Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
RIZ schreef op 9 december 2019 11:48 :
Benieuwd of er voor het einde jaar nog enkele koersdoelen worden verhoogd en/of adviezen van houden naar buy worden bijgesteld.
Nu de stikstof impact gering lijkt en verdere tegenvallers op grote projecten uitblijven, kun je als analist niet anders dan concluderen dat 2-4% voor 2020 met de dag realistischer wordt. Zelfs tot het minimale scenario van 2% (wat toch een tegenvaller zou zijn), staat de huidige koers niet in verhouding, laat staan bij marges van 3%+
Vraag mij af of de analisten het aan durven of eerste de jaarresultaten van 2019 willen afwachten. In dat laatste geval verwacht ik dat de koers op hun verwachtingen vooruit zal lopen en we bij uitblijven van goed of slecht nieuws tegen feb 21 2020 (jaarcijfers presentatie) de 3,50 zullen aantikken. Bij een boven verwachting afronding van 2019 en onverminderde positieve vooruitzichten voor 2020 kan het van daar nog harder gaan.
hoop het. Meeste waar ik op hoop is dat controle koers even kwijt is bij de shorters dan zou het wel eens hard kunnen gaan maar denk niet dat we snel gaan meemaken dat ze het bijltje erbij neer gooien. Daarvoor te veel stukjes...
RIZ schreef op 9 december 2019 11:48 :
Benieuwd of er voor het einde jaar nog enkele koersdoelen worden verhoogd en/of adviezen van houden naar buy worden bijgesteld.
Nu de stikstof impact gering lijkt en verdere tegenvallers op grote projecten uitblijven, kun je als analist niet anders dan concluderen dat 2-4% voor 2020 met de dag realistischer wordt. Zelfs tot het minimale scenario van 2% (wat toch een tegenvaller zou zijn), staat de huidige koers niet in verhouding, laat staan bij marges van 3%+
Vraag mij af of de analisten het aan durven of eerste de jaarresultaten van 2019 willen afwachten. In dat laatste geval verwacht ik dat de koers op hun verwachtingen vooruit zal lopen en we bij uitblijven van goed of slecht nieuws tegen feb 21 2020 (jaarcijfers presentatie) de 3,50 zullen aantikken. Bij een boven verwachting afronding van 2019 en onverminderde positieve vooruitzichten voor 2020 kan het van daar nog harder gaan.
Kan me niet voorstellen dat ze ruim voor Q4/jaarcijfers al met andere koersdoelen komen. Maar dat ze ze bij opnieuw uitblijven van lijken en herhaling margedoel zullen moeten gaan bijstellen is duidelijk. Zover is het nog niet.
Ach hoop doet leven laten we maar zeggen. Eet smakelijk voor zo
Kaspersky schreef op 8 december 2019 16:35 :
Ik bekijk alle beslissingen vanuit het heden. Stel als opdrachtgever wordt het mij te duur (bij overschrijding van het tussentijds budget) en ik staak het project, dan is er voor BAM geen verliespost behalve reputatieschade.
Dit zou mogelijk extra monitoring en communicatie benodigd zijn om dit te bewerkstelligen.
Dat is best een heftig besluit.
Conform de meeste contracten mag de aannemer alle verplichtingen claimen plus zijn misgelopen mark-up.
Dat wordt dan nog een aardig robbertje vechten. Welke door BAM gaat worden!! Degene die verbreekt heeft haast om het project zo snel mogelijk te stoppen. Zonder overeenkomst dus handtekening van 2 partijen gaan de kosten gewoon door. Dus de druk ligt bij de opdrachtgever.
Gaat er zo heerlijk doorheen die grote getallen....ik zie t nog tot 2.65 te gaan vandaag
dat is opgelucht adem halen
Das goed nieuws zover. Tegenvallers worden richting opdrachtgever gegooid. Goed werk
Crockett schreef op 9 december 2019 13:22 :
[...]
Das goed nieuws zover. Tegenvallers worden richting opdrachtgever gegooid.
Goed werk
? Nieuws was toch al bekend?
boldie schreef op 9 december 2019 13:39 :
[...]? Nieuws was toch al bekend?
deels wel ja..verdeling is een update.
Crockett schreef op 9 december 2019 13:40 :
[...]
deels wel ja..verdeling is een update.
Dus zakken we weer.
popie schreef op 9 december 2019 14:16 :
[...]
