Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TITAN AEX:TITAN.NL, NL0010389508

  • 1,450 16 apr 2024 16:22
  • +0,010 (+0,69%) Dagrange 1,410 - 1,450
  • 3.726 Gem. (3M) 2,9K

PERSBERICHTEN

1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 86 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 5 ramptoerist 22 juni 2019 11:48
    quote:

    aextracker schreef op 22 juni 2019 11:22:

    [...]
    .
    Lijkt er verdacht veel op, dat er iemand is, die vind dat de waarde van het beurs genoteerde fonds TIE, de fantasie uit het prille verleden niet mag overstijgen !

    En als je dan vraagt wie dat van de bezoekers is hier, want dat is de suggestie, dan komt behalve het obligate boertje, niets, en herhaalt het zich gewoon een paar dagen later weer met hetzelfde warrige riedeltje.
    En dan weer 3 keer niks. Dan volgende week weer dit vehikel, en dan weer niks.
    Tevens moet je natuurlijk wel stukken hebben om te klieren met dit boekje.
    En zoals we inmiddels wel weten, is dat juist het melden van positie hier door oa tracker niet vermeld wordt.
    Ramptoerist heeft bv geen stukken. wel ooit gehad, maar toen stond het nog op 0,16.

    De realiteit is natuurlijk heel anders, en eigenlijk ook heel eenvoudig.
    Er is gewoon geen interesse in dit fonds. Als je dat inziet, snap je ook dat de MM kan klieren met 10 of 20 stukjes. Er is namelijk niks meer te traden.
    En het lijkt er inmiddels wel op, dat hoe langer en onleesbaarder de reclames hier worden, hoe dunner de handel.
  2. forum rang 4 marcello106 22 juni 2019 21:30
    quote:

    ramptoerist schreef op 22 juni 2019 11:48:

    [...]
    Er is gewoon geen interesse in dit fonds. Als je dat inziet, snap je ook dat de MM kan klieren met 10 of 20 stukjes. Er is namelijk niks meer te traden.
    De interesse is inderdaad beperkt en dat maakt traden nagenoeg onmogelijk.

    Het is maar de vraag hoe blij je als bedrijf moet zijn met “aandeelhouders” die als enige doel hebben om hun net gekochte stukjes zo snel mogelijk tegen een kleine premie te verkopen. Om maar te zwijgen over de figuren die het op een forum aantrekt. Het IEX-Pharmingforum is wat dat betreft een schrijnend voorbeeld en voer voor psychologen.

    Bij TIE zijn de meeste aandelen in handen van groot aandeelhouders en een aantal particulieren die voor de lange termijn in TIE zitten. De “free-float” bestaat slechts uit enkele honderdduizenden aandelen. Zowel in de laat als aan de biedkant valt weinig te halen. Wie besluit om aandelen TIE te kopen weet, als het goed is, dat de aandelen niet na enkele minuten met winst kunnen worden verkocht. Mogelijk rendement vergt hier geduld.

    De afgelopen week was er iemand die 2.000 stukjes uit de markt haalde. Iemand die de laatste drie persberichten beoordeelde en er vertrouwen in had. Dat vertrouwen had u ooit ook rond de 16 cent. Het is de kunst om te leren van het verleden en de toekomst te beoordelen op basis van de huidige situatie. Vandaag, volgende maand , volgend jaar, telkens opnieuw. De uitkomst van die beoordeling zal voor een ieder anders zijn. De een zal kopen, de ander zal verkopen, hoe beperkt de handelsmogelijkheden ook zijn.
  3. forum rang 8 aextracker 23 juni 2019 19:48
    quote:

    ramptoerist schreef op 22 juni 2019 11:48:

    [...]

    En als je dan vraagt wie dat van de bezoekers is hier, want dat is de suggestie, dan komt behalve het obligate boertje, niets, en herhaalt het zich gewoon een paar dagen later weer met hetzelfde warrige riedeltje.
    En dan weer 3 keer niks. Dan volgende week weer dit vehikel, en dan weer niks.
    Tevens moet je natuurlijk wel stukken hebben om te klieren met dit boekje.
    En zoals we inmiddels wel weten, is dat juist het melden van positie hier door oa tracker niet vermeld wordt.
    Ramptoerist heeft bv geen stukken. wel ooit gehad, maar toen stond het nog op 0,16.

