Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Regering Rutte IV: wordt dit een succes of een ramp?

26.158 Posts
Pagina: «« 1 ... 1021 1022 1023 1024 1025 ... 1308 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 9 josti5 23 maart 2023 18:42
    quote:

    gokker schreef op 23 maart 2023 18:37:

    [...]

    Je vertrouwt er op dat de belastingdienst zonder druk van buiten de vele problemen gaat oplossen?
    Euthanasie en abortus worden geregeld zonder de betrokkenen bij de wetgeving te betrekken?
    Je bevestigt met deze post mijn 'stelling', want de belatingdienst is het slachtoffer van mensenwerk.
    Euthanasie en abortus-wetgeving hebben in de loop der tientallen jaren overduidelijk bewezen, niet op te kunnen tegen de medische praktijk.
  2. forum rang 6 matad 24 maart 2023 01:04
    quote:

    asti schreef op 23 maart 2023 17:47:

    [...]

    Volgens mij heb ik het te onduidelijk geformuleerd.

    Ik lees dat matad er sterk op tegen is om (financieel) zorg te dragen voor kinderen die door anderen op de wereld zijn gezet. Maar tegelijkertijd heeft hij 4 kinderen geadopteerd.

    Dat is ogenschijnlijk tegenstrijdig, maar er zijn mogelijke verklaringen voor het gemaakte onderscheid (waarvan ik twee noemde, die nader toegelicht zouden kunnen worden). Ik vraag me af wat de verklaring/redenering precies is. Waarom het onderscheid? De verwaarloosde kinderen in Nederland dragen ten slotte ook geen verantwoordelijkheid voor hun omstandigheden. (Het gaat mij dus ook eigenlijk niet om zijn houding ten opzichte van ouders.)
    Asti,
    Zijn duidelijk, althans voor ons, twee totaal verschillende “trajecten/zaken”.
    Adoptie deden wij omdat er kinderen zijn die liefde, verzorging en noem maar op nodig hebben ongeacht godsdienst, gezondheid, ras of noem maar op en wij in de omstandigheid verkeerden om die te willen en te kunnen geven.
    Sterker, hoe meer gezondheidsproblemen het te adopteren kind heeft hoe eerder men geneigd is tot adoptie zo blijkt .

    Mensen die kinderen op de wereld zetten zonder daarbij na te denken: nee daarvoor kan ik geen enkel respect opbrengen.

    Doch in onze optie heeft het een niets met het andere te maken.

    Groet
  3. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 24 maart 2023 01:22
    quote:

    jowi schreef op 22 maart 2023 08:24:

    [...]
    Kun je misschien ook die van NL tot 1-1-2001 bemachtigen en laten zien?
    Is een iets beter vergelijk.gulden vs euro
    Je vroeg om de M3 geldhoeveelheid in NL tussen 1970 en 2001. Lastig om te vinden, die van de EU28 of EU19 (of NL voor latere perioden) zijn makkelijker om te vinden.

    Maar de volgende is wel zo aardig:
    take-profit.org/en/statistics/money-s...
    Even onder het eerste tabelletje op M3 klikken:

    De M3 onder Wim Kok, Balkenende resp. Rutte.
  4. forum rang 8 Beperktedijkbewaking 24 maart 2023 02:46
    quote:

    gokker schreef op 23 maart 2023 08:53:

    [...]
    ...
    Het gaat me inderdaad beter op het moment. Voet nog steeds gezwollen, maar niemand weet met zekerheid waarom.

    maandag 27 maart 2023 om 10:15 uur.
    KLINISCHE NEUROFYSIOLOGIE
    Onderzoek: DUPLEX DIAMETERMETING.

    vrijdag 31 maart 2023, 15:10 uur
    Polikliniek Chirurgie
    Elektrische cardioversie

    Dit laatste is een soort shocktherapie om mijn hartritme te resetten. Dit kan vier maal geprobeerd worden.
    Ik neem aan dat het eerste onderzoek op meting van de aorta-diameter slaat, m.b.v. ultrasoon Doppler plus echo? Die vooral-mannenkwaal heet aneurysma (slagaderlijke verwijding). Daar heb ik ervaring mee, iets boven 5 cm diameter kom je als man in het risicogebied, dat is bij mij zo (gelukkig al jaren stabiel blijkens jaarlijkse controles), boven 5,5 cm wordt het echt link en dien je geopereerd te worden als je gestel dat aan kan.
    Anders dreigt het plotseling openbarsten: dan moet je binnen 20 min of zo op een operatietafel liggen, zo niet dan ben je dood.

