Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel ProQR Therapeutics NV OTC:PRQR.Q, NL0010872495

  • 2,010 24 apr 2024 22:00
  • -0,010 (-0,50%) Dagrange 1,970 - 2,040
  • 36.411 Gem. (3M) 204,8K

ProQR Therapeutics 2023

309 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 16 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Spoorstudent 23 maart 2023 15:51
    quote:

    Piddy schreef op 23 maart 2023 14:22:

    Stevige Tweet met vermelding inde tekst van medewerking PRQR!
    Zoek aub uw details om de tweet op te zoeken.
    Hier kan ik via smartphone geen link delen.
    Stukje van de tekst

    Dr. Yu’s research is at the forefront of the most promising treatment modalities for cystic fibrosis and potentially other genetic diseases,” said Jeffrey J. Hayes, PhD, chair and Shohei Koide Professor of Biochemistry and Biophysics at the University of Rochester School of Medicine and Dentistry. “These really are exciting times!"

    Next steps in the research, which was funded by the National Institutes of Health, the Cystic Fibrosis Foundation, and the Gilbert Family Foundation, include testing the guide RNA in animal models. Yu says that delivery of the guide RNA is key as the team moves into animal studies. His group is partnering with scientists at ProQR to develop modified small oligonucleotide guides, and working with scientists at Yale to figure out an efficient delivery system. They are encouraged by the success of the mRNA COVID vaccines, which use nanoparticles to effectively deliver RNA into cells.

    www.urmc.rochester.edu/news/story/stu...
  2. forum rang 5 Piddy 23 maart 2023 16:05
    Super Spoorstudent,merci!
    Op Discord blijken de twee vorige documenten ook niet zo duidelijk te zijn.

    Vermoedelijk blijf ik midweek langer in de Var streek nav het goede weer hier.Tegen Pasen moeten we zeker thuis zijn voor de chocolade eieren. Het is wel opletten want de onrust in Frankrijk houdt ook aan en gisteren was er de eerste melding van max. 30 liter brandstof te tanken per wagen.Vrouw in paniek, ik maak er wat misbruik van door bij te huren.
  3. lojat 23 maart 2023 17:18
    quote:

    Spoorstudent schreef op 23 maart 2023 15:51:

    [...]
    Stukje van de tekst

    Dr. Yu’s research is at the forefront of the most promising treatment modalities for cystic fibrosis and potentially other genetic diseases,” said Jeffrey J. Hayes, PhD, chair and Shohei Koide Professor of Biochemistry and Biophysics at the University of Rochester School of Medicine and Dentistry. “These really are exciting times!"

    Next steps in the research, which was funded by the National Institutes of Health, the Cystic Fibrosis Foundation, and the Gilbert Family Foundation, include testing the guide RNA in animal models. Yu says that delivery of the guide RNA is key as the team moves into animal studies. His group is partnering with scientists at ProQR to develop modified small oligonucleotide guides, and working with scientists at Yale to figure out an efficient delivery system. They are encouraged by the success of the mRNA COVID vaccines, which use nanoparticles to effectively deliver RNA into cells.

    www.urmc.rochester.edu/news/story/stu...
    Interessant, het lijkt een andere strategie dan axiomer te zijn om premature stop codon mutaties te omzeilen. Mol. cell is een goed journal wat aangeeft dat het wetenschappelijk significant is.

    Als ik het goed begrijp support proQr dmv synthese van de moleculen. Of ze aanspraak maken op de strategie is me niet duidelijk en volgens mij zullen de targets (aandoeningen) overlappen met axiomer.
  4. forum rang 5 Piddy 24 maart 2023 10:24
    Beste lojat,

    Dank voor je expertise hier te blijven delen.
    Ik vertrouw er op dat jij en enkele andere beleggers hier volgende week ook je opmerkingen zal willen posten na verduidelijking pipeline en R&D info.
    Zelf heb ik geen enkele medische achtergrond en mag je het dus gerust in het Jip en Janneke jargon expliceren ;-)
  5. forum rang 5 Piddy 24 maart 2023 10:32
    Het lijkt er wel op dat ProQR de laatste tijd wat extra informatie wil lossen in de markt.
    Anderzijds lijkt de koers nog niet stabiel hogere zones te willen opzoeken.
    Maandag de mooie klim en redelijk conform de markt in elkaar gezakt als een slappe pudding.
    Toch mogen we hier niet klagen.
    Ik had enkel wat meer vetreserve opgebouwd tegen de 29 ste.

    Zeer algemeen in beleggerszaken stoor ik me soms mateloos hoe de koers gemanipuleerd kan worden in de pré en naverkoop.
    Met 1 of 5 stuks zet men de koers op een -5 %
    Ik weet dat het oude gerucht bestaat dat handelaren met zo'n kleine koop andere handelaren een signaal willen geven hoe de richting moet gemanipuleerd worden die of volgende dag. Is het een gerucht of speelt dit vandaag de dag nog ??
    Natuurlijk gaat dit enkel als er weinig volume is en er dus feitelijk geen nieuws is over het desbetreffende bedrijf.
  6. forum rang 5 Piddy 24 maart 2023 10:39
    The last slide lists the RNA editing advisory board. No Maraganore but two other interesting contacts are on the board. Zamore (co-founder Alnylam), Maier (current SVP research at Alnylam).John Maraganore still on the website as Strategic Advisor (not in the slide deck).

    Correct.
    John Maraganore has never been on the Scientific Advisory Board.
    They created a Strategic Advisor role for him.
    According to $PRQR's CEO, John Maraganore does participate in the company's Board of Directors' meetings.

    Tweet ! (Financewatcher)
  7. forum rang 5 Piddy 24 maart 2023 16:22
    De weekwinst wordt er danig uit geperst als een gevitamineerde citroen.
    Spijtig maar we geraken het helaas gewoon.
    Volgende week wordt hierdoor opnieuw spannender.

    Als de gehele markt volgende week opnieuw fout zit zullen we langer geduld mogen uitoefenen.
    Niet de eerste maal dat er uitgekeken wordt naar belangrijke R&D en het met een sisser afloopt.

    Al gaan we woensdag toch beginnen weten of dit bedrijf Proqr terug groot aanzien gaat beginnen genieten of net als andere ,door Nederlandse CEO's geleide bedrijven zoals GLPG, AFMD,... ten grave zullen worden gedragen. Ik hoop dat AFMD hun kopman nu wel een NL is want anders mag ik het weer eens aanhoren.
  8. forum rang 6 Hulskof 24 maart 2023 16:57
    quote:

    Piddy schreef op 24 maart 2023 16:22:

    De weekwinst wordt er danig uit geperst als een gevitamineerde citroen.
    Spijtig maar we geraken het helaas gewoon.
    Volgende week wordt hierdoor opnieuw spannender.

    Als de gehele markt volgende week opnieuw fout zit zullen we langer geduld mogen uitoefenen.
    Niet de eerste maal dat er uitgekeken wordt naar belangrijke R&D en het met een sisser afloopt.

    Al gaan we woensdag toch beginnen weten of dit bedrijf Proqr terug groot aanzien gaat beginnen genieten of net als andere ,door Nederlandse CEO's geleide bedrijven zoals GLPG, AFMD,... ten grave zullen worden gedragen. Ik hoop dat AFMD hun kopman nu wel een NL is want anders mag ik het weer eens aanhoren.
    Hoess is een echte Duitser, Piddy. :-)
309 Posts
Pagina: «« 1 ... 4 5 6 7 8 ... 16 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links