Dus zakken we weer.
BAM doet het!
innicksname schreef op 9 december 2019 11:05 :
[...]
Vlot door Antwerpen, ondanks 30.000 dwarsliggers :-)
Voor wie het nog niet wist: de dwarsliggers zijn deze week in de aanbieding bij Dirk van den Broek en aangesloten ketens. Misschien iets voor BAM?www.dirk.nl/aanbiedingen/kesbeke-tafe...
RIZ schreef op 9 december 2019 11:48 :
Benieuwd of er voor het einde jaar nog enkele koersdoelen worden verhoogd en/of adviezen van houden naar buy worden bijgesteld.
Nu de stikstof impact gering lijkt en verdere tegenvallers op grote projecten uitblijven, kun je als analist niet anders dan concluderen dat 2-4% voor 2020 met de dag realistischer wordt. Zelfs tot het minimale scenario van 2% (wat toch een tegenvaller zou zijn), staat de huidige koers niet in verhouding, laat staan bij marges van 3%+
Vraag mij af of de analisten het aan durven of eerste de jaarresultaten van 2019 willen afwachten. In dat laatste geval verwacht ik dat de koers op hun verwachtingen vooruit zal lopen en we bij uitblijven van goed of slecht nieuws tegen feb 21 2020 (jaarcijfers presentatie) de 3,50 zullen aantikken. Bij een boven verwachting afronding van 2019 en onverminderde positieve vooruitzichten voor 2020 kan het van daar nog harder gaan.
Dan moet er wel anders gereageerd worden door beleggers dan voorheen. koersdoelverhogingen van bijvoorbeeld ing naar 7 euro hadden geen noemenswaardig effect op de koers. Hetzelfde geld voor het winnen van grote aanbestedingen. Maar dat is voor een bedrijf als BAM niets bijzonders. Bijzonder wordt het als nieuwe orders in voldoende mate uitblijven. Bb
Wilbar schreef op 9 december 2019 14:54 :
[...]Voor wie het nog niet wist: de dwarsliggers zijn deze week in de aanbieding bij Dirk van den Broek en aangesloten ketens.
Misschien iets voor BAM?
www.dirk.nl/aanbiedingen/kesbeke-tafe... Plakje worst er omheen en happen maar! Wist niet dat er ook dwarsliggers in deze vorm bestonden.
Wordt wel erg stil hier:)
BAM huurt extra kantoorruimte in Bunnik Transacties BAM Services Nederland heeft een langjarige huurovereenkomst gesloten voor een kantoorpand op kantorenpark ‘De Twaalf Apostelen’ in Bunnik. BAM huurt extra kantoorruimte in Bunnik Regulierenring 6 in Bunnik. Het gaat om een gebouw met een totale oppervlakte van 2.187m² aan de Regulierenring 6 te Bunnik. Het bouwbedrijf bezet al diverse kantoorgebouwen in de nabije omgeving, waaronder het hoofdkantoor aan de Runnenburg 9. De verhuur is tot stand gebracht door Molenbeek Makelaars partner in Dynamis namens verhuurder en Cushman & Wakefield namens huurder.
Wilbar schreef op 9 december 2019 14:54 :
[...]Voor wie het nog niet wist: de dwarsliggers zijn deze week in de aanbieding bij Dirk van den Broek en aangesloten ketens.
Misschien iets voor BAM?
