Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 5,700 19 apr 2024 17:35
  • -0,280 (-4,68%) Dagrange 5,700 - 5,925
  • 569.243 Gem. (3M) 307,3K

TomTom Maart 2017

3.102 Posts
Pagina: «« 1 ... 141 142 143 144 145 ... 156 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 30 maart 2017 22:19
    quote:

    trend follower schreef op 30 maart 2017 21:19:

    [...]
    Schrijven heeft weinig zin in tijden waarin de volatiliteit zo laag is.
    Dat valt wel mee.

    bv de c9 april doet 36/40 ct met nog iets meer dan 3 weken looptijd.
    Dat is toch ff 4% maar de meesten staren zich liever blind op de koersdoelen van gb en consorten.
    Alsof het volkomen normaal is om een rendement van minimaal 50% te verwachten in een paar maanden tijd.

  2. DerksVisie 30 maart 2017 22:20
    quote:

    Jejo303 schreef op 30 maart 2017 21:59:

    Deze gezien?

    www.youtube.com/watch?v=cfRqNAhAe6c

    Prachtig hoe de Nissan Leaf door London rijdt. Kan Tesla nog een puntje aan zuigen blijkt uit het commentaar van "Bobbyllew"!
    De map die daar gebruikt wordt is in ieder geval niet van HERE:

    her.is/2mTD1ex

    Hier zie je namelijk niet de weg van de metro (langs het water) zo vet gedrukt als bij de video op youtu.be/cfRqNAhAe6c?t=1m59s

    Bij de Map van TomTom zie je de metro wel duidelijk aangegeven:

    mydrive.tomtom.com Locatie: London Royal Albert Way

    "Last year we saw Nissan coming our way...."

    Lijkt ook niet op de map van Google:

    goo.gl/maps/8B5rUytEGFv
  3. DerksVisie 30 maart 2017 23:01
    quote:

    Stille vennoot schreef op 30 maart 2017 22:52:

    Derks visie

    heel slim om de route te vergelijken met die van een TT en die van Here en Google..., zo kan je inderdaad zien dat het dan een TT map is...

    inderdaad letten op 1 bepaald punt/ding/layout dat alleen bij 1 maar is..
    Nouja normaliter zou Nissan gebruik moeten maken van HERE. Toevallig herkende ik het stukje waar men reed in de video dus waarom dan niet even opzoeken of er ook een HERE map gebruikt wordt. De informatie deel ik gratis wellicht heeft iemand er wat aan, doe ermee wat je wil ik zeg niet dat het een feit is.
  4. JanssenB 31 maart 2017 07:09
    Echt mooi om te zien in het filmpje hoe de Nissan Leaf op autopilot rijdt.
    En de uitleg die er bij wordt verteld.
    Welke beslissingen er genomen worden, de override van de bestuurder.
    De detectie van voetgangers.
    Echt indrukwekkend, die zijn er wel klaar voor in 2020 denk ik.
    En als het idd TomTom is.......
  5. [verwijderd] 31 maart 2017 08:17
    quote:

    NielsjeB schreef op 30 maart 2017 20:42:

    [...]
    Inderdaad, die deal bedoel ik.

    TomTom Has Been Selected by Volvo Cars as Global Provider of Maps, Navigation and Traffic
    finance.yahoo.com/news/tomtom-selecte...

    Zoek de koershistorie er maar even bij. Je wordt er niet vrolijk van kan ik alvast verklappen.

    We zullen zien wat een evt. Tesla-deal oplevert. Uit het verhaal van groeibriljant (thanks) kan ik wel meegaan met de enorme aandacht die het zal genereren voor TomTom, en dan hopelijk ook het aandeel. Maar of die deal nou direct zoveel centen oplevert betwijfel ik. Wel bewijst TT dan dat ze definitief het business model hebben omgebogen naar iets wat weer toekomst heeft. Dan kan Consumer er ook met een grote boog uitgegooid worden en is iedereen blij.

    En dan die koersdoelen van 100-140. Ik kan echt wel groot denken en ben niet vies van wat/flink risico, daarom zit ik ook in GLPG, maar TomTom wordt gewoon fundamenteel anders gerund, en dat zint me van geen meter. Ik geloof in de techniek van TT, anders was ik allang weggeweest. Eerste doel is om m'n verlies goed te maken, dat zou al heel wat zijn.

    We gaan het meemaken.
    TomTom/Tesla in Model 3 zou vooral belangrijk zijn voor de enorme bult aan moderne sensorprobes t.b.v. crowdsourcen van HD-maps.
  6. MichaT. 31 maart 2017 08:26
    Het kan vandaag wel eens een zeer interessante dag worden. Breken we de 9,00 Euro of blijkt de TA-verkoopdruk, ondanks het geweldige sentiment in deze sector, nog steeds de grote winnaar?

