Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
pwijsneus schreef op 6 februari 2019 10:31 :
[...]
Natuurlijk niet, die hebben nog steeds 44% stevig in handen.
Verder zijn NL bedrijven nogal taai, kijk maar naar KPN en Akzo. Gaat niet zo makkelijk.
Er is gewoon geen serieuze interesse, en ook geen groei. Gaap.
Deze beursnotering gaat nergens over, fladdert alle kanten op.
Haha Een vriendelijk bod kunnen ze volgens de statuten binnenskamers afwijzen (wat ze ook regelmatig doen zijn de geruchten). Echter een publiek bod op 10-11 euro nu kunnen ze alleen maar afwijzen obv argumenten (fairness opinion van een bank). Op basis van de zojuist afgegeven outlook 2019 hebben ze geen argument meer. Dan wordt het een rechtszaak indien ze dit toch afwijzen omdat ze de fucidiaire taken als RvC niet goed uitvoeren.
Nou daar gaan we weer met een vijandelijk bod.. Hilarisch!
Outlook is grosso modo gelijkblijvende omzet. Dat valt niet tegen want outlooks zijn bevin van het jaar altijd conservatief. TomTom begon vorig jaar met een veel lagere outlook dan nu uiteindelijk voor het hele jaar is gerealiseerd en ze deed twee outlook verhogingen gedurende het jaar 2018. Ben an sich dus niet teleurgesteld over outlook, Consumer en Automotive/Licensing houden elkaar in balans en mogelijk met een plusje. Wat echter wel (zwaar) tegenvalt is het automotive orderboek van >250!
Makita schreef op 6 februari 2019 10:36 :
[...]
Haha
Een vriendelijk bod kunnen ze volgens de statuten binnenskamers afwijzen (wat ze ook regelmatig doen zijn de geruchten). Echter een publiek bod op 10-11 euro nieuw kunnen ze alleen maar afwijzen obv argumenten (fairness opinion van een bank). Op basis van de afgegeven outlook hebben ze geen argument meer. Dan wordt het een rechtszaak indien ze dit toch afwijzen omdat ze de fucidiaire taken als RvC niet goed uitvoeren.
Ik vermoed dat ook die interesse wel eens tegen kan vallen. Deze partijen wachten denk ik liever af totdat van de lente de kapitaal uitkering is geweest dan staat het aandeel aan 3-4 euro en kom je met een vijandig bod van 5 euro een heel eind. Of indien er wel een partij nu al concreet interesse heeft via een exit. Denk dat 10 euro totaal (incl TTT) in beide gevallen zeer ruim betaald is.
Makita en Rick. Denk nog eens goed na, wat jullie allemaal zeggen. Ik zie me eigen, tot voor kort, maar ben blij dat ik in de spiegel gekeken heb. We worden bedonderd waar we bijstaan. MS bericht dag voor cijfers!!! Dan klopt er iets niet, en dat bleek wel. En zo zijn er nog tig voorbeelden te noemen, waar we genaaid zijn/worden.
DE outlook is wederom zeer terughoudend. Een omzet van 725 mio ligt meer in de verwachting. Het resultaat wordt sterk geraakt door de in 4q 2018 ingezette stelcelwijziging door investeringen te boeken als R&D ipv Capex. De free cash flow met een voorzichtige 10% is een sprekend bewijs dat het met de operatie als zodanig wel goed zit. Indien je kijkt naar de outlook voor Opex dan zal daar een R&D post in moeten zitten van minimaal 300 mio (naast de verhoogde DA ad 100 mio). Ik wacht rustig af of men een dergelijk bedrag kan besteden met in het achterhoofd dat er door de gesloten samenwerkingsverbanden uiteraard meer werk te leveren valt maar of dat allemaal volledig ten koste van TT gebeurt weiger ik te geloven. Het is de verschuiving van Capex naar Opex en de verhoging van de afschrijvingen die een negatief beeld schetsen. Ik ga ervan uit, dat er bij de analisten nog genoeg common sense bestaat om hier doorheen te prikken. .
Voor de traders. TomTom zoekt de pers mbt Microsoft dealwww.investing.com/news/technology-new...
@TT, hoe je het ook went of keert, de omzetontwikkeling van het pareltje A@E is gewoon teleurstellend, in 2017 nog 22% toename, in 2018 is daar nog 12% van over en de outlook voor 2019 is slechts 15%. Moeten we wederom wachten op 2020+ op 20..30..40..50% omzetgroei.. Maar aan de andere kant de bult cash zwelt aan en zoals het er nu uitziet staat er ultimo 2019 3,75 cash per aandeel op de bank! Dit gegeven heeft mij doen besluiten om niet te wachten op een koers van < 6,50 maar nu al extra stukken @TT aan te schaffen en ben deze morgen beginnen te rapen < 7,50 maar doe het rustig aan.. Uiteindelijk wil ik rond de 40% aan extra stukken innemen om ervoor te zorgen dat het aantal stukken in mijn portefeuille na de CASHBACK uitkering gelijk blijft.
VanillaSky schreef op 6 februari 2019 10:39 :
[...]
