Inloggen

Login
 
Wachtwoord vergeten?

FAQ / Meest gestelde vragen


De meest gestelde vragen

Heeft u een vraag? Dan is het waarschijnlijk dat u hier het antwoord vindt. IEX heeft namelijk een overzicht gemaakt van veel gestelde vragen, zodat u hier uw antwoord meteen kunt vinden. Kijk in de categorie waar uw vraag betrekking op heeft.


Ik kan niet inloggen, wat nu?
Vervelend natuurlijk, maar dit kunt u gemakkelijk oplossen door onderstaande stappen te doorlopen:
  • Klik hier om een nieuwe bevestingsmail toe te laten sturen.
  • Voer uw emailadres in die u gebruikt heeft bij uw aanmelding en klik op "Reset wachtwoord".
  • U ontvangt een e-mail met instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
  • Creëer een sterk wachtwoord (Minimaal 8 karakters, 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 vreemd teken).
  • Vul dit wachtwoord met uw emailadres in het inlog scherm.
  • Er wordt nu opnieuw een bevestigingsmail naar u opgestuurd.

Mocht dat niet lukken, dan heeft u uw account misschien nog niet geactiveerd. Er is dan zojuist een e-mail gestuurd met een activeringslink. Als u hierop klikt is uw account geactiveerd en kunt u inloggen.

Hoe stap ik van een Premium maandabonnement over naar een Premium jaarabonnement?

Bij het afsluiten van een jaarabonnement wordt het maandabonnement aan het einde van de lopende abonnementsperiode automatisch omgezet in een jaarabonnement. U hoeft zich dus geen zorgen te maken om een dubbel abonnement.

LET OP: Uw jaarabonnement op Premium gaat in nà uw lopende abonnementsperiode. Mocht de betaling van uw lopende maandabonnement nog niet voltooid zijn, dan zien wij deze graag tegemoet. Uw abonnementsgegevens kunt u inzien via Mijn abonnementen.

Hoe stap ik over van Premium Totaal naar Premium Digitaal?

Het wijzigen van abonnementsvorm voltooit u simpel in de Mijn IEX omgeving:

  • Ga naar Mijn abonnementen.
  • Klik achter uw lopende abonnementsvorm op aanpassen.
  • Kies de gewenste abonnementsvorm en doorloop de stappen.
  • Geslaagd! De nieuwe abonnementsvorm gaat in na afloop van uw huidige abonnementsperiode.
Hoe kan ik mijn betaling voltooien?

Indien u heeft gekozen voor handmatige overschrijving kunt u deze voltooien door onderstaande stappen te volgen:

  • Ga naar Mijn abonnementen.
  • Onder "Openstaande rekeningen" vindt u een overzicht van openstaande betalingen.
  • Klik op "Betaal nu" om uw betaling te voltooien.