Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,898 25 apr 2024 16:40
  • -0,122 (-3,03%) Dagrange 3,874 - 4,036
  • 456.422 Gem. (3M) 1,4M

Maart 2023

1.724 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 87 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Marinus-86 24 maart 2023 09:55
    quote:

    HenkdeV schreef op 24 maart 2023 08:58:

    [...]

    Wie gewoon gespreid belegt (zeg maar in tien verschillende aandelen) behaalt door de jaren heen een positief rendement. En dan mag er af en toe ook best een kneus in de portefeuille zitten. Wel regelmatig je winst nemen.

    En dan behaal je niet zoals Wildboy 600% binnen drie maanden, maar een tweecijferig rendement (voor de komma) kan prima.
    Er zijn genoeg beleggingsfondsen in aandelen die dat ook bijna jaar in jaar uit behalen. Heb hier regelmatig het Add Value Fund onder de aandacht gebracht. Die hadden op enig moment 300% rendement in 10 jaar. En wanneer je het zelf niet kan, kun je misschien maar beter in een aandelenfonds beleggen.

    En iemand met een vrijstaand huis in Bunnik en (nog niet zolang geleden een appartement in Spanje) is zeker miljonair:-).
    Er zijn trouwens belangrijkere dingen in het leven dan miljonair zijn.
    Herhaling .... leeftijd is ruim 87 jaar al 12 jaar weduwnaar 4 kinderen 11 kleinkinderen en 4 achterkleinkinderen, app, in Spanje is verkocht en huis in Bunnik in zeer goede staat, maar waar ik op doelde is dat er word gesuggereerd dat iedereen gespreid moet beleggen hoe dan ook maar daar moeten centjes voor wezen dacht ik zo,en dat is niet voor iedereen weggelegd,commentaar ok komt u maar.
  2. [verwijderd] 24 maart 2023 09:57
    quote:

    popie schreef op 24 maart 2023 09:55:

    [...]
    Herhaling .... leeftijd is ruim 87 jaar al 12 jaar weduwnaar 4 kinderen 11 kleinkinderen en 4 achterkleinkinderen, app, in Spanje is verkocht en huis in Bunnik in zeer goede staat, maar waar ik op doelde is dat er word gesuggereerd dat iedereen gespreid moet beleggen hoe dan ook maar daar moeten centjes voor wezen dacht ik zo,en dat is niet voor iedereen weggelegd,commentaar ok komt u maar.
    Duimpje! Bijvoorbeeld de beginnende belegger
  3. forum rang 8 HenkdeV 24 maart 2023 10:42
    quote:

    OnoMatopee schreef op 24 maart 2023 09:16:

    [...]ja, de wereld ook. (is geen verwijt)
    Ach er is in Nederland veel gebrek aan mensen in de zorg en het onderwijs.
    Laten drie kinderen nu juist in die sectoren werkzaam zijn.
    En de vierde is accountant, wel handig zo'n man in de familie.
  4. forum rang 8 HenkdeV 24 maart 2023 10:47
    quote:

    popie schreef op 24 maart 2023 09:55:

    [...]
    Herhaling .... leeftijd is ruim 87 jaar al 12 jaar weduwnaar 4 kinderen 11 kleinkinderen en 4 achterkleinkinderen, app, in Spanje is verkocht en huis in Bunnik in zeer goede staat, maar waar ik op doelde is dat er word gesuggereerd dat iedereen gespreid moet beleggen hoe dan ook maar daar moeten centjes voor wezen dacht ik zo,en dat is niet voor iedereen weggelegd,commentaar ok komt u maar.
    Niets moet Popie, het is allee maar het doorgeven van een idee.
    Daar heb je meer aan dan te pas en te onpas Hahaha posten.
    Dat commentaar heb ik eigenlijk al geven, doe iets in een aandelenbeleggingsfonds.
    En voor gespreid beleggen hoef je ook niet vermogend te zijn.
    Krijg je alleen wat kleinere aantallen per aandeel.
    Maar ieder zijn meug.
  5. forum rang 8 HenkdeV 24 maart 2023 10:50
    quote:

    amice schreef op 24 maart 2023 10:06:

    [...]
    Die berichten zijn van belang voor alle aannemers. Heijmans dit jaar 20% in de plus. Dus de berichten zijn niet (alleen) de reden van de daling van de koers van bam
    Bij BAM is de twijfel een stuk groter dan bij Heijmans, wellicht speelt het verleden nog steeds een rol.
  6. forum rang 5 bartbas 24 maart 2023 11:00
    quote:

    OnoMatopee schreef op 24 maart 2023 09:15:

    Euronext toont geen theoretische openingsprijs meer. Hoewel meestal onbetrouwbaar, was het wel enigszins handig. Wie weet een andere site met theoretische opening? (iex verstrekt dit ook al tijden niet meer.)
    Soms geeft het orderboek vlak voor de opening wel een beeld. Theoretische openingen hebben weinig waarde, ook niet vlak voor de beursopening.ik zie regelmatig bij Bam dat een miniem aantal aandelen de openingskoers bepaalt en dat deze direct na opening fors verandert.
    Bb
  7. forum rang 5 bartbas 24 maart 2023 11:07
    quote:

    HenkdeV schreef op 23 maart 2023 23:15:

    [...]

    Wees blij dat BAM na jaren weer dividend kan uitkeren, dat betekent dat er winst wordt gemaakt.
    Bij heel veel aandelen is dat trouwens de normaalste zaak van de wereld.

    En wie goed gespreid belegt (in aandelen) heeft daar de afgelopen jaren een behoorlijk rendement mee kunnen maken.
    Mee eens Henk, maar dat neemt niet weg dat het dividend over 2022 veelal niet voldoende is om de waardevermindering van je kapitaal te compenseren. Daar wilde ik nog even de aandacht op vestigen. Ik zie hier weinig aandacht voor de sluipmoordenaar, die inflatie heet.
    Bb
  8. forum rang 8 HenkdeV 24 maart 2023 11:44
    quote:

    bartbas schreef op 24 maart 2023 11:07:

    [...]

    Mee eens Henk, maar dat neemt niet weg dat het dividend over 2022 veelal niet voldoende is om de waardevermindering van je kapitaal te compenseren. Daar wilde ik nog even de aandacht op vestigen. Ik zie hier weinig aandacht voor de sluipmoordenaar, die inflatie heet.
    Bb
    Ach, met die inflatie wordt een mens dagelijks geconfronteerd, een bezoek aan "de kruidenier" is daarvoor al voldoende.
1.724 Posts
Pagina: «« 1 ... 54 55 56 57 58 ... 87 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

BAM: sterk slotkwartaal opsteker voor nieuwe strategie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links