www.dirk.nl/aanbiedingen/kesbeke-tafe... Niet verkeerd, hoop dat ze vanaf nu voor de zoete variant kiezen:)
Amsterdam, 9 december 2019 – Elektrische auto’s van Johan Cruijff ArenA-bezoekers kunnen het stadion van stroom gaan voorzien. De eerste bi-directionele laadpaal die dat mogelijk maakt, werd vandaag door Laurens Ivens, wethouder gemeente Amsterdam, aangesloten. In de toekomst komen in de parkeergarage onder het stadion tientallen soortgelijke laders te staan. De ArenA onderzoekt hoe het bezoekers voor hun ‘geleende stroom’ kan belonen. Slimme vehicle2grid-technologie gekoppeld aan de ArenA-batterij regelt - wanneer nodig en na toestemming van de eigenaar - dat de juiste hoeveelheid energie uit de auto aan het stadion wordt geleverd. Het systeem zorgt dat de accu op tijd is opgeladen, zodat bezoekers weer veilig thuis kunnen komen. De energie uit de auto’s dient als extra opslag en back-up voor de ArenA. Dit verlaagt de elektriciteitskosten van het stadion en draagt bij aan een stabieler, Nederlands energienet. ‘Prachtig initiatief, waar we in een snelle wereld van Smart Cities, elektrische voertuigen en digitale systemen en algoritmes nu een stap zetten naar een innovatieve manier van duurzame en sociale mobiliteit. Door de schone energie ook terug te kunnen geven aan het stadion draag je als bezoeker een slim steentje bij aan het ecosysteem. Een mooie mijlpaal voor publiek-en-private samenwerking om trots op te zijn’, aldus aldus Ger Baron, Chief Technology Officer, Gemeente Amsterdam. Het initiatief gaat van start met veertien reguliere laadpunten en één bi-directionele laadpaaloplader op het ArenA-dek. In dit door de Europese Unie gesubsidieerde systeem worden elektrische voertuigen gebruikt als innovatieve energiebron voor het stadion. Het project sluit aan op de toekomstige mobiliteitsplannen, zoals mobiliteitshubs, in Amsterdam. Accu’s van elektrische voertuigen kunnen een belangrijk rol vervullen bij de verdere verduurzaming van de energietransitie in Nederland. Het project is het resultaat van de samenwerking tussen BAM, The Mobility House en de Johan Cruijff ArenA en wordt ondersteund door ‘SEEV4City’, een initiatief van Interreg North Sea Region, het Amsterdam Klimaat & Energiefonds en Nissan.
In knapp 10 Minuten mit der S- Bahn von der Frankfurter City nach Gateway Gardens am Flughafen 9 December 2019- Wayss & Freytag Ingenieurbau AG In knapp 10 Minuten mit der S- Bahn von der Frankfurter City nach Gateway Gardens am Flughafen S-Bahnanschluss für 18.000 Beschäftigte • Planmäßiger Betrieb startet am 15. Dezember • Rund 13.000 Fahrten täglich vom Auto auf die Schiene verlagert • 300 Millionen Euro investiert Frankfurt am Main, 9. Dezember 2019 - Entlastung für die Straßen und die Umwelt: Nach nur drei Jahren Bauzeit wird am 15. Dezember die S-Bahn-Anbindung des neuen Stadtteils Gateway Gardens am Frankfurter Flughafen pünktlich in Betrieb gehen. Das Gewerbegebiet mit künftig 18.000 Arbeitsplätzen in Büro- und Konferenzgebäuden, Hotels, Gastronomie und Einzelhandel ist dann mit den Linien S8 und S9 in nur noch knapp zehn Minuten vom Frankfurter Hauptbahnhof aus erreichbar. Prognosen zufolge werden dank der neuen Schienenanbindung rund 13.000 Fahrten täglich vom Auto auf die Schiene verlagert. Für das angrenzende Straßennetz wird eine Entlastung von rund 27 Prozent erwartet. Das Investitionsvolumen der S-Bahn-Anbindung Gateway Gardens beträgt 300 Millionen Euro. „Mit dem Schienenanschluss haben wir – Land, Region und Bahn gemeinsam - eine attraktive und leistungsfähige Anbindung geschaffen. Ein ganz konkreter Beitrag zur Klima- und Mobilitätswende. Mit dem Infrastrukturprogramm „Frankfurt RheinMain plus“ setzt sich die Region gemeinsam mit Bund und Bahn seit Jahren für mehr Kapazität und Qualität des Schienenverkehrs ein. Der heutige Tag ist dafür ein Meilenstein“, so Ronald Pofalla, Vorstand Infrastruktur der Deutschen Bahn, bei der feierlichen Eröffnung der neuen Verbindung. Gemeinsam mit Tarek Al-Wazir, Hessischer Minister