Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
AMG - 2022: dit jaar moet het gebeuren!
Volgen
Pfoe, dat is wel een heel optimistische fair value. Onzekerheden zijn vrij groot naast t feit dat er verwatering en hoog schuldniveau is bij AMG. Ik help het je mee hopen hoor, maar denk niet realistisch als een koersdoel voor komende jaren. Ben graag aandeelhouder van AMG overigens, dus zal blij zijn als jij meer gelijk hebt dan ik ;-). Zou enkel wel voorzichtig zijn teveel aannames op simplywallet af te leiden. Is prima voor een objectieve benadering en statistieken, ook om inzicht te krijgen in belangrijke peers bvb, maar zegt uiteindelijk niet alles. Fingers crossed! Succes dit jaar allen. Eens ook met 1 draadje per aandeel, ben de maanddraadjes ook wel zat, weet soms niet meer wat te volgen.
drooglegging1920 schreef op 3 januari 2022 12:22 :
AMG Fair Value
Share Price vs. Fair Value
82.5% Undervalued
Current Price
€28.18
Fair Value
€161.06
Grote onzin natuurlijk.
RJ 80 schreef op 3 januari 2022 12:32 :
Pfoe, dat is wel een heel optimistische fair value. Onzekerheden zijn vrij groot naast t feit dat er verwatering en hoog schuldniveau is bij AMG. Ik help het je mee hopen hoor, maar denk niet realistisch als een koersdoel voor komende jaren. Ben graag aandeelhouder van AMG overigens, dus zal blij zijn als jij meer gelijk hebt dan ik ;-). Zou enkel wel voorzichtig zijn teveel aannames op simplywallet af te leiden. Is prima voor een objectieve benadering en statistieken, ook om inzicht te krijgen in belangrijke peers bvb, maar zegt uiteindelijk niet alles.
Fingers crossed! Succes dit jaar allen. Eens ook met 1 draadje per aandeel, ben de maanddraadjes ook wel zat, weet soms niet meer wat te volgen.
Ja zeer zeker eens dat het wel wat te optimistisch is....Maar laat er van de 161 euro 100 euro per aandeel overblijven ben ik ook erg blij hoor ...hahaha. Gerard is de enige die met koersdoelen van 200+ durft te strooien.....
Geduld is ook goed beloond bij gewone aandeelhouders die in Hunter Douglas zijn gebleven.
www.iex.nl/Nieuws/736863/Sonnenberg-v... ah ik zie het ja...hopelijk ook zo een bericht betreft AMG ... :-)
drooglegging1920 schreef op 3 januari 2022 13:00 :
www.iex.nl/Nieuws/736863/Sonnenberg-v... ah ik zie het ja...hopelijk ook zo een bericht betreft AMG ... :-)
Toen ik vrijdag van het bericht hoorde moest ik ook meteen aan AMG denken. Ik denk dat AMG voor een opkoopfonds wel een waarde heeft van 2,5 keer de huidige koers dus rond de 75 Euro. Kwestie van opknippen en wachten tot alle nieuwe installaties werken en ze verkopen het over een paar jaar zelf voor 4 keer de huidige koerswaarde.
DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2022 12:24 :
[...]
Heinz moet opschieten met z'n lithium-afsplitsing, want de prijzen kunnen ieder moment weer gaat dalen.
https://tradingeconomics.com/commodity/lithium Wat ben jij een doemdenker zeg prijzen 1e dag nieuwe jaar weer up....
geldmaker schreef op 3 januari 2022 15:12 :
[...]https://tradingeconomics.com/commodity/lithium
Wat ben jij een doemdenker zeg prijzen 1e dag nieuwe jaar weer up....
Een ding is 100% zeker: de lithiumprijzen blijven niet stijgen.
DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2022 15:16 :
[...]
Een ding is 100% zeker: de lithiumprijzen blijven niet stijgen.
Zeg eens iets nieuws, de vraag is natuurlijk waar de bodem ligt voor de komende jaren. Had Heinz maar de productie verdubbeld een paar jaar geleden, dan had AMG dit jaar al een ebitda gehaald van ruim 300 mln en had de koers boven de 50 gestaan. Maar ja, als hadden komt, komt hebben te laat.
DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2022 15:16 :
[...] Een ding is 100% zeker: de lithiumprijzen blijven niet stijgen.
Aan de vraag zal het echter niet liggen gezien deze grafiek(en). Bron: www.linkedin.com/posts/true-insights-...
