Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel UNIBAIL-RODAMCO-WESTFIELD PSE:URW.FR, FR0013326246

  • 76,900 24 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 76,240 - 77,100
  • 330.946 Gem. (3M) 376,4K

URW 2019

2.403 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 121 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 NLvalue 19 september 2019 12:54
    De Britse detailhandelsverkopen zijn in augustus met 0,2 procent gedaald, na de sterke onlineverkopen op Amazon Prime Day in de voorgaande maand.

    Volgens een consensusverwachting van economen samengesteld door FactSet was deze daling met 0,2 procent al ingecalculeerd.

    De groei van de detailhandelsomzet op jaarbasis daalde van 2,9 procent een maand eerder naar 2,7 procent in augustus, in volume gemeten.

    "Het winkelend publiek spendeerde minder aan voeding en kleding, terwijl warenhuizen hun neerwaartse trend hervatten na een korte opleving in juli", aldus het Britse statistiekbureau.

    Door: ABM Financial News.

    Mooi stukje tendentieus nieuws. Stijgt de omzet? of alleen de afzet? Groeit de afzet 2,7%, hetgeen 0,2% "daalt" vs 2,9%? Kelderen de online verkopen in augustus (omdat alles in juli verkocht is door prime day)?
  2. Stockboer 19 september 2019 23:40
    quote:

    crux schreef op 19 september 2019 09:40:

    De koers stootte de afgelopen dagen iedere keer zijn hoofd tegen de 131 grens, maar nu gaan we er met flink volume door heen.
    Idd, de €116 van een paar dagen terug zou nu toch echt wel is een keertje ‘de’ bodem moeten zijn. Al denk ik al dik 1,5 jaar lang dat de koers niet lager kan....
  3. Moneyball 20 september 2019 07:54
    PARIJS (AFN) - Bij de Europese winkelcentra die beheerd worden door vastgoedbedrijf Unibail-Rodamco-Westfield wordt meer uitgegeven in de winkels. Dat zegt topman Christophe Cuvillier in een interview met de Franse krant Les Échos.
    De uitgaven in de centra dikten in de eerste zes maanden van het jaar met 5 procent aan, aldus de bestuurder. Hij wijst daarbij op de toenemende trend in de sector, waarbij centra met zowel goedkope supermarkten als "premium merken" het goed doen.

  4. forum rang 8 Branco P 20 september 2019 08:49
    De Europese winkelcentra op het Europese Vaste Land, dus exclusief UK, dat staat in het werkelijke bericht. Eigenlijk is deze Nederlandse samenvatting extreem slecht want er wordt ook niet over goedkope supermarkten gesproken, maar over budgetformats en luxe formats, en vervolgens worden Primark en Lidl genoemd, maar bijvoorbeeld ook Biosupermarkten (luxe)
  5. forum rang 8 Branco P 20 september 2019 08:58
    www.lesechos.fr/industrie-services/co...

    Daar het echte bericht

    Wat mij stoort is dat Unibail nog steeds praat over Continentaal Europa enerzijds en UK en VS anderzijds. Het lijkt wel alsof ze de UK en VS centra nog steeds niet onder controle/supervisie hebben

    Verder wordt er beweerd dat Westfield een premium merk is, maar dat geldt hoogstens alleen voor UK. In de VS komt er maar 1 Westfieldcentrum voor in de top 10 winkelcentra van het land. Westfield in de VS is niks bijzonders
  6. Moneyball 20 september 2019 09:37
    quote:

    Branco P schreef op 20 september 2019 08:58:

    www.lesechos.fr/industrie-services/co...

    Daar het echte bericht

    Wat mij stoort is dat Unibail nog steeds praat over Continentaal Europa enerzijds en UK en VS anderzijds. Het lijkt wel alsof ze de UK en VS centra nog steeds niet onder controle/supervisie hebben

    Verder wordt er beweerd dat Westfield een premium merk is, maar dat geldt hoogstens alleen voor UK. In de VS komt er maar 1 Westfieldcentrum voor in de top 10 winkelcentra van het land. Westfield in de VS is niks bijzonders
    Dat men het onderscheid maakt tussen continentaal, UK en US zegt niets over ‘geen controle/supervisie’. Dat verband suggereren is nergens op gebaseerd.

