Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 10,090 23 apr 2024 11:49
  • +0,005 (+0,05%) Dagrange 9,976 - 10,145
  • 320.811 Gem. (3M) 1,8M

Air France 2020

3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 72 73 74 75 76 ... 170 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Vriendelijke 26 juni 2020 10:21
    Gbakl.,
    We zien soms in de grafieken dat een aandeel een rechte streep naar beneden heeft,en eigenlijk is dat niet mogelijk .
    Dit zijn allemaal computers die een signaal opvangen dat er verkocht gaat worden, en dan gaan de computers van de shorts ineens allemaal aan en beginnen te verkopen.
    De koers die wij allemaal zien op onze pc, laptop, is in werkelijkheid niet de echte koers.
    Bij ons zit er vertraging in van zeg maar bijna 2 seconden, en dan denkt iedereen wat is 2 sec maar in deze wereld is dat gewoon pure winst.
  2. forum rang 10 bp5ah 26 juni 2020 10:30
    quote:

    Vriendelijke schreef op 26 juni 2020 10:21:

    Gbakl.,
    We zien soms in de grafieken dat een aandeel een rechte streep naar beneden heeft,en eigenlijk is dat niet mogelijk .
    Dit zijn allemaal computers die een signaal opvangen dat er verkocht gaat worden, en dan gaan de computers van de shorts ineens allemaal aan en beginnen te verkopen.
    De koers die wij allemaal zien op onze pc, laptop, is in werkelijkheid niet de echte koers.
    Bij ons zit er vertraging in van zeg maar bijna 2 seconden, en dan denkt iedereen wat is 2 sec maar in deze wereld is dat gewoon pure winst.

    Klopt helemaal, zelfde met intraday news over een aandeel, de pro's weten het net ff eerder.
  3. forum rang 6 gbakl 26 juni 2020 10:32
    het gaat om het grootscheeps regisseren van de koersen zie ook bij Wirecard waar ze al
    lange tijd inzaten en nu massaal gecashed hebben.

    van mij mogen ze, maar een bedrijf en de bijbehorende koers analyseren en volgen daar heeft het voor mij weinig meer mee te maken, dus ik beperk me tot wat daghandel en wat voorspellingen en dat lukt de laatste dagen uitstekend.
  4. forum rang 6 gbakl 26 juni 2020 10:45
    AMSTERDAM (AFN) - De voorwaarden voor de staatssteun aan luchtvaartmaatschappij KLM hebben de goedkeuring van kenners bij ING. De marktvorsers merken op dat na de lange onderhandelingen over de financiering vooral naar voren komt dat er geen voorwaarden zijn gesteld aan het versterken van het eigen vermogen in ruil voor leningen. Daarmee is ook geen sprake van potentiële verwateringseffecten.

    De steun bestaat uit een directe lening van 1 miljard euro met een looptijd van 5,5 jaar, en overheidsgaranties tot 90 procent op kredieten bij in totaal elf banken ter waarde van 2,4 miljard euro. De lenigen van de Nederlandse overheid is iets goedkoper, merkt ING op.

    Verder wordt van KLM gevraagd om te verduurzamen, maar tegelijkertijd concurrerend te blijven. Dat impliceert volgens ING dat de duurzaamheid onder druk kan komen te staan als de concurrentie toeneemt. Verder wijst ING op de Nederlandse belangen die zijn geadresseerd. Over het geheel genomen is het nieuws positief, aldus de kenners. Maar het roept ook vragen op, over bijvoorbeeld het aandelenbelang van Frankrijk in 2024 en de uitstaande leningen aan Nederland tegen die tijd.

    ING houdt vast aan zijn hold-advies met een koersdoel van 8 euro. Het aandeel Air France-KLM was vrijdag omstreeks 09.30 uur de sterkste stijger in de MidKap met een winst van 4,7 procent op 4,35 euro.

    ING houdt vast aan een oud koersdoel van 8 euro.
    dat zijn de financiele experts van dit land.
    met welk verdienmodel dan wel bij een bedrijf dat volgeladen wordt met schulden.

    8 euro na 2024....het zou zomaar kunnen, maar ik denk eerder dat deze bank graag de koers\wat omhoog ziet gaan en daarom deze onzin uitbraakt.
  5. forum rang 6 gbakl 26 juni 2020 11:13
    AMSTERDAM (ANP) - De precieze afspraken over de hoogte van personeelsbezuinigingen bij KLM en hoe deze verdeeld dienen te worden, heeft verbazing gewekt bij onder meer pilotenvakbond VNV. Volgens de bond is feitelijk de uitkomst van een cao-overleg en de precieze verlaging van individuele arbeidsvoorwaarden gedicteerd.

    Bij KLM moeten de kosten structureel met 15 procent omlaag als onderdeel van het steunpakket van 3,4 miljard euro. VNV snapt dat er moet worden bezuinigd. De bond heeft met collegabonden De Unie en de NVLT al op 5 mei een intentieverklaring getekend die onderstreept dat zij ook hun verantwoordelijkheid nemen bij de opgave die voorligt.

