Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PROSUS AEX:PRX.NL, NL0013654783

  • 28,540 19 apr 2024 17:35
  • -0,130 (-0,45%) Dagrange 28,080 - 28,645
  • 3.912.057 Gem. (3M) 3M

Prosus in 2021

14.404 Posts
Pagina: «« 1 ... 447 448 449 450 451 ... 721 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. elpapa 4 augustus 2021 22:49
    quote:

    Razende Rob schreef op 4 augustus 2021 10:51:

    [...]

    Idd geef je altijd vooraf concreet aan wat jij verwacht, wat ik waardeer. Maar ik vraag me oprecht af hoevaak je met behulp van die technische analyses de koers nou goed voorspelt hebt. En dan bedoel ik niet 'als het onder xx sluit dan gaat het naar xx en als het boven xx sluit dan gaat het naar xx'. Maar gewoon zoals je nu deed, dat het van 76 naar 72 zou gaan. Overigens lijkt me dat een toevalstreffer omdat je geluk had dat het bericht naar buiten kwam dat China mogelijk de strijd aan gaat tegen game-verslaving (zal je het vast mee oneens zijn). Het laatste jaar heb ik ook vaak zat behoorlijke missers voorbij zien komen.
    Ik volg de berichten van W-Belegger steeds en net zoals hij handel ik volgens TA. Meestal zitten 'we' volgens TA correct qua voorspelling. Elk zijn ding natuurlijk. Ik ben uit prosus gestapt. Volgende halte voor mij ligt op 66 en 44. TA is geen toevalstreffer. Volgens mijn TA gingen we nog even doorstijgen naar 78 om nadien terug te vallen naar huidige koers. Maar nogmaals elk zijn ding en respect voor jou keuzes
  2. forum rang 4 Brimily 5 augustus 2021 07:40
    quote:

    elpapa schreef op 4 augustus 2021 22:49:

    [...]

    Ik volg de berichten van W-Belegger steeds en net zoals hij handel ik volgens TA. Meestal zitten 'we' volgens TA correct qua voorspelling. Elk zijn ding natuurlijk. Ik ben uit prosus gestapt. Volgende halte voor mij ligt op 66 en 44. TA is geen toevalstreffer. Volgens mijn TA gingen we nog even doorstijgen naar 78 om nadien terug te vallen naar huidige koers. Maar nogmaals elk zijn ding en respect voor jou keuzes
    je volgt de TA en meestal zit je goed.
    je stapt uit Prosus!
    het aandeel waar je perfect mee kan traden de laatste tijd.
    ruimte volgens jou tussen de 44 en 78.
    echt weer zo een kul verhaal .
    achteraf altijd beter weten figuur.
  3. forum rang 4 Stephanus1987 5 augustus 2021 08:44
    quote:

    Jestbread schreef op 5 augustus 2021 08:41:

    Prosus < 70 vandaag dat zit er wel weer in.
    Voorbeurs koers lijkt reuze mee te vallen. Zijn ook harder gedaald dan Tencent afgelopen weken, stuiptrekkingen dit.. fundamenteel is er geen nieuws, behalve goed nieuws over Wechat.
  4. forum rang 6 Chiddix 5 augustus 2021 08:48
    Wat citaten uit een artikel(4/8). China gelooft dat het beteugelen van de grote technologie-bedrijven de inkomensongelijkheid zal verminderen, de sociale stabiliteit zal behouden en zal voorkomen , dat particuliere bedrijven(Tencent, Alibaba,DIDI ...) de regering overweldigen.
    De recente acties van de Chinese regering laat zien hoe snel ze individuele aandelen kunnen decimeren(bron: TMFSunLion).
  5. Kaal 5 augustus 2021 08:49
    quote:

    Stephanus1987 schreef op 5 augustus 2021 08:44:

    [...]

    Voorbeurs koers lijkt reuze mee te vallen. Zijn ook harder gedaald dan Tencent afgelopen weken, stuiptrekkingen dit.. fundamenteel is er geen nieuws, behalve goed nieuws over Wechat.
    Ik help het je hopen. Tencent inmiddels meer dan -5%. Maar ja, lange termijn denken en na regen komt zonneschijn. Althans, dat hopen we dan maar. Fingers crossed.
14.404 Posts
Pagina: «« 1 ... 447 448 449 450 451 ... 721 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Hindernissen voor Tencent tegenvaller voor Prosus

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links