TOKYO -- De prijs van batterijen voor elektrische voertuigen lijkt in 2022 te stijgen na een decennium van scherpe daling, aangezien de toevoer van lithium en andere grondstoffen de stijgende vraag niet kan bijbenen. Terwijl mijnbouwbedrijven zich inspannen om de productie van bestaande faciliteiten te verhogen en nieuwe bevoorradingsbronnen te ontwikkelen, eindigden de benchmarkprijzen van lithiumcarbonaat in 2021 op records. In China, het grootste batterijproducerende land, was de prijs 261.500 yuan (iets meer dan $ 41.060) per ton, meer dan vijf keer hoger dan afgelopen januari. Andere grondstoffen die worden gebruikt in kathoden, het duurste onderdeel van een batterij, zijn ook gestegen: de prijs van kobalt is sinds afgelopen januari verdubbeld tot $ 70.208 per ton, terwijl nikkel met 15% steeg tot $ 20.045. De stijgingen ondermijnen de technologische en efficiëntiewinsten van de afgelopen jaren, toen autofabrikanten en batterijfabrikanten hard hebben samengewerkt om batterijen met een lange levensduur en hoge prestaties te ontwikkelen en tegelijkertijd de kosten te verlagen. Ze dreigen ook een moer te gooien in de ambitieuze plannen van de auto-industrie voor elektrificatie, net zoals zelfs voorheen terughoudende bedrijven zoals Toyota doelstellingen voor de productie van elektrische voertuigen omarmen. Volgens Bloomberg NEF wordt de wereldwijde verkoop van elektrische auto's geschat op 5,6 miljoen voertuigen in 2021, van 3,1 miljoen in 2020, dankzij de stevige verkoop in China. Verdere groei van de vraag in 2022 zal dit jaar een lithiumtekort betekenen, aangezien het gebruik van het materiaal de productie overtreft en de voorraden uitgeput raken, volgens een rapport van december van S&P Global. Het rapport zei dat volgens S&P Global Market Intelligence het aanbod naar verwachting zal stijgen tot 636.000 ton lithiumcarbonaatequivalent in 2022, tegen een geschatte 497.000 in 2021, maar de vraag zal zelfs nog hoger stijgen tot 641.000 ton, van naar schatting 504.000. . Gavin Montgomery, onderzoeksdirecteur voor batterijgrondstoffen bij Wood Mackenzie, zei dat het onwaarschijnlijk is dat de lithiumprijzen zullen crashen, zoals in eerdere cycli: "We gaan de komende jaren een soort nieuw tijdperk in op het gebied van lithiumprijzen omdat de de groei zal zo sterk zijn." Op korte termijn zal het aanbod beperkt zijn. Producenten in Australië sloten mijnen in 2020 na een periode van lage prijzen, en aangezien COVID-19 aanhoudt, is het moeilijk gebleken om stafleden opnieuw aan te nemen en de productie terug te brengen naar het pre-pandemische niveau. Ondertussen werden Chinese lithiumverwerkende bedrijven die lithiumcarbonaat maken, getroffen door beperkingen op het stroomverbruik die in de herfst plotseling werden ingevoerd. Hoewel sommige van die beperkingen zijn versoepeld, lijken bedrijven moeite te hebben om hun achterstand in te halen. Een werknemer inspecteert batterijen in een fabriek van Xinwangda Electric Vehicle Battery Co. in Nanjing, China. (AFP via Getty) Voor kobalt waren door pandemie veroorzaakte transportverstoringen en grenssluitingen in Afrika de oorzaak van de stijgende prijzen. De opkomst van de ommicron-variant heeft geleid tot nieuwe verstoringen in de belangrijkste handelsroute van kobaltproducerend Congo via de Zuid-Afrikaanse haven Durban naar China. Een lithiumhandelaar in Japan vertelde Nikkei Asia dat ze verwachten dat de prijzen op het huidige hoge niveau zullen blijven. Nieuwe technologieën zoals volledig solid-state batterijen zouden nog grotere hoeveelheden lithium nodig hebben, voegde de handelaar eraan toe. Volgens Bloomberg NEF lagen de prijzen van lithium-ionbatterijpakketten in 2010 boven $ 1.200 per kilowattuur, maar daalden ze tot $ 132 in 2021. Het bedrijf schat echter dat de gemiddelde prijzen in 2022 kunnen stijgen tot $ 135 per kilowattuur. Kathodematerialen gewoonlijk ongeveer 30% van de totale kosten van batterijpakketten. De druk is groot om nieuwe grondstoffenvoorraden veilig te stellen nu de wereldwijde auto-industrie van de verbrandingsmotor overgaat op elektrische auto's. Volkswagen en BMW streven ernaar om tegen 2030 de helft van hun autoverkoop elektrisch te hebben. Ford Motor verwacht dat 40% van zijn wereldwijde verkoop tegen 2030 geëlektrificeerd zal zijn. In een verrassende stap zei Toyota in december dat het in 2030 3,5 miljoen elektrische voertuigen zou verkopen. een beeld dat het bedrijf terughoudend is met de