    De pilotenbond benadrukt echter dat in de afgelopen periode vakbonden en ondernemingsraad niet betrokken zijn geweest bij de totstandkoming van de voorwaarden en bezuinigingseisen. Dit ondanks herhaaldelijke verzoeken. "Het Nederlandse poldermodel, gebaseerd op consensus tussen sociale partners, is hiermee terzijde geschoven", zo klinkt het.

    Volgens VNV is het aan KLM en aan de bonden om gezamenlijk te komen tot de meest effectieve en passende maatregelen om de maatschappij door de crisis te loodsen. "Wij gaan ervan uit dat die rolverdeling uiteindelijk ook zal worden gerespecteerd. "

    ............................
    respect zijn ze inmiddels kwijt net als goodwill en het machtsmiddel van staken.
    geen initiatief uit die hoek waar de piloten geen last hebben van veeeel minder
    vlieguren ivm hun riante salarisopbouw en dat in tegenstelling tot airlines waar een deel
    vh hoge salaris in elke geval gedeeltelijk vd vlieguren afhangt

    ze gaan muiten want ze willen dat jan modaal naar rato ook zijn salaris inlevert...
  6. forum rang 6 gbakl 26 juni 2020 11:48
    quote:

    FairValue schreef op 26 juni 2020 11:39:

    De koers reageert alsof het een gift is maar niets is minder waar.

    De intrinsieke waarde is onderhand bijna 0 of lager.

    En zoals de post hierboven. AFKLM kan vanwege hoge hogere kosten lastig concurreren. Het is jammer voor NL maar er zit weinig of geen toekomst in dit bedrijf.
    vergelijk nu eens met de echte concurrentie zoals Lufthansa en Br. Airways...
    dan blijft er niks van je verhaal over.
    ja, ze krijgen het moeilijk in een vechtmarkt die wel of niet sterk en snel herstelt.
    maar ze overleven en reorganiseren (nu kan en moet het...)

    op termijn.....niks aan de hand maar kost wel veel geduld.
  7. [verwijderd] 26 juni 2020 13:18
    Voor hen die long zitten, of dat overwegen: kijk eerst eens naar CNN live; de verspreiding van Covid 19 gaat in USA steeds sneller. Niet alleen de nieuwe gevallen, maar ook de ziekenhuisopnames!. Ziet er heel slecht uit met 33 staten waar Covid al dagen of weken toeneemt, terwijl men overal bezig is de bevolking meer vrijheden te geven.
    Amerikanen zijn daarnaast zelfzuchtig genoeg om er voor zichzelf wat van proberen te maken, dit werkt de verspreiding zeker in de hand.

    Tot einde 2020 zeker geen vliegverkeer van en naar US, misschien wel veel langer; afhankelijk van hoe lang het duurt voordat men zich tegenover Covid 19 gewonnen geeft en de koers wijzigt

    Leiderschap is hiervoor nodig, maar van Trump niet te verwachten;
    We have the best testing in the world!

    man wat een drama
  8. forum rang 6 gbakl 26 juni 2020 13:35
    messevanger, je hebt helemaal gelijk maar de opportunistische Amerikanen hebben
    hun rantsoentje van een paar negatieve dagen alweer opgebruikt dus....de beurs moet
    omhoog en corona wordt weer als oudnieuws ervaren.
    Amazon en nog wat grote jongens hebben immers totaal geen last van virus-impact.

    zelfs de voorbeurskoersen vd zwakste onder de airlines (AAL bijvoorbeeld) ogen groen.

    je gelooft je ogen niet maar vecht er niet tegen, die tijd komt nog wel...

    .
    American Airlines Group Inc. (AAL)

    13.17+0.13 (+1.00%)
    At close: June 25 4:00PM EDT
    13.46 +0.29 (2.20%)
    Before hours: 7:36AM EDT
  9. forum rang 6 gbakl 26 juni 2020 14:51
    quote:

    @iPlof schreef op 26 juni 2020 14:22:

    Zet maar vast in de agenda:

    AF-KLM :
    Vrijdag 31 juli 2020 Halfjaarcijfers 2020
    je denkt toch zeker niet dat het een verrassing zal zijn als die slecht zijn ?
    grotere kans dat de beurs zegt....ach dat valt eigenlijk nog mee.
    en...vooruitkijken maar, er is weer hoop.

    zaakje is gered
    ook al moeten ze rondgaan met de pet.
  10. @iPlof 26 juni 2020 15:23
    quote:

    gbakl schreef op 26 juni 2020 14:51:

    [...]

    je denkt toch zeker niet dat het een verrassing zal zijn als die slecht zijn ?
    grotere kans dat de beurs zegt....ach dat valt eigenlijk nog mee.
    en...vooruitkijken maar, er is weer hoop.

    zaakje is gered
    ook al moeten ze rondgaan met de pet.
    Ik denk dat de cijfers zo belachelijk slecht zijn en de vooruitzichten dermate belabberd dat de realiteit bij sommigen wel eens in kan dalen daardoor.

    En nogmaals met de pet rond daarna is inderdaad een gegeven.
3.382 Posts
Pagina: «« 1 ... 72 73 74 75 76 ... 170 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links