    De realiteit is natuurlijk heel anders, en eigenlijk ook heel eenvoudig.
    Er is gewoon geen interesse in dit fonds. Als je dat inziet, snap je ook dat de MM kan klieren met 10 of 20 stukjes. Er is namelijk niks meer te traden.
    En het lijkt er inmiddels wel op, dat hoe langer en onleesbaarder de reclames hier worden, hoe dunner de handel.
    Enkel newbies of verwarde losers begrijpen niet dat je stukkies nodig hebt om AvA's te bezoeken.
    Waarom dan iets melden op een forum waar elke statement wordt neergesabeld door cynisme en negativiteit, danwel in twijfel wordt getrokken ?

    Marcello AB voor je reactie, duidelijke taal omtrent de realiteit van die zich afspeelt bij dunne handelsboekjes zoals bij TIE het geval is.

    Op naar de volgende zwerm zwaluwen die digitaal binnen vliegt.

    Tracker

  4. forum rang 5 ramptoerist 24 juni 2019 07:45
    quote:

    aextracker schreef op 23 juni 2019 19:48:

    [...]
    duidelijke taal omtrent de realiteit van die zich afspeelt bij dunne handelsboekjes zoals bij TIE het geval is.
    Nou, de duidelijke taal was er al lang. De onduidelijk taal over koersmanipulatie komt ook van tracker. ben je er nu al uit wie je grote koersmanipulator is?
    En heb je nu zelf positie?
  5. forum rang 5 ramptoerist 24 juni 2019 07:54
    quote:

    marcello106 schreef op 22 juni 2019 21:30:

    [...]
    Dat vertrouwen had u ooit ook rond de 16 cent. Het is de kunst om te leren van het verleden en de toekomst te beoordelen op basis van de huidige situatie. Vandaag, volgende maand , volgend jaar, telkens opnieuw. De uitkomst van die beoordeling zal voor een ieder anders zijn. De een zal kopen, de ander zal verkopen, hoe beperkt de handelsmogelijkheden ook zijn.
    Onjuiste aanname betreffende vertrouwen rond de 0,16. Dat was gewoon daghandel.
    In die tijd was dit fonds een totale ramp, en om het heel simpel te zeggen, er is na de split niet bijster veel veranderd, imo. Voor de aandeelhouder he, niet voor TIE zelf. Dat harkt z'n vergoeding wel binnen.

    Tevens, het is volstrekt normaal dat koersen reageren op cijferpublicaties, ervoor, tijdens, en erna. Ook dat ontbreekt volledig hier. Het warrant uitgifte niveau van € 7 is volgens mij key in dit boekje.

    Plus, als fanboys met het woord 'vertrouwen'' gaan schermen, dien je bij pennys op je hoede te zijn.
    Vertrouwen creëer je door harde H1 en jaar cijfers, de rest ( ook van de lappen tekst hier ) is speculatieve mist.
  6. forum rang 4 marcello106 24 juni 2019 20:39
    quote:

    ramptoerist schreef op 24 juni 2019 07:54:

    [...]

    Onjuiste aanname betreffende vertrouwen rond de 0,16. Dat was gewoon daghandel.

    Tsja, vertrouwen dat u uw gekochte stukjes iets duurder zou kunnen verkopen dan.

    Afijn, niet gelukt blijkbaar en vervolgens een probleem ervaren om de stukjes te slijten.......?

