Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

  • 12,175 6 jun 2024 17:35
  • -0,075 (-0,61%) Dagrange 11,740 - 12,420
  • 2.257.762 Gem. (3M) 2,2M

Just Eat Takeaway 2024

19.816 Posts
Pagina: «« 1 ... 986 987 988 989 990 991 | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 anders 6 juni 2024 21:10
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 6 juni 2024 20:45:

    www.marketingtribune.nl/food-en-retai...

    Is het daarom zo oranje in de kuip?
    Ik die is het eerste sinds jaren dat wel eens zou kunnen werken! Ik vind het wel een leuke pilot en zou er best gebruik van maken.

    Buiten dat om ben ik van jou gen dat we toch weer de 11 euro misschien 10 euro gaan opzoeken. Aankomende maanden handel dun en als morgen niet gunstig is en fed hawkish kan het wel eens geen leuke zomer worden
  2. Mogelijke-kans-uitbuiten 6 juni 2024 21:14
    quote:

    déjà vu schreef op 6 juni 2024 21:09:

    [...]

    Sorry.

    diverse maken?
    wetkeliijke bedoelingen?

    Ik ga slapen, zie het niet meer goed. Welterusten allemaal.
    Omdat je als een bok op de haverkist zit heb ik geen tijd om te corrigeren.
    Met een klein toetsenbord kan dat voorkomen.
    Je ziet het niet zo scherp en je staat flink rood in jouw JET porto en dat is een zekerheid.
  3. forum rang 4 VanDam75 6 juni 2024 21:19
    quote:

    Henkie 1960 schreef op 6 juni 2024 20:35:

    Maar goed,Amazon,koffie-deal, Eminence vanmorgen groter in Jet, renteverlaging, gaat de koers potdorie steeds in het rood. De koers was voor deze " triggers" rondom de €12 en nu nog.
    Bezorgen in kroegen, in stadions. Veel initiatieven . Ik houd er wel van. Klote koers maar blijf vertrouwen houden. Gak 12,7
  4. Mogelijke-kans-uitbuiten 6 juni 2024 21:23
    Kijk het is heel simpel, de meesten alhier hebben zich totaal verkeken op dit prakkiebedrijf en staan flink onder water.
    Het veelal hopium effect is sterk aanwezig en geeft het bewijs van de verkeerde keuze.
    Meestal staan de zwakke bedrijven bij de IEX top-views een indicatie juist daarin niet te beleggen.

    Een valse hoop waard rond in dit forum en is al lange tijd zo, de afrekening is de kijk in je JET porto en geeft de werkelijkheid weer.
  5. forum rang 4 JETzt geht's los 6 juni 2024 22:20
    quote:

    Mogelijke-kans-uitbuiten schreef op 6 juni 2024 20:52:

    Het wordt de hoogste tijd dat de verdwaasde positievelingen in het prakkiebedrijf de oren gewassen worden met een realistische apk-brain update
    Ik zou je put opties maar snel verkopen, want die kunnen binnenkort wel eens waardeloos zijn.
  6. Mogelijke-kans-uitbuiten 6 juni 2024 22:45
    quote:

    JETzt geht's los schreef op 6 juni 2024 22:32:

    [...]

    Je doet het allemaal omdat je ons wilt behoeden voor een verlies. Allemaal zonder eigen belang. Er zijn hier opeens wel veel moraalridders.
    Integendeel.
    Heb een bijxondere hekel aan forumleden die al enige jaren roepetoeteren dat de koers tientallen euro's gaat stijgen en JET een goed bedrijf is.
    Onzin allemaal
    De waarheid is dat het bedrijf al 24 jaar geen nettowinst maakt en geld verbrast.
    De VEB heeft een juiste analyse afgegeven en noemt JET een onrendabele onderneming.
    De VEB leest Jitse de les en staat in principe voor aandeelhouders.
    Echter vele simpele zielen blijven hardleers.
  7. forum rang 4 JETzt geht's los 6 juni 2024 22:52
    quote:

    Mogelijke-kans-uitbuiten schreef op 6 juni 2024 22:45:

    [...]

    Integendeel.
    Heb een bijxondere hekel aan forumleden die al enige jaren roepetoeteren dat de koers tientallen euro's gaat stijgen en JET een goed bedrijf is.
    Onzin allemaal
    De waarheid is dat het bedrijf al 24 jaar geen nettowinst maakt en geld verbrast.
    De VEB heeft een juiste analyse afgegeven en noemt JET een onrendabele onderneming.
    De VEB leest Jitse de les en staat in principe voor aandeelhouders
    Vertel eens iets nieuws, en heb je die analyse wel helemaal gelezen, of alleen het gratis deel? Het laatste stuk is namelijk erg positief. En tientallen analisten voorspellen een koers van boven de 20 euro. Recent heeft de ING zelfs weer een koersdoelverhoging afgegeven. Maar jij weet het allemaal zeker beter met je onverantwoord veel put opties.
  8. Mogelijke-kans-uitbuiten 6 juni 2024 23:05
    quote:

    JETzt geht's los schreef op 6 juni 2024 22:52:

    [...]

    Vertel eens iets nieuws, en heb je die analyse wel helemaal gelezen, of alleen het gratis deel? Het laatste stuk is namelijk erg positief. En tientallen analisten voorspellen een koers van boven de 20 euro. Recent heeft de ING zelfs weer een koersdoelverhoging afgegeven. Maar jij weet het allemaal zeker beter met je onverantwoord veel put opties.
    Heb je een slecht geheugen ?, ik heb geen JET put opties noch call opties.
    Ga zo door en ik daag je uit tegen een hoog bedrag als inzet.

    De ING analist Marc Hesselink gaat al tijdenlang de mist in zelfs eerder zijn koersdoel met 50% moeten halveren.
    Zijn verwachtingen immer veel te hoog en daarom staat zijn koersdoel flink boven de marktkoers.
  9. forum rang 6 Gotcha70 6 juni 2024 23:09
    quote:

    JETzt geht's los schreef op 6 juni 2024 22:52:

    [...]

    Vertel eens iets nieuws, en heb je die analyse wel helemaal gelezen, of alleen het gratis deel? Het laatste stuk is namelijk erg positief. En tientallen analisten voorspellen een koers van boven de 20 euro. Recent heeft de ING zelfs weer een koersdoelverhoging afgegeven. Maar jij weet het allemaal zeker beter met je onverantwoord veel put opties.
    Kan je een lijst geven van die tientallen analisten die een koersdoel van boven de €20 geven?
19.816 Posts
Pagina: «« 1 ... 986 987 988 989 990 991 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herhaling van zetten bij Just Eat Takeaway

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links