  7. Blèèhhh 20 september 2019 12:01
    quote:

    Stockboer schreef op 19 september 2019 23:40:

    [...]

    Idd, de €116 van een paar dagen terug zou nu toch echt wel is een keertje ‘de’ bodem moeten zijn. Al denk ik al dik 1,5 jaar lang dat de koers niet lager kan....
    Ik heb dat ook vaak gedacht toch ben dit keer voor het eerst sinds een heel kort turbo-ritje in november weer ingestapt, op 117 ongeveer. Geen turbo's meer voor mij, ik houd URW voor dividend en hopelijk koerswinst de komende jaren.
  8. [verwijderd] 20 september 2019 18:37
    quote:

    Entropi3 schreef op 20 september 2019 17:40:

    [...]

    om de balans op te maken met exit eurostoxx 50
    De verkopen werden in de slotveiling toch goed opgevangen gezien het feit dat de koers maar € 0,15 daalde t.o.v de laatste notering.
    Bovendien was er vandaag een grote optie-expiratie.

    Nu de verkoopdruk door de exit uit de index verdwenen is liggen verdere koersstijgingen in het verschiet.
  9. forum rang 6 Lamsrust 22 september 2019 09:56
    quote:

    Branco P schreef op 20 september 2019 08:58:

    www.lesechos.fr/industrie-services/co...

    Daar het echte bericht

    Wat mij stoort is dat Unibail nog steeds praat over Continentaal Europa enerzijds en UK en VS anderzijds. Het lijkt wel alsof ze de UK en VS centra nog steeds niet onder controle/supervisie hebben

    Verder wordt er beweerd dat Westfield een premium merk is, maar dat geldt hoogstens alleen voor UK. In de VS komt er maar 1 Westfieldcentrum voor in de top 10 winkelcentra van het land. Westfield in de VS is niks bijzonders

    Retail in de U.S. is een volstrekt andere markt dan in de EU. Logisch dat dit onderscheid wordt gemaakt. UK staat nu apart genoemd vanwege de Brexit perikelen. Zodra die voorbij zijn, kan volledige integratie met Westfield op het continent plaatsvinden.

    Een premiummerk komt op nationale lijstjes meestal niet vaak voor anders zou het geen premiummerk zijn.

    Overigens een goed interview. Opmerkelijk punt is dat URW het teruggeven van metrage door de hypermarches en grand magasins niet zon heel groot issue vindt, aangezien ze die meters tegen hogere prijzen kunnen wegzetten aan kleinere innovatieve concepten. Zouden we dan moeten terugzien in de LfL huurgroei.
  10. forum rang 5 The Third Way... 23 september 2019 12:39
    Generation Z (16 tot 26j) vertegenwoordigt 25% v/d VS bevolking en daarvan zou maar liefst 81% het liefst in de mall shoppen om te "disconnecten van social media". Dit alles vogens consultant AT&Kearney, (zelfbenoemd) specialist terzake.

    Geeft toch weer een heel andere blik op de toekomst...

    www.youtube.com/watch?v=Dtm3gxf3OzA&a...
  11. forum rang 10 DeZwarteRidder 23 september 2019 13:15
    quote:

    The Third Way... schreef op 23 september 2019 12:39:

    Generation Z (16 tot 26j) vertegenwoordigt 25% v/d VS bevolking en daarvan zou maar liefst 81% het liefst in de mall shoppen om te "disconnecten van social media". Dit alles vogens consultant AT&Kearney, (zelfbenoemd) specialist terzake.

    Geeft toch weer een heel andere blik op de toekomst...

    www.youtube.com/watch?v=Dtm3gxf3OzA&a...
    Op iedere 'actie' volgt een 'reactie'.
  12. [verwijderd] 23 september 2019 18:44
    quote:

    The Third Way... schreef op 23 september 2019 12:39:

    Generation Z (16 tot 26j) vertegenwoordigt 25% v/d VS bevolking en daarvan zou maar liefst 81% het liefst in de mall shoppen om te "disconnecten van social media". Dit alles vogens consultant AT&Kearney, (zelfbenoemd) specialist terzake.

    Geeft toch weer een heel andere blik op de toekomst...

    De ZwarteRidder schreef ook "Op iedere 'actie' volgt een 'reactie'."

