Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Uitstappen? Is het echt never sell Shell?
Volgen
Behoorlijk wereldvreemd al die linkse deugmensen met hun doorgedraaide doemverhalen. Maar ik weet het goed gemaakt. Als ze het zo graag willen laat ze dan zelf het goede voorbeeld geven; dus nooit meer vliegen, met het OV of op een fiets met plastic onderdelen klimmen. Geen kinderen op de wereld zetten want niets is zo milieuvervuilend dan koters op deze aardkloot zetten. En last but not least direct elk overgebleven spaarcent verplicht laten neerstallen in de zogenaamde groene idealistische projecten.
Thorgall schreef op 27 mei 2021 20:37 :
Het NOS journaal meldt zojuist doodleuk dat aandeelhouders verassend positief reageerden op het besluit van de rechter. Het aandeel zou amper gedaald zijn. Ik weet niet in welke linkse wereld zij leven, maar ik heb wat anders gezien afgelopen dagen. En ook wat anders hier gelezen op het forum.
Tot 20 cent onder de 6-maands stijgende steunlijn gedrukt is amper gedaald. Of ligt het aan mijn gewenning aan de Amerikaanse beurs en het speculeren met opties op volatiele aandelen. I had mijn AMC calls na een lange tijd in dieprood op 1 dollar gedumpt op het moment dat ik kan uitstappen met beetje winst en voordat de tijdswaarde te snel eruit rent. Vandaag zou ik die calls op de 18 verkocht kunnen hebben. Veel winstpotentieel gemist.
Die goede jonge mensen moeten gewoon zelf een toko beginnen . ik heb een typhus hekel aan Communisten als mr Baal .
The Next Warren Buffet schreef op 27 mei 2021 21:23 :
[...]
Je hebt nog veel te leren. Je moet niet in paniek handelen, maar je moet ook niet vasthouden aan je verliezers want die kunnen in de toekomst ook nog eens gaan verliezen. En ik kom je met mijn wijsheid vertellen dat dat ook nu het gevoel is. Ik verwacht anno 2025 een verdere dividendcut om te investeren in renewables met een 4% ROI waardoor de koers richting de 11 euro zakt.
Probleem is dat je dat puur uit je duim zuigt. Zo kan iedereen wel een rampenscenario verzinnen. Ook de andere kant op. Het is waarschijnlijk dat er wettelijke maatregelen tegen verkoop van benzine komen, om het speelveld gelijk te trekken. (Er zal een klimaatwinst zijn als alleen Shell minder benzine mag verkopen, en de gebruikers gewoon bij Esso gaan tanken.) dat zal ernstige tekorten opleveren, zodat de prijzen aan de pomp zo hoog worden dat op de 55% die ze nog wel mogen verkopen evenveel verdiend wordt als nu op alles. Per slot van rekening is meer dan de helft van de benzineprijs al belasting, dus Shell kan haar aandeel gemakkelijk verdubbelen zonder dat het de prijs erg veel opdrijft. En de prijs zal zo hoog moeten zijn dat voldoende veel mensen het niet meer kunnen betalen, om de vraag te reduceren tot het toegestane aanbod.
ischav2 schreef op 27 mei 2021 21:09 :
In Nieuwsuur: Jeroen van der Veer.
Jeroen van der Veer, die sloeg de spijker op de kop. Interviewer liet 'm af en toe niet eens uitspreken ....
Pandjesbaas schreef op 27 mei 2021 21:36 :
[...]
Probleem is dat je dat puur uit je duim zuigt. Zo kan iedereen wel een rampenscenario verzinnen. Ook de andere kant op. Het is waarschijnlijk dat er wettelijke maatregelen tegen verkoop van benzine komen, om het speelveld gelijk te trekken. (Er zal een klimaatwinst zijn als alleen Shell minder benzine mag verkopen, en de gebruikers gewoon bij Esso gaan tanken.) dat zal ernstige tekorten opleveren, zodat de prijzen aan de pomp zo hoog worden dat op de 55% die ze nog wel mogen verkopen evenveel verdiend wordt als nu op alles. Per slot van rekening is meer dan de helft van de benzineprijs al belasting, dus Shell kan haar aandeel gemakkelijk verdubbelen zonder dat het de prijs erg veel opdrijft. En de prijs zal zo hoog moeten zijn dat voldoende veel mensen het niet meer kunnen betalen, om de vraag te reduceren tot het toegestane aanbod.
En aan de andere kant bieden landen tegen elkaar op om luchtvaart groot te maken .Schiphol is de banen motor van NL.
Pandjesbaas schreef op 27 mei 2021 21:36 :
[...]
