Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
pipsi schreef op 18 december 2022 20:19 :
linkmagazine.nl/ebusco-lanceert-compl... Dankjewel voor dit artikel.
www.miragenews.com/zero-emissions-bus... Zero Emissie Bus Fabrikant Maakt Melbourne Thuis Vic Ministerie van Transport Ebusco, ontwikkelaar van elektrische bussen, heeft Melbourne gekozen vanwege zijn operationele hoofdkantoor in Azië-Pacific, waardoor nieuwe banen worden gecreëerd en de klimaatveranderingsstrategie van de Victoriaanse regering wordt ondersteund. Afgelopen zaterdag werd de Ebusco 2.2 batterij elektrische bus gelanceerd voor rechtsgestuurde markten, waaronder Australië, Nieuw-Zeeland en Japan. Het Nederlandse bedrijf produceert sinds 2012 emissievrije bussen, met meer dan 450 van zijn bussen in zeven Europese landen, waaronder in grote steden zoals Amsterdam, Frankfurt en München. Hoewel de productie van Ebusco in het buitenland plaatsvindt, overweegt het bedrijf toekomstige productiemogelijkheden in Victoria en werkt het momenteel samen met Deakin University om composietmaterialen en lucht- en ruimtevaarttechnologieën te ontwikkelen om zijn voertuigen te maken. Als onderdeel van Victoria's Bus Plan zullen alle nieuwe bussen vanaf 2025 emissievrije voertuigen zijn. Om deze overgang te ondersteunen, heeft de Victoriaanse regering $ 20 miljoen geïnvesteerd in een staatsbrede proef met emissievrije bussen. Het Low-Carbon Manufacturing Grant Program van de overheid zal Victoriaanse fabrikanten helpen wereldwijd te concurreren om hernieuwbare energiecomponenten, waardoor de overgang van de staat naar netto nul wordt aangedreven en nieuwe banen worden gecreëerd. Stages ondersteund door het Digital Jobs for Manufacturing-programma van de overheid zullen helpen bij het trainen, ondersteunen en voorbereiden van 300 Victoriaanse werknemers bij de overgang naar nieuwe banen die zullen worden gecreëerd als onderdeel van de push van de staat naar netto nul.
Fender bass schreef op 18 december 2022 20:29 :
[...]
Dankjewel voor dit artikel.
hollands glorie, mooi groeibedrijf in een enorm groeiende markt, vd Valk krijgt zeker spijt van hun verkopen, maar hebben zeker geld nodig om hun eigen restaurants draaiende te houden? Het zou mij niet verbazen als dit aandeel rond de 75-100 E staat in 2025 of overgenomen wordt door bijv. Paccar (oa. eigenaar van DAF).
Misschien drukken ze (Vd Valk) nu de koers om op deze manier liquiditeit op te bouwen om vervolgens bij een 'goednieuwsbericht een flinke bied order in te zetten zodat er een bodem gezet is. Je weet nooit wat er binnen een investeringsfamilie speelt en wat hun belangen en doelen zijn voor de toekomstige groei van zowel hun 'investeringsmaatschappij als de hotels. Heb me er niet in verdiept maar denk niet dat ze met de huidige economische voorruitzichten op korte termijn nog veel nieuwe hotels uit de grond stampen. Wellicht dat grote pensioenfondsen de aandeeltjes in de laat opvangen, die willen vast wel een mooi 'groen groei aandeel zolang het niet te vaak 'rood kleurt '') Heb zelf inmiddels 3x (bij)gekocht en daarmee m'n gemiddelde verlaagd. voldoende liquiditeit en bereidheid mijn huidige positie te verdubbelen als het rond de 10,- komt. De tijd zal het leren.
Technisch analist Nico Bakker ziet geen steunniveau's in de omgeving van de huidige koers (voor wat het waard is):twitter.com/TheDailyTurbo/status/1603...