für Wirtschaft, Energie, Verkehr und Wohnen, Stadtrat Klaus Oesterling, Verkehrsdezernent der Stadt Frankfurt am Main sowie Prof. Knut Ringat, Geschäftsführer und Sprecher der Geschäftsführung des Rhein-Main-Verkehrsverbunds fuhr Pofalla in einem Sonderzug der S-Bahn Rhein-Main in die neue Station ein. Dort begrüßten rund 400 Gäste die erste S-Bahn in Gateway Gardens. Tarek Al-Wazir, Hessischer Minister für Wirtschaft, Energie, Verkehr und Wohnen, betonte wie wichtig ein attraktives ÖPNV-Angebot für die positive Entwicklung und Attraktivität eines Standortes ist: „Tausende Arbeitnehmerinnen und Arbeitnehmer, Hotelgäste und Besucher der in Gateway Gardens ansässigen Firmen und Institutionen erhalten einen direkten S-Bahn-Anschluss – die Station Gateway Gardens schafft eine attraktive Alternative für Berufspendler, verbessert die Schieneninfrastruktur im RheinMain-Gebiet und trägt zur Entlastung des Straßennetzes und der Umwelt bei. Und für den Stadtteil ist sie ein Standortfaktor, denn die ÖPNV-Anbindung wird immer wichtiger für die Ansiedlung von Unternehmen.“ Prof. Knut Ringat, Geschäftsführer und Sprecher der Geschäftsführung des Rhein-Main-Verkehrsverbunds, zur neuen Verbindung: „Die neue Station Gateway Gardens ist ein Quantensprung für die ÖPNV-Anbindung des Stadtteils. Mit 211 Abfahrten am Tag profitieren unsere Fahrgäste von Anfang an von einem durchgängigen 15-Minuten-Takt, der sie ohne Umstieg zum Flughafen, nach Wiesbaden, Frankfurt oder Offenbach bringt – und die Zukunft hält mit der Regionaltangente West sogar noch mehr Verbindungen bereit. Darüber hinaus ist die Station ein Paradebeispiel, wie eine schnelle Planung und ein schneller Bau Hand in Hand gehen und so ein Vorbild für alle weiteren Großprojekte.“ Stadtrat Klaus Oesterling, Verkehrsdezernent der Stadt Frankfurt am Main, unterstrich die Vorteile durch die direkte Anbindung für Frankfurt: „Mit der neuen S-Bahn-Anbindung und in wenigen Jahren der RTW erhalten die vielen Tausend Arbeitnehmerinnen und Arbeitnehmer endlich einen attraktiven Anschluss an den öffentlichen Nahverkehr. Nur mit hochwertigen Anbindungen wie diesen wird den Menschen in Frankfurt und der Region eine Alternative zum Auto geboten und so kann die Verkehrswende gelingen.“ Dr. Michael Blaschko, Vorstandsvorsitzender der Wayss & Freytag Ingenieurbau AG, ging auf die Herausforderungen beim Tunnelbau ein: „Wir freuen uns, dass wir mit der schnellen Fertigstellung der zwei Kilometer langen Tunnelstrecke und der neuen Haltestelle Gateway Gardens einen Beitrag zur Verbesserung der Verkehrsinfrastruktur im Großraum Frankfurt leisten konnten. Das macht uns als Unternehmen stolz und dankbar zugleich. Die neue Verkehrsverbindung ermöglicht schnelle, komfortable und nachhaltige Mobilität.“ Die vier Kilometer lange neue S-Bahnstrecke zwischen Frankfurt Stadion und Frankfurt Flughafen Regionalbahnhof mit der neuen S-Bahnstation Gateway Gardens entstand in nur drei Jahren Bauzeit. Ein zwei Kilometer langer Tunnel musste unter anderem unter dem Autobahnkreuz Frankfurt – einem der meistbefahrenen Straßenknoten Europas – hindurch gebaut werden, ohne den Straßenverkehr auf zehn Spuren einzuschränken. Ab dem Fahrplanwechsel in der Nacht zu Sonntag, 15. Dezember 2019, halten die S-Bahnen der Linien S8 und S9 von und zum Flughafen regulär in Gateway Gardens. Als erste planmäßige S-Bahnen werden die S9 Richtung Hanau um 0.17 Uhr und die S9 Richtung Flughafen um 0.41 Uhr die neue Station erreichen. Damit endet am 15. Dezember auch die siebenwöchige Totalsperrung auf der Strecke Stadion - Flughafen Regionalbahnhof - Kelsterbach. Die S-Bahn-Anbindung Gateway Gardens ist Teil des Infrastrukturentwicklungsprogramms Frankfurt RheinMainplus, das gemeinsam von Bund, Land Hessen, Stadt Frankfurt am Main, Rhein-Main-Verkehrsverbund und DB AG vorangetrieben wird. Informationen zu diesem Programm: www.frmplus.de. Weitere Informationen zum Projekt S-Bahn nach Gateway Gardens sind abr
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)