    Van een daghandelaar zou ik veronderstellen dat hij zijn verlies neemt, leert van zijn fout, niet meer achterom kijkt en op zoek gaat naar het volgende "buitenkansje". U kiest er echter voor om te blijven hangen in rancune en cynisme. Geen handige eigenschap voor een daghandelaar gezien de veronderstelling dat het percentage van uw verliestrades niet ver van de 50 verwijderd zal liggen. Gezien uw cynische aanwezigheid op draadjes van bedrijven waar het "wat minder" gaat, blijken "buitenkansjes" wat te vaak verkeerd uit te vallen? Of bent u er ook zoeen die (op TIE na) alleen maar winst boekt?

    Een daghandelaar heeft helemaal niets te zoeken bij TIE. Vervelend dat uw aanwezigheid voorkomt dat hier normaal gebruik gemaakt kan worden van dit forum. Overweeg om uw cynisme achter u te laten. Stop vooral met het stalken van andere forumleden. Het maakt u een zoveel plezieriger persoon.....!
  7. forum rang 5 ramptoerist 24 juni 2019 21:25
    quote:

    marcello106 schreef op 24 juni 2019 20:39:

    [...]

    Tsja, vertrouwen dat u uw gekochte stukjes iets duurder zou kunnen verkopen dan.

    Afijn, niet gelukt blijkbaar en vervolgens een probleem ervaren om de stukjes te slijten.......?
    {snip de rest}
    geen idee meer of ik daar winst op gedraaid had eigenlijk. Punt was dat ik aangeef dat als ik ergens positie in heb, dat ook gewoon even meld. En niet in allerhande bochten moet gaan wringen om het dan of niet, of uiteindelijk schoorvoetend toe te geven.
    Is dat ( behalve reglementair gezien ) relevant?

    ja. Want dat maakt nou net het verschil of je een soort eindeloze stroom aan reclame en folder materiaal aan de doorlezen bent, of dat er ook daadwerkelijk ergens over gaat. En niet enkel bij dit fonds. Fanboys tegenspreken geeft vaak de meest rare resultaten, en de reclamekaravaan gaat dan vaak nog een tandje harder draaien.

    Dat maakt dit vaak tot speculatieve mist. mist in de vorm van Vertrouwen, kansen, lente, de zon gloort, eerste zwaluw, etc etc etc etc.
    En dan komen de harde cijfers.
  8. forum rang 8 Leefloon 24 juni 2019 23:46
    quote:

    marcello106 schreef op 24 juni 2019 20:39:

    Een daghandelaar heeft helemaal niets te zoeken bij TIE.
    Dat klopt. Is de intraday volatiliteit niet het probleem, dan is de illiquiditeit dat wel. De geschiktheid van dit bijna beursonwaardige aandeel voor snelle handel is ongeveer een verwaarloosbare 1 op 100, oftewel volkomen ongeschikt. Ver onder de 50, met honderden geschiktere en minder ongeschikte noteringen. Wie zich daghandelaar in aandelen TIE noemt, die heeft gemiddeld misschien 1 of 2 dagen per jaar zicht op werk. Als het die ene dag niet de verkeerde kant opgaat. Handelen kan ongetwijfeld vaker.
  9. forum rang 8 aextracker 15 juli 2019 23:10
    Geen persberichten in de maand juli te verwachten, anders dan de gebruikelijke webmail campaigning en herhalingen van bestaande akties. Dus geen handel van enige betekenis in juli !

    Doorgaans is de vakantieperiode van de CEO bij TIE goed voor "totale windstilte" en hevige orderintake flauwte.
    Persoonlijk zie ik dat inmiddels als "een van de uitdagingen", waar de nieuwe RvC mede een oplossing voor zou moeten bedenken i.s.m. de CEO zelf.

    Het 4e kwartaal (jul-sept) was bij TIE doorgaans goed voor een "eindejaars offensiefje".
    Benieuwd of die tendens dit jaar opnieuw zichtbaar wordt en aanvullend met knalkruid geschoten wordt in augustus & september. O.b.v. de volle new business pipeline zou je het denken......toch ?

