Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Flow Traders AEX:FLOW.NL, BMG3602E1084

  • 18,800 15 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 18,800 - 19,290
  • 167.598 Gem. (3M) 199,7K

Flow Traders - 2022: To vix or not to vix

8.891 Posts
Pagina: «« 1 ... 418 419 420 421 422 ... 445 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 beleggertje2020 29 november 2022 18:08
    quote:

    Chiel71 schreef op 29 november 2022 16:51:

    100% Flow nu. Maar wel Nadat ik de winst op ASML , Prosus en ASMI hrb weten te verzilveren. Heb jij even gemist B2020. Niet?
    klopt helemaal ! Dan heb jij het vast heel erg goed gedaan de afgelopen tijd . Ach ja kunt niet alles hebben he ! Die aandelen waar jij dan flink winst in heb weten te verzilveren vond ik gewoon veels te riskant ! Hoop echt voor jou dat het ook echt klopt dat je zo gehandeld hebt ! Die aandelen die jij noemt vind ik ondanks al het zeer goede nieuws nu toch veels te riskant om op te handelen tegen zo'n bijzonder hoge koersen. Ach ja wie weet koop ik straks nog een hele trits puts TKW ( =JET) nadat ze de 24 euro weer es gezien hebben
  2. forum rang 4 Neunelf4S 29 november 2022 18:14
    quote:

    beleggertje2020 schreef op 29 november 2022 18:08:

    [...]
    klopt helemaal ! Dan heb jij het vast heel erg goed gedaan de afgelopen tijd . Ach ja kunt niet alles hebben he ! Die aandelen waar jij dan flink winst in heb weten te verzilveren vond ik gewoon veels te riskant ! Hoop echt voor jou dat het ook echt klopt dat je zo gehandeld hebt ! Die aandelen die jij noemt vind ik ondanks al het zeer goede nieuws nu toch veels te riskant om op te handelen tegen zo'n bijzonder hoge koersen. Ach ja wie weet koop ik straks nog een hele trits puts TKW ( =JET) nadat ze de 24 euro weer es gezien hebben
    En als ze daarna dalen, zeg je dat je ze gekocht hebt, maar stijgen ze door, dan zeg je dat je niks gekocht hebt.

    Zo kan je maximale winst rapporteren. Mooi toch?
  3. Chiel71 29 november 2022 18:16
    quote:

    beleggertje2020 schreef op 29 november 2022 18:08:

    [...]
    klopt helemaal ! Dan heb jij het vast heel erg goed gedaan de afgelopen tijd . Ach ja kunt niet alles hebben he ! Die aandelen waar jij dan flink winst in heb weten te verzilveren vond ik gewoon veels te riskant ! Hoop echt voor jou dat het ook echt klopt dat je zo gehandeld hebt ! Die aandelen die jij noemt vind ik ondanks al het zeer goede nieuws nu toch veels te riskant om op te handelen tegen zo'n bijzonder hoge koersen. Ach ja wie weet koop ik straks nog een hele trits puts TKW ( =JET) nadat ze de 24 euro weer es gezien hebben
    Af en toe toch het advies om de TA te volgen. Nico Bakker is hier goed in.
  4. forum rang 8 beleggertje2020 29 november 2022 18:32
    quote:

    Chiel71 schreef op 29 november 2022 18:16:

    [...]

    Af en toe toch het advies om de TA te volgen. Nico Bakker is hier goed in.
    Tja misschien nu wel effe beter geweest . Maar ik heb niet veel met Nico Bakker. Een kink in de kabel ( beurskrach bijv ) en daar gaan zijn TA's en adviezen , gelijk naar de haaien ! Zo geweldig vind ik die gast niet hoor !
  5. forum rang 8 beleggertje2020 29 november 2022 19:06
    quote:

    W-0803 schreef op 29 november 2022 18:43:

    Waarom niet 16.6% $FLOW B2020? En 182.2% $SHELL...
    Tuurlijk niet he ha ha . Veruit het allermeeste heb ik cash aan de wal ! Bovendien 182,2% kan niet he ha ha !
    Ik handel gewoon op mijn gevoel en dat is nu de verhouding tot 100% van de porto verdeeld over diverse fondsen . Ik heb ca 20% in aandelen gespreid nu en voor veruit het overgrote deel ben ik lekker ca 80% nog cash aan de wal in afwachting van een heftige beurskrach . Mocht Flow dan na zo'n beurskrach nog steeds vet goedkoop zijn zoals nu of zelfs nog een lagere koers als nu , dan is de kans groot dat ik nog es effe een paar ton euro in Flow ga investeren ! Wat ik wel zeker weet is dat ik heerlijk voor dat overgrote deel cash aan de wal blijf staan totdat de nasdaq100 es godsgruwelijk veel gaat zakken ! Wat ik wel geleerd heb is dat daghandel verrekkes veel kan toevoegen aan de winsten , ondanks dat mijn ING dan ook weer mee profiteert ! Maar goed daar heb ik tuurlijk schijt aan . Ik kijk alleen maar naar wat ik eraan kan verdienen bij transacties !
  6. forum rang 8 beleggertje2020 29 november 2022 19:21
    Voor nu kabbelen de beurzen maar een beetje voort of terug , ook vandaag weer ! Daarom heb ik vooral behoorlijk wat Flows ingeruild voor de m.i koopkans op Fagron ! Pfft weinig spectakel op de beurzen maar wel prachtig genoeg voor daghandel met redelijk mooie winsten.
  7. forum rang 8 beleggertje2020 29 november 2022 19:50
    quote:

    Neunelf4S schreef op 29 november 2022 19:41:

    Wat ik wel geleerd heb is dat daghandel verrekkes veel kan toevoegen aan de winsten , ondanks dat mijn ING dan ook weer mee profiteert !

    ING kopen, beste mensen! Heeft vandaag weer 1,25% geplust.
    Ik koop zeker geen ING , die hebben veel exposure naar Italie ! Zo geweldig gaat dat daar niet he in een toch wel hele grote economie voor Europa he !
  8. forum rang 4 Putschrijvert 29 november 2022 20:11
    quote:

    Neunelf4S schreef op 29 november 2022 19:41:

    Wat ik wel geleerd heb is dat daghandel verrekkes veel kan toevoegen aan de winsten , ondanks dat mijn ING dan ook weer mee profiteert !

    ING kopen, beste mensen! Heeft vandaag weer 1,25% geplust.
    Goed idee, ik ga nu nabeurs nog even flink inslaan en 0,00% van mijn portefeuille in ING stoppen. Dan morgen als het grote wijze voorbeeld voor de particuliere belegger - ja ik luister hoor en heb veel geleerd van alle waarzeggerij - weer zijn daghandeltjes gaat ventileren, dan ben ik voorbereid. Dit Pietje laat zich niet gek maken hoor! Hou me tegen!!
  9. forum rang 4 Putschrijvert 29 november 2022 23:03
    quote:

    Littletycoon schreef op 29 november 2022 22:28:

    Wat een kanjers hier allemaal. Iedereen heeft FT, het aandeel is inmiddels weer paar weken dalende, maar dat mag de pret niet drukken bij deze LT beleggers. Via de daghandel worden kapitalen verdiend, allemaal miljonairs hier inmiddels.
    Er zit hier ook een armoedzaaier tussen hoor. Eentje met een paar tonnetjes aan de wal hahahahahahahaahahhahahahaa. Die gast voelt zich wel de koning. Sufferd.

    Losers houd je altijd, op elk forum.
  10. forum rang 7 €URO-Trader 30 november 2022 09:42
    De 10 jaarsrente is alweer afgenomen. De doelstelling is deze te handhaven tussen 2-3%. Te hoog, te veel verlies agv faillissementen negatief voor banken, te laag te hoge inflatie. Reken maar dat de rente in 2037 op 7% staat ivm hypotheken die doorgezet moeten worden. Maar dat is weer even een tijdje verder, als de wereld nog bestaat en Rusland door China is geannexeerd.
8.891 Posts
Pagina: «« 1 ... 418 419 420 421 422 ... 445 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Diversificatie Flow Traders werpt vruchten af

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links