    Er zullen er genoeg zijn die rond de 9,00 Euro even uitstappen om de winsten veilig te stellen en te kijken of de koers door de 9,00 heen gaat. Als hij er doorheen gaat zullen velen ook direct weer instappen om het ritje naar de 12,00 Euro niet te missen.

    Het kan vandaag dus alle kanten op, een klein beetje terug, blijven hangen rond de 9,00 Euro of een sprong richting 9,50+.

    We gaan het zien,

    Succes met het nemen van de juiste beslissing!
  7. forum rang 7 Dutchy Ron 31 maart 2017 08:32
    Die 3 grote Chinese jongens Baidu Alibaba en Tencent schurken net iets teveel aan tegen onze Duitse vrienden Audi, HERE, etc...........HG moet nu echt over gaan tot actie of zich anders nog maar eens verdiepen in de geschiedenis (Video2000). Benieuwd of de 9 (voorgoed) wordt omgelegd. Wordt een zware hobbel waarvan ik mij afvraag of die weerstand zonder persbericht genomen gaat worden. Voorlopig zit ik nog op m'n handen, helaas zakte SEDG niet tot 13,50 vorige week, kwam niet verder dan 13,60, anders was ik weer ingestapt, nu 15,50 :-(
  8. forum rang 6 tatje 31 maart 2017 08:35
    Ik noteer altijd uitspraken van forumleden die uitstappen.

    Op 9 euro gaan ons weer enkele forumleden ontvallen.

    Micha T. zegt het goed: Het kan vandaag dus alle kanten op, een klein beetje terug, blijven hangen rond de 9,00 Euro of een sprong richting 9,50+.

    Maar volgens mij blijft de tendens stijgend, hoeft ook niet elke dag te zijn.

    Mijn mening is wel duidelijk :-)
  9. trend follower 31 maart 2017 08:37
    quote:

    xynix schreef op 31 maart 2017 08:18:

    [...]
    Toch zijn de premies wel weer wat opgelopen. Die waren een tijdje heel erg laag.
    Ben het met je eens dat de premies hoog/laag liggen afhankelijk is van je referentiepunt.

    voorheen schreef ik altijd put opties rond de 7 at the money met een maturity van 2 maanden met een minimale premie van 60-70 cent. Nu krijg je bij strikeprice 9 ongeveer .50 cent.
  10. viermeiden 31 maart 2017 08:38
    quote:

    Rabo. schreef op 24 maart 2017 23:00:

    Gaat niet gebeuren, we gaan weer gewoon richting de 8 eurogrens en als de luchtballon in de US knapt gaan we zelfs richting de 7 euro. Dus volgende week ga ik weer cashen net iets onder de 9 euro en dan weer terug erin op 8 en evt op 7. De koers hoeft niet uit 2 cijfers te bestaan om flinke winsten te kunnen cashen !!!!

    [...]
    Hallo Tatje,

    Een van de forum leden die gaat cashen is RABO.

    viermeiden
  11. Dokus 31 maart 2017 08:48
    quote:

    Straddleman schreef op 30 maart 2017 22:19:

    [...]

    Dat valt wel mee.

    bv de c9 april doet 36/40 ct met nog iets meer dan 3 weken looptijd.
    Dat is toch ff 4% maar de meesten staren zich liever blind op de koersdoelen van gb en consorten.
    Alsof het volkomen normaal is om een rendement van minimaal 50% te verwachten in een paar maanden tijd.

    GB heeft het altijd over een bluesky scenario en dan de koers in 2020 / 2022

    das geen paar maanden tijd. Als TomTom echt de grote speler wordt die het wil worden... hoor je mij niet zeggen dat die koers niet mogelijk is.
  12. [verwijderd] 31 maart 2017 08:56
    quote:

    Jejo303 schreef op 30 maart 2017 21:59:

    Deze gezien?

    www.youtube.com/watch?v=cfRqNAhAe6c

    Prachtig hoe de Nissan Leaf door London rijdt. Kan Tesla nog een puntje aan zuigen blijkt uit het commentaar van "Bobbyllew"!
    Zeer interessant filmpje. Bedankt voor het delen. Dit ziet er erg goed uit. Het straalt naar alle kanten HD maps/RoadDNA uit.

    Op 6:58 een boeiend statement: "So each sensor has a dedicated computer". Dat was een link die ik al langer aan het zoeken was. Daar gaat het denk ik om de Qualcom (=NXP) component in het verhaal. De Xavier (=zuinige opvolger van de NVidia PX2) doet de AI voor object-detectie en driveable path berekening en het uiteindelijke aansturen van de actuatoren. Maar de Qualcoms doen waarschijnlijk het werk van het compressen van de sensordata naar RoadDNA. Het hele RoadDNA-concept helpt om de rekenlast beheersbaar te houden, want zelfs een rekenbeest als de Xavier heeft grenzen aan de rekencapaciteit.
3.102 Posts
Pagina: «« 1 ... 141 142 143 144 145 ... 156 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom geraakt door zwakke automotivemarkt

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links