    Handel in het aandeel wordt doorgaans in de aanloop naar persberichten en jaar\ kwartaal cijfers zichtbaar.
    Helaas besloot de CFO ergens in 2016 uit oogpunt van efficiency..... de kwartaalpublicaties te mijden. Gezien het verloop van de financiele prestatie bij TIE en de omzet had hij een vooruitziende blik..... Hoe minder je publiek meld, des te minder vragen officieel te beantwoorden.
    Best comfortabel werken op deze wijze bij een bedrijfje met 120 medewerkers en 16 Mln omzet (was 20). En dat a Euro 250 K\ jaar plus bonus (welke o.b.v. KPI's niet op merites beoordeeld kan worden in AvA's \ met dank aan de vorige RvC).
    Idem CEO.... Dat is euro 600 K\jaar aan kosten, waarvan 100K niet te doorgronden. Vinden de forumvolgers\beleggers dat i.r.t. TIE's omvang en performance in verhouding ?

    O.b.v. de uitgekeerde bonussen aan de 2 bestuursleden gedurende de afgelopen 2 jaar, had TIE een ervaren slagvaardige business development manager kunnen aantrekken, middels budgettair kostenneutraliteit financieren.
    Die zou je toch een dubbele bonusregeling toekennen als CEO \ CFO ? Met 1 jaar vertraging betaald die zich dubbel en dwars terug.

    Op naar de pruimentijd. Die bij ons zijn vroeg rijp dit jaar.

  10. forum rang 8 Leefloon 16 juli 2019 03:16
    quote:

    aextracker schreef op 15 juli 2019 23:10:

    O.b.v. de uitgekeerde bonussen aan de 2 bestuursleden gedurende de afgelopen 2 jaar, had TIE een ervaren slagvaardige business development manager kunnen aantrekken
    Minimaal evenveel overhead, maar dan verdeeld over 3 personen. Die allemaal zullen zeggen dat ze slagvaardige business development managers zijn, of "manager business development managers", en in aanmerking komen voor 3 i.p.v. 2 bonussen...

    Enige tijd geleden heb ik TIE weleens op een kip met gouden eieren gewezen, als een soort praktijktest. Ze hebben zowaar een verkennend gesprek gevoerd met een voorgekauwde klant, maar alleen met een verkeerde manager en dus zonder betrokkenen erbij, maar daar bleef het bij. Waarom interesseerde mij niet, ik was ook niet uitgenodigd op mijn eigen feestje, dus dat weet ik niet. Sindsdien beschouw ik TIE maar als een stichting i.p.v. onderneming. Let wel, het is vrij normaal dat mensen blijven doen wat ze zelf al van plan waren om te gaan doen, dus "niet willen bukken om potentieel tientallen miljoenen per FTE op te rapen" of "niet slagvaardig" zouden te makkelijke oordelen zijn.
  11. forum rang 8 Leefloon 16 juli 2019 11:20
    quote:

    marcello106 schreef op 16 juli 2019 07:39:

    Tientallen miljoenen per fte en bij TIE zagen ze er geen brood in? Probleempje met de geloofwaardigheid?
    Dan heb je toch vooral een probleem met de geloofwaardigheid van je eigen vraag, want zoals al benoemd zag TIE er genoeg brood in om langs te komen. Bij een verkeerde manager, van een dochteronderneming van een toenmalige AEX-component.

    Bovendien vat je naar believen nogal leugenachtig samen, want meer klanten (en niet voor een onbeperkt aantal FTEs) had een ondernemend TIE zelf moeten zoeken. Wat niet zo moeilijk was. Een kip met gouden eieren, maar niet compleet aangeleverd met kippenren en een jaarvoorraad kippenvoer. Die ondernemende rol heeft TIE niet opgepakt, vermoedelijk met name door een gesprek met de verkeerde persoon die in een bestaande situatie al z'n eigen targets haalde en het nieuwe niet vertegenwoordigde.