    Mijns inziens is de smartphone hype te ver doorgeschoten.
    Museum Voorlinden in Wassenaar brengt dit bij zijn tentoonstelling "Less is more" prachtig onder woorden.

    Quote:
    "Hoe kan het dat wij in het Westen – in een tijd waarin wij de beste levensstandaard ooit beleven – alsmaar naar meer verlangen? De wereld komt 24 uur per dag via onze smartphone binnen. Een overvloed aan prikkels is het gevolg. We staan altijd aan. We weten ons er niet goed raad mee. De bevrediging is immers maar van korte duur en de leegte blijft.

    Een tegenbeweging is in opkomst. Chefkoks pleiten voor de simpele keuken. Opruimgoeroes schrijven boeken vol tips hoe te ontspullen. Modeontwerpers scanderen: buy less, choose well. De Tiny House Movement wordt steeds groter. We halen zingeving uit het streven naar zero waste. Minimalisme lijkt de nieuwe levensstijl te worden.

    Ook in de kunstwereld zien we deze tendens. Er is hernieuwde aandacht voor stromingen uit de jaren 60, zoals Minimal Art en ZERO. Vandaag de dag – ruim een halve eeuw later – grijpen kunstenaars wederom terug naar minimalistische principes als hergebruik, ordenen en reduceren. Het zijn kunstenaars die – aan de vooravond van een nieuw tijdsgewricht – ons handvatten bieden hoe we het leven met minder kunnen inrichten. Deze tentoonstelling laat zien hoe kunstenaars teruggaan naar de essentie: een nieuw nulpunt."

    Het heeft weliswaar niets te maken met URW, maar sluit wel mooi aan bij de vorige 2 posts.
  13. forum rang 6 Lamsrust 23 september 2019 20:54
    quote:

    crux schreef op 23 september 2019 18:44:

    [...]
    De ZwarteRidder schreef ook "Op iedere 'actie' volgt een 'reactie'."

    Mijns inziens is de smartphone hype te ver doorgeschoten.
    Museum Voorlinden in Wassenaar brengt dit bij zijn tentoonstelling "Less is more" prachtig onder woorden.

    Het heeft weliswaar niets te maken met URW, maar sluit wel mooi aan bij de vorige 2 posts.
    U onderschat de relevantie van uw eigen bijdrage. Zie onderstaand persbericht URW. Voor de generatie Z is het klimaat/sociaal contract en alles wat daarmee samenhangt zeer relevant. Zie ook de tournure in de landelijke politiek tijdens de APB en de impact van de uitspraak van de RvS over het PAS. URW besteedt hier in ieder geval voldoende aandacht aan.

    We are proud to announce that five Unibail-Rodamco-Westfield team members have been recognized by the Institut Choiseul among the 200 French leaders under 40 who reinvent and transform our cities every day.

    Anne-Sophie Sancerre (Managing Director - Retail France), Géraldine Neyret-Gleizes (Director of Operating Management - Retail France), Charles Watine (Director of Investments - Offices France) and Pablo Nakhlé Cerruti (CEO of Viparis) were recognised in the Retail, Hospitality and Mobility category ; Bruno Donjon de Saint Martin (Managing Director - Offices France, Hotels and Mixed-Use projects Europe) in the Investors and Consulting category.

    This comes as a recognition of our leadership in the sector, and of our purpose as a Group: creating extraordinary and sustainable places to Reinvent Being Together. We participate in shaping and improving the cities in which we are present and have a major influence on how people live, work, shop, connect and are entertained. We aim to provide a seamless online-offline shopping experience, in an entertaining, contemporary and eco-friendly environment. We intend to make positive contributions to the social, environmental and economic well-being of our communities. Since 2016, we take action for more sustainable cities through our ambitious CSR programme Better Places 2030.

    The Institut Choiseul is an independent think-tank dedicated to the analysis of contemporary strategic issues and international economic questions. The Institut Choiseul publishes an annual ranking of the 100 French economic leaders of tomorrow, which also featured Pablo Nakhlé Cerruti in 2019. The second edition of the “Choiseul Ville de demain”?(Tomorrow's cities) ranking has been published on September 16, in partnership with Business Immo.
2.403 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 121 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Unibail-Rodamco-Westfield keert weer dividend uit

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links