Probleem is dat je dat puur uit je duim zuigt. Zo kan iedereen wel een rampenscenario verzinnen. Ook de andere kant op. Het is waarschijnlijk dat er wettelijke maatregelen tegen verkoop van benzine komen, om het speelveld gelijk te trekken. (Er zal een klimaatwinst zijn als alleen Shell minder benzine mag verkopen, en de gebruikers gewoon bij Esso gaan tanken.) dat zal ernstige tekorten opleveren, zodat de prijzen aan de pomp zo hoog worden dat op de 55% die ze nog wel mogen verkopen evenveel verdiend wordt als nu op alles. Per slot van rekening is meer dan de helft van de benzineprijs al belasting, dus Shell kan haar aandeel gemakkelijk verdubbelen zonder dat het de prijs erg veel opdrijft. En de prijs zal zo hoog moeten zijn dat voldoende veel mensen het niet meer kunnen betalen, om de vraag te reduceren tot het toegestane aanbod.
Je hebt nog veel te leren. Accijns op zowel benzine als diesel gaat in de toekomst verder omhoog, ik gok minstens 2 euro voor E95 waardoor benzinestations geen marges kunnen maken omdat ze van hun voorraad afmoeten. Al dit extra geld, we praten over 900 mln per jaar, gaat naar electrische voertuigen die door innovatie en techniek goedkoper worden, maar nu ook nog eens gesubsidieerd. Iedereen kan dan goedkoop leasen met lage bijtelling OF goedkoop een nieuwe EV kopen. De mensen die geen 500 km per dag hoeven te maken, wat 99% van de mensheid is, gaat overstappen op EV waardoor het brandstofgebruik afneemt in lijn met het akkoord van Parijs. De wereld verandert nu eenmaal erg snel. Te snel voor 50 + ers, die willen vasthouden aan vergane glorie in de hoop dat het ooit goedkomt. Je wilt zitten in groeiaandelen zoals ASML en AMC. The Next Warren Buffet
The Next Warren Buffet schreef op 27 mei 2021 21:23 :
[...]
Je hebt nog veel te leren. Je moet niet in paniek handelen, maar je moet ook niet vasthouden aan je verliezers want die kunnen in de toekomst ook nog eens gaan verliezen. En ik kom je met mijn wijsheid vertellen dat dat ook nu het gevoel is. Ik verwacht anno 2025 een verdere dividendcut om te investeren in renewables met een 4% ROI waardoor de koers richting de 11 euro zakt. Je wilt niet in Shell zitten, maar in Shell put opties.
The Next Warren Buffet
1 Wat weet jij nu weer van shell en beleggen af? Die dividendcut is gewoon puur verzinnen want je kan niet in de toekomst kijken!
The Next Warren Buffet schreef op 27 mei 2021 21:48 :
[...]
De mensen die geen 500 km per dag hoeven te maken, wat
99% van de mensheid is, gaat overstappen op EV waardoor het brandstofgebruik afneemt in lijn met het akkoord van Parijs.
The Next Warren Buffet
Dit is wereldwijd neem ik aan, en dat is binnen 10 jaar van nu gerealiseerd. Nu moet hier nog wat achteraan, maar dat hou ik maar voor mezelf ...........................
The Next Warren Buffet schreef op 27 mei 2021 21:48 :
[...]
Je hebt nog veel te leren. Accijns op zowel benzine als diesel gaat in de toekomst verder omhoog, ik gok minstens 2 euro voor E95 waardoor benzinestations geen marges kunnen maken omdat ze van hun voorraad afmoeten. Al dit extra geld, we praten over 900 mln per jaar, gaat naar electrische voertuigen die door innovatie en techniek goedkoper worden, maar nu ook nog eens gesubsidieerd. Iedereen kan dan goedkoop leasen met lage bijtelling OF goedkoop een nieuwe EV kopen. De mensen die geen 500 km per dag hoeven te maken, wat 99% van de mensheid is, gaat overstappen op EV waardoor het brandstofgebruik afneemt in lijn met het akkoord van Parijs. De wereld verandert nu eenmaal erg snel. Te snel voor 50 + ers, die willen vasthouden aan vergane glorie in de hoop dat het ooit goedkomt.
The Next Warren Buffet
Ha ha... Hoe lang denk je dat een regering zal zitten die de benzineprijs door accijns tot 5 euro/l opvoert? Partijen als Forum zouden onmiddelijk 100 zetels krijgen. Als Shell er 50ct op doet zullen ze ook kwaad zijn, maar Shell kunnen ze niet weg stemmen. Elektriciteit wordt minstens even schaars als benzine. Gascentrales: dicht bij gebrek aan gas. Al die EVs staan onbruikbaar geparkeerd te wachten tot het gaat waaien. En als het dan waait, dan heeft het netwerk niet genoeg capaciteit om de elektriciteit bij de mensen te brengen. Je leeft in een droomwereld.