    Maar als iemand graag wilt geloven dat TIE bovenop kansen zit, of die kansen zo actief mogelijk ziet en zoekt, dan moet diegene dat vooral doen. Tussen wal (Microsoft verkopende lokale ICT-leverancier) en schip (EDI-oplossingen van TIE) zit bij zo'n beetje alle wat grotere bedrijven een zee van onopgevulde ruimte. In (grote) nichemarkten had TIE die ruimte kunnen opvullen, maar zo'n stap richting de juiste personen heeft de stichting TIE nooit willen zetten. Teveel recht-zo-die-gaat, een gesprek met een kapitein op de wal, en mede daardoor geen kleine koerswijziging.

    De door TIE onbenutte geste was overigens gratis. De initiatiefnemer vroeg geen sympathiek percentage van een papieren omzet, ondanks dat het ene gouden ei al tonnen omzet en winst zou opleveren voor enkele minuten leuk administratief werk per dag.
  12. forum rang 8 aextracker 16 juli 2019 23:47
    quote:

    Leefloon schreef op 16 juli 2019 03:16:

    [...]
    Minimaal evenveel overhead, maar dan verdeeld over 3 personen. Die allemaal zullen zeggen dat ze slagvaardige business development managers zijn, of "manager business development managers", en in aanmerking komen voor 3 i.p.v. 2 bonussen...

    Enige tijd geleden heb ik TIE weleens op een kip met gouden eieren gewezen, als een soort praktijktest. Ze hebben zowaar een verkennend gesprek gevoerd met een voorgekauwde klant, maar alleen met een verkeerde manager en dus zonder betrokkenen erbij, maar daar bleef het bij. Waarom interesseerde mij niet, ik was ook niet uitgenodigd op mijn eigen feestje, dus dat weet ik niet. Sindsdien beschouw ik TIE maar als een stichting i.p.v. onderneming. Let wel, het is vrij normaal dat mensen blijven doen wat ze zelf al van plan waren om te gaan doen, dus "niet willen bukken om potentieel tientallen miljoenen per FTE op te rapen" of "niet slagvaardig" zouden te makkelijke oordelen zijn.
    Interesting real life example leefloon!
    Helaas een herkenbaar fenomeen...
    Ik droeg ook ooit voorbeelden aan om op te pakken. Zelfde verhaal !
    Inmiddels besteed de toenmalige aangedragen klantkandidaat als voorbeeld , elders 1 Mln aan E-invopicing, DG & TCMA omzet met "subcontractors" op deelgebieden. Mijn voorbeeld draait inmiddels Euro 900 Mln omzet (in die tijd een kleine 400 Mln). Groeit met een CAGR 5% Yoy. De TCMA marketing funds groeien 20% YoY.

    De beide voorbeelden duiden op 1 van de kernproblemen van TIE's strategie die ik vaker op AvA's heb geagendeerd;
    pro-aktieve verdieping in de potentials en excellente operationalisering van de commerciele strategie (die as such goed is).
    Het is wachten wie het verder ontwaart, hoe de succesformule zichtbaar te maken. het afschaffen van reporting KPI's op salesfunnel(management) zal geen toeval zijn. Er werd geen waarde aan toegkend vanwege "teveel variabelen van invloed om een betrouwbare uitspraak op te kunnen doen" (Quote AvA".

    TIE'm will tell when times change... for the better. Niemand is te oud om te leren :).
  13. forum rang 5 ramptoerist 24 juli 2019 09:25
    quote:

    aextracker schreef op 19 juni 2019 18:22:

    Rond de euro 7, is er vraag, potentiele aanbieders vinden die prijs blijkbaar te laag.
    Evident dat de koers moedwillig structureel gefrustreerd en gedrukt wordt van buitenaf.
    Deze krachten spruitten in het verleden ook al eens voort uit een "cynisch zoldertje in een poldertje".
    Op het duistere zoldertje zaten er 2 peentjes te zweten.
    Een lokaal politiek vernetwerkt blazertje brandde er toen zijn gepolderde vingertjes aan -> uitspraak rechter en vonnis op oude IEX draadjes te vinden.

    Kwestie van TIE'd, dat de geboren cynicus hier zijn besmuikte vingertjes brandt en er opnieuw blaartjes ontstaan. Zweten geblazen :) !