    Iets dergelijks bij de slagaders in de knieholten. Als die openbarsten ga je niet dood, wel alle mogelijke andere ellende. Bij mij eveneens in het ietsje riskante maar niet acute gebied, en vrijwel stabiel. Merkwaardig genoeg vooral links, rechts is weinig aan de hand.

    Gek dat het bij jullie "KLINISCHE NEUROFYSIOLOGIE" heet. Bij ons in het nuchtere Westland heet het gewoon vaatchirurgie.
    Of heb je het met de klinieknaam van je tweede behandeling verwisseld?

    In ieder geval sterkte met die shocktherapie. Van cardiodingen heb ik geen verstand, behalve dat ik ruim 50 jaar geleden als practicumbegeleider medische studenten leerde hoe ze elektroden met geleidende gelei op een lijf moesten plakken en de signalen op een simpele oscilloscoop of zo iets konden bekijken. Voor de medici van nu is dat natuurlijk prehistorie.
  5. forum rang 10 voda 24 maart 2023 07:41
    Doorbraak nog lang niet in zicht
    Nederland sluit zich aan bij landen die pleiten voor grotere rol kernenergie in klimaataanpak
    Door ALEXANDER BAKKER

    Updated Vandaag, 01:08
    Gisteren, 23:44
    in NIEUWS

    BRUSSEL - Nederland heeft zich tijdens de EU-top in Brussel in het kamp geschaard van landen die een grotere rol zien voor kernenergie in de klimaataanpak. Maar voorlopig is een doorbraak op dit dossier nog lang niet in zicht.

    Premier Mark Rutte staat de pers te woord na afloop van de eerste vergaderdag. ANP

    Vooral Frankrijk drukt in alle Europese vergadercircuits op een grotere rol voor nucleaire energie. Ook op de EU-top in Brussel kwam het onderwerp ter sprake. „Een aantal landen, waaronder Nederland, heeft gezegd dat we ons niet op voorhand verzetten om kernenergie een grotere rol te geven in de energiemix en bij het oplossen van het klimaatprobleem”, zegt premier Mark Rutte na afloop van de eerste vergaderdag. „Uiteraard is daar grote verdeeldheid over. Landen als Luxemburg en Oostenrijk zijn daar fel op tegen. Het is dus niet zomaar geregeld in Europa.”

    De EU-leiders zijn het tijdens een discussie over energie en concurrentiekracht dan ook niet eens geworden over een serieuze Europese lijn op kernenergie. De Europese klimaatpaus Frans Timmermans heeft tot nu toe nog helemaal geen enthousiasme getoond om zelf met voorstellen te komen.

    BEKIJK OOK:
    De Staat in kernenergie? ’Een risico, maar we kunnen eraan verdienen’

    Waterstof
    Frankrijk voert nu vooral een lobby als het gaat om de rol van kernenergie bij de productie van waterstof. Dit heet nu nog ’roze waterstof’, maar Parijs wil graag dat de EU het gaat kwalificeren als ’groene waterstof’. Dat mag nu formeel alleen als bij de productie elektriciteit wordt gebruikt die is opgewekt met windturbines en zonnepanelen.

    Nederland ziet zo’n ’groen label’ voor nucleair bij waterstof alleen zitten als de elektriciteit is opgewekt met de nieuwste generatie kernreactoren. Rutte: „We moeten oppassen dat een land als Frankrijk een concurrentieel groot voordeel kan hebben vanwege een grote kernenergiesector. Daar moeten we niet naïef over zijn.”

