eindelijk flink dalen, dan profiteert Flow ook. Win win.
  9. Investeerdertje 2020 13 mei 2024 18:35
    quote:

    ASK schreef op 13 mei 2024 17:03:

    Waarom ik denk dat de Stablecoin waarin Flow Traders in investeert samen met een afdeling van de Duitse Bank in de toekomst ook gaat bijdragen aan de winst van Flow Traders. Stablecoins dragen bij aan het gemakkelijker transfereren van geld. Dat is ook de reden dat Visa dit onderzoek heeft laten doen.
    www.forbes.com/sites/digital-assets/2...
    Flow Traders loopt misschien wat voorop qua visie maar in de US hebben de 3 Stablecoins gebaseerd op de US dollar zich al bewezen.
    Het is goed dat Flow Traders nu deelneemt aan de Stablecoin gebaseerd op de Euro.
    Hieronder zie je een bij Paypals stablecoins verklarende factor voor winstgevendheid voor Flow’s euro stable coin, door de hogere rentestand en wellicht ook door simpelweg minder euro’s aan te houden dan er euro stablecoins zijn. Zo komt Bermuda nog eens van pas als vestigingsplaats met weinig regulering (wel denk ik dat aandeelhouders goed op de bonussen moeten letten want deze worden niet gereguleerd, wat je nu bij het ‘’Bermudese’ bedrijf Aegon ziet woekeren). Lard Friese schraapt 30 miljoen bij elkaar door her en der wat meer vrouwen aan het werk te zetten, veel geld voor een wat een schuinsmarcherende non-valeur.

    PYUSD Backing and Yield:
    Like other reputable dollar-pegged stablecoins, PYUSD is backed by a combination of dollar bank deposits and highly liquid dollar equivalents held in a trust managed by Paxos Trust.

    The bulk of PYUSD’s backing consists of short-dated U.S. Treasuries, which currently offer an impressive 5% yield.

    PayPal benefits directly from this yield, effectively earning interest on the dollars backing PYUSD.
  10. forum rang 8 beleggertje2020 13 mei 2024 18:37
    quote:

    Investeerdertje 2020 schreef op 13 mei 2024 18:19:

    Vandaag is er weer bizarre actie bij GameStop en AMC, +70% en +40%. Reden: een memestock twitteraccount is weer actief. Bitcoin dicht in de buurt van all time high (totale crypto market cap is 2300 miljard dollar). SP500 op historisch zeer hoge PE-ratio. Misschien klotst er nog veel teveel geld rond in de westerse economieën en kunnen we dit jaar eerder nog wat hogere toppen verwachten dan diepe dalen. De lonen zijn afgelopen jaren zeer sterk gestegen, deze bubbel is dan een tweede ronde effect en dan volgt ergens de komende jaren toch een scherp verval. Wat denken jullie?

    Gelukkig zit Flow sterk in crypto, want de volumes zullen daar in dat scenario wel van profiteren. En als we dan eindelijk flink dalen, dan profiteert Flow ook. Win win.
    Tja en om het nog mooier te maken , die bitcoin-vix kan ook nog es zo naar > 120 vliegen . Tel uit de winst die FLOW dan zelfs kan gaan maken , dan zou het wel es heel vet alle verwachtingen te boven kunnen gaan !
  11. forum rang 6 Tordan 13 mei 2024 18:42
    Koers heeft eigenlijk vanaf 25 april tijdens bekendmaking q1 nauwelijks iets gedaan. De verwachtingen van ongeveer 0,38 werden verpletterd met een eps van 1,05.
    Wat moet er dan gebeuren om een veel hogere waardering te krijgen?
    Ik denk dat de markt eerst q2 wil zien om een bevestiging te krijgen dat er structureel meer per kwartaal binnenkomt. Ik wacht dat echter niet af en wil rond de 19,50 eerst iets erbij en daarna evt ruim onder de 19 een iets groter aantal.
    Ik reken, hoewel nu nog erg vroeg, op minimaal 0,75 per kwartaal erbij. Analisten zijn me ook even te stil. Waarom geen koersdoelverhogingen?
  12. forum rang 8 beleggertje2020 13 mei 2024 18:52
    quote:

    Tordan schreef op 13 mei 2024 18:42:

    Koers heeft eigenlijk vanaf 25 april tijdens bekendmaking q1 nauwelijks iets gedaan. De verwachtingen van ongeveer 0,38 werden verpletterd met een eps van 1,05.
    Wat moet er dan gebeuren om een veel hogere waardering te krijgen?
    Ik denk dat de markt eerst q2 wil zien om een bevestiging te krijgen dat er structureel meer per kwartaal binnenkomt. Ik wacht dat echter niet af en wil rond de 19,50 eerst iets erbij en daarna evt ruim onder de 19 een iets groter aantal.
    Ik reken, hoewel nu nog erg vroeg, op minimaal 0,75 per kwartaal erbij. Analisten zijn me ook even te stil. Waarom geen koersdoelverhogingen?
    Tja wie weet heb je FLOW morgen nog voor 19,50 (ik acht die kans zeer klein ) . De grote jongens roken nu eerst bange piet uit in FLOW . Die weten wellicht allang dat het goed gaat met FLOW en willen natuurlijk zo goedkoop mogelijk nog geleidelijk inkopen , totdat ze FLOW bijv ineens 2 a 3 euro omhoog zien vliegen , dan gaan ze er vast nog massaler in want zelfs op bijv 22 Euro is FLOW nog steeds goedkoop. Fair value op simply wallstreet staat voor FLOW inmiddels al op 32,50 !
  13. forum rang 6 am1993 13 mei 2024 20:11
    Jaloers Harry?> Want zelf heb je Nik(s) te melden helaas. B2020 is een serieuze belegger in FT en zo beschouw ik mezelf ook wel. En zo zijn er nog een paar hier. Gelukkig maar. Flow is een bedrijf, dat serieus (en vroegtijdig) heeft geïnvesteerd in BC en dat gaat er nu uitkomen. De vixen zijn her en der ook weer aan het stijgen, dus ik hou FT rustig vast. Heb je zelf trouwens een positie of post je maar wat op elk forum? Hoor graag van je. AM1993
2.568 Posts
Pagina: «« 1 ... 116 117 118 119 120 ... 129 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Uitstekende cijfers Flow Traders

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links