    TIE'm to tell……

    Kijk hier een heel stuk over manipulatie. In het bied en laat topic post ook een aex tracker, maar die weet nergens vanaf.
    Vreemd. Terwijl het ook nog impliceert dat 'de geboren cynicus hier zijn besmuikte vingertjes brandt en er opnieuw blaartjes ontstaan. Zweten geblazen' blijkbaar actief is, op het forum?

    Welke aex tracker heeft hier eigenlijk wel of geen positie, dat zou ook nog kunnen.

  14. forum rang 4 marcello106 31 juli 2019 08:10


    TIE Kinetix presenteert de FLOW “Summer Release”

    31 juli 2019 -

    Breukelen, Nederland – om 08.00 uur CEST

    Optimaliseren van de beveiliging en samenwerking tussen de klant, partner & leverancier

    TTIE Kinetix, dé leverancier van Partner Automation oplossingen heeft vandaag de FLOW Partner Automation “Summer Release 2019” gepresenteerd. Met de uitrol van deze release worden nieuwe functionaliteiten en mogelijkheden toegevoegd aan het FLOW platform. Onder meer verbeterde beveiligingsfuncties en procesverbeteringen voor de samenwerking tussen merken, fabrikanten en hun partners en leveranciers.

    Met het FLOW platform maakt TIE Kinetix het mogelijk voor klanten om eenvoudig hun partnerkanaal te beheren. Processen kunnen in FLOW tot 100% gedigitaliseerd worden, waardoor het zakendoen met én via partners veiliger wordt.

    Het integreren en uitwisselen van data, documenten en informatie tussen handelspartners is een belangrijk onderdeel van de dagelijkse gang van zaken. Hierbij komt met name een enorme nadruk op procesbeveiliging en dataprivacy. Het beschermen van de data van onze klanten, het waarborgen van hun bedrijfsprocessen en de data van hun partners, is van essentieel belang.

    De Summer Release voegt diverse beveiligings- en privacy verbeteringen toe. Daarnaast verbetert de controle over de (gebruikers)rollen, privacy instellingen, bedrijfsprocessen en de data uitwisseling tussen onze klanten en hun partners.

    Daarnaast levert FLOW een eenvoudiger partnerproces dat meer functionaliteit biedt aan gebruikers gebaseerd op hun (gebruikers)rol. Verder is de gebruikersinterface in de communicatie- en coördinatie engine verbeterd, systeemperformance verbeteringen tot wel 300%, en verdere API verbeteringen. Optimalisaties voor documentstructuren, onboarding (het aansluiten van partners/leveranciers) en nieuwe communicatiemodules, zoals OFTP2, zijn toegevoegd. Verder zijn de lead distributie en lead managementfunctionaliteiten uitgebreid. Het beheren van uw verantwoordelijke landen, regio’s en partners wordt eenvoudiger. Daarnaast zijn de functionaliteiten voor het toewijzen of terugtrekken van leads aan partners uitgebreider geworden.

    Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: “De noodzaak voor beveiliging en verbeteringen in de samenwerking tussen partners, zijn essentiële elementen in het zaken doen. Deze uitdagingen zijn de voornaamste reden voor onze medewerkers om deze processen continue te optimaliseren en oplossingen te leveren die werk uit handen te nemen om efficiënter samen te werken. Daarom blijven wij ook werken om de functionaliteiten uit te breiden in de komende releases van FLOW zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richting op hun doelstellingen."

    De Summer Release voert verbeteringen door binnen alle beschikbare modules in het FLOW platform. Voor een gedetailleerd overzicht van de veranderingen ga naar: https://tiekinetix.com/nl/flow-summer-release-2019

    Over TIE Kinetix
    TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie.

    Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door meer dan 32 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten. TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.

    Voor vragen over dit persbericht, neem dan contact op met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer of TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com.