    BEKIJK OOK:
    Nauwere samenwerking elf EU-lidstaten voor bundeling atoomkrachten

    www.telegraaf.nl/financieel/39027389/...
  6. forum rang 7 jowi 24 maart 2023 08:49
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 24 maart 2023 01:22:

    [...]
    Je vroeg om de M3 geldhoeveelheid in NL tussen 1970 en 2001. Lastig om te vinden, die van de EU28 of EU19 (of NL voor latere perioden) zijn makkelijker om te vinden.

    Maar de volgende is wel zo aardig:
    take-profit.org/en/statistics/money-s...
    Even onder het eerste tabelletje op M3 klikken:

    De M3 onder Wim Kok, Balkenende resp. Rutte.
    Dank je BDB ,

    Nu ca + 300% tov 2001. Een duidelijk stijgende lijn.
  7. forum rang 7 rene l 24 maart 2023 09:45
    Klaas Vaak van de Nederlandse Siliconen Bank zei het gisteren nog, slaap lekker, en maak je nergens druk over.
    Er is geld zat, en we kunnen altijd onze laatste goudstaven nog bestens verkopen.

    Hoe is het mogelijk dan denk ik, onze nationale staatsbank heeft voor het eerst in haar bestaan historie geschreven
    Niks geen zwarte cijfers, alles staat diep in het rood, grote verliezen, afboekingen en weet ik wat meer.
    En het is allemaal de schuld van de lage rente, eigen schuld, dikke bult.

    Nee, niemand heeft dit aan zien komen, de EU met als munteenheid de Euro was toch een fantastische uitvinding.
    Zalm zei het al met een vette grijns op zijn gezicht tijdens de introductie, deze Rotmunt zal ons als Nederlanders welvaart, vrede en voorspoed brengen.
    Niets van dit alles, zelfs het omgekeerde is gebeurd, we zijn er keihard ingestonken.

    En over stank gesproken, Tjeerd de Groot die stinkt pas echt, je kunt hem van veraf ruiken, maar er zijn er wel meer die daar in Den Haag stinken, ga maar eens een luchtje scheppen rondom de Hofvijver, het stinkt daar een uur in de wind en de lucht is er niet te harden.
    Het angstzweet van die gasten van D66 druipt er van af.

    Ons land zit blijkbaar volledig op slot, de geurmeters slaan aan alle kanten uit, maar ik durf wel te beweren, deze meters zijn namelijk gemanipuleerd door Robbie in hoogst eigen persoon.
    De Duitsers gebruiken namelijk hele andere waarden en daar hebben daardoor geen aangepraat probleem.
    Uiteraard moeten we voorzichtig zijn met onze natuur, maar het kan ook te ver doorslaan, we moeten namelijk wel blijven leven, en als je een beetje in leven wilt blijven dan moet je uiteraard wel geld verdienen.

    Dit is namelijk de basis van de economie, als je spullen zelf uitvind, ze ook zelf produceert, en ze vervolgens verkoopt aan anderen met winst, dan verdien je geld.
    En met dit geld kun je zelf dan weer spullen kopen.
    Hoe simpel wil je het hebben.

    De Zelfbenoemde Klimaatpaus Franz is op de uitnodiging van Caroline van der Plas ingegaan.
    Kom maar naar Brussel toe, je bent uitgenodigd bij mij in mijn ivoren toren, ik ben verheven boven alles en iederéén.
    Vooraf laat deze man breeduit in het nieuws horen hoe hij haar zal ontvangen.
    Ik vind het beschamend, het komt er op neer, beste mevrouw, ik ben de baas, ik zal u de regels van Brussel wel even uitleggen, deze dient u te respecteren, en zoek het allemaal lekker zelf uit.

    Zoiets zeg je niet als je iemand uitnodigt, het is een kwestie van onvermogen, bang wat hem te wachten staat, zo werken die types nu éénmaal.
    Deze grootuitstoter zal wel denken, ik zal dit varkentje wel even wassen, ja, zo denken deze types, maar ik denk dat Caroline hem de oren wel even zal wassen.