En toch heb ik het gevoel dat we obsessief gas en olie versnekd moeten afbouwen onder dwang van een rechter terwijl de vraag er is en voorlopig blijft. Jeroen vd Veer had wellicht toch nog beter moeten benadrukken dat een transitie wel moet worden gefinancierd. Het opmerkelijke is dat Shell dus versneld groener moet worden terwijl de industrie en de consumenten dit tempo niet aan kunnen. De helft koopt niet een elektrische auto de komende 10njasr in Nederland, laat staan in de rest van de wereld waar ze nog veel afhankelijker zijn van fossiel. Politieke uitspraak van de rechter, bijna obsessief beïnvloed door milieuorganisaties.
Koning van beleggersland schreef op 27 mei 2021 21:50 :
[...]
1
Wat weet jij nu weer van shell en beleggen af? Die dividendcut is gewoon puur verzinnen want je kan niet in de toekomst kijken!
De vorige dividendcut had niemand moeten verbazen, zelfs het baasje van een blindengeleidehond niet.
Slot USA E15,91. Al die GL wappies kunnen dus weer lekker opzouten naar hun eigen communistische rukbunker. De belegger trekt zich dus niets aan van die kromme uitspraak in eerste aanleg. Hopelijk komt Shell snel met een PB dat ze in hoger beroep gaan met op de achterkant gelijk een verhuisbericht uit de EU.
Pandjesbaas schreef op 27 mei 2021 21:36 :
[...]
Probleem is dat je dat puur uit je duim zuigt. Zo kan iedereen wel een rampenscenario verzinnen. Ook de andere kant op. Het is waarschijnlijk dat er wettelijke maatregelen tegen verkoop van benzine komen, om het speelveld gelijk te trekken. (Er zal een klimaatwinst zijn als alleen Shell minder benzine mag verkopen, en de gebruikers gewoon bij Esso gaan tanken.) dat zal ernstige tekorten opleveren, zodat de prijzen aan de pomp zo hoog worden dat op de 55% die ze nog wel mogen verkopen evenveel verdiend wordt als nu op alles. Per slot van rekening is meer dan de helft van de benzineprijs al belasting, dus Shell kan haar aandeel gemakkelijk verdubbelen zonder dat het de prijs erg veel opdrijft. En de prijs zal zo hoog moeten zijn dat voldoende veel mensen het niet meer kunnen betalen, om de vraag te reduceren tot het toegestane aanbod.
Daar zit logica in als de regels van marktwerking zijn werk doen. Echter, er zit wel een ander aspect aan. sociale onrust, economische schade en mogelijk zelfs zwarte markt. De prijs van brandstof drukt al heel zwaar op het budget. Bij een hoge prijs neemt inflatie schrikbarend toe. Auto leveranciers gaan het voelen en de hele keten daarom heen. Een domino effect treedt op. Het aan banden leggen van westerse olie bedrijven zal andere landen in de kaart spelen. Nu al heeft China zijn armen ver over de wereld door DE productie hub van de wereld te zijn. We zijn een ster geworden in het weggeven van soevereiniteit en welvaart. Maar we deugen, dat dan weer wel. Wil niet zeggen dat we niet moeten vergroenen maar doe het anders. Geef de majors eenzelfde opdracht en help ze erbij als land en overheid. Werk samen internationaal, met gelijk speelveld en ruimte. Geef elkaar wat uitdaging wie zo snel mogelijk vergroent. Is veel beter dan beknotten in mogelijkheden.
The Next Warren Buffet schreef op 27 mei 2021 21:48 :
[...]
Je hebt nog veel te leren. Accijns op zowel benzine als diesel gaat in de toekomst verder omhoog, ik gok minstens 2 euro voor E95 waardoor benzinestations geen marges kunnen maken omdat ze van hun voorraad afmoeten. Al dit extra geld, we praten over 900 mln per jaar, gaat naar electrische voertuigen die door innovatie en techniek goedkoper worden, maar nu ook nog eens gesubsidieerd. Iedereen kan dan goedkoop leasen met lage bijtelling OF goedkoop een nieuwe EV kopen. De mensen die geen 500 km per dag hoeven te maken, wat 99% van de mensheid is, gaat overstappen op EV waardoor het brandstofgebruik afneemt in lijn met het akkoord van Parijs. De wereld verandert nu eenmaal erg snel. Te snel voor 50 + ers, die willen vasthouden aan vergane glorie in de hoop dat het ooit goedkomt. Je wilt zitten in groeiaandelen zoals ASML en AMC.
