Banimmo: Oproeping tot de buitengewone algemene vergadering van aandeelhouders van 4 december 2019

Gepubliceerd op 30 oktober 2019 17:40 | Views: 96

Banimmo A 07 aug

EUR 2,64 0,00 (0,00%)

De raad van bestuur heeft het genoegen de aandeelhouders, de obligatiehouders, de bestuurders en de commissaris van de naamloze vennootschap Banimmo uit te nodigen tot de buitengewone algemene vergadering van de aandeelhouders, die zal gehouden worden op woensdag 4 december 2019 om 11.30 uur te 1000 Brussel, Bischoffsheimlaan 33.

Vanaf 30/10/2019 zijn alle documenten betreffende deze vergadering beschikbaar op de website www.banimmo.be onder de rubriek ‘Investeerders - Algemene vergaderingen’.

Banimmo
Bischoffsheimlaan 33
BE-1000 Brussel

www.banimmo.be
Laurent Calonne
Laurent.Calonne@banimmo.be

Werner Van Walle
Voorzitter van de raad van bestuur
Werner.VanWalle@patronale-life.be

Over Banimmo

Banimmo is een beursgenoteerde vastgoedontwikkelaar ‘pur sang’ die zich toespitst op het ontwikkelen van kantoorgebouwen in België, door de herontwikkeling van sites met potentieel en het bouwen van ‘built-to-suit’ projecten voor klanten. De bestaande vastgoedportefeuille omvat ca. 65.000 m2 aan gebouwen en ca. 275.000 m2 aan grond- en gebouwenreserve. De vennootschap onderscheidt zich door haar focus op duurzaamheid en stadskernen en omgeving.

Banimmo is genoteerd op de gereglementeerde markt van Euronext Brussels (BANI).

Bijlage

Community trend

Zal het aandeel stijgen of dalen naar aanleiding van dit nieuwsbericht?

Aandeel Kies Huidige trend
Banimmo A

Banimmo A

Volgen

Klik hier om dit instrument op uw watchlist te zetten en automatisch op de hoogte gehouden te worden van het laatste nieuws.

Er zijn (nog) geen reacties geplaatst.

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord

Quotedata: Amsterdam realtime by Euronext, other realtime by Cboe Europe Ltd.   US stocks: by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15min delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by VWD Group Crypto data by Crypto Compare