    De onrust binnen het Rariteitenkabinet loopt de spuigaten uit, het besef komt, iederéén is er ingeluisd door D66, de VVD heeft het ermee gehad, het CDA heeft het er mee gehad, de CU ook, en de oppositiepartijen hadden het er sinds het aantreden al mee gehad.
    Maar Rutte wil nog geen krimp geven, wanneer komt het besef binnen bij hem zelf dat zijn uiterste houdbaarheidsdatum al tijden overschreden is.

    Ik wist het wel, ontbindt het kabinet, ga voor nieuwe verkiezingen, ons land zal er beter uitkomen en we kunnen ons dan weer richten op de toekomst.
    Nu verzanden we in alles door interne conflicten en veel onduidelijkheden, iederéén kijkt naar elkaar, we zitten in een soort van patstelling, en er gebeurd helemaal niks meer, alles loopt vast en over.
    En daarnaast ook naar de onderhandelingstafel in Brussel, bepaalde afspraken zullen we gewoon op moeten zeggen, Brussel heeft zichzelf namelijk te kijk gezet als een dictator die ons op ondemocratische wijze veel ellende door de strot geduwd heeft.
    We moeten weer baas worden in eigen huis.

    Uiteraard komt het niet in het nieuws maar de Eurofielen zijn op dit moment druk doende om te regelen dat auto's die rijden op fossiele brandstoffen zo snel mogelijk niet meer geproduceerd mogen worden.
    Maar de Duitsers liggen dwars, hun pikken dit niet, hun zijn namelijk sterk afhankelijk van de automotive sector, net zo als wij sterk afhankelijk zijn van onze boeren.

    Oranje speelt blijkbaar vanavond ook maar vele spelers zijn ziek.
    Ik lees de meest gekke dingen, ze zouden de vogelgriep opgelopen hebben door een besmette Franse Haan, maar dat is helemaal niet zo, velen hebben namelijk door overmatig alcohol gebruik gewoon een flinke kater opgelopen en hebben zich daardoor ziek gemeld.

    Nu ook weer nieuwe berichten over de Nord Stream gaspijpen.
    Ja, ja, ze zijn gesaboteerd door wat overgelopen Oekraieners in klein zeilbootje, hun hebben de bommen geplaatst.
    Maar dat kan helemaal niet.
    Vraag het maar aan de Duitsers, of niet Scholz, Kees de Kort had het er vorig jaar al over, jullie weten precies wie het gedaan hebben, maar je beste vrienden, nee, die verraad je niet.

    De beurzen weten het momenteel ook niet meer, paniek, hoop, onzekerheid, stilstand, is het stilte voor de storm, of krijgen we binnenkort een uitbraak.
    Niemand weet het, en niemand kan het voorspellen.

    www.youtube.com/watch?v=ljIQo1OHkTI
  8. forum rang 9 objectief 24 maart 2023 09:52
    quote:

    rene l schreef op 24 maart 2023 09:45:

    Klaas Vaak van de Nederlandse Siliconen Bank zei het gisteren nog, slaap lekker, en maak je nergens druk over.
    Er is geld zat, en we kunnen altijd onze laatste goudstaven nog bestens verkopen.

    Niet doen, want met slaap in je ogen rij je weer tegen een andere fietser aan. Mooie dag!!
  9. forum rang 8 GakGak 24 maart 2023 10:43
    josti5 schreef op 23 maart 2023 18:26:
    ¨Als mensen zich er niet mee bemoeien, lost heel veel zichzelf op¨

    ?

    www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/arti...

    ¨Het gaat vooral mis bij maatwerkregelingen: dat zijn regelingen die mensen meer tijd moeten geven om hun rekening te betalen.¨
    Waar het vaak best goed gaat is bij de voorrangsregeling van het innen van belastinggeld als voorrang schuldeiser, want
    waarom zou je je als belastingdienst druk maken over andere rechthebbers op uitbetaling ?