Ik vermoed dat ook die interesse wel eens tegen kan vallen. Deze partijen wachten denk ik liever af totdat van de lente de kapitaal uitkering is geweest dan staat het aandeel aan 3-4 euro en kom je met een vijandig bod van 5 euro een heel eind.
Of indien er wel een partij nu al concreet interesse heeft via een exit.
Denk dat 10 euro totaal (incl TTT) in beide gevallen zeer ruim betaald is.
Sjonge jonge wat laat jij je kennen als long belegger.Haha.Zo short als het maar kan. Dát verbergen lukt voor geen meter!
harde winst schreef op 6 februari 2019 10:33 :
[...]
Sowieso niet serieus nemen wat op een forum als dit geschreven wordt, daar begint het denk ik mee. Duurde bij mij ook een jaartje of wat.
Wat er op dit forum door de serieuze forumleden wordt geschreven klopt en is verifieerbaar. Interessanter is de waardering die wordt gegeven aan die informatie. De informatie die veelal wordt verstrekt verteld niet zoveel over hoe de markt zich ontwikkeld waar TomTom zich in begeeft. Vervolgens wordt op basis van die informatie een werkelijkheid gecreëerd of geïnterpreteerd dat neerkomt op een uitstekende concurrentiepositie van TomTom. Die concurrentiepositie wordt voor het gemak doorvertaald in een stevige positie in de gehele autonome markt. En voor het gemak doorvertaald naar succesvol kunnen profiteren van die positie en groei in die markt. Volg je het nog? Ik noem dat vooruitrijden door via de achteruitkijkspiegel en in het beste geval via de zijspiegels naar buiten te kijken. Wat ook niet echt helpt is dat er een cultuur op dit forum is ontstaan waarbij informatie die leidt tot negatieve duiding zich moet verantwoorden. De informatie die positief kan worden geduid heeft morele superioriteit. Overigens dragen met name die veelvuldige nietszeggende poster hier het meeste aan bij. Kortom waarom meerdere scenario's schetsen? Even wat anders. Is er iemand die kan vertellen wat het effect is van een dalende koers op het uit de markt nemen van aandelen in Q3? en wat het effect daarvan is op het wpa? Ik neem aan dat TomTom haar wpa prognose heeft gebaseerd op 231 miljoen aandelen en niet op 150 miljoen. Overigens volg ik de lijn van ING, vrije kasstroom van 10% van de omzet. Staat volgens mij letterlijk in het bericht van TomTom. Dat lijkt mij prima. Verder groei van automotive tussen de 20% en 25%, toename opex en capex van 10%. Ik volg Wies in deze, het aandeel is op dit moment tussen de 7 en 9 euro waard.
outlook for 2019 complicated the outlook for 2019 is rather complicated as the company is shifting a lot of expenses from CAPEX to OPEX, which implies the company is guiding for a meaningful EBIT loss in 2019 however due to relatively high D&A levels compared to CAPEX level, in combination with a strong increase in def revenues , the company does expect to generate significant amount of cash ( euro 68m +) on ongoing basis the bears will argue " the company will continue to increase spendig countinously to close the gap with HERE and Google " the bulls will argue "the company is still cash generating, despite ongoing investments" gewoon blijven zitten, we worden vanzelf uit het aandeel gezet.
Hoe laat is de cc? Meestal stijgen we richting de cc weer een aardig stuk.
Weer ingestapt op 7,45. Weer mooi voor een ritje, met 7,90/8,00 er weer uit.
martinmartin schreef op 6 februari 2019 10:41 :
DE outlook is wederom zeer terughoudend.
Een omzet van 725 mio ligt meer in de verwachting.
Het resultaat wordt sterk geraakt door de in 4q 2018 ingezette stelcelwijziging door investeringen te boeken als R&D ipv Capex.
De free cash flow met een voorzichtige 10% is een sprekend bewijs dat het met de operatie als zodanig wel goed zit.
Indien je kijkt naar de outlook voor Opex dan zal daar een R&D post in moeten zitten van minimaal 300 mio (naast de verhoogde DA ad 100 mio).
Ik wacht rustig af of men een dergelijk bedrag kan besteden met in het achterhoofd dat er door de gesloten samenwerkingsverbanden uiteraard meer werk te leveren valt maar of dat allemaal volledig ten koste van TT gebeurt weiger ik te geloven.
Het is de verschuiving van Capex naar Opex en de verhoging van de afschrijvingen die een negatief beeld schetsen.
Ik ga ervan uit, dat er bij de analisten nog genoeg common sense bestaat om hier doorheen te prikken. .
Hier was ik op aan het wachten Martin de verklaring om het positief te maken. Orderboek zal ook wel inclusief HD maps orders zijn dus eigenlijk 400-500mio. Zijn er uberhaupt minpunten te benoemen? Misschien de koers?
SellTomtom schreef op 6 februari 2019 10:40 :
Makita en Rick. Denk nog eens goed na, wat jullie allemaal zeggen. Ik zie me eigen, tot voor kort, maar ben blij dat ik in de spiegel gekeken heb. We worden bedonderd waar we bijstaan. MS bericht dag voor cijfers!!! Dan klopt er iets niet, en dat bleek wel. En zo zijn er nog tig voorbeelden te noemen, waar we genaaid zijn/worden.
