Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PROSUS AEX:PRX.NL, NL0013654783

  • 28,540 19 apr 2024 17:35
  • -0,130 (-0,45%) Dagrange 28,080 - 28,640
  • 3.912.057 Gem. (3M) 3M

Tencent Music Entertainment

537 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 27 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 joostUSA 8 mei 2021 09:05
    Lijkt me echt enorm oversold momenteel, ze blijven hard groeien dus volgens mij niet verkeerd om op deze koers voor te sorteren op herstel na de cijfers. De KW verhouding is ook vrij laag op deze koers voor zo,n groei aandeel.
    Helaas zitten de relatief nieuwe groei aandelen in het verdoemhoekje, wat ik ook snap het is enorm hard gegaan. Maar in mijn optiek komen er nu ook echt koopjes aan, TME is een voorbeeld hiervan.

    Ik had al vermeld een aantal weken terug te zijn uitgestapt maar ik ga ook weer positie overwegen. Wellicht ook voor de handel want dat is enorm lucratief.
  2. [verwijderd] 10 mei 2021 15:52
    quote:

    SpenGrem schreef op 10 mei 2021 15:41:

    Wat een bizarre grap is dit aandeel. Letterlijk elke dag weer 3 of 4 procent eraf.
    Koers-winst verhouding zit nu op 36, maar correctie met aandeleninkoop, hogere winst en deelnemingen kom ik op 18 uit. Veel en veel te laag, maar ja wij als kleine beleggers zijn van manipulatie nu wel de dupe de komende tijd.
  3. [verwijderd] 10 mei 2021 15:57
    Voelt als een gevalletje Shell vorig jaar. Toen zat ik met een GAK van 13.70 en ging het naar 10 tot het herstel.

    Nu met GAK 20.7 naar wellicht 15.

    Maar zoals in mijn vorige post al gezegd. K-W verhouding is belachelijk laag en dat zullen beleggers, grote investeerders en analisten ook wel gaan zien.
  4. Mill91 10 mei 2021 16:05
    quote:

    Superrubio schreef op 10 mei 2021 15:57:

    Voelt als een gevalletje Shell vorig jaar. Toen zat ik met een GAK van 13.70 en ging het naar 10 tot het herstel.

    Nu met GAK 20.7 naar wellicht 15.

    Maar zoals in mijn vorige post al gezegd. K-W verhouding is belachelijk laag en dat zullen beleggers, grote investeerders en analisten ook wel gaan zien.
    Ook precies hetzelfde gehad vorig jaar met Shell. Om vervolgens in november een mooie klapper te maken.
    Alleen doet het nu wel even zeer. GAK 18,10. Hoeveel stuks bezit je Superrubio?
  5. [verwijderd] 10 mei 2021 16:12
    quote:

    Mill91 schreef op 10 mei 2021 16:05:

    [...]

    Ook precies hetzelfde gehad vorig jaar met Shell. Om vervolgens in november een mooie klapper te maken.
    Alleen doet het nu wel even zeer. GAK 18,10. Hoeveel stuks bezit je Superrubio?
    Kleine 13.000 stuks. Maar ik blijf gewoon zitten, omdat de daling niets met TME te maken heeft.

    Eventuele boete zou bij Tencent Holding komen begreep ik en boete zou 77.000 USD zijn ipv 1.5 miljard USD.

    Dus ik begrijp eigenlijk helemaal niets meer van deze daling. Reele koers zou rond de 25 USD moeten liggen naar mijn mening. Volgende week gaat met de cijfers wel weer duidelijkheid geven.

    En vergeet niet introductieprijs lag ooit op 13 USD en TME is winstgevend.
  6. Reemster 10 mei 2021 17:13
    quote:

    Superrubio schreef op 10 mei 2021 15:57:

    Voelt als een gevalletje Shell vorig jaar. Toen zat ik met een GAK van 13.70 en ging het naar 10 tot het herstel.

    Nu met GAK 20.7 naar wellicht 15.

    Maar zoals in mijn vorige post al gezegd. K-W verhouding is belachelijk laag en dat zullen beleggers, grote investeerders en analisten ook wel gaan zien.
    Dankjewel Superrubio

    Hier kan ik zeker wat mee. Helpt mij relativeren en met zittenblijven. Eventueel nog bijkopen voor de (middel) lange termijn.
    Omdat u er onder meer ook veel groter inzit, waardeer ik u info en inzicht zeker!

    Mijn aankoopprijs is 21, dus goede les in vertrouwen houden enzo.

    Groet R

  7. [verwijderd] 10 mei 2021 20:12
    quote:

    SpenGrem schreef op 10 mei 2021 19:36:

    Toch blijft het wel bizar, nu weer op ruim 6% eraf zonder aanwijsbare reden na al een daling van dik 10% in een week tijd.
    Ja de rek naar beneden moet er toch langzaam uitzijn lijk me voor een bedrijf dat zelf winst maakt en ook winstgevende deelnemingen onlangs heeft toegevoegd en waar winst dit jaar los van die deelnemingen hoger gaat zijn volgens analisten.
537 Posts
Pagina: «« 1 ... 6 7 8 9 10 ... 27 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Hindernissen voor Tencent tegenvaller voor Prosus

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links