    De ´continuing story´ van de onbetrouwbare overheid...
  10. forum rang 9 objectief 24 maart 2023 10:49
    quote:

    GakGak schreef op 24 maart 2023 10:43:

    josti5 schreef op 23 maart 2023 18:26:
    ¨Als mensen zich er niet mee bemoeien, lost heel veel zichzelf op¨

    www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek/arti...

    ¨Het gaat vooral mis bij maatwerkregelingen: dat zijn regelingen die mensen meer tijd moeten geven om hun rekening te betalen.¨

    De ´continuing story´ van de onbetrouwbare overheid...
    Ik denk dat je het niet begrijpt; Josti bedoelt : laat de mensen hun problemen zelf oplossen.
  11. [verwijderd] 24 maart 2023 11:03
    quote:

    jowi schreef op 24 maart 2023 08:49:

    [...]

    Dank je BDB ,

    Nu ca + 300% tov 2001. Een duidelijk stijgende lijn.
    Waar haal je die 300% vandaan? Het artikel geeft hele andere cijfers (+100% sinds 2001). Beetje goedkoop jowi. Je valt me tegen.

    Een verdubbeling van M3 in ruim 20 jaar is eerder laag te noemen, zoals al meermaals aangetoond.
  12. forum rang 8 GakGak 24 maart 2023 11:03
    ¨Deze grootuitstoter zal wel denken, ik zal dit varkentje wel even wassen, ja, zo denken deze types, maar ik denk dat Caroline hem de oren wel even zal wassen.¨
    .
    Mijn eerste gedachte was, dat is wel erg veel zwaar denkwerk van Rene maar iedereen denkt daar het zijne van al
    zijn sommige uitlatingen wel erg bedenkelijk.
  13. forum rang 8 GakGak 24 maart 2023 11:17
    quote:

    objectief schreef op 24 maart 2023 10:49:

    [...]

    Ik denk dat je het niet begrijpt; Josti bedoelt : laat de mensen hun problemen zelf oplossen.
    Ja natuurlijk, dat lukt ook prima als je als gezin met minimale inkomsten en maximale schulden te maken
    krijgt met een overheid die via de belastingdienst of andere gewetenloze overheidsonbenullen staat te dringen
    om toeslagen terug te vorderen of met voorrang een schuld te innen.

    We hebben ook ene Carolala, minister van armoedebeleid, waar je heel lange tijd niets concreets van mocht vernemen.
    Die gaat zich nu pas buigen over het coordineren van teveel en te vaak weghalen van geld bij mensen die
    daarmee behoorlijk onder het bestaansminimum terecht komen.

    Maar ach, het probleem lost zich vanzelf op toch? En ze gaan nog net niet dood van de honger dankzij
    voedselbanken en andere hulpmiddelen omdat ze het blijkbaar toch niet helemaal zelf kunnen oplossen...
  14. [verwijderd] 24 maart 2023 11:22
    quote:

    GakGak schreef op 24 maart 2023 11:17:

    [...]

    Ja natuurlijk, dat lukt ook prima als je als gezin met minimale inkomsten en maximale schulden te maken
    krijgt met een overheid die via de belastingdienst of andere gewetenloze overheidsonbenullen staat te dringen
    om toeslagen terug te vorderen of met voorrang een schuld te innen.

    We hebben ook ene Carolala, minister van armoedebeleid, waar je heel lange tijd niets concreets van mocht vernemen.
    Die gaat zich nu pas buigen over het coordineren van teveel en te vaak weghalen van geld bij mensen die
    daarmee behoorlijk onder het bestaansminimum terecht komen.