Ik vind de outlook ook terughoudend (zoals altijd). Wat echter mist zijn de namen van de inmiddels getekende automotve deals. Nu worden wel de extra opex benoemd, maar moet de markt maar gissen voor wie dit allemaal is. Echt een kunst-fout na verkoop Telematics. Microsoft deal is wel goed getimed wat mij betreft. Gewoon wat spreiden. Echter ook hier geen echte duidelijkheid mbt vooruitzichten. Zie net dat TomTom nu de media zoekt en nadrukkelijker stelt dat Automotive en Enterprise samen met 15% gaat groeien in 2019. Dit stond slechts in 1 zin in het persbericht vanochtend. Veel te weinig mi. Maar door deze outlook wordt TomTom kwetsbaar voor minder vriendelijke toenadering. De free float heeft ook rechten en die zijn sterker geworden met deze outlook. Founders kunnen niet zomaar afwijzen zonder argumentatie.
~Justin~ schreef op 6 februari 2019 10:39 :
Outlook is grosso modo gelijkblijvende omzet. Dat valt niet tegen want outlooks zijn bevin van het jaar altijd conservatief. TomTom begon vorig jaar met een veel lagere outlook dan nu uiteindelijk voor het hele jaar is gerealiseerd en ze deed twee outlook verhogingen gedurende het jaar 2018. Ben an sich dus niet teleurgesteld over outlook, Consumer en Automotive/Licensing houden elkaar in balans en mogelijk met een plusje. Wat echter wel (zwaar) tegenvalt is het automotive orderboek van >250!
there is something not quite right Dan moet je een keer gaan uitleggen wat het wel is - cash eind 2018 geschat ergens 220 miljoen; wordt 252. Leg uit waar dat vandaan komt. Kun je wel investeringen afschrijven zodat je geen winst boekt, maar dat pikt de gemiddelde analist niet - 2017: orderboek verwacht 250 miljoen of zo; werd uiteindelijk 400 Miljoen, bekend gemaakt bij de cijfers; niet te begrijpen dat je zulke belangrijke info zo lang vast houdt - outlook 2018 veel lager dan resultaat; waarom? - nu weer lage outlook; wat heeft TT daaraan? - mogelijk zit er in de 250 miljoen orderboek inderdaad HD; dat maakt het geheel wat aannemelijker (jaarlijks opnieuw in orderboek) , maar licht het toe There is something not quite right; ik stel voor vanwege de vereenvoudigde structuur door het afstoten van TTT en het vrijwel op nul zetten van IR - herorientatie peers - navenant lagere waardering voor het werk van het management Ik geloof nog steeds in het product HD en de fabriek. - Het is nu tijd om je werk te doen Goddijn voor 1 euro jaarsalaris There is something not quite right, it must be HG
ketchup of catch-up schreef op 6 februari 2019 10:48 :
outlook for 2019 complicated
the outlook for 2019 is rather complicated as the company is shifting a lot of expenses from CAPEX to OPEX, which implies the company is guiding for a meaningful EBIT loss in 2019
however due to relatively high D&A levels compared to CAPEX level, in combination with a strong increase in def revenues , the company does expect to generate significant amount of cash ( euro 68m +) on ongoing basis
the bears will argue " the company will continue to increase spendig countinously to close the gap with HERE and Google "
the bulls will argue the company is still cash generating, despite ongoing investments
gewoon blijven zitten, we worden vanzelf uit het aandeel gezet.
Klopt free cashflow verteld het verhaal. Profit is a opinion, cash is a fact!
Pagina 11, consolidated balance sheet: Assets held for sale: 128,3 Miljoen. De afschrijving op TTT wordt dus 128,3 valt me mee, ik neem aan dat de nu afgeschreven goodwill daarbij inzit. Overigens is (netto)winst een keuze. Vooral bij dalende omzet kan men gewoon de inkomende cash compenseren met afschrijven van asset waarde op de balans. Dit gaat mogelijk draaien wanneer de omzet niet meer verder daalt, zoals in de laatste kwartalen. Ik meen ook ergens te lezen dat het 'nieuwe platform' dit jaar volwassen wordt. Momenteel is het van belang om zoveel mogelijk aandelen uit de markt te halen, en zoals 2018 voor wat betreft de outlook heeft laten zien is het bestuur een tamelijk slechte voorspeller. Pas na de 'consolidation of shares' verwacht ik een helderder beeld van ze. Bij TT kijk ik in ieder geval niet naar gerapporteerde winst, alleen naar cash aanwas. Verwacht dat die cash aanwas pas een beetje zichtbaar wordt in de gerapporteerde winst nadat de omzetdaling het dal gepasseerd is.
VanillaSky schreef op 6 februari 2019 10:50 :
[...]
Hier was ik op aan het wachten Martin de verklaring om het positief te maken. Orderboek zal ook wel inclusief HD maps orders zijn dus eigenlijk 400-500mio. Zijn er uberhaupt minpunten te benoemen? Misschien de koers?
Het wordt elk uur zieliger met je.Schaamteloos.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)