Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Pharming Group AEX:PHARM.NL, NL0010391025

  • 0,868 18 apr 2024 17:35
  • -0,093 (-9,63%) Dagrange 0,861 - 0,957
  • 37.599.271 Gem. (3M) 6,4M

Pharming Mei 2022

3.087 Posts
Pagina: «« 1 ... 113 114 115 116 117 ... 155 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Trebor 22 mei 2022 12:04
    quote:

    Kirr Bergh schreef op 22 mei 2022 10:26:

    [...]

    Dat mag jij vinden.

    Als er iemand goede informatie op dit forum plaatst of gedegen onderbouwde visies deelt ben ik het wel.
    Had je mijn visie ten harte genomen had je nu geen fors verlies. En daar kun jij geen speld tussen krijgen vlaming.
    Ik laat er bijna een traantje om. Wat een pharming geweld.
    Pharming Up, Go, Rising.
  2. van Buren 22 mei 2022 13:26
    [quote alias=rabbit in your headlights id=14211734 date=202205220140]
    [...]

    Ik kan niet zwemmen , daarentegen vind ik duiken fantastisch. Wat ik wel erg mis is een heerlijke vette zoute haring met uitjes en augurk.
    [/Volgens mij ben je geen lid van de partij voor de Dieren met je 'heerlijke vette zoute haring' quote]
  3. William 22 mei 2022 15:00
    Pharming pas overnameprooi zodra pijplijn is gevuld

    Dat de toonzetting binnen een jaar flink kan veranderen, bewees Pharming tijdens de aandeelhoudersvergadering van 18 mei jongstleden. Terwijl vorig jaar Pharming zich vooral wilde presenteren als jager in plaats van prooi, was topman Sijmen de Vries inmiddels een stuk realistischer in zijn ambities

    In de tussentijd is verder onderzoek naar patiëntvriendelijker toedieningswijzen van Ruconest – het enige medicijn dat Pharming op de markt heeft – stopgezet, net als studies met betrekking tot covid. Ook lijkt Pharming minder voortvarend en optimistisch in de mogelijke inzet van de onderliggende werking van Ruconest op andere ziektes, zoals zwangerschapsvergifting. Tot slot gaat de bouw van geplande fabriek voor de productie van Ruconest niet door, maar verlengt Pharming de samenwerking hiervoor met Sanofi. Dat doet nu pijn, want er moest 5,4 miljoen dollar worden afgeschreven, maar Pharming vermijdt hiermee verdere investeringen van ruim 40 miljoen euro.

    Slank Pharming onaantrekkelijke overnameprooi
    Een afgeslankt Pharming is niet aantrekkelijk als overnamekandidaat, aldus De Vries in de aandeelhoudersvergadering na vragen van de VEB. Met slechts Ruconest als cashcow in een overvolle markt (HAE, een zeldzame zwellingsziekte) kan Pharming weliswaar voorlopig nog positieve kasstromen genereren, maar stevige groei zit er niet meer in.

    Dat gaat volgens de ceo veranderen als Leniolisib – een middel tegen een extreem zeldzame immuundeficiëntieziekte waarvan Pharming eerder de verkooprechten had gekocht – volgend jaar echt op de markt komt. Medicijnen tegen zeldzame ziekten kunnen financieel zeer aantrekkelijk zijn, zeker als er nauwelijks concurrentie is. De Vries verwacht dan ook dat Leniolisib veel groter kan worden dan Ruconest.

    Veel trouwe aandeelhouders zullen terecht teleurgesteld zijn; ruim 14 procent van de stemmen verleende zelfs geen decharge aan bestuur en commissarissen. De verwachtingen over allerlei eerdere initiatieven van Pharming bleken veel te hoog, wat ook zichtbaar is het koersverloop van het aandeel.

    Toch kunnen beleggers hopen op betere tijden als Leniolisib inderdaad een succes blijkt. Een Pharming met Ruconest als cashcow en Leniolisib als groeimotor wordt niet alleen steeds winstgevender, maar heeft daarnaast een lager risicoprofiel en zal ook veel hoger worden gewaardeerd. Zowel op Euronext en de Nasdaq, maar ook door potentiële jagers.
  4. [verwijderd] 22 mei 2022 16:08
    quote:

    William schreef op 22 mei 2022 15:00:

    Pharming pas overnameprooi zodra pijplijn is gevuld


    Dat gaat volgens de ceo veranderen als Leniolisib – een middel tegen een extreem zeldzame immuundeficiëntieziekte waarvan Pharming eerder de verkooprechten had gekocht – volgend jaar echt op de markt komt.

    Veel trouwe aandeelhouders zullen terecht teleurgesteld zijn; ruim 14 procent van de stemmen verleende zelfs geen decharge aan bestuur en commissarissen. De verwachtingen over allerlei eerdere initiatieven van Pharming bleken veel te hoog, wat ook zichtbaar is het koersverloop van het aandeel.

    Pharming pas overnameprooi zodra pijplijn is gevuld

    En die is helaas dus leger dan leeg.

    Dat gaat volgens de ceo veranderen als Leniolisib volgend jaar echt op de markt komt.

    En als het niet de markt op komt? ‘Volgens de CEO? Diezelfde mislukte CEO die van de pijplijn geen enkel succes weet te maken?

    Veel trouwe aandeelhouders zullen terecht teleurgesteld zijn; De verwachtingen over allerlei eerdere initiatieven van Pharming bleken veel te hoog, wat ook zichtbaar is het koersverloop van het aandeel.

    En nu zou datzelfde figuur opeens wél verwachtingen hebben die juist zijn in waarde? Jullie worden compleet voor de gek gehouden! Wakker worden!
  5. forum rang 7 déjà vu 22 mei 2022 19:00
    quote:

    Kirr Bergh schreef op 21 mei 2022 21:53:

    [...]

    Er zijn tegenover jaren geleden geen ontwikkelingen. Alle beloofde indicaties zijn gefaald. Dat zag ik door mijn bril allang en heb ik lang voor gewaarschuwd. Nu zit de particulier met de effecten daarvan. Stevige verliezen.
    Ik heb je vaak aangesproken op je onrealistische en van hoog fantasie omvattende visie, maar wanneer je daar op gewezen werd ging je persoonlijk aanvallen. Je verlies beurt me dus totaal niet.
    Chronische stress die voortkomt uit een negatieve instelling en negatieve gevoelens kan de hormoonbalans van het lichaam flink verstoren en stofjes in de hersenen afmatten die nodig zijn voor gevoelens van bijvoorbeeld geluk.

    Blijf positief mensen met Pharming komt het wel goed, anders zorg ik daar wel voor.

    Pharming Up !
3.087 Posts
Pagina: «« 1 ... 113 114 115 116 117 ... 155 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Logische herfinanciering Pharming

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links