    Maar ach, het probleem lost zich vanzelf op toch? En ze gaan nog net niet dood van de honger dankzij
    voedselbanken en andere hulpmiddelen omdat ze het blijkbaar toch niet helemaal zelf kunnen oplossen...
    Niet boven de 100 kg he ,vraag dat maar aan voormalig huisarts de heer FFFF.
  15. [verwijderd] 24 maart 2023 11:36
    quote:

    Beperktedijkbewaking schreef op 24 maart 2023 02:46:

    [...]
    Ik neem aan dat het eerste onderzoek op meting van de aorta-diameter slaat, m.b.v. ultrasoon Doppler plus echo? Die vooral-mannenkwaal heet aneurysma (slagaderlijke verwijding). Daar heb ik ervaring mee, iets boven 5 cm diameter kom je als man in het risicogebied, dat is bij mij zo (gelukkig al jaren stabiel blijkens jaarlijkse controles), boven 5,5 cm wordt het echt link en dien je geopereerd te worden als je gestel dat aan kan.
    Anders dreigt het plotseling openbarsten: dan moet je binnen 20 min of zo op een operatietafel liggen, zo niet dan ben je dood.
    [...]
    Ik zat tien jaar geleden op 40 mm, dus hoogste tijd dat dit weer eens gemeten wordt. Ik ken mensen waarbij de ader gescheurd is. Daar liep het nog net goed af omdat het probleem bekend was.
  16. forum rang 7 ffff 24 maart 2023 12:19
    GakGak,

    Wel goed dat je post hoor, want ik leer van dit soort postings veel. Weet je: Ik verbaas mij over zo'n opmerking als " armoede". Er bestaat simpelweg geen armoede in Nederland. Hooguit opletten bij sober leven, maar het geheel aan uitkeringen, subsidies, tegemoetkomingen, kwijtscheldingen is ruim voldoende.

    Als een werkende meer inkomsten kirijgt wordt hij uiteraard aangeslagen door de Fiscus om over dat meer verdiende weer een flink deel af te dragen aan de Fiscus.

    Als een multi-uitkeringsgerechtigde meer uitkering ergens krijgt is het toch logisch dat ook daar de Fiscus corrigeert. Maar.... de programma's staan BOL van verontwaardiging. Bij multi-uitkeringsgerechtigden moeten de verhogingen zonder fiscale inhoudingen en bij extra werkende burgers: Gewoon flink afromen.

    En dan die voedselbanken...Je moet eens goed kijken wat daar binnenstapt, GakGak en dan leert een mens: Peter kijkt met andere ogen dan GakGak. Voor mij een weegschaal bij de ingang: Wie meer dan 90 kg weegt, krijgt maar de helft van de goederen. Is uitermate goed voor zijn/haar gezondheid, al die luie vettigheid eraf...

    Peter
  17. [verwijderd] 24 maart 2023 12:26
    quote:

    ffff schreef op 24 maart 2023 12:19:

    GakGak,

    Wel goed dat je post hoor, want ik leer van dit soort postings veel. Weet je: Ik verbaas mij over zo'n opmerking als " armoede". Er bestaat simpelweg geen armoede in Nederland. Hooguit opletten bij sober leven, maar het geheel aan uitkeringen, subsidies, tegemoetkomingen, kwijtscheldingen is ruim voldoende.

    Als een werkende meer inkomsten kirijgt wordt hij uiteraard aangeslagen door de Fiscus om over dat meer verdiende weer een flink deel af te dragen aan de Fiscus.

    Als een multi-uitkeringsgerechtigde meer uitkering ergens krijgt is het toch logisch dat ook daar de Fiscus corrigeert. Maar.... de programma's staan BOL van verontwaardiging. Bij multi-uitkeringsgerechtigden moeten de verhogingen zonder fiscale inhoudingen en bij extra werkende burgers: Gewoon flink afromen.

    En dan die voedselbanken...Je moet eens goed kijken wat daar binnenstapt, GakGak en dan leert een mens: Peter kijkt met andere ogen dan GakGak. Voor mij een weegschaal bij de ingang: Wie meer dan 90 kg weegt, krijgt maar de helft van de goederen. Is uitermate goed voor zijn/haar gezondheid, al die luie vettigheid eraf...

    Peter
    Dus als je 1,55 m lang bent en je weegt 89 krijg je wel de volle portie,Overigens in de kampen vanNoord Korea zoeken ze nog artsen.Alles is daar belasting vrij
  18. forum rang 10 luchtschip 24 maart 2023 12:28
    quote:

    rene l schreef op 24 maart 2023 09:45:

    Klaas Vaak van de Nederlandse Siliconen Bank zei het gisteren nog, slaap lekker, en maak je nergens druk over.
    Er is geld zat, en we kunnen altijd onze laatste goudstaven nog bestens verkopen.