WinstPercentage schreef op 18 december 2022 23:05 :
Misschien drukken ze (Vd Valk) nu de koers om op deze manier liquiditeit op te bouwen om vervolgens bij een 'goednieuwsbericht een flinke bied order in te zetten zodat er een bodem gezet is. Je weet nooit wat er binnen een investeringsfamilie speelt en wat hun belangen en doelen zijn voor de toekomstige groei van zowel hun 'investeringsmaatschappij als de hotels.
Heb me er niet in verdiept maar denk niet dat ze met de huidige economische voorruitzichten op korte termijn nog veel nieuwe hotels uit de grond stampen.
Wellicht dat grote pensioenfondsen de aandeeltjes in de laat opvangen, die willen vast wel een mooi 'groen groei aandeel zolang het niet te vaak 'rood kleurt '')
Heb zelf inmiddels 3x (bij)gekocht en daarmee m'n gemiddelde verlaagd. voldoende liquiditeit en bereidheid mijn huidige positie te verdubbelen als het rond de 10,- komt. De tijd zal het leren.
Oké, dus Vd Valk verkoopt aandelen om bij een goed nieuwsbericht die aandelen terug te kopen. Voor een hogere prijs dan toch? Als jij en die pensioenfondsen bijkopen, zal de koers echt niet gaan dalen.
bluebirds.partners/24-jean-francois-c... Jean-François Chiron, Managing Director Ebusco Frankrijk 15/12/2022 • Podcasts • Auto &mobiliteit Vandaag word ik ontvangen door Jean-François Chiron, Managing Director van Ebusco in Frankrijk. Ik hou van Ebusco omdat het alles heeft waar ik van hou. Een visionair project dat bijdraagt aan het koolstofvrij maken van steden. Een project dat vertrekt van een simpel product, de bus, en er een object vol technologie van onder andere straaljagers van maakt. Een ambitieus project waarvan de briljante oprichter met een onuitspreekbare naam – je zult naar Jean-François en mij moeten luisteren om het te ontdekken – niet probeert zichzelf te verrijken met een product dat de concurrentie op veel criteria verslaat, maar ervan droomt om wereldwijd te worden. Ebusco bestond amper tien jaar geleden, de waardering bedraagt meer dan een miljard euro. Een gek project dat deelneemt aan de herindustrialisering van het land. Ebusco bouwt momenteel een fabriek op de renault Cléon site. En dan een bij het grote publiek onbekend bedrijf dat dat waarschijnlijk zal blijven maar waar een ander bedrijf wat bekender van wordt, Tesla, niet veel te benijden. Ebusco is voor de bus wat Tesla is voor de auto: een revolutie in ieders mobiliteit. Ten slotte wordt Ebusco in Frankrijk geleid door een man wiens carrière velen zou moeten inspireren. Jean-François was een groot leider van een groot bedrijf. En toen wilde hij zijn vrijheid herwinnen, was een tijdje onafhankelijk, sloot zich aan bij de gemeenschap die ik met mijn team animeerde, maar had onze hulp absoluut niet nodig om zijn klanten te vinden. En eindelijk leidt hij nu een prachtig ondernemersproject in Frankrijk. Op meer dan 60-jarige leeftijd werd Jean-François ondernemer. Als je naar ons luistert, zul je snel begrijpen dat hij ervan houdt! Ontdek het verhaal van Ebusco, het bedrijf dat een revolutie teweegbrengt in de bus in Frankrijk en vele andere landen, verteld door Jean-François Chiron Om mij uw opmerkingen te sturen of gastsuggesties te doen, is het hier: LinkedIn/MartinVidelaine
Bedankt van de Valk, dat ik zo laag nog Ebusco kon inkopen en al helemaal met de reële vooruitzichten dat de koers eind van het jaar al verdubbeld is zo niet verdrievoudigd. (Frankrijk start, komend jaar Australië en VS zullen volgen.)