    Meer informatie:                    
    TIE Kinetix N.V. 
    Patrick van Boom           
    De Corridor 5d   
    3621 ZA Breukelen
    T: +31-88-369-8000       
    E: info@TIEKinetix.com
    W: www.TIEKinetix.com

    Volg TIE Kinetix op Twitter: https://twitter.com/TIEKinetix              
    Volg TIE Kinetix op LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/TIE-Kinetix      
    Volg TIE Kinetix op Facebook: https://www.facebook.com/TIEKinetix

    EINDE PERSBERICHT
  15. forum rang 4 marcello106 30 augustus 2019 09:51
    TIE Kinetix wordt Premier Google Partner voor Google Ads
    Google Premier Partner
    29 augustus 2019 -
    Breukelen, Nederland – om 18.00 uur CEST

    TIE Kinetix, dé leverancier van Partner Automation oplossingen, kondigt vandaag aan dat het Google Ads Premier Partner is geworden. Alleen toonaangevende bedrijven die voldoen aan aanvullende certificerings- en prestatievereisten komen in aanmerking voor de Google Premium Partner-badge.

    Volgend op de officiële lancering van de Ads voor de Channel oplossing in 2017, de lancering van het digitale marketing transformatie programma (in samenwerking met Google) in de zomer van 2018, heeft TIE Kinetix nu de Premier Partner status behaald binnen het Google partnerprogramma voor haar “Ads voor de Channel” oplossing. Deze oplossing is één van de partner marketing modules binnen TIE Kinetix’s FLOW Partner Automation platform.

    De “Ads voor de Channel” oplossing is gericht op grote B2B2B en B2B2C bedrijven die hun producten en/of diensten verkopen via onafhankelijke partners. De oplossing combineert de corporate campagnes van merken met de (lokale) advertentiefunctionaliteit in online zoekmachines. Hiermee kunnen eindgebruikers direct de productinformatie en promoties uit campagnes van merken ontvangen via hun lokale aanbieders. Hierdoor wordt de lokale aanbieder een verlengstuk van het indirecte verkoopkanaal van merken en optimaliseert hiermee de totale klantervaring.

    De meeste bedrijven spenderen hun advertentiebudget voornamelijk aan directe online verkoop en online branding. Echter, slechts een beperkt budget wordt gespendeerd aan channel marketing en channel sales terwijl juist de vraag vanuit de eindgebruiker naar lokale aanbieders groeit en er een enorm groeipotentieel ligt. 75% van alle handel wereldwijd verloopt via indirecte verkoop en ligt een enorme kans om de indirecte klantervaring te optimaliseren.

    Sinds de lancering in 2017 hebben verschillende klanten succesvol Ads voor de Channel oplossing wereldwijd gelanceerd, uitgerold en verder uitgebreid naar andere geografische regio’s. Klanten zijn onder meer merken in de B2B Tech, Telecommunicatie, Consumentartikelen en de Auto-industrie.

    De “Ads voor de Channel” oplossing is ontwikkeld door TIE Kinetix naar aanleiding van een strategische samenwerking met Google op het gebied van productontwikkeling.

    Jan Sundelin, CEO van TIE Kinetix: "Wij zijn enorm enthousiast dat het succes van de Ads voor de Channel oplossing op deze manier beloond wordt. De erkenning door Google met onze “Premier Partner” status toont aan dat de oplossing succesvol in de markt aan het groeien is. De Ads voor de Channel oplossing behaalt de gestelde doelstellingen en een stabiele groei toont qua omzetontwikkeling. Ons klantenbestand is dankzij deze module gegroeid en blijven werken aan het uitbouwen van het FLOW platform. Onze focus blijft gericht op het ondersteunen van onze klanten en hun zakenpartners door processen te optimaliseren en toegevoegde waarde te leveren aan klanten die hun producten en/of diensten verkopen en leveren via onafhankelijke partners”

    Over TIE Kinetix
    TIE Kinetix hervormt de digitale handelsketen door het aanbieden van “Total Integrated E-Commerce” oplossingen. Deze oplossingen maximaliseren de omzet kansen door het minimaliseren van de energie en middelen die nodig zijn in het proces van online marketing, verkoop, levering en optimalisatie.