The Next Warren Buffet
Heeft Opgelet alvast een nieuwe naam aan gemaakt! ;-)
BBman schreef op 27 mei 2021 21:59 :
En toch heb ik het gevoel dat we obsessief gas en olie versnekd moeten afbouwen onder dwang van een rechter terwijl de vraag er is en voorlopig blijft. Jeroen vd Veer had wellicht toch nog beter moeten benadrukken dat een transitie wel moet worden gefinancierd. Het opmerkelijke is dat Shell dus versneld groener moet worden terwijl de industrie en de consumenten dit tempo niet aan kunnen. De helft koopt niet een elektrische auto de komende 10njasr in Nederland, laat staan in de rest van de wereld waar ze nog veel afhankelijker zijn van fossiel. Politieke uitspraak van de rechter, bijna obsessief beïnvloed door milieuorganisaties.
Jeroen v/d Veer heeft er voor gezorgd dat Shell in Nederland bleef , blijkbaar is Nederland daar niet zo blij mee .... Dan lijkt me de keuze niet zo moeilijk voor Shell, Unilever is hier al weg, wie volgt.... Royal staat al in de goede taal , mag Rutte straks uitleggen waarom we hier op deze vierkante meter NL roomser willen zijn dan de paus .... Slot overkant $38.81(€15,91 ) -0.32 -0.82%
Pandjesbaas schreef op 27 mei 2021 21:58 :
[...]
En als het dan waait, dan heeft het netwerk niet genoeg capaciteit om de elektriciteit bij de mensen te brengen.
Je leeft in een droomwereld.
Je hebt nog veel te leren, maar oude mensen zijn vaak eigenwijs dus dat gaat moeilijk worden maar ik doe mijn best om mijn kennis en wijsheid te delen met de stoffige generatie. Er dient alleen wat software geüpdatet om de gevraagde stroom input goed te spreiden om niet alle auto's in de avond in het piekmoment op volle kracht te laten laden. 20% gedurende de avond en de rest in de nacht en opeens is het wel mogelijk. Jij gaat ervan uit dat heel de straat naar werk gaat met de auto, maar statistisch worden er dagelijks maar 3/10 auto's gereden en dat zal met thuiswerken 2/10 worden. Samenvatting: in theorie kunnen niet alle auto's tegelijk aan de laadpaal, maar dat hoeft ook niet. Alleen retailbeleggertjes ontkennen dit omdat ze slechte aandelen hebben uitgekozen en anderen van hun gelijk willen overtuigen. Mij hoef je niet te overtuigen, money talks en vandaag 17% extra winst met puts bijna op 50% totaal in minder dan een week. The Next Warren Buffet.
Alle Oil Majors Rood bij olie boven 69 rdsa 38.81 -0.32 -0.82% total 46.66 -0.21(-0.45%) bp 26.28 -0.03 (-0.11%) xom 58.52 -0.42 (-0.71%) chevron 102.93 -1.19 -1.14% Brent 69.16 +0.43 +0.63% Futures speren nabeurs omhoog in de US of A
The Next Warren Buffet schreef op 27 mei 2021 22:14 :
[...]
Je hebt nog veel te leren, maar oude mensen zijn vaak eigenwijs dus dat gaat moeilijk worden maar ik doe mijn best om mijn kennis en wijsheid te delen met de stoffige generatie. Er dient alleen wat software geüpdatet om de gevraagde stroom input goed te spreiden om niet alle auto's in de avond in het piekmoment op volle kracht te laten laden. 20% gedurende de avond en de rest in de nacht en opeens is het wel mogelijk. Jij gaat ervan uit dat heel de straat naar werk gaat met de auto, maar statistisch worden er dagelijks maar 3/10 auto's gereden en dat zal met thuiswerken 2/10 worden.
Samenvatting: in theorie kunnen niet alle auto's tegelijk aan de laadpaal, maar dat hoeft ook niet. Alleen retailbeleggertjes ontkennen dit omdat ze slechte aandelen hebben uitgekozen en anderen van hun gelijk willen overtuigen. Mij hoef je niet te overtuigen, money talks en vandaag 17% extra winst met puts bijna op 50% totaal in minder dan een week. The Next Warren Buffet.
Oh ja, natuurlijk. 's Nachts opladen. Want dan doen de zonnecellen het zo goed. :-)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
AIRBUS
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
CVC Capital Partners
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia Oyj
Nokia OYJ
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)