www.digitaljournal.com/pr/electric-bu... Markt voor elektrische bussen - Grote omzetwinsten worden verwacht tegen 2022 BijXheraldGepubliceerd19 december 2022 De wereldwijde markt voor elektrische bussen wordt in feite gedreven door de steeds toenemende nadruk van economieën op de bevordering van elektrificerende oplossingen voor massavervoer in combinatie met de steun van overheden. De andere factoren om over na te denken zijn het uitputten van de reserves van ruwe olie en de toename van de luchtvervuiling in een alarmerend tempo. Als zodanig hebben hybride en elektrische voertuigen de voorkeur van eindgebruikers over de hele wereld. Hoewel de initiële financiering hoog is, blijkt deze uiteindelijk winstgevend te zijn vanwege de lage operationele kosten. De toename van het bewustzijn op dit punt zal de marktgroei in de toekomst ongetwijfeld stimuleren. Belangrijkste afzetmarkten van de elektrische busmarkt Zowel het heden als de toekomst behoren tot de Azië-Pacific. Dit kan worden toegeschreven aan het feit dat Shenzhen het onderscheid heeft om de allereerste stad te zijn met een 100% geëlektrificeerde vloot van openbaar vervoer. Ook dragen de meeste OEM's die hierin aanwezig zijn bij aan het genereren van inkomsten. De regeringen over de hele wereld zijn bezig met het vervangen van het bestaande openbaar vervoer door emissievrij openbaar vervoer als een constructieve stap naar "groen worden". Wat de lengte van de elektrische bus betreft, wordt verwacht dat degene met 9-14 m de markt zal domineren (waarbij de andere twee boven de 14 m en minder dan 9 m liggen) vanwege de montage van grote volumes van de elektrische passagiersbussen daarin. MEA zal naar verwachting de komende jaren in het snelste tempo groeien als gevolg van OEM's die uitbreiden, samen met de steun van de overheid. Hoe is de markt voor elektrische bussen gestructureerd? De belangrijkste spelers op deze markt zijn BYD Company, AB Volvo, Proterra, Ashok Layland, Daimler en EBUSCO. Het pre-Covid-19-tijdperk was getuige van een hoop ontwikkeling hierin. Yutong lanceerde bijvoorbeeld in juni 2019 ZK6907H van de roman 7-serie. De extra 4-sterrenmodellen omvatten de T7 3.5T benzineversie, waterstof brandstofcelbus F8, L4 zelfrijdende bus en nieuwe high-end intelligente verbonden stadsbus U10. EBUSCO heeft in maart 2019 Alexander Dennis Ltd. overgenomen om zijn portfolio van dubbeldekkers te versterken. Dezelfde speler kondigde in december 2018 wel de ontwikkeling aan van een elektrische bus voor Deursche Bahn. De bus reed wel tot 450 Km, ook dat, zonder bijvullen. Het tekende later een overeenkomst met "DB Regio Bus". Bovendien ondergaat MEA op dit punt grote veranderingen. Bijvoorbeeld - de Egyptische AOI (Arabische Organisatie voor Industrialisatie) begon in november 2019 met zijn allereerste slimme elektrische bus met hulp van Shanghai Wanxiang Group (China). Foton Motor sloot in mei 2019 een overeenkomst met het Ministerie van Militaire Productie van Egypte voor de productie van meer dan 2.000 elektrische bussen tot 2023 (hoewel de cijfers een klap kunnen krijgen in de nasleep van Covid-19). MEA wordt in dit opzicht gezien als een goudmijn, omdat landen als de VAE, Afrika en Egypte getuige zijn van een aanzienlijke vraag naar openbaar vervoer als gevolg van een toenemend aantal mensen dat hier een bezoek brengt. Covid-19-effect op elektrische busindustrie De uitbraak van Covid-19 heeft de markt voor elektrische bussen voorlopig tot stilstand gebracht. Door de gedeeltelijke/totale lockdown die overal wordt afgedwongen, elektrische bus, of wat dat betreft, is elke vorm van openbaar vervoer nauwelijks op de weg. Deze situatie zal naar verwachting aanhouden tot medio 2021 (totdat het Covid-19-vaccin van kracht is). Standpunt van de analist "Het post-Covid-19-tijdperk zal een toestroom van inkomsten zien uit met name de regio's Azië-Pacific en MEA, als gevolg van OEM's die zich concentreren op uitbreiding in deze twee regio's als gevolg van overheden en de passagiers die kiezen voor milieuvriendelijke alternatieven voor openbaar vervoer".
Top 3 stijger op zo'n rode dag...:-) Ook leuk om weer eens mee te maken
WinstPercentage schreef op 18 december 2022 23:05 :
Misschien drukken ze (Vd Valk) nu de koers om op deze manier liquiditeit op te bouwen om vervolgens bij een 'goednieuwsbericht een flinke bied order in te zetten zodat er een bodem gezet is. Je weet nooit wat er binnen een investeringsfamilie speelt en wat hun belangen en doelen zijn voor de toekomstige groei van zowel hun 'investeringsmaatschappij als de hotels.
Heb me er niet in verdiept maar denk niet dat ze met de huidige economische voorruitzichten op korte termijn nog veel nieuwe hotels uit de grond stampen.
Wellicht dat grote pensioenfondsen de aandeeltjes in de laat opvangen, die willen vast wel een mooi 'groen groei aandeel zolang het niet te vaak 'rood kleurt '')
Heb zelf inmiddels 3x (bij)gekocht en daarmee m'n gemiddelde verlaagd. voldoende liquiditeit en bereidheid mijn huidige positie te verdubbelen als het rond de 10,- komt. De tijd zal het leren.
Zojuist ook gedaan. ook verdriedubbeld
Goed bezig schreef op 19 december 2022 11:06 :
Bedankt van de Valk, dat ik zo laag nog Ebusco kon inkopen en al helemaal met de reële vooruitzichten dat de koers eind van het jaar al verdubbeld is zo niet verdrievoudigd. (Frankrijk start, komend jaar Australië en VS zullen volgen.)
Je bedoelt toch wel 2023, want er staat eind van het jaar, dan moet de koers snel gaan vliegen.!
Haha, uiteraard 2023! Zo te zien lijkt de koers eindelijk ook wat te stabiliseren rond dit niveau en is van der Valk mogelijk eindelijk klaar met het terugbrengen van zijn positie. De koers afstraffing van de afgelopen weken lijkt echt puur zijn verkoop te zijn, wat ook logisch is gezien de vele goede berichten over nieuwe orders en de presentatie van de nieuwe 3.0 12 meter bus. Dus nu weer op naar hogere niveaus..
Goed bezig schreef op 20 december 2022 12:24 :
Haha, uiteraard 2023!
Zo te zien lijkt de koers eindelijk ook wat te stabiliseren rond dit niveau en is van der Valk mogelijk eindelijk klaar met het terugbrengen van zijn positie. De koers afstraffing van de afgelopen weken lijkt echt puur zijn verkoop te zijn, wat ook logisch is gezien de vele goede berichten over nieuwe orders en de presentatie van de nieuwe 3.0 12 meter bus.
Dus nu weer op naar hogere niveaus..
Nieuwe 3.0 18mtr bus bedoel je!
Ja, die bedoel ik.. Was ff snel tussendoor. Succes allen.
Pfff prijs de dag niet.......enz
Geen elektrische Chinese bussen bij Arriva DB arriva - > EBUSCO bussen!? Topman Arriva is 'euforisch' na gunning vervoer Twente: "Niet in woorden uit te drukken" - RTV Oost www.rtvoost.nl/nieuws/2176075/topman-...
Keolis kan nog in beroep gaan tegen de beslissing. Dus nog ff wachten met een eventuele bestelling van 100 stuks per dec ‘23 bij E
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)