overstap naar elektrische voertuigen. Onafhankelijke batterijfabrikanten racen om hun bevoorradingsbronnen te vergroten, waaronder het Chinese CATL, 's werelds grootste batterijproducent. China is goed voor meer dan 65% van de wereldwijde batterijproductie en meer dan de helft van de productie van lithiumchemicaliën, een dominantie die velen in de auto-industrie zorgen baart in een tijd van geopolitieke spanningen. "Geen enkel land kan vergeleken worden met China in termen van kostenconcurrentievermogen", zei de Japanse lithiumhandelaar. "Er zijn zeker geopolitieke of Chinese risico's in de toeleveringsketen." Tesla verzekerde zich in 2020 van zijn eigen rechten om lithium te winnen uit kleiafzettingen in Nevada, een vroeg voorbeeld van een autofabrikant die de tussenpersoon probeert uit te schakelen. In hetzelfde jaar tekende BMW een vijfjarige leveringsovereenkomst voor kobalt met de Marokkaanse producent Managem in een deal ter waarde van $ 113 miljoen. Vorige maand tekende Volkswagen een deal om het "zero carbon" lithium van de Vulcan Group te betrekken voor de levering van zijn batterijcelfabrieken. De Duitse autofabrikant kondigde in dezelfde maand aan dat het een joint venture zou aangaan met het Belgische materiaalbedrijf Umicore om productiecapaciteit op te bouwen voor precursor- en kathodematerialen in Europa. Toyota zei dat het door samenwerking met het handelshuis Toyota Tsusho, waarin Toyota een belang van ongeveer 20% heeft, voldoende voorraden batterijgrondstoffen, waaronder lithium, heeft veiliggesteld om tot 2030 in zijn behoeften te voorzien. Sanshiro Fukao, een senior fellow bij het Itochu Research Institute, zei dat autofabrikanten grondstoffen zien als "koopjes" in onderhandelingen met batterijfabrikanten, en als ze er niet in slagen om grondstoffen veilig te stellen, zouden ze geen andere keuze hebben dan dure batterijen van hen te kopen. In de wereldwijde race om goedkopere elektrische voertuigen te produceren, kan dat fataal zijn. Het inkopen van batterijgrondstoffen zou voor veel autofabrikanten binnenkort net zo problematisch kunnen worden als het inkopen van halfgeleiders in het afgelopen jaar, zei Fukao, en het is mogelijk dat autofabrikanten niet in staat zijn om elektrische voertuigen te produceren in de geplande aantallen vanwege een tekort aan materialen. "Of ze vandaag grondstoffen kunnen bemachtigen, bepaalt of ze over tien jaar de overhand kunnen hebben", zei hij.
Het mes snijdt aan twee kanten: omdat lithium ontzettend duur is, zien die VRF batterijen er nu een stuk aantrekkelijker uit.
DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2022 15:16 :
[...]
Een ding is 100% zeker: de lithiumprijzen blijven niet stijgen.
Waarom dan? De vraag blijft wel steeds stijgen en opstarten nieuwe productie kost jaren (kijk maar naar AMG). Benieuwd naar je inzicht!
GoudenBamischijf schreef op 4 januari 2022 09:34 :
[...]
Waarom dan? De vraag blijft wel steeds stijgen en opstarten nieuwe productie kost jaren (kijk maar naar AMG). Benieuwd naar je inzicht!
Dat is toch logisch wat DZR zegt. Je kan beter vragen "hoe lang denk je dat de prijzen hoog blijven". Ik denk zelf dat het prijsniveau duurzamer op een hoog niveau zal blijven dan vorige keer (2018). De productie wordt ook flink opgeschaald, maar de vraag stijgt momenteel harder. Ik denk dat een hoog prijsniveau nu wel enkele jaren kan aanhouden.
De ontwikkeling van batterijsystemen waarbij geen lithium of kobalt meer voor nodig is, schijnt niet meer in de kinderschoenen te staan, maar het geheel is nog niet prijsconcurrerend. Moeten we wel goed in de gaten houden. Er schijnt een zweeds bedrijf te zijn, dat aardig ver is op dat gebied. Maar ja, hoe ga je handelen op de beurs van Zweden?
Nog 5 dagen dan gaat de oester open. Sla uw slag...
Ik zie geen link op hun site om maandag e.e.a. te kunnen volgen. Iemand hier wel?
Misschien omdat het dinsdag is? :-) Er is al wel een pagina bij Events gereserveerd dus ik neem aan dat hier straks nadere info of een link zal komen.amg-nv.com/financial_calendar/january...
Fox WIld schreef op 4 januari 2022 14:52 :
Misschien omdat het dinsdag is? :-)
Er is al wel een pagina bij Events gereserveerd dus ik neem aan dat hier straks nadere info of een link zal komen.
amg-nv.com/financial_calendar/january... Op een ING-site zie ik maandag virtuele beleggersdag staan. Op AMG staat dinsdag lithium capital markets.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)