    Klanten en partners van TIE Kinetix profiteren constant van innovatieve, bewezen, hoogstaande technologieën, die worden ondersteund door meer dan 32 jaar ervaring en prestigieuze onderscheidingen. TIE Kinetix verzorgt de technologie, zodat onze klanten en partners zich kunnen blijven richten op hun kernactiviteiten. TIE Kinetix is een beursgenoteerd bedrijf (Euronext Amsterdam: TIE) met kantoren in de Verenigde Staten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Australië.

    Voor vragen over dit persbericht, neem dan contact op met Patrick van Boom, Chief Marketing Officer of TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com.

    Meer informatie:
    TIE Kinetix N.V.
    Patrick van Boom
    De Corridor 5d
    3621 ZA Breukelen
    The Netherlands
    T: +31-88-369-8000
    E: info@TIEKinetix.com
    W: www.TIEKinetix.com

    Volg TIE Kinetix op Twitter: twitter.com/TIEKinetix
    Volg TIE Kinetix op LinkedIn: www.linkedin.com/company/TIE-Kinetix
    Volg TIE Kinetix op Facebook: www.facebook.com/TIEKinetix

    EINDE PERSBERICHT
  16. forum rang 4 marcello106 12 september 2019 22:20
    TIE Kinetix breaks through globally in the Automotive and B2B Tech industries with Ads for the Channel
    12 september 2019 -
    Breukelen, the Netherlands – at 6 PM CEST

    TIE Kinetix, the leading provider of Partner Automation solutions, announced today that it reached a breakthrough in the global Automotive and B2B Tech markets. Now, with the support of the brands, the traditional channel can compete against large online retailers in local online advertising.

    Following the worldwide release of the Ads for the Channel solution, large enterprises selling through independent partners adopted the unique solution quickly. Based on the very successful initial local programs with high conversion rates and low cost per lead, several enterprises now start executing the program on a global scale.

    Customers in the B2B Tech and Automotive have seen a very high return-on-investment and now roll out their online Ads programs across the globe. The Ads for the Channel solution was developed by TIE Kinetix following a strategic partnership agreement with Google. The solution is highly scalable and can be enrolled to unlimited partners without additional time and resources needed.

    Jan Sundelin, CEO of TIE Kinetix states: “We are excited to see the success of our Ads for the Channel solution for our customers expanding across the globe. Our Ads for the Channel offering is opening up a market area that previously was not be leveraged by brands and manufacturers to generate demand and sales through their large partner network. We recognize the importance of channel sales and this offering addresses the need for an uninterrupted sales process and buyer’s journey. Aside from boosting channel sales, Ads for the Channel significantly increases the ROI of corporate and local marketing budgets.”

    For questions about this press release, please contact Patrick van Boom, Chief Marketing Officer of TIE Kinetix via Marketing@TIEKinetix.com.

    About TIE Kinetix
    TIE Kinetix transforms the digital supply chain by providing Total Integrated E-Commerce solutions. These solutions maximize revenue opportunities by minimizing the energy required to market, sell, fulfill, and optimize online.

    Customers and partners of TIE Kinetix constantly benefit from innovative, field-tested, state-of-the-art technologies, backed by 32 years of experience and prestigious awards. TIE Kinetix makes technology to perform, such that customers and partners can focus on their core business. TIE Kinetix is a public company and has offices in the United States, the Netherlands, France, Germany, United Kingdom, and Australia.

    For more information:

    TIE Kinetix N.V.
    Patrick van Boom
    De Corridor 5d
    3621 ZA Breukelen
    The Netherlands
    T: +31-88-369-8000
    E: info@TIEKinetix.com
    W: www.TIEKinetix.com

    Follow TIE Kinetix on Twitter: twitter.com/TIEKinetix
    Follow TIE Kinetix on LinkedIn: www.linkedin.com/company/TIE-Kinetix
    Follow TIE Kinetix on Facebook: www.facebook.com/TIEKinetix

    END OF PRESS RELEASE
1.709 Posts
Pagina: «« 1 ... 46 47 48 49 50 ... 86 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links