    [......]

    Deze grootuitstoter zal wel denken, ik zal dit varkentje wel even wassen, ja, zo denken deze types, maar ik denk dat Caroline hem de oren wel even zal wassen.

    [.....]

    Ik wist het wel, ontbindt het kabinet, ga voor nieuwe verkiezingen, ons land zal er beter uitkomen en we kunnen ons dan weer richten op de toekomst.

    [.....]

    De beurzen weten het momenteel ook niet meer, paniek, hoop, onzekerheid, stilstand, is het stilte voor de storm, of krijgen we binnenkort een uitbraak.
    Niemand weet het, en niemand kan het voorspellen.

    Jouw stemmingmakerij, door op een gluiperige, quasi onschuldige wijze De Nederlandse Bank ( DNB ) te benoemen als de Nederlandse Siliconen Bank ( NSB)

    Wanneer jij denkt vrijelijk de DNB te mogen bestempelen als een groep verraders, die Nederland had tijdens een donkere bladzijde in de geschiedenis, dan ga je alle perken van fatsoen te buiten

    Jouw verhaal begint op een hetze te lijken, waarbij je je niet schroomt onfatsoenlijk gedachtengoed te verspreiden

    Dit hoort niet op een IEX forum thuis en ik distantieer mij van dergelijke bewoordingen

    Verder nog diverse wijsheden over politieke kopstukken, waarbij jij denkt te weten hoe de vork in elkaar steekt, ook doorspekt van stemmingmakerij met beschimping van politieke kopstukken

    En dan dit verhaal verpakken onder het mom van een praatje over de beurs, door ons de wijsheid mee te geven dat je het niet weet en het nodig vindt ons uit te leggen wat jij allemaal niet weet

    Houdt het fatsoenlijk op dit landelijke forum en gebruik gepaste taal
    In ieder geval geen taal die thuis hoort op de barricades , waar fanaten wordt toegesproken
  19. [verwijderd] 24 maart 2023 12:31
    quote:

    luchtschip schreef op 24 maart 2023 12:28:

    [...]

    Jouw stemmingmakerij, door op een gluiperige, quasi onschuldige wijze De Nederlandse Bank ( DNB ) te benoemen als de Nederlandse Siliconen Bank ( NSB)

    Wanneer jij denkt vrijelijk de DNB te mogen bestempelen als een groep verraders, die Nederland had tijdens een donkere bladzijde in de geschiedenis, dan ga je alle perken van fatsoen te buiten

    Jouw verhaal begint op een hetze te lijken, waarbij je je niet schroomt onfatsoenlijk gedachtengoed te verspreiden

    Dit hoort niet op een IEX forum thuis en ik distantieer mij van dergelijke bewoordingen

    Verder nog diverse wijsheden over politieke kopstukken, waarbij jij denkt te weten hoe de vork in elkaar steekt, ook doorspekt van stemmingmakerij met beschimping van politieke kopstukken

    En dan dit verhaal verpakken onder het mom van een praatje over de beurs, door ons de wijsheid mee te geven dat je het niet weet en het nodig vindt ons uit te leggen wat jij allemaal niet weet

    Houdt het fatsoenlijk op dit landelijke forum en gebruik gepaste taal
    In ieder geval geen taal die thuis hoort op de barricades , waar fanaten wordt toegesproken
    IK ben het helemaal met je eens,gebeurt niet vaak.Ik erger me dood.
26.158 Posts
Pagina: «« 1 ... 1021 1022 1023 1024 1025 ... 1308 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,13%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

Econoc...
+5,50%
WDP
+3,12%
Retail...
+2,02%
Proximus
+1,66%
AB InBev
+1,48%

Dalers

Recticel
-2,35%
SYENSQO
-1,85%
bpost
-1,80%
Kinepolis
-1